Ga naar inhoud

Maresje/Marry : 23 september 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

Een hint....................

Ik ben de jongste daar, met de hardste stem en nogal drukkig. Daarbij ben ik scheel en heb ik geverfd mahonie kleur haar ( die er dan wel uit zal zijn door de bubbelbaden. hahahaha)

Geloof me, daar is er maar 1 van daar. :154:

Ik weet niet wat voor voorstelling je had van mij, misschien heb ik nu wel heel je droom in duigen laten vallen :152:

Het weer is per minuut aan het veranderen op teletekst, dus kijk er maar niet meer naar. Ik zou het wel sneu vinden voor mijn dochter want die krijgt dat weer ook natuurlijk en om dan buiten spellen en droppingen in the middle of nowhere te hebben vind ik en zij niet zo geslaagd. Tja, ook dat is loslaten en niet teveel bij nadenken, daar heb jij gelukkig nog even geen last van hoor, hou jij ze maar lekker klein. :6:

Nou meid, van ruilen komt huilen zei mijn moeder altijd, dus ik ga zelf wel :44:

Tot over een week en nogmaals sterkte in het ziekenhuis en daarna en niets doen voordat ik terug ben hé?

Dikke knuff, Ivonne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 650
  • Created
  • Laatste Reactie

Haha wat ben je toch een muts, mijn droom in duigen, nee zo had ik het me wel voorgesteld, maar dan lopen er tegenwoordig twee rond in het ruwaard, ik word overal aan m'n stem herkend, en dit is echt uitgetest het afgelopen jaar Haha

Zelfs zonder haar, herkennen mensen mij aan m'n stem dus dat word een feest als wij een bakkie doen

Heel veel plezier de aankomende week, en lekker genieten he, neem een lekker borreltje van mij, zijn toch gratis!!!

Liefs Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Mar. ( en alle 10.000 anderen die dit lezen :P )

Hoe is het in het ziekenhuis gegaan? En het prikken? Geen last verder gehad? Ik hoop dat alles nog lekker bij je gaat.

Zoals je ziet ben ik er weer B) Ik ben dus echt doodziek op vakantie gegaan. hahahaha

De zondagnacht ben ik gaan kotsen en kreeg ik hoge koorts. Omdat ik toch weg wilde zijn we gegaan, ik vond het zo sneu voor mijn man om thuis te blijven. Omdat we erg vroeg waren en het hotel nog niet in konden heb ik in de auto op de achterbank gelegen. Toen in de hotelkamer gelegen en erin en eruit om toch maar een beetje gezellig te maken voor mijn man. Gelukkig ging het de dag erna wel weer, maar eten was nog steeds een ramp. De dag erna kreeg ik diaree, dus toen was het plaatje wel compleet. Toen ik me helemaal tiptop voelde gingen we naar huis :152: Het is inderdaad een ongelooflijk leuk hotel en onwijs veel te doen. Het avondeten vond ik minder, maar voor de rest een prima hotel, dus bedankt nog voor de tip. We hebben ons ondanks alles prima vermaakt en vinden het zeker voor herhaling vatbaar maar dan met onze dochter erbij want ik weet zeker dat die het ook erg naar haar zin zal hebben. Sinds gister hebben we weer een diertje in huis, weer een hamstertje. Het is weer zo'n kleintje............... echt een scheet!

Zo, je bent weer helemaal op de hoogte. Ik hoop je snel weer te zien hier en te lezen dat alles goed gaat met en bij je.

Dikke knuff, Ivonne. :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ivon (en alle andere hihi)

Tje meid, wat zit het bij jou toch altijd mee, ziek op vakantie, echt balen

Wel genoten van de nieuwe badpak in het bubbelbad, geweldig he dat zwembad!!!

Met mij gaat het prima hoor, het prikken ging weer goed, eerst maandagavond bloed laten prikken, makkie natuurlijk, en woensdag weer eens infuus in m'n arm, en ja dat ging ook weer eens heel makkelijk

Maandag ook voor controle in D d Hoed geweest, wat een superarts heb ik daar, echt een geweldig wijf, neemt extra de tijd voor me, en liet me donderdag weer komen voor een gesprek met een maatschappelijk werkster daar, dat is ook wel eens prettig om alles op een rijtje te zetten, want dat heb ik zelf niet haha

Het was best een goede week zo

Aftellen naar einde van de maand, spannend haha

Veel liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marry,

Fijn te lezen dat alles goed ging met het bloedprikken en infuus! Mag ook wel eens vlotjes gaan hé hihi :136: op naar nog meer goede weekjes!!! ^_^

