Ga naar inhoud

Huppetee : 12 januari 2017 : Dr. Rysavi : Berne Kliniek : Uden


Aanbevolen berichten

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste Reactie

Spannend! Maar eindelijk zover inderdaad.

succes morgen en komende dagen...

zo benieuwd zeker omdat mijn voorsituatie er op lijkt en ook mentor rond voor de spier ga laten doen. Dus hoop dat ik mee mag kijken via foto's :blush:

wel lekker vroeg ook, lijkt me fijn niet heel de dag die zenuwen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei B's Boobs:

Spannend! Maar eindelijk zover inderdaad.

succes morgen en komende dagen...

zo benieuwd zeker omdat mijn voorsituatie er op lijkt en ook mentor rond voor de spier ga laten doen. Dus hoop dat ik mee mag kijken via foto's :blush:

wel lekker vroeg ook, lijkt me fijn niet heel de dag die zenuwen 

Ja vind het ook heel fijn dat ik de eerste ben, je kunt het maar gehad hebben! Tuurlijk mag je meekijken!

Ik probeer zo gauw mogelijk iets te plaatsen x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal me eens gaan verdiepen over hoe ik foto's kan plaatsen .

toch ff drempeltje over om ze te plaatsen van mijn voor situatie ookal is mijn naam anoniem.

maar vind het zelf ook prettig om te vergelijken en mee te kijken op het forum.

zeker bij bv+ borstlift wordt minder geplaatst dan alleen bv 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey vandaag je dag oh wat zal je blij zijn straks. Veel succes met herstellen. En je hebt maar een keer de kans om goed te herstellen dus neem je rust.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn verslagje!

Ik mocht me al om zeven uur melden gisteren en het ging allemaal lekker vlot,om half acht naar OK en aftekenen. Ik was kei relaxt en had er zin in! Dr.Rysavy stelde me gerust en zei dat hij er iets heel moois van ging maken. Om tien uur was ik weer bij en voelde me redelijk goed rond elf uur was ik terug op de afdeling en daar begon ik helaas wel erg misselijk te worden....dit heft eigenlijk tot negen uur geduurd en kon daardoor echt niets eten of drinken nu gelukkig na veel vocht en medicijnen toegediend te hebben gekregen gaat het een stuk beter! Pijn is goed te doen af en toe tegen de tijd dat het is uitgewerkt voel ik me alsof ik door een vrachtwagen ben aangereden -:) dr Rysavy was nog langs geweest en heeft het een beetje laten zien maar mijn man zei dat het nu al prachtig is geworden! Er is uiteindelijk 350 cc ingegaan meer paste niet en hij heeft heel veel huid verwijderd. Nu terwijl ik dit schrijf zit ik rechtop in een stoel en wissel het af met het bed, ben blij dat ik nog in het ziekenhuis ben hier kan ik echt de rust pakken die ik nodig heb. Morgen mag ik al douchen!!! Maak dan meteen foto's en zal die plaatsen xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ziet er al netjes uit zeg!! Goeie nacht gehad thuis? Klopt het dat jouw borstplooi vrij laag zit? Zo is ieder lijf anders natuurlijk. Mijn PC vertelde dat hij altijd het ontwerp iets moet aanpassen aan het lichaam en borsten. Mijn tepels zitten nu na de lift halverwege mijn bovenarm. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei mmmaaike:

Dat ziet er al netjes uit zeg!! Goeie nacht gehad thuis? Klopt het dat jouw borstplooi vrij laag zit? Zo is ieder lijf anders natuurlijk. Mijn PC vertelde dat hij altijd het ontwerp iets moet aanpassen aan het lichaam en borsten. Mijn tepels zitten nu na de lift halverwege mijn bovenarm. 

