Ga naar inhoud

Voorstellen - BV - Dr. Koopmann of Dr. Nio


BeautifulNightmare

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

Ik zal me even voorstellen!

Ik heb me altijd onzeker gevoeld door m'n kleine borsten (80AA), ik voel me niet vrouwelijk, niet zelfverzekerd en er gaat eigenlijk geen dag voorbij dat ik niet denk 'Had ik maar grotere borsten'. Ik durfde er alleen nooit echt hardop over te praten. Nu heb ik al een tijdje een relatie met iemand die me helemaal accepteert zoals me is, en hij is de eerste die ik het heb durven vertellen. Hij vindt het heel vervelend dat ik me er zo onzeker over voel, en snapt heel goed dat ik er iets aan wil laten doen. Voor hem hoeft het echt helemaal niet, hij vindt ze hartstikke mooi. Ik doe het echt voor mezelf, zoals het hoort. 

Daarna durfde ik het ook aan m'n moeder te vertellen. M'n moeder snapt het helemaal en als het aan haar lag, zou ik het zo snel mogelijk laten doen, omdat ze niet wil dat ik er zo onzeker door ben. Ik kan er ook heel goed over praten met m'n vader, hij is dan meer van de praktische kant. 

Ik heb dus de knoop doorgehakt! Ik wil van 80AA naar 80B. Ik ben al op consult geweest bij Dr. Koopmann, daar heb ik 300, 325 en 350 cc gepast. 300 en 325cc vond ik het mooiste bij m'n figuur passen, de foto is van 325cc. Als ik voor Koopmann kies, ga ik nog terug voor een tweede consult om echt een definitieve keuze te maken. Ik vond hem nogal droog en koel, maar ik voelde me er wel goed bij.

Volgende week ga ik naar Dr Nio, ik las veel goede ervaringen bij hem en vond het wel een goed idee om een paar chirurgen te vergelijken. Om te kijken bij wie ik het beste gevoel heb. 

Ik vind het echt heel spannend allemaal, maar heb mensen om me heen die me steunen en dat is zo fijn! 

Verder: ben 24 jaar, 1m71 en weeg 64 kg.

EDIT: Oh ja dit wilde ik nog vragen. 1-2 weken voor m'n menstruatie heb ik last van best gevoelige/pijnlijke borsten, is dit iets wat ik moet zeggen tijdens het consult? 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Welkom op BF :) 

Fijn om te lezen dat je door iedereen wordt gesteund en na zoveel onzekerheid eindelijk je borsten gaat renoveren ;) Spannende tijd en je zal vast heel veel vragen hebben. Zit je hier goed dus lees je lekker in en maak gebruik van de zoekbalk. 

Die gevoelige borsten is een vrouwenkwaal :15:..heb ik nog steeds als ik menstrueer en ze zitten er ruim jaar in! Maar kan geen kwaad om het te vermelden tijdens je gesprek hoor! 

Succes nog bij Dr.Nio en (tip) draag je dikste/vetste Push-up en geef aan dat je deze projectie wenst of groter! Is het straks geen teleurstelling als ze kleiner uitvallen dan met een Push-up. Neem ook voorbeeldfoto's mee naar het consult zodat je kan vragen of het resultaat bij jouw haalbaar is. Niet schrikken van het aantal CC want, dat zegt werkelijk niets! Valt toch bij iedereen anders. 

Veel plezier met inlezen en oriënteren 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb er ook altijd wel last van gehad voor mn menstruatie. Maar dat was meestal 2-3 dagen van tevoren. Nu heb ik het 2 weken van tevoren en dan ook echt 2 weken lang...

Heb inderdaad ook foto's die ik ga laten zien!

Koopmann adviseerde me om het dual plane te doen, ben benieuwd wat dokter Nio adviseert. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nio laat jouw passen en geeft erna pas aan hoeveel CC je ZELF hebt gekozen ;) Denk ook niet in cupmaten maar KIJK goed wat je zelf bij je lichaam vind passen. Maak ook foto's en vergelijk deze met foto's in je Push-up :35: 

Gaat vast goed komen bij onze tietengoeroe :) 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt! Vind het heel interessant om alle ervaringen hier te lezen. Heel fijn om te zien hoe anderen er mee omgaan enzo. 

Vrijdag gesprek bij dr Nio, als ik alle dingen hier over hem lees dan gaat mijn voorkeur nu al naar hem uit. Ik lees bij hem ook dat hij 85% gevulde heeft, bij Koopmann hoorde ik hier echter niets over. Deze voelen natuurlijker, neem ik aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal je toevoegen want ik heb die 85% gevulde van Eurosilicone. Wellicht gebruikt Dr. Koopman dit merk niet. Ze vallen een beetje druppelvormig maar zijn ronde protheses. De bolling is bij dit type prothese niet zo sterk aanwezig als bij de 100%. Maar als ik een enkele keer voor een sexy outfit een Push-up aandoet...oeh lala..daar komt die bolling ;) Tevens is de vulling idd zacht. Ik heb ze achter de spier en ze voelen alsof ze van mezelf zijn. In het begin was ik supertrots en vond ik ze alleen maar mooi en heeft enkele maanden geduurd voordat ik vergat dat ze erin zaten.  Heel proces in het begin maar uiteindelijk accepteert je lijf en je hersens je borsten.

xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren op gesprek geweest bij dr Nio. Wat een leuke, grappige man zeg! Voelde me meteen op m'n gemak en hij legt alles op een hele duidelijke manier uit. 

