Huppetee

Huppetee : 12 januari 2017 : Dr. Rysavi : Berne Kliniek : Uden

Recommended Posts

Ziet er nog steeds rustig en netjes uit meid. Herken het wel wat je voelt. Wordt vaak midden in de nacht wakker en neem dan weer een pijnstiller. Vannacht voor de 1e keer niet hoeven doen. Vandaag percies 1 week verder. Net even een update geplaatst in mij OP verslag. 

Weer nieuwe foto's geplaatst, vandaag dag 7 en merk dat de pijn overgaat in stijf zijn en wordt iets mobieler gelukkig! Ben blij toe want vond het toch wel een beetje tegenvallen qua pijn en zo. Maar ben wel super blij hoe het eruit ziet dus het is het zeker waard!

Zou ik in je album mogen spieken? :blush:

Ik las dat je op je 18e al een BV hebt laten doen en daarna kinderen hebt gekregen.

Hebben deze zwangerschappen veel voor je borsten gedaan (negatief)? Ik ben nu 23 en dat is eigenlijk toch wel de grootste twijfel of ik het nu zal doen of een jaar of 5 zal wachten. De meesten laten dat volgens mij pas doen na een zwangerschap. Nu weet ik wel dat het bij iedereen anders is, maar blijf toch op zoek naar vrouwen die mij misschien iets kunnen gerustsellen of advies daarover kunnen geven.

Hoi hoi! Ik heb je zojuist toegevoegd dus je kunt spieken! Ik heb inderdaad voor ik kinderen kreeg een bv gehad maar achteraf had ik tien ook al een lift nodig gehad denk ik nu....na de zwangerschappen (3) was het wel behoorlijk uitgerekt en nog meer gaan hangen mede door de protheses denk ik hoor...is toch zwaarder

Ziet er al heel mooi uit!

Ik heb nu 70A dus dat scheelt misschien al. Bij Velthuis zeiden ze dat het ook afhankelijk was van je voorsituatie, hoeveel kg je aan komt tijdens zwangerschap en of je borstvoeding gaat geven. Zou het zo zonde vinden als ik dan een hersteloperatie zou moeten, maar het is ook wel heel zonde om te wachten als je toch niet weet wat je lijf gaat doen. Al die twijfels de hele tijd.. :(

Zojuist weer nieuwe foto's in mijn album gezet, nu dag 11 en voel me prima zonder pijnstillers en wordt steeds blijer met het resultaat :-)

Hoi hoi! Heb zojuist weer nieuwe foto's geplaatst, nu ruim twee weken alweer! Afgelopen vrijdag zij de knoopjes doorgeknipt maar helaas was links nog niet helemaal dicht....moet nu 2 keer per dag douchen en dan goed spoelen en daarna goed laten drogen. Vind het wel een eng idee en hoop dat het snel geneest..... verder voel ik me goed en heb nauwelijks pijn meer, deze week ook weer begonnen met werken maar dat was helaas nog net te vroeg. Nu nog even een weekje rustig aan maar

Snap dat je dat even lastig vind... maar ziet er goed uit op de foto dus komt vast goed...

ben zo benieuwd naar het herstel.

werk in de zorg dus altijd spannend of ik carnaval vrij kon krijgen , nu heb ik onbetaald verlof paar weken... maar ben bang dat carnaval er niet inzit voor mij dit jaar... Maar ja voor t mooie weer begint mooie Boobs en niet meer gebonden aan een sport bh ga ik vanuit 

Guest LiaLa

Ziet er rustig uit. Mooi geworden hoor!! Hopelijk zit het snel dicht. Je doet gauw teveel, rustig aan. Je kan maar 1 keer herstellen. Alles draait gewoon door, ook zonder jouw!

Ja je hebt helemaal gelijk! Soms heb je even de rem erop nodig....gaat het bij jou nu goed? En blij met het resultaat?

Ja ik ben ook benieuwd! Het rustig aan doen valt wel nog tegen hoor, ik had voor twee weken hulp in huis voor onze jongste zoon(gehandicapt) maar heb voor deze week nog extra zorg geregeld. Gaat echt nog niet lukken zonder hulp helaas....dus carnaval ik weet het niet ik zou er zelf niet aan moete denken, maar iedereen geneest natuurlijk anders!