Ga naar inhoud

Hee meiden!


Aanbevolen berichten

Eerste keer dat ik dit doe, .

ik zie veel berichtjes over dat er ook meiden zijn zoals mij die last hebben van opgezwolle buik en zijkant.. helemaal blauw , of rood zijn. Het is pas een dag geleden ... en ik ben bij het wellness kliniek geweest, zie meer meiden die het zelfde probleem hebben gehad als ik , iemand nog tips .. zoiezo bel ik morgen naar de kliniek, maar tips van iemand die het zelf ook heeft mee gemaakt stel ik altijd erg op prijs ! - alvast bedankt xxx 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rach

He meis, 

Dat er zwelling zit bij de borsten en iets eromheen en een opgezwollen buik van het vocht is wel normaal, maar ik vind dit bij jou behoorlijk dik en rood,en dit zit aan 1 kant of aan beide? En is die rode plek warm, gloeit het ?

Het is lastig dat je natuurlijk niets kunt zien onder je verband, of je borst aan die kant ook zo rood is, maar heb je koorts? Want als dat zo is dan zou ik vandaag nog even je pc bellen, anders zeker morgen, vind wel dat ze hier even naar moeten kijken.

En hoe voel je je verder?

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.