Ga naar inhoud

Huppetee : 12 januari 2017 : Dr. Rysavi : Berne Kliniek : Uden


Aanbevolen berichten

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi! Heb zojuist weer nieuwe foto's geplaatst, nu ruim twee weken alweer! Afgelopen vrijdag zij de knoopjes doorgeknipt maar helaas was links nog niet helemaal dicht....moet nu 2 keer per dag douchen en dan goed spoelen en daarna goed laten drogen. Vind het wel een eng idee en hoop dat het snel geneest..... verder voel ik me goed en heb nauwelijks pijn meer, deze week ook weer begonnen met werken maar dat was helaas nog net te vroeg. Nu nog even een weekje rustig aan maar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap dat je dat even lastig vind... maar ziet er goed uit op de foto dus komt vast goed...

ben zo benieuwd naar het herstel.

werk in de zorg dus altijd spannend of ik carnaval vrij kon krijgen , nu heb ik onbetaald verlof paar weken... maar ben bang dat carnaval er niet inzit voor mij dit jaar... Maar ja voor t mooie weer begint mooie Boobs en niet meer gebonden aan een sport bh ga ik vanuit 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er rustig uit. Mooi geworden hoor!! Hopelijk zit het snel dicht. Je doet gauw teveel, rustig aan. Je kan maar 1 keer herstellen. Alles draait gewoon door, ook zonder jouw!

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei LiaLa:

Ziet er rustig uit. Mooi geworden hoor!! Hopelijk zit het snel dicht. Je doet gauw teveel, rustig aan. Je kan maar 1 keer herstellen. Alles draait gewoon door, ook zonder jouw!

Ja je hebt helemaal gelijk! Soms heb je even de rem erop nodig....gaat het bij jou nu goed? En blij met het resultaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei B's Boobs:

Snap dat je dat even lastig vind... maar ziet er goed uit op de foto dus komt vast goed...

ben zo benieuwd naar het herstel.

werk in de zorg dus altijd spannend of ik carnaval vrij kon krijgen , nu heb ik onbetaald verlof paar weken... maar ben bang dat carnaval er niet inzit voor mij dit jaar... Maar ja voor t mooie weer begint mooie Boobs en niet meer gebonden aan een sport bh ga ik vanuit 

 

Ja ik ben ook benieuwd! Het rustig aan doen valt wel nog tegen hoor, ik had voor twee weken hulp in huis voor onze jongste zoon(gehandicapt) maar heb voor deze week nog extra zorg geregeld. Gaat echt nog niet lukken zonder hulp helaas....dus carnaval ik weet het niet ik zou er zelf niet aan moete denken, maar iedereen geneest natuurlijk anders!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Huppetee nou ga d'r niet vanuit... veel te bang dat iemand ineens mijn armen optilt met idee van en nou die handjes de lucht in :lol:

ben maar 1.56m dus nogal snel op elleboog hoogte van anderen .. geen zin in een por op mijn littekens inderdaad...

 

ja nu ik er op aan t letten ben merk je pas hoeveel je soms doet en beweegt , zeker met kids die hulp nodig hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Huppetee:

Ja je hebt helemaal gelijk! Soms heb je even de rem erop nodig....gaat het bij jou nu goed? En blij met het resultaat?

 

Ja absoluut geen spijt. Had het jaren eerder moeten doen, voel zoveel zelfverzekerder. En geen last meer van rugpijn. Hoef me niet meer druk te maken dat als ik buk ze uit mijn bh komen rollen. De verhoudingen van mijn lijf kloppen nu, eindelijk na 30 jaar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Huppetee:

Hoi hoi! Heb zojuist weer nieuwe foto's geplaatst, nu ruim twee weken alweer! Afgelopen vrijdag zij de knoopjes doorgeknipt maar helaas was links nog niet helemaal dicht....moet nu 2 keer per dag douchen en dan goed spoelen en daarna goed laten drogen. Vind het wel een eng idee en hoop dat het snel geneest..... verder voel ik me goed en heb nauwelijks pijn meer, deze week ook weer begonnen met werken maar dat was helaas nog net te vroeg. Nu nog even een weekje rustig aan maar

