Ga naar inhoud

Huppetee : 12 januari 2017 : Dr. Rysavi : Berne Kliniek : Uden


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal! Ik wil me even voorstellen,ik ben huppetee 32 jaar en nu midden in het traject om een Borstlift en vergroting uit te laten voeren. Op mijn achttiende een bv gehad en 4 jaar geleden de protheses eruit laten halen met het idee om niets meer in mijn lijf te hebben. Nu toch sinds een paar jaar erg ontevreden met hoe mijn borsten eruit zien en toch de keuze gemaakt om nogmaals onder het mes te gaan. Ik vind het erg fijn om mee te lezen en mee te schrijven zodat we ervaringen kunnen delen! Ik ben wel erg benieuwd hoe ik het straks ga combineren allemaal na de operatie heb namelijk drie kinderen en een eigen zaak....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi meis, en welkom,

Het is inderdaad een heel ander beeld wat je nu krijgt zo zonder protheses, juist omdat je er natuurlijk toch een hele tijd aan gewend bent geweest, ineens zie je toch dat bh's niet meer mooi zitten,en je beeld in de spiegel toch iets anders laat zien als wat je voor ogen had toen je de protheses eruit liet halen.

Het ligt er een beetje aan hoe oud je kinderen zijn, als ze al een een klein beetje zelfstandig zijn dan loopt dat allemaal vanzelf, met hier en daar wat aanpassingen en goede voorbereiding, en qua werk, ook dat is afhankelijk van welke branche, en hoe de protheses geplaatst gaan worden,maar bij zowel voor de spier als dual plane heb je je beperkingen en regels wat je wel en niet mag doen.Ga er in ieder geval vanuit dat je zeker de eerste week hulp nodig hebt,met bijv douchen,haren wassen, en een aantal weken dat iemand het huishouden, boodschappen etc voor je doet.

Maar ook daar kun je goede voorbereidingen treffen, vriezer volgooien, boodschappen laten bezorgen, er valt altijd we een mouw aan te passen.

Heb je al een pc op het ook waar je je bv wilt laten doen?

Via de zoekbalk rechsboven kun je ook heel veel informatie vinden.

Hel veel zoek en lees plezier, en bij vragen, just shoot.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Desert-Rose sorry zie je reactie nu pas....mijn kinderen zijn wel al wat groter alleen de jongste is verstandelijk beperkt dus dat wordt wel een uitdaging zulllen we maar zeggen! Ik heb fijne mensen om me heen en mijn man kan ook veel bijspringen gelukkig. Datum is nog niet bekend maar de pc is dokter rysavi van bernekliniek Uden. Heb er wel veel zin in maar ook wel spannend allemaal! Bedankt in ieder geval voor je berichtje, groetjes huppetee

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Huppetee:

@Desert-Rose sorry zie je reactie nu pas....mijn kinderen zijn wel al wat groter alleen de jongste is verstandelijk beperkt dus dat wordt wel een uitdaging zulllen we maar zeggen! Ik heb fijne mensen om me heen en mijn man kan ook veel bijspringen gelukkig. Datum is nog niet bekend maar de pc is dokter rysavi van bernekliniek Uden. Heb er wel veel zin in maar ook wel spannend allemaal! Bedankt in ieder geval voor je berichtje, groetjes huppetee

Geeft niet hoor meis,

Ja dan kan ik me voorstellen dat je je handen iets meer vol hebt aan een kindje met een beperking,en het een uitdaging gaat worden, maar met de hulp van alle fijne mensen om je heen zal het je dan echt wel gaan lukken.

Als je ook vooraf al een aantal voorbereidingen treft, dan maak je het jezelf niet iets makkelijker,en heel vaak leert de praktijk toch wel dat het uiteindelijk allemaal we loopt, met hier en daar misschien een hindernis,

Ik ga voorlopig dan even je titel een klein beetje aanpassen, en tegen de tijd dat je een datum hebt, dan kun je dat hier even laten weten.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vandaag nog een consult gehad om alles door te spreken. Het wordt mentor 400cc medium profile rond voor de spier icm een borstlift.