Het eerste formaat wat hij me liet passen, vond ik meteen té. Daarna het formaat van de foto's onderin gepast en daar had ik meteen een gevoel bij van 'ja dit past echt mooi bij mij!'. Het is 290 cc, de 85% gevulde. Het moet bij mij dual plane, maar daar was ik al vanuit gegaan.

Ik kan gewoon bij m'n vriend 'wonen' tijdens het herstel, zijn ouders wonen op een paar minuten lopen en zijn moeder heeft ook een borstvergroting gehad (sterker nog, ze is geboren met één borst), dus zij weet heel goed hoe ik me zal voelen. Even kijken of het op een vrijdag kan, dan kan m'n vriend in ieder geval de eerste paar dagen fulltime voor me zorgen :)

Ik ben nog nooit onder volledige narcose geweest, hoe hebben jullie dit ervaren?

Na hoeveel weken gemiddeld kun je weer normale dingen gaan doen, zoals bijv even naar de stad lopen of naar een (casual/rustig) feestje zonder dat je na een paar uur last hebt van je borsten? Las bij iemand anders dat ze na een paar uur last kreeg. Niet dat ik veel wil gaan doen, maar om nou na 4 of meer weken nog steeds aan huis gebonden te zijn, is ook niet alles :) 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik heb ook 85% gevulde dual plane van Nio. Ik heb een uitgebreid verslag gezet op deze site en foto's van voor en na zijn in dit topic geplakt. Ik ben 3 maanden geleden geopereerd. Ik ben erg tevreden. Wat ik het lastigst vond is dat ik gisteren pas weer (extreem) mocht sporten. Maar het is het waard geweest!

1 tip: ga niet voor te kleine prothesen. Kijk naar de rest van jouw lichaam (rondingen onder) en lengte. Kies wat het mooiste bij jouw staat. De meest gemaakte 'fout' is dat vrouwen snel spijt krijgen van te bescheiden gekozen protheses. 

Hieronder mijn verhaal en foto's. 

Sterkte met jouw proces! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ben het eens met Susannah hierboven. Ga niet voor een te klein implantaat. Voor het mooie kan jij meer hebben als ik naar je lichaam kijk. En ook al zou je het formaat van susannah bijvoorbeeld nemen. Zoals je ook in haar topic kunt zien. Dan krijg je geen reuze borsten ;) 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Susannah:

Hoi!

Ik heb ook 85% gevulde dual plane van Nio. Ik heb een uitgebreid verslag gezet op deze site en foto's van voor en na zijn in dit topic geplakt. Ik ben 3 maanden geleden geopereerd. Ik ben erg tevreden. Wat ik het lastigst vond is dat ik gisteren pas weer (extreem) mocht sporten. Maar het is het waard geweest!

1 tip: ga niet voor te kleine prothesen. Kijk naar de rest van jouw lichaam (rondingen onder) en lengte. Kies wat het mooiste bij jouw staat. De meest gemaakte 'fout' is dat vrouwen snel spijt krijgen van te bescheiden gekozen protheses. 

Hieronder mijn verhaal en foto's. 

Sterkte met jouw proces! 

 

 

Hm ik heb niet het idee dat dit té bescheiden is hoor. Ik heb nooit de wens gehad om grote borsten te hebben, maar wat ik nu heb (ieniemini, het is alleen wat als ik een goed gevulde bh draag), word ik gewoon ongelukkig van. Ik zou graag een mooie C cup willen. Ben ietwat aangekomen de laatste tijd (nieuw werk, stress, niet goed voor mezelf zorgen daardoor etc.) dus ben iets zwaarder dan normaal :P Maar ben van plan om sowieso voor de ingreep weer helemaal fit zoals hiervoor te worden. Lijkt me dat dat ook helpt bij het herstel proces, zowel fysiek als mentaal is het natuurlijk niet zomaar iets.

Zodra ik een idee heb in welke periode ik graag geopereerd zou worden, ga ik ook een afspraak maken om nog een keer te passen, zodat ik zeker weet wat ik wil.

Ik zie dat je aan kickboksen doet, dan lijkt het me logisch dat je daar inderdaad pas na zo'n lange tijd mee mocht beginnen. De periode dat je echt even niets kunt, lijkt me het moeilijkst. Maar neem aan dat je ook niet echt zin hebt om überhaupt meer te doen dan op bed/de bank te liggen haha.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai,

Fijn dat je een leuke ervaring bij Nio had :35: Zo te lezen ben je al lekker bezig bezig met je voorbereiding en je hulptroepen. Ieder lichaam herstelt anders dus iedereen heeft zn eigen tempo in de hersteltijd. Het is niet zo dat je helemaal niets mag en je wordt ook aardig creatief tijdens deze periode. Je moet gewoon zorgen dat jij jezelf niet blootstelt aan onnodige risico's want dat belemmert je herstel en voorkom je complicaties. Gewoon goed luisteren naar je lichaam!! Er zijn genoeg tips te vinden in de zoekbalk hierover.

Als ik naar je foto's ( en lichaamsverhoudingen) kijk, zou ikzelf ook zeggen dat ietsie grotere boobs je ook niet zouden misstaan mja, niet iedereen houdt hiervan dus als jij jezelf hierbij prettig voelt en dit mooi vind,..gewoon doen! En een extra passessie kan geen kwaad. 

Veel plezier met voorbereiden nog 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.