Ga naar inhoud

Wilma : 1e operatie 22 mei 2017 : Na complicatie hersteloperatie 6 december 2017 : Dr. Mesters : Maxima Medisch Centrum


Aanbevolen berichten

11 uur geleden zei gastmama:

Je gaat naar clubs in het menu en dan klik je op: alle kerstballen verzamelen. Daar kun je je dan aanmelden voor de groep. Jaydee is momenteel druk bezig met studeren voor haar examens dus het kan even duren voor je word goedgekeurd 

Thx  gastmama ...ik ben er bij !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • Reacties 262
  • Created
  • Laatste Reactie

Zo heb het een week erg druk gehad ; maar ben er weer ...

Vandaag zoals verwacht afwijzing van vergoeding van VGZ gehad.

 

Ben benieuwd of ik bezwaar kan maken of iets dergelijks .  ; omdat ik hier niks aan kon doen at het verwijderd moest worden .

 

De pc zei wel of ze ging kijken of ze iets kan doen via het maatschap van plastische chirurgen .

Ze ging het voorleggen , ik zei ja dat zei u de vorige 2 keer ook, en toen schreef ze het ook echt op nu .

 

Maar ja dat is dan buiten het ziekenfonds om denk ik .

Verwacht er niet veel van , maar als het maar iets is dat zou mooi zijn .

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Wilma:

Zo heb het een week erg druk gehad ; maar ben er weer ...

Vandaag zoals verwacht afwijzing van vergoeding van VGZ gehad.

 

Ben benieuwd of ik bezwaar kan maken of iets dergelijks .  ; omdat ik hier niks aan kon doen at het verwijderd moest worden .

 

De pc zei wel of ze ging kijken of ze iets kan doen via het maatschap van plastische chirurgen .

Ze ging het voorleggen , ik zei ja dat zei u de vorige 2 keer ook, en toen schreef ze het ook echt op nu .

 

Maar ja dat is dan buiten het ziekenfonds om denk ik .

Verwacht er niet veel van , maar als het maar iets is dat zou mooi zijn .

 

 

 

Nou... het zou niet eerlijk zijn als je zelf voor de kosten opdraait. Jij hebt hier toch ook niet om gevraagd? Hopelijk wordt het voor je opgelost door de pc. Ik duim voor je, Wilma. 

Het begint al op te schieten hè? 4 December toch?... of was het nou 5 december? Nou ja... snel iig. Ben je al zenuwachtig? Good luck, meis. :71:

 

Veel liefs, Jaydee :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Jaydee:

Nou... het zou niet eerlijk zijn als je zelf voor de kosten opdraait. Jij hebt hier toch ook niet om gevraagd? Hopelijk wordt het voor je opgelost door de pc. Ik duim voor je, Wilma. 

Het begint al op te schieten hè? 4 December toch?... of was het nou 5 december? Nou ja... snel iig. Ben je al zenuwachtig? Good luck, meis. :71:

 

Veel liefs, Jaydee :53:

 

Ja inderdaad  ! ik heb hier ook niet om gevraagd ; maar voor verzekering  ben je gewoon een getal / een code  die staat voor geen vergoeding .

 

Ik vindt het ook niet kloppen ! 

 

6 december is de operatie  ; begin wel wat nerveus te worden nu .

Maar ook weer fijn als ik weer compleet ben .

 

Thx @Jaydee xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Wilma:

6 december is de operatie  ; begin wel wat nerveus te worden nu .

Maar ook weer fijn als ik weer compleet ben .

Oh ja....6 december was het. Twee dagen voor mij. 

Dat snap ik, dat je het fijn vindt weer compleet te zijn met twee borsten. Komt vast helemaal goed, meis. :35:

 

:53:,Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Goedemorgen allemaal .

Het gaat nu echt opschieten !....6 dec hersteloperatie !

Ook voor jou @Jaydee .

Hoop dat het uiteindelijk goed komt .

Gelukkig aan 1 kant nu , dus kan wel iets meer doen met mijn rechterarm .

Maar ben wel blij als ik straks weer compleet ben !

Alleen maak ik me meer zorgen om de tijd na de operatie : hopelijk nu ook meer gelijk !

Ze zou haar best doen zei ze en dat geloof ik zeer zeker wel !

Maar gisteren schoot me in eens te binnen dat 30 jaar geleden een pc zei dat de linkerborst iets hoger in geplant was .  Dus van nature zeg maar .

Dus ja ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wilma, ja het schiet op nu. Volgende week heb je gewoon weer twee boobs. Wat fijn voor je!!!

Tja... en hoe het resultaat gaat worden, dat wordt voor ons beiden erg spannend. Maar we gaan ons er maar gewoon aan overgeven. Komt vast wel goed, meis. :35:

 

:53:, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei best_boobie:

Heb het al gevonden @Wilma
Ik ga dit topic even samenvoegen met je operatieverslagtopic, dan heb je alles bij elkaar staan en is het ook makkelijker te lezen voor anderen :)
Pas ik meteen je titel een beetje aan.

xxx  BB

Helemaal goed ! Thx !! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei best_boobie:

Hey @Wilma

Wordt het niet gewoon tijd dat ik je titel aan ga passen? Lijkt me dat dit geen mooie titel is voor na je hersteloperatie :) 

Weet alleen ff niet meer uit mijn hoofd wie ook alweer je pc was.. 

Trouwens.. Is dat nog goed gekomen met hoe de betaling omtrent jouw hersteloperatie gaat verlopen?

xxxx BB

 

Thx @best_boobie,... Nou de betaling .....ik moet 900.00 euro betalen , heb een soort van korting gekregen .  Door dat ze dit had voorgelegd aan het Maatschap chirurgen.