Vindt het nu echt spannend maar heb er super veel zin in! Zijn er hier dames die ook een lift icm protheses hebben ondergaan? Ik ben ook benieuwd naar de maat uiteindelijk want daar kon de pc niet veel van zeggen.....ik heb nu onder de borst omvang 75cm en op de borst 91 cm zou het dan met 400 cc niet te groot worden??? Groetjes huppetee ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi hoi dames! Fijne kerst in ieder geval vast....even een vraagje het begint nu op te schieten voordat ik geopereerd wordt, hebben jullie nog tips wat ik nog moet doen of halen voor die tijd...? Heb nu een Voedingskussens 2 bh's een rugsteun voor in bed en een pyjama met knoopjes maar wat is nog meer nuttig? Vast bedankt xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begint inderdaad op te schieten:D

moet nog wachten tot 8 februari helaas... 

zo op de foto zie ik wel gelijkenis met mijn voor situatie .

heb nu een 75d maar bovenkant van bh is dan niet meer mooi gevuld en alleen nog mooi met een push up bh vind ikzelf

zelf krijg ik mentor 250,275 of 300 cc. Hij legt ze alle drie klaar en bespreken t nog x van te voren.

als ik dat lees hier lijkt t me weinig maar ben maar 1.56m groot dus is ook groot verschil hoe het oogt bij iemand denk ik.

fijne kerstdagen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou het schiet ook al op voor jou. Ik ben hier neit zoveel meer daarom vast veel succes en dat gaat echt helemaal goed komen ook jij krijgt dadelijk mooie volle borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-12-2016 om 12:08 zei B's Boobs:

Begint inderdaad op te schieten:D

moet nog wachten tot 8 februari helaas... 

zo op de foto zie ik wel gelijkenis met mijn voor situatie .

heb nu een 75d maar bovenkant van bh is dan niet meer mooi gevuld en alleen nog mooi met een push up bh vind ikzelf

zelf krijg ik mentor 250,275 of 300 cc. Hij legt ze alle drie klaar en bespreken t nog x van te voren.

als ik dat lees hier lijkt t me weinig maar ben maar 1.56m groot dus is ook groot verschil hoe het oogt bij iemand denk ik.

fijne kerstdagen 

Hoi! 8 feb is het zo de tijd vliegt! Qua cc valt niet in te schatten vindt ik als je hier de foto's vergelijkt lijkt soms 200 cc meer dan 400 cc ligt aan zoveel dingen volgens mijn, we zullen maar vertrouwen moeten hebben in onze pc denk ik.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-12-2016 om 21:57 zei B's Boobs:

Dus lees vast mee met jouw tips...

nog maar eens gaan shoppen voor een extra hoodie / sweater met rits

lees dat sommige al een extra sportbh kopen, hoe weet ik dan welke maat ik moet aanschaffen? 

 

Ik heb contact gehad met zavi medical die verkopen sport bh's voor na een operatie en die heeft mijn maten nu en wat er aan prothese inkomt en zo kwam ze op een maat uit, mocht ie nou niet passen mocht ik hem retour sturen

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei lovertje:

Nou het schiet ook al op voor jou. Ik ben hier neit zoveel meer daarom vast veel succes en dat gaat echt helemaal goed komen ook jij krijgt dadelijk mooie volle borsten.

Ja ik ben echt aan het aftellen en als ik zo mijn foto's zie dan kan ik al helemaal niet meer wachten....zag net je foto's maar het is het super mooi!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎25‎-‎12‎-‎2016 om 11:29 zei Huppetee:

Ik heb net foto's van de voorsituatie geplaatst in mijn album, als je ze wil zien voeg ik je toe. @Xbudhhax @lovertje @Gabi @best_boobie Jullie heb ik al toegevoegd :D

 

Op ‎25‎-‎12‎-‎2016 om 11:32 zei Gabi:

Ik heb de foto's gezien. Heeft wat weg van mijn voor situatie. Daar gaat de arts iets heel moois van maken! Ik ben ook zo blij! 

Lijkt idd echt veel op de voorsituatie van Gabi!
Gaat vast heel mooi worden meid!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-12-2016 om 08:37 zei Huppetee:

Ik hoop het!!! Ja geloof goed dat het snel went....maar goed ook hè hahahah. Gaat het nu de goede kant op bij jou? Xxx

Ja steeds beter gelukkig :lol: Alleen nu snip verkouden geworden. 3 maanden lang heb ik het weten te ontwijken met iedereen om mij heen die liep te snotteren. Thuis en op het werk helaas toch geveld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes gewenst!  Wat betreft je voorbereiding: ik denk dat je wel goed zit. Ik had in de eerste nachten vooral een bigshirt aan of een topje wat ik naar beneden kon uitdoen.

de sportbeha is lastig bepalen. Ik had er besteld op basis van mijn maten maar dat klopte niet echt. Miss toch het beste om het te laten opmeten in een winkel of diverse maten te bestellen. 

Ik heb nu nog steeds op advies van mijn pc mijn tubigrip aan (dag en nacht) en mag over een paar dagen over naar de sportbeha. Ik ben nu 18 dagen po.

 

Advies: lekker laten verwennen en vooral niet teveel doen. Ik vond de combinatie borstlift met protheses toch best heftig en had niet verwacht dat het zo'n impact op de dagelijkse gang zou hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.