En Ivon, jeetje wat een pech zeg! Heb je eens vakantie! :21:

Liefs en knuff voor jullie beiden! :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

GEFELICITEERD MEID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! O, wat ben ik blij voor je, heerlijk dat alles nu de goede kant opgaat :136: :136:

pfffffffff weer een last van je schouder meid!! Kijk je uit met zoveel taart na al die feestjes die je nu gehad heb :153:

Ach eefje, het geeft niet hoor, ik heb me prima vermaakt, ik ben niet zo voor 1 gat te vangen hoor :6:

Er heerst hier van alles en ik ben zoooooooooooo vatbaar door de vele operatie's die ik gehad hebt, dus kan er de donder opzeggen dat als er iets heerst ik het als eerste heb :3:

De pijnpoli heeft vandaag weer gebeld hoe het ging en 9 november heb ik weer een afspraak staan daar voor mijn borsten. Mijn tepels doen zo zeer sinds de operatie, das niet normaal meer. Eerst zei de arts dat het te kort na de operatie was, toen moest het nog slijten en toen was het dat het tussen mijn oren zat en dat het aangestipt moet worden ( god weet hoe en wat ) en dat het dan geen pijn meer zou doen. Tja, ik weet niet hoever het rijden is naar Jomanda, maar weet dat de arts het in het Ikazia niet zo zou kunnen :152:

We gaan dat dus maar even doorpraten, maar het slimste lijkt mij om het hele zaakje dood te maken, dan weet ik zeker dat de pijn weg is. Je moet eens weten hoe vaak je langs je borsten gaat op een dag....................... ik weet het want ik voel het :44:

Maar dat is nog zo ver weg, eerst moest ik nog wat doen tegen het eind van de maand, maar wat was dat toch :44:

Dikke knuff allemaal en Mar :51: op jou!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ivon en Eefje(en de rest)

Eindelijk ook eens goed nieuws, de grijze wolk boven mijn hoofd is weg, ik ben geen gendraagster, Joepie :43:

Wat ben ik opgelucht

Veel liefs Xx

Hey Marry,

Oooh wat een geweldig nieuws meid!!! :136: Dat zal ongetwijfeld een pak van je hart zijn!!!:43: Yeah!!! We gaan voor nog meer goed nieuws hihi :35:

Liefs en knuffie!!! :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha die maffe Ivon weer, wat heb ik toch te doen einde van de maand, nou ik zal wel zorgen dat je dat niet vergeet hoor haha

Wat erg voor je joh, dat je zoveel last hebt, en dan maar duimen dat je 9 november wel verder komt

En Eefje ook bedankt, ja een pak van m'n hart, en nu maar zachtjes aan plannen maken voor de volgende fase, recontructie

ga een beetje rond kijken enzo wat er straks mogelijk is voor me

Veel liefs weer Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

En Eefje ook bedankt, ja een pak van m'n hart, en nu maar zachtjes aan plannen maken voor de volgende fase, recontructie

ga een beetje rond kijken enzo wat er straks mogelijk is voor me

Veel liefs weer Xx

Aah mooi meid dat je nu zo stilletjes aan kunt beginnen vooruit kijken naar de toekomst! Dat geeft echt hoop hé! :D

Dikke knuff! :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mar.

Ik heb even aangezet dat je mij kan mailen ( geen idee waar ik dat te zien krijg als je mij mailt, maar komt goed denk ik. hahahaha)

Dat is makkelijker afspreken lijkt mij.

Ps, Eefje, zou je mij hier even uit kunnen leggen hoe ik een bericht kan vinden als die gestuurd is naar mij?

Alvast bedankt, ik kan het echt niet vinden.

Allen een fijn weekend en groetjes, Ivonne. :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ps, Eefje, zou je mij hier even uit kunnen leggen hoe ik een bericht kan vinden als die gestuurd is naar mij?

Alvast bedankt, ik kan het echt niet vinden.