Hoi hoi ik heb geen idee of ik een lage borstplooi heb is niet ter sprake geweest maar iedereen heeft natuurlijk een eigen bouw en dat blijft ook na de operatie te zien denk ik....afgelopen nacht heerlijk geslapen en het valt me nu al met al mee met de pijn,wel beurs natuurlijk en stijf maar hoort erbij en bij jou nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Huppetee:

 

Nog bedankt voor je berichtje! Blij dat het gebeurd is en ben er erg blij mee al x

 

Ik had niet anders verwacht, ziet er prachtig uit!! Heel veel beterschap, pak goed je rust en veel eiwitten en vitamientjes eten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-1-2017 om 15:38 zei mmmaaike:

Dat ziet er al netjes uit zeg!! Goeie nacht gehad thuis? Klopt het dat jouw borstplooi vrij laag zit? Zo is ieder lijf anders natuurlijk. Mijn PC vertelde dat hij altijd het ontwerp iets moet aanpassen aan het lichaam en borsten. Mijn tepels zitten nu na de lift halverwege mijn bovenarm. 

 

Bij mij nu ook, de tepels bedoel ik halverwege de bovenarm...ze zitten ruim 14 cm hoger dan voorheen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 5 dagen na de operatie soms voel ik me top en soms alsof ik door een vrachtwagen ben aangereden en vooral in de avond en nacht....hopelijk wordt dat snel minder. Ben wel blij met hoe het eruit ziet nu hopen dat het goed geneest en geen gekke dingen gebeuren, ik rust veel eet veel fruit en eiwitten meer kunnen we niet doen! Foto is van vanmorgen xx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er nog steeds rustig en netjes uit meid. Herken het wel wat je voelt. Wordt vaak midden in de nacht wakker en neem dan weer een pijnstiller. Vannacht voor de 1e keer niet hoeven doen. Vandaag percies 1 week verder. Net even een update geplaatst in mij OP verslag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer nieuwe foto's geplaatst, vandaag dag 7 en merk dat de pijn overgaat in stijf zijn en wordt iets mobieler gelukkig! Ben blij toe want vond het toch wel een beetje tegenvallen qua pijn en zo. Maar ben wel super blij hoe het eruit ziet dus het is het zeker waard!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou ik in je album mogen spieken? :blush:

 

Ik las dat je op je 18e al een BV hebt laten doen en daarna kinderen hebt gekregen.

Hebben deze zwangerschappen veel voor je borsten gedaan (negatief)? Ik ben nu 23 en dat is eigenlijk toch wel de grootste twijfel of ik het nu zal doen of een jaar of 5 zal wachten. De meesten laten dat volgens mij pas doen na een zwangerschap. Nu weet ik wel dat het bij iedereen anders is, maar blijf toch op zoek naar vrouwen die mij misschien iets kunnen gerustsellen of advies daarover kunnen geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Ellen125:

Zou ik in je album mogen spieken? :blush:

 

Ik las dat je op je 18e al een BV hebt laten doen en daarna kinderen hebt gekregen.

Hebben deze zwangerschappen veel voor je borsten gedaan (negatief)? Ik ben nu 23 en dat is eigenlijk toch wel de grootste twijfel of ik het nu zal doen of een jaar of 5 zal wachten. De meesten laten dat volgens mij pas doen na een zwangerschap. Nu weet ik wel dat het bij iedereen anders is, maar blijf toch op zoek naar vrouwen die mij misschien iets kunnen gerustsellen of advies daarover kunnen geven.

Hoi hoi! Ik heb je zojuist toegevoegd dus je kunt spieken! Ik heb inderdaad voor ik kinderen kreeg een bv gehad maar achteraf had ik tien ook al een lift nodig gehad denk ik nu....na de zwangerschappen (3) was het wel behoorlijk uitgerekt en nog meer gaan hangen mede door de protheses denk ik hoor...is toch zwaarder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er al heel mooi uit!

 

Ik heb nu 70A dus dat scheelt misschien al. Bij Velthuis zeiden ze dat het ook afhankelijk was van je voorsituatie, hoeveel kg je aan komt tijdens zwangerschap en of je borstvoeding gaat geven. Zou het zo zonde vinden als ik dan een hersteloperatie zou moeten, maar het is ook wel heel zonde om te wachten als je toch niet weet wat je lijf gaat doen. Al die twijfels de hele tijd.. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.