Jump to content

Hoe duur?

Guest didi

Recommended Posts

Ik heb 3550 euro betaald. Het maakte verder niets uit qua prijs hoeveel cc ik nam.

Ben er echt superblij mee. De pc heeft vakwerk geleverd!

• 1 month later...
Guest happygirl

Jeetje wat een verschil met wat ik betaal!! Ik ga me volgende week laten opereren en betaal 6000 euro voor de plastische chirurg, anatomische prothese en vervolgens betaal ik 1000 euro aan het ziekenhuis voor mijn verblijf 1 nacht... Ik laat me opereren in Spanje en wist niet dat het verschil zoo groot is!

Ik heb 3000 euro betaald inclusief alle consulten, Mcghan protheses (rond 800cc) en inclusief sportbh. Er zit idd veel verschil in zo links en rechts....

Groetjes,

Daantje

Guest lieka

jeetje wat ben je veel kwijt in spanje waarom de keuze spanje

ik heb 3900 betaald incl bh(harnas)hihihii

Guest boeleke

ik betaalde 1800€ bij dr myny in brugge.

het is wel mijn tweede bv

nu 500cc achter de spier

groetjes ;)

Guest amidi

dat klopt, de ronde protheses zijn goedkoper bij de velthuis kliniek, de 4400 euro die ik betaald heb is voor de duurste prothese bij de velthuis kliniek.

maar de 4400 euro was ook incl. hotel....

sjonge jonge jonge, wat duur is dat zeg.......in spanje...

hoezo laat je je dan in spanje opereren als ik vragen mag?

xx

amidi

Guest Mols1234

Ze woont in Spanje!

Maar kan beter gewoon een reisje naar hier boeken, dan houdt ze geld over.

Ik heb €4000 betaald voor anatomische.

Ik heb €250 korting bedongen omdat ik mijn 2de BV van dezelfde pc kreeg.

Consulten allemaal gratis, geen overnachting, in ziekenhuis met eten, geen BH.

• 2 weeks later...

IK heb 3300 euro voor anatomische betaald, Kliniek DeLairesse Amsterdam. bij mij was niet zo erg belangrijk de prijs maar dat er goed werd gedan en door een plastische cirug.

• 2 weeks later...

Ik heb €3000,- betaald voor ronde protheses. Anatomische kosten daar €4250,- ( = mede de reden dat ik voor rond heb gekozen ook)

Het viel me op, dat de prijzen van Boerhaave hetzelfde zijn, als bij Kiewitheide, waar mijn PC ook werkt ;)

Hi,

Ik heb 4000,- betaald. Maar wel voor een prothesewissel. Dit zal wat uitmaken... maar niet veel. Als jet exact wilt weten, kun je m'n topic over de kliniek lezen: Jan van Goyen medisch centrum te A'dam. Hier vind je de prijslijst en nog veel meer info! :rolleyes:

Hierbij het linkje naar de site: http://www.esthetischcentrumamsterdam.nl/

Groetjes, Pat

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.