Allen een fijn weekend en groetjes, Ivonne. :119:

Ik heb het gevonden. Mar, je kan me nu een privé bericht sturen.

groetjes, Ivonne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Eefje

Hier even een update, alles gaat goed

Jaaaa gisteren was het zover, Ivon en ik hebben elkaar ontmoet, het was gezellig en we hebben heerlijk zitten kletsen, alsof we elkaar al jaren kenden, gek is dat enkel van het forum, echt leuk

Ivon, ik vond het fijn om je in het echt gezien te hebben en te kunnen kletsen, en hoop zeker nog eens met je af te spreken, hoop dat het wederzijds was

Veel liefs Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Mar, tijd niet gezien :125:

Ik vond het ook erg gezellig en voor herhaling vatbaar.

jammer dat het voor jou even tegen zat daar en het even stress gaf waardoor we eigenlijk maar kort hadden samen. Maar het was kort maar krachtig zeg ik maar :44: ( en nog bedankt voor de koffie hé :52: )

Het was inderdaad of we elkaar al jaren kennen en we spreken zeker nog eens af. Helaas heeft onze ontmoeting niet geleid tot het fixen van mijn pc want die is nog steeds niet goed. pffffffffff

Ik vind je een leuk, krachtig en positief persoon.

Dikke knuff, Ivonne. :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eefje

Hier even een update, alles gaat goed

Jaaaa gisteren was het zover, Ivon en ik hebben elkaar ontmoet, het was gezellig en we hebben heerlijk zitten kletsen, alsof we elkaar al jaren kenden, gek is dat enkel van het forum, echt leuk

Ivon, ik vond het fijn om je in het echt gezien te hebben en te kunnen kletsen, en hoop zeker nog eens met je af te spreken, hoop dat het wederzijds was

Veel liefs Xx

Hey Marry,

Wat fijn dat alles goed gaat!!! :D

Ja gek is dat hé hihi, ik had hetzelfde met Moontje toen ik haar voor het eerst ontmoette, het voelde meteen vertrouwd, leuk is dat hé! :136: Ook al was het maar kort en krachtig hihi, fijn dat jullie het reuzegezellig hadden, dus zeker voor herhaling vatbaar! :101:

@Ivon, sorry meid, zie nu pas dat je m'n hulp gevraagd had, maar je bent er gelukkig zelf al uit gekomen hihi :67:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zo, we zijn er weer :rolleyes:

Hoe is het met je Mar? Hier erg druk, altijd november en december, dan heb ik alle verjaardagen van iedereen en dan de feestdagen nog eens, we zijn allemaal altijd blij als het weer januari is aan de ene kant, aan de andere kant is kerst echt mijn ding en versier ik altijd mijn hele huis en daar kijk ik toch ook weer naar huis..................... tja, ik ben en blijf een moeilijk geval :153: Verder hier alles goed, hopelijk met jou ook. pc weer gemaakt, dus wat wilt een mens nog meer.

Geef niet hoor eefje, als ik er nog niet uitgekomen was had ik je wel een pb gestuurd :6:

Dikke knuff, Ivonne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ivon (en de rest)

Fijn om weer wat van je te horen, morgen je afspraak toch?! succes, ik hoop echt voor je dat je er iets mee opschiet

Hier gaat alles lekker z'n gangetje, volgende weer eens controle en kuurtje , maar ook m'n eerste afspraak bij een recontructie arts(YES!!!!) ben echt benieuwd wat ze ervan vinden, en hoe snel het mag en kan gaan gebeuren

Veel liefs XX

En Ivon als je toevallig in Hs bent, de koffie is zo gezet hoor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Mar.

jaja, spannend hé volgende week. Heb je nou de afspraak gelijk achter de kuur of op een andere dag? Ik zal er niet zijn, mijn zussie is dan jarig, dus bakkie doen :6: In ieder geval heel veel succes en ik zal duimen voor je, maar weet zeker als de reconstructie een feit is dat het heel mooi zal worden.

Ik sta op de wachtlijst voor een nieuwe injectie in mijn rug ( epidurale steroiden injectie ) en dit keer wordt hij hoog in mijn rug/nek gezet in de hoop dat de pijn in de tepels weggaat. Helaas kunnen zenuwen van tepels niet doodgemaakt worden, tenminste het kan wel maar dan schijn je zo pijn te krijgen dat geen ene arts daaraan begint. Dus dit is de enig optie en dan maar hopen dat het medicijn ook mijn onderrug meepakt maar dat is nog de vraag. Het was weer de keus, waar wil je het komende half jaar pijn hebben, en dit keer heb ik dus voor mijn onderrug gekozen. Gelukkig helpen de medicijnen in de nacht goed en kom ik die redelijk zonder pijn door dus toch weer wat gewonnen. :P

Voor de rest is het hier kwakkelen voor iedereen en wordt de 1 na de ander ziek. Nu ligt mijn zoon weer en ik zit maar te duimen dat ik niet de volgende wordt want daar heb ik geen tijd voor. hahaha

Ik hoor volgende week wel hoe het gegaan is en mocht ik een data weten wanneer ik een dagje weg ben dan hoor je het van me.

