Huppetee

Huppetee : 12 januari 2017 : Dr. Rysavi : Berne Kliniek : Uden

Recommended Posts

@Huppetee nou ga d'r niet vanuit... veel te bang dat iemand ineens mijn armen optilt met idee van en nou die handjes de lucht in :lol:

ben maar 1.56m dus nogal snel op elleboog hoogte van anderen .. geen zin in een por op mijn littekens inderdaad...

ja nu ik er op aan t letten ben merk je pas hoeveel je soms doet en beweegt , zeker met kids die hulp nodig hebben

Guest LiaLa

Ja absoluut geen spijt. Had het jaren eerder moeten doen, voel zoveel zelfverzekerder. En geen last meer van rugpijn. Hoef me niet meer druk te maken dat als ik buk ze uit mijn bh komen rollen. De verhoudingen van mijn lijf kloppen nu, eindelijk na 30 jaar. 

Het is pas 2 weken dus nog heel vers. Ik moest 3 weken met hechtpleisters lopen. Heb ze gisteren er pas afgehaald. Gewoon goed naar je lichaam luisteren. Merk dat nu met 3 weken alles al een stuk fijner voelt. Zou ik even in je album mogen spieken. 

Hey hallo! ik heb je toegevoegd dus je kunt spieken :-) ja het zal ook wel per dag beter worden, merk dat ik nu geen pijn meer heb alleen trekt het en kan nog niet echt recht lopen en daardoor last van nek en schouders...maar kan nu wel plat slapen en dat is al heerlijk!

Wat een mooie borsten al! Je protheses zitten volgens mij al helemaal goed. Ik snap dat je daardoor toch iets meer druk voelt en niet echt lekker rechtop hebt gelopen. Het kan alleen maar beter en mooier worden!

• Upvote 1

Ik kon niet meer wachten....had een bikini en 1 bralette gekocht voor de operatie alvast een kadootje voor mezelf, net toch maar gepast ondanks het nog niet helemaal dicht is. Wel met verbandje natuurlijk hopelijk kan dat geen kwaad! Ben helemaal blij nu en alles is het weer waard geweest, had het ff nodig 

Hoi allemaal! Nu ruim zes weken en morgen coor de laatste controle naar de pc...ben erg blij met het resultaat. Links is alleen nog hoger en zit een paar voelbare plooien aan de bovenkant en dan dan daar de binnenzijde van....hoop dat het wegtrekt als de borst wat gaat zakken. Ik heb alleen voor de spier en dacht dat ze dan niet zoveel zakken meer...? Morgen nog een paar vragen voor de pc zoals wanneer tennissen en sauna, zonnebank en voluit sporten, ben benieuwd. Het is nu helemaal dicht wel nog korstjes dus ben nog niet begonnen met smeren. Ik heb ook nieuwe foto's toegevoegd...wat denken jullie van links? @mmmaaike @LiaLa  Liefs huppetee

Hoi Huppetee,

ook ik ben nu goed 6weken post op. Zelf heb ik mijn prothesen onder de spier, maar bij mij is er ook nog een verschilletje in hoogte en grootte. Het lijkt de ene dag wat meer dan de andere. Zou ik ook eens in je album mogen spieken? Ik ben zo benieuwd naar vergelijkbare situaties qua vordering, wondheling, littekens, ... 

Liefs, 

MissV

Hi Huppetee,

wat een mooie foto's hier van je resultaat.

ben zelf aant orienteren voor een lift + prothese en vind het heel moeilijk, binnekort afspraak bij Nio maar vind jou resultaten erg mooi!

ben je tevereden over je PC ?

Hoi riek, ik ben zelf erg tevreden over Dr. Rysavy hij is erg eerlijk en direct over de resultaten geweest, ook de nazorg vond ik heel fijn. Vandaag mijn laatste controle dus ben benieuwd....ik heb je toegevoegd zodat je alle foto's kunt bekijken

Bedankt !

ik heb een afspraak bij Nio volgende week maar ik denk dat ik ook een afspraak maak bij dr. rysavy, vind jou borsten prachtig !

kan nooit kwaad om 2 gesprekken aan te gaan. :)