Nou nog van verzekering bericht krijgen , dat had ik al maar schijnt een verkeerde code te zijn 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Wilma:

 

Thx @best_boobie,... Nou de betaling .....ik moet 900.00 euro betalen , heb een soort van korting gekregen .  Door dat ze dit had voorgelegd aan het Maatschap chirurgen.

Nou nog van verzekering bericht krijgen , dat had ik al maar schijnt een verkeerde code te zijn 

Oh, en dan kan het zijn dat je niets hoeft te betalen, als de verzekering met de juiste code kan kijken of er vergoeding plaats vindt? Toch?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎1‎-‎12‎-‎2017 om 00:44 zei best_boobie:

Oh, en dan kan het zijn dat je niets hoeft te betalen, als de verzekering met de juiste code kan kijken of er vergoeding plaats vindt? Toch?

xxx

Nou dat hoop ik wel , maar weet het niet .

Ze zouden me nog terugbellen hier over ; maar niks gehoord.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 2 dagen ! 

Blij als ik weer compleet ben , maar ben een beetje gestressed ,...wil alles in huis in orde hebben .

De was weg , opruimen , wil mijn haar morgen ochtend verven , want dat lukt voorlopig niet ...gisteren de kattenbak gedaan .  haha...zal herkenbaar zijn !

 

Ik wilde ook eigenlijk weer een sport bh kopen , dezelfde als ik nu heb ;

Heb die ik nu heb een half jaar lang zowat elke dag aan gehad . , want een gewone bh vond ik niet fijn met die vulling er in .

Of zal die het nog goed doen ? En stevig genoeg zijn ?

De andere die ik heb is te groot , en die ik steeds aan heb is van de Livera zit fijn .

 

En wat trek ik aan ? joggingbroek is makkelijk maar wat er op .

Van de zomer was het makkelijker .

Ook had ik een fijne nachthemd met spaggettiebandjes en die ging heel makkelijk aan , maar ja is nu te koud.

 

Nou morgen wordt ik gebeld hoe laat ik er moet zijn , maar de pc zou me als eerste zetten .

Dus zal om 7 uur daar moeten zijn .

 

Hoe vergaat het jou @Jaydee  ?

En anderen die binnenkort aan de beurt zijn ?

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik trek een legging aan, een hemdjurkje met spaghettibandjes, waar ik zo in kan stappen en daaroverheen een doorknoopjurk/lang vest. Normaal draag ik altijd hoge laarzen, maar de dag van de operatie doe ik gewoon instappers aan. Kan ik zo inpiepen, geen gedoe. 

En met mij gaat het prima. Totaal geen last van zenuwen. Ik ben altijd een ongelooflijke zenuwpees wat examens en toetsen betreft, maar doktoren, spuiten, ziekenhuizen en operaties doen niet veel met mijn zenuwen. Ben dus heel relaxed.

Jij nog twee dagen maar. Jij wel last van zenuwen, @Wilma? Komt wel goed, meis!

 

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jaydee:

Ik trek een legging aan, een hemdjurkje met spaghettibandjes, waar ik zo in kan stappen en daaroverheen een doorknoopjurk/lang vest. Normaal draag ik altijd hoge laarzen, maar de dag van de operatie doe ik gewoon instappers aan. Kan ik zo inpiepen, geen gedoe. 

En met mij gaat het prima. Totaal geen last van zenuwen. Ik ben altijd een ongelooflijke zenuwpees wat examens en toetsen betreft, maar doktoren, spuiten, ziekenhuizen en operaties doen niet veel met mijn zenuwen. Ben dus heel relaxed.

Jij nog twee dagen maar. Jij wel last van zenuwen, @Wilma? Komt wel goed, meis!

 

:54:

@Jaydee Ja je moet het jezelf wel zo makkelijk mogelijk maken met kleding en schoenen . 

Voor dokters operaties etc ben ik ook over het algemeen totaal niet zenuwachtig  ;maar meer nu omdat ik alles in orde wil hebben .  ...En...waar ik me wel zenuwachtig voor maak is hoe het wordt uiteindelijk , redelijk gelijk en naar mijn zin .  En dat er weer geen problemen komen .

Maar op zich voor de operatie zelf ben ik niet zenuwachtig .

Maar komt vast wel goed !

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Wilma:

Nou dat hoop ik wel , maar weet het niet .

Ze zouden me nog terugbellen hier over ; maar niks gehoord.

 

hm... nog even afwachten dan......

Wat betreft kleding, zit je met een fijne broek en een vest al snel goed. Of zo een lang doorknoopvest als jaydee idd. 
En voor de nacht misschien een pyjama met knoopjes aan de voorkant, als je zoiets draagt? 

Ik wil je alvast heel veel succes wensen meid!! 
Deze keer gaat het gewoon meteen goed! Zal voor je duimen!!

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei best_boobie:

hm... nog even afwachten dan......

Wat betreft kleding, zit je met een fijne broek en een vest al snel goed. Of zo een lang doorknoopvest als jaydee idd. 
En voor de nacht misschien een pyjama met knoopjes aan de voorkant, als je zoiets draagt? 

Ik wil je alvast heel veel succes wensen meid!! 
Deze keer gaat het gewoon meteen goed! Zal voor je duimen!!

 

xxx BB

Dankjewel @best_boobie ja ik denk gewoon joggingbroek en eventueel topje die wijd is en sweatvest en gympen .

ja moet echt goed gaan deze keer .....en volgend jaar geen problemen meer 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Wilma! Ik heb je verhaal net in een ruk uitgelezen en ik schrik er wel van hoor!! Ontzettend kut dat dit je is overkomen :( Ik hoop echt dat het morgen allemaal goed gaat komen en dat ook jij weer met twee mooie borsten mag rondlopen :wub: veel succes en sterkte!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.