Het is pas 2 weken dus nog heel vers. Ik moest 3 weken met hechtpleisters lopen. Heb ze gisteren er pas afgehaald. Gewoon goed naar je lichaam luisteren. Merk dat nu met 3 weken alles al een stuk fijner voelt. Zou ik even in je album mogen spieken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei mmmaaike:

Het is pas 2 weken dus nog heel vers. Ik moest 3 weken met hechtpleisters lopen. Heb ze gisteren er pas afgehaald. Gewoon goed naar je lichaam luisteren. Merk dat nu met 3 weken alles al een stuk fijner voelt. Zou ik even in je album mogen spieken. 

Hey hallo! ik heb je toegevoegd dus je kunt spieken :-) ja het zal ook wel per dag beter worden, merk dat ik nu geen pijn meer heb alleen trekt het en kan nog niet echt recht lopen en daardoor last van nek en schouders...maar kan nu wel plat slapen en dat is al heerlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon niet meer wachten....had een bikini en 1 bralette gekocht voor de operatie alvast een kadootje voor mezelf, net toch maar gepast ondanks het nog niet helemaal dicht is. Wel met verbandje natuurlijk hopelijk kan dat geen kwaad! Ben helemaal blij nu en alles is het weer waard geweest, had het ff nodig 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi allemaal! Nu ruim zes weken en morgen coor de laatste controle naar de pc...ben erg blij met het resultaat. Links is alleen nog hoger en zit een paar voelbare plooien aan de bovenkant en dan dan daar de binnenzijde van....hoop dat het wegtrekt als de borst wat gaat zakken. Ik heb alleen voor de spier en dacht dat ze dan niet zoveel zakken meer...? Morgen nog een paar vragen voor de pc zoals wanneer tennissen en sauna, zonnebank en voluit sporten, ben benieuwd. Het is nu helemaal dicht wel nog korstjes dus ben nog niet begonnen met smeren. Ik heb ook nieuwe foto's toegevoegd...wat denken jullie van links? @mmmaaike @LiaLa  Liefs huppetee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Huppetee,

 

ook ik ben nu goed 6weken post op. Zelf heb ik mijn prothesen onder de spier, maar bij mij is er ook nog een verschilletje in hoogte en grootte. Het lijkt de ene dag wat meer dan de andere. Zou ik ook eens in je album mogen spieken? Ik ben zo benieuwd naar vergelijkbare situaties qua vordering, wondheling, littekens, ... 

 

Liefs, 

MissV

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei MissV:

Hoi Huppetee,

 

ook ik ben nu goed 6weken post op. Zelf heb ik mijn prothesen onder de spier, maar bij mij is er ook nog een verschilletje in hoogte en grootte. Het lijkt de ene dag wat meer dan de andere. Zou ik ook eens in je album mogen spieken? Ik ben zo benieuwd naar vergelijkbare situaties qua vordering, wondheling, littekens, ... 

 

Liefs, 

MissV

Hoi! Je bent toegevoegd 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Riek:

Hi Huppetee,

 

wat een mooie foto's hier van je resultaat.

 

ben zelf aant orienteren voor een lift + prothese en vind het heel moeilijk, binnekort afspraak bij Nio maar vind jou resultaten erg mooi!

 

ben je tevereden over je PC ?

Hoi riek, ik ben zelf erg tevreden over Dr. Rysavy hij is erg eerlijk en direct over de resultaten geweest, ook de nazorg vond ik heel fijn. Vandaag mijn laatste controle dus ben benieuwd....ik heb je toegevoegd zodat je alle foto's kunt bekijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Huppetee:

Hoi riek, ik ben zelf erg tevreden over Dr. Rysavy hij is erg eerlijk en direct over de resultaten geweest, ook de nazorg vond ik heel fijn. Vandaag mijn laatste controle dus ben benieuwd....ik heb je toegevoegd zodat je alle foto's kunt bekijken

 

Bedankt !

 

ik heb een afspraak bij Nio volgende week maar ik denk dat ik ook een afspraak maak bij dr. rysavy, vind jou borsten prachtig !

 

kan nooit kwaad om 2 gesprekken aan te gaan. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.