Ga naar inhoud

Wilma : 1e operatie 22 mei 2017 : Na complicatie hersteloperatie 6 december 2017 : Dr. Mesters : Maxima Medisch Centrum


Aanbevolen berichten

Vrijdag bericht gehad van de zorgverzekering ; zoals verwacht , het verwijderen vergoed maar de nieuwe protheses niet .

Maandag werd ik gebeld door een ander ziekenhuis waar mijn pc ook werkt . of ik woensdag kon komen .In de eerste instantie een beetje overdonderd dat het een ander ziekenhuis was , (ik vroeg nog kan het ook op een andere dag ?  ...nee dat kon niet?    ik in paniek hoe kwam ik daar mijn mannetje moet werken , ik hem appen en had gelijk vrij genomen ! :-)

 

Maar het is een afspraak met haar en iemand van de firma van de protheses.

Is dat eens in de zoveel tijd ofzo ? omdat het niet op een andere dag kon ?

 

Wat moet ik verwachten morgen en aan denken te zeggen of vragen ?

 

Het is allemaal zo anders dan 20 jaar geleden ....

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 262
  • Created
  • Laatste Reactie

Nee dat was eigenlijk te verwachten dat de zorgverzekering de protheses niet gaat vergoeden, dat gebeurt eigenlijk nooit meer.

 

Maar dat neemt ineens een hele andere wending, als er iemand van de firma bij het gesprek is, ben benieuwd meis.

 

Ik denk zelf een beetje in de richting dat degene van de firma wellicht jouw verhaal wilt horen, om zo ook meer info te kunnen krijgen over de klachten die je hebt en wie weet wat daaruit voorkomt.

Het komt wel voor dat 1 keer in de zoveel tijd er iemand van een firma langskomt voor informatie etc,zijn toch vertegenwoordigers, 

 

Verder zou ik gewoon open het gesprek in gaan want ik zou ook zo niet weten wat je kunt verwachten.

 

De meeste vragen heb je natuurlijk al de vorige uitgebreid besproken.

 

Nou laat me morgen maar weten hoe het gesprek is gegaan meis, ben super benieuwd.

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Desert-Rose:

Nee dat was eigenlijk te verwachten dat de zorgverzekering de protheses niet gaat vergoeden, dat gebeurt eigenlijk nooit meer.

 

Maar dat neemt ineens een hele andere wending, als er iemand van de firma bij het gesprek is, ben benieuwd meis.

 

Ik denk zelf een beetje in de richting dat degene van de firma wellicht jouw verhaal wilt horen, om zo ook meer info te kunnen krijgen over de klachten die je hebt en wie weet wat daaruit voorkomt.

Het komt wel voor dat 1 keer in de zoveel tijd er iemand van een firma langskomt voor informatie etc,zijn toch vertegenwoordigers, 

 

Verder zou ik gewoon open het gesprek in gaan want ik zou ook zo niet weten wat je kunt verwachten.

 

De meeste vragen heb je natuurlijk al de vorige uitgebreid besproken.

 

Nou laat me morgen maar weten hoe het gesprek is gegaan meis, ben super benieuwd.

 

xxx

Ja ik weet ook niet , ga dus maar open het gesprek in idd .

En ik laat zeker weten morgen hoe het gegaan is !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Wilma:

Ja ik weet ook niet , ga dus maar open het gesprek in idd .

En ik laat zeker weten morgen hoe het gegaan is !

 

Hoi Hoi ...

 

Nou Dr. Mesters had alles even voor me uitgezocht wat het beste zou zijn voor me  En dus toch niet de monoblock .  Dat zou gaan uitzetten ivm vocht wat het aantrekt ofzo .  Al bij al zou de polytech het beste zijn voor me . En daar voor  was dus die vrouw van die firma erbij .

aar zit ook een garantie op dat het geen kapselvorming geeft .   slechts 1 op de 100 vrouwen zou dat kunnen overkomen , en als dat zo is wordt het vergoed .

 

 Aanvankelijk zou ze mijn rechterborst smaller moeten maken voor de monoblock .