Dikke knuff, Ivonne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ivon,

Zie nu pas je stukje terug, druk druk, je kent het wel...

Zo afgelopen maandag controle bij de oncoloog gehad en de datum van m'n laatste kuur is geworden..... 18 januari word de laatste, super he, dus na vandaag nog maar drie kuurtjes

En morgen(donderdag) ga ik naar sfg voor het eerste gesprek over de recontructie en 30 nov in spijk

Heb inmiddels ook het interview gehad, in de december editie van"in goede handen" kom ik te staan

Fijn dat het bij jou best goed gaat, maar wachtlijst??? hoe lang gaat dat duren?

Veel liefs Xx Marry

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Mar.

Spannend hoor de laatste kuur in zicht, wat zal jij nu heerlijk het nieuwe jaar ingaan :136: En dan op naar de volgende fase, de reconstructie en dan kan je eindelijk dit boek sluiten, het is je gegund. De pc is nog niet optimaal, dus heb ef mailen uitgezet, maar komt goed Mar. Ik ben net door het ziekenhuis gebeld, een maandag ben ik eindelijk aan de beurt en dat alleen omdat er mensen afgezegd hadden ivm sinterklaas anders had het nog langer geduurd. Het is hier een drukt van belang en ben nu met de kerstspullen bezig. hahahaha. Een zondag sinterklaas vieren, dan mijn dochter haar verjaardag, nog een dag naar brugge naar kerstmarkt, dan nichtje verjaardag, kerst, oud en nieuw, pfffffffffffff zelfs als ik het schrijf word ik er moe van. hahahaha.

Dikke knuff en je ziet me wel weer verschijnen. Ivonne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi Hoi

Jippie de kuur is afgelopen, voortijdig gestopt, ik had teveel last van bijwerkingen

Volgende fase gaat het voorlopig niet worden, ik moet andere delen laten verminken om een borst terug te krijgen, daar zie ik voorlopig geen brood in

Hoe gaat het met jou, Ivon ???

Ik wens jullie allemaal hele fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar

Veel liefs Marry

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Lieve Mar.

Een heel gelukkig nieuw jaar voor jou en je gezin en dat het maar een jaar van gezondheid en goed nieuws mag worden, ik gun het je van harte.

Jammer dat de laatste kuur voortijdig afgebroken moest worden en dat de laatste fase niet in kan gaan, maar meid, dat komt goed, ik heb er vertrouwen in, ik hoop jij ook.

De prik bij mij verliep niet geheel vlekkeloos en heeft veel kracht van de arts moeten vergen om het tussen de wervels te krijgen. Helaas is het ook niet de gewenste resultaat, dus nog steeds pijn.

De pc is ook nog niet wat het moet zijn en we zijn hard op zoek naar een ander zodat de kuren klaar zijn. hahaha.

Helaas kregen we vlak voor oudjaar een overlijdensbericht van iemand van 53 jaar, veeeeeeeeel te jong, dus net in het nieuwe jaar al een begrafenis achter de rug.

Tja, het zet je heel hard met beide benen op de grond!

Dikke knuff, Ivonne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...

Hey Marry,

Hoe gaat het ondertussen met jou, denk er nog regelmatig eens aan en was wel benieuwd!? Hopelijk gaat het super en zijn er toch nog mogelijkheden voor reconstructie mocht je dit willen, zonder dat het te ingrijpend is voor andere delen van je lichaam.

Veeeeeel liefs, Eefje :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi Eefje

Ik zit nooit meer op het forum(trek ik niet)

Het gaat best goed met me, toevallig weet ik sinds vorige week dat de reconstructie in gang gezet word, op de meest simpele manier, zonder al te veel ellende hoop ik, het resultaat zal minimaal worden, maar ja beter dan niets...

Liefs Marry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve Marry,

Dat begrijp ik goed hoor meis, toch bedankt dat je nog even komt reageren. Wil je alvast heel veel succes wensen met de reconstructie en ook een voorspoedig herstel nadien.

Ben toch blij dat het naar omstandigheden best goed met je gaat! :) Wens jou en je gezinnetje veel sterkte toe voor de komende tijd!

Veel liefs en knuffie, Eefje :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.