Sign in to follow this  
Sietske

Sietske : 2 november 2010 : Dr van der Lei : Bergman kliniek

Recommended Posts

Het is goed om heel veel rust te houden. Je zou opzich wel zonder bh kunnen nu maar de wondjes moeten wel worden afgedekt. Mocht je het niet vertrouwen met de wondjes gewoon afspraak maken om er even naar te laten kijken.

Hi Sietske, helaas wondjes nemen de tijd om dicht te gaan...... vetzalf helpt heel goed. Ook gebruikte ik calendula zalf en ik had echt het idee dat het goed hielp. Ik heb gehoord dat Fucidin ook goed helpt. Ik zou ze wel afdekken, anders kan er stof , pluisjes etc in de wondjes komen. Het heeft echt de tijd nodig, en net wat Patricia zegt, desnoods een afspraak maken om even naar te laten kijken

Ik heb de oorzaak zelf al gevonden.

De kleine wondjes om te tepelhof die waren nu een week dicht maar daar kwamen nog stukjes hechtdraad uit die zelf zouden oplossen. Ben er met pincet aan gaan trekken en toen kwamen er nog hechtdraad knoopjes uit. Nu is het jeuken ook opgehouden ze irriteerden mij echt de huid werd ook rood.

En aan de onderkant bij de T plitsing had ik de wond ook al dicht. Heb gisteren de korst er af gehaald en tot mijn verbazing kwam daar een echte hechtdraad uit die niet vanzelf oploste. Daarom puste hij ook maar je zag de draad echt niet mijn moeder heeft ook nog gekeken toen we het steeds aan het verbinden waren en ik zag het ook niet met de spiegel.

Alle wonden zijn nu ook dicht en heb er nu geen last meer van. Ik kan ook weer op mij zij slapen echt een heerlijkheid.

Heb echt alleen last gehad van mijn linkerborst kwa wondjes van de hechtingen. Denk dat mijn lichaam daar niet tegen kon. Maar ja je zag ze ook heel slecht en na verloop van tijd kwamen ze naar boven.

Ik ga niet snel naar de dokter toe. Ik heb het zelf verder behandeld zoals ik dat zelf ook doe in de zorg.

Ben nu bezig met biodermal littekenzalf.

Maar ben nog steeds tevreden over het resultaat. En als het moest dan doe ik het zo weer.

Groetjes Sietske

Dat van die draadjes dat kan idd wel kloppen. Ik heb dus wel gehad dat er van die draadjes zaten of dat ik dan een soort van pukkeltjes kreeg.

Ik had ook steeds pukkeltjes op mijn borsten.

Wist niet dat het dat ook van de hechtdraad kon komen.

Weer iets geleerd.

Groetjes Sietske

Sign in to follow this