Dat hoeft weer niet met deze polytech . Die blijft zitten zoals het zit ,

Nou kan zou het april worden voor de operatie ; maar ik vroeg hoe zit het als je afvalt daarna ?

Want de afgelopen jaren ben ik aangekomen en dan groeien je borsten ook mee .

Ik wil dus graag wat afvallen , zal niet meevallen als je wat ouder bent .  Maar haar advies was ja eerst beter afvallen en dan na de zomer de operatie .

 

Moeilijk weer , want ik heb ook behoorlijk last van die kapselvorming  . en wil dat ook graag snel.

pffff ....lastig hoor .

Mijn vriend zegt ook of je moet accepteren dat je op dit gewicht blijft , of idd na de zomer dan .

 

Ik laat het ff hierbij , ik moet nog mijn koffertje inpakken  want ik ga morgenochtend naar mijn dochter in Nieuwegein , en dan s,avonds gaan we naar De musical Ciske de Rat .

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok ja dan gaat het hier om de polyurethaan protheses, die staan er inderdaad bekend om dat ze "bijna" nooit overmatige kapselvorming geven, en word om die reden dus ook vaker geplaatst als er steeds overmatige kapselvorming optreedt.

 

Het herstel is ook korter, 3 weken i.p.v. 6 weken , omdat deze protheses snel ingroeien in het weefsel. De protheses moeten wel op de goede hoogte geplaatst worden, omdat ze dus korter de tijd hebben om in te dalen.

 

Klopt je kunt beter eerst dan afvallen en daarna de wissel doen, want als je veel afvalt na je wissel, heb je dus grote kans op huidoverschot en daardoor kun je dan weer rimpels en/of plooien gaan voelen/zien.

 

Nou meis, inderdaad, even alles goed overdenken en je gedachten even gaan verzetten, want het is best weer een grote beslissing, en die moet je ook niet overhaast nemen.

 

Heel veel plezier bij je dochter,fijn hoor, ff samen uit.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 25-1-2017 om 21:23 zei Desert-Rose:

Ok ja dan gaat het hier om de polyurethaan protheses, die staan er inderdaad bekend om dat ze "bijna" nooit overmatige kapselvorming geven, en word om die reden dus ook vaker geplaatst als er steeds overmatige kapselvorming optreedt.

 

Het herstel is ook korter, 3 weken i.p.v. 6 weken , omdat deze protheses snel ingroeien in het weefsel. De protheses moeten wel op de goede hoogte geplaatst worden, omdat ze dus korter de tijd hebben om in te dalen.

 

Klopt je kunt beter eerst dan afvallen en daarna de wissel doen, want als je veel afvalt na je wissel, heb je dus grote kans op huidoverschot en daardoor kun je dan weer rimpels en/of plooien gaan voelen/zien.

 

Nou meis, inderdaad, even alles goed overdenken en je gedachten even gaan verzetten, want het is best weer een grote beslissing, en die moet je ook niet overhaast nemen.

 

Heel veel plezier bij je dochter,fijn hoor, ff samen uit.

 

xx

Thx Desert Rose ,...Het is even stil geweest rond mij wegens allerlei problemen . Ziek , en doktersbezoekjes ik voelde me helemaal niet toppie zelfs geen fut om hier te schrijven . En een erg zieke kat die ik moest laten inslapen .  Een weekje weg geweest .....tot overmaat van ramp is gisteren mijn scooter gestolen !

 

Iig het afvallen lukt niet echt goed , dat weekje weg deed ook geen goed wat dat betreft .

Maandag heb ik weer een afspraak met de PC .

Ben nog steeds aan het twijfelen wat operatie betreft , wanneer dus ?

Voor de vakantie (Juli/augustus )  of er na .

Of zo dra het kan ...pff

Heb verder niet veel nieuws dus , maar wilde even weer wat van me laten horen  !

 

Ik ga hier weer even bijlezen .

Wens jullie een fijn weekend !

 

Liefs , Wilma 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wilma

 

Ah jee meis, ja dan krijg je alles tegelijk, lijkt dan echt de Wet van Murphy.maar dit moet je dan wel allemaal verwerken, en daar heb je tijd voor nodig.

 

En dan ook zo beestje in laten slapen, is altijd zo moeilijk, je weet dat het soms niet anders kan, maar het is toch een heel gemis, en ik weet precies hoe dat voelt, heb hier zelf ook een ouwetje die ziek is.

 

En als je dan geen fut hebt om hier te komen, en iets te schrijven geeft dat toch niets, andere dingen gaan dan echt voor.En als je dan dingen achter elkaar krijgt, dan heb je ook geen trek in lijnen, dan ben je met andere dingen bezig.

 

En wanneer jouw operatie,ligt echt aan hoe je je nu voelt, te dicht voor je vakantie geopereerd worden is geen optie, want je zit toch met je herstel periode.

En ik denk ook dat als je niet lekker in je vel zit, dat je dan ook niet een operatie moet gaan doen, want stress vertraagd je herstel.

 

Als jij het gaat redden qua pijn etc dan zou ik eerst lekker proberen te gaan genieten tijdens je vakantie, daarna een afspraak maken,dan dieet oppakken ( dan zal dan ook makkelijker gaan, omdat je ergens naar toe kunt leven)  dan de operatie doen,zodat je daarna ook goed en rustig kunt gaan herstellen.

 

Denk er eens rustig over na,want heb gevoel dat je er nu nog niet helemaal aan toe bent om onder het mes te gaan,je weet gelukkig dat de protheses niet gescheurd zijn, die last is van je schouders.dus ik denk dat je beter eerst even voor jezelf een beetje rust moet gaan krijgen.

 

Er is weer zat te lezen hier,jij ook een heel fijn weekend meis.

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-3-2017 om 23:43 zei Desert-Rose:

@Wilma

 

Ah jee meis, ja dan krijg je alles tegelijk, lijkt dan echt de Wet van Murphy.maar dit moet je dan wel allemaal verwerken, en daar heb je tijd voor nodig.

 

En dan ook zo beestje in laten slapen, is altijd zo moeilijk, je weet dat het soms niet anders kan, maar het is toch een heel gemis, en ik weet precies hoe dat voelt, heb hier zelf ook een ouwetje die ziek is.

 

En als je dan geen fut hebt om hier te komen, en iets te schrijven geeft dat toch niets, andere dingen gaan dan echt voor.En als je dan dingen achter elkaar krijgt, dan heb je ook geen trek in lijnen, dan ben je met andere dingen bezig.

 

En wanneer jouw operatie,ligt echt aan hoe je je nu voelt, te dicht voor je vakantie geopereerd worden is geen optie, want je zit toch met je herstel periode.

En ik denk ook dat als je niet lekker in je vel zit, dat je dan ook niet een operatie moet gaan doen, want stress vertraagd je herstel.

 

Als jij het gaat redden qua pijn etc dan zou ik eerst lekker proberen te gaan genieten tijdens je vakantie, daarna een afspraak maken,dan dieet oppakken ( dan zal dan ook makkelijker gaan, omdat je ergens naar toe kunt leven)  dan de operatie doen,zodat je daarna ook goed en rustig kunt gaan herstellen.

 

Denk er eens rustig over na,want heb gevoel dat je er nu nog niet helemaal aan toe bent om onder het mes te gaan,je weet gelukkig dat de protheses niet gescheurd zijn, die last is van je schouders.dus ik denk dat je beter eerst even voor jezelf een beetje rust moet gaan krijgen.

 

Er is weer zat te lezen hier,jij ook een heel fijn weekend meis.

 

xx

 

 

Hoi hoi , 

 

Ja die vakantie is is pas juli/augustus , en daarna dan dieet weer  oppakken ...dan duurt het allemaal veelste lang  vindt ik .

Ik hoef ook geen 30 kilo kwijt ofzo ....liefst 10 kilo , dat is genoeg .

Mijn vriend zegt ook , ik zou niet zo lang wachten , je kan het maar beter gehad hebben , en je bent geen 18 meer !

En als ik geopereerd wordt zodra het kan ,,,de wachtlijst zeg maar ...zal het toch al gauw 2 maanden verder zijn denk ik ?

Dus toch nog tijd voor wat af te vallen .

Ik maak het mezelf ook wel moeilijk  zeg , kan het toch maar beter maar laten gebeuren , heb er al te lang mee gewacht in totaal !

Nou ik ga mijn bedje in tot later !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Wilma:

Hoi hoi , 

 

Ja die vakantie is is pas juli/augustus , en daarna dan dieet weer  oppakken ...dan duurt het allemaal veelste lang  vindt ik .

Ik hoef ook geen 30 kilo kwijt ofzo ....liefst 10 kilo , dat is genoeg .

Mijn vriend zegt ook , ik zou niet zo lang wachten , je kan het maar beter gehad hebben , en je bent geen 18 meer !

En als ik geopereerd wordt zodra het kan ,,,de wachtlijst zeg maar ...zal het toch al gauw 2 maanden verder zijn denk ik ?

Dus toch nog tijd voor wat af te vallen .

Ik maak het mezelf ook wel moeilijk  zeg , kan het toch maar beter maar laten gebeuren , heb er al te lang mee gewacht in totaal !

Nou ik ga mijn bedje in tot later !

 

 

Mijn gedachte erachter was alleen omdat je tijdens een vakantie niet echt kunt lijnen,omdat vakantie genieten is, zonder beperkingen, maar ik kan me ook zeker voorstellen, dat je het liever gisteren dan vandaag laat doen.

 

Maar wat jij zegt, dat is ook weer zo, dan zou ik gewoon een afspraak maken voor de operatie, kijken tot hoever je komt qua afvallen, en je daar verder dan niet meer al te druk maken, val je erna nog heel geleidelijk af, mag dat ook,dus dan zou ik ook zeggen, ga ervoor meis.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Desert-Rose:

 

Mijn gedachte erachter was alleen omdat je tijdens een vakantie niet echt kunt lijnen,omdat vakantie genieten is, zonder beperkingen, maar ik kan me ook zeker voorstellen, dat je het liever gisteren dan vandaag laat doen.

 

Maar wat jij zegt, dat is ook weer zo, dan zou ik gewoon een afspraak maken voor de operatie, kijken tot hoever je komt qua afvallen, en je daar verder dan niet meer al te druk maken, val je erna nog heel geleidelijk af, mag dat ook,dus dan zou ik ook zeggen, ga ervoor meis.

 

xx

Goedemorgen , 

 

Ja ik denk dat ik er gewoon voor ga ...ik begrijp jouw gedachte er achter .

Maar bij ons is het gewoon het hele jaar genieten  ;-)     En inderdaad met vakantie misschien iets meer , maar dan heb je weer kerst etc .

Ik moet gewoon mijn hele eetgewoonte aanpassen , en ik moet zeggen ik ben koolhydraatarm bezig ,..en wat een verrassende lekkere recepten kom ik tegen  ! :-)

 

10.05  heb ik zo mijn afspraak .

 

Heb ik nog een vraagje ...toendertijd zat ik heel erg met een klein verschil in de grootte van mijn borsten ; en is er toen op mijn verzoek in mijn linker wat meer cc ingegaan .

 

Mijn rechterborst is wat slapper en is iets lager dan de linker .

Is het raar als ik vraag aan de pc  of er iets minder toch maar beter in kan in die linker zodat die misschien ook iets lager komt en meer gelijk is aan de rechter ?

 

Ik ben echt een onzeker typetje , twijfelkont   

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja daar heb je gelijk in, er is altijd wel iets waardoor je meer lekkere dingen gaat eten, en een koolhydraatarm dieet is zeker heel erg lekker, en je mag eigenlijk zoveel hebben, alleen het is soms even opletten,en een enkele keer zondigen moet ook kunnen.

 

Spannend,maar inderdaad ik kan me je zenuwen voorstellen.

 

Meis, je kunt gewoon vragen/zeggen over het verschil, en op wat voor manier je pc dit op wilt gaan heffen,kijken wat de visie daarop is, maar je mag zeker meedenken, en zou de vraag ook echt op tafel leggen, het gaat tenslotte om jouw lichaam.

 

Juist omdat nu de rechter iets meer gezakt is, zal dit waarschijnlijk inderdaad door een cc verschil te gaan plaatsten de oplossing zijn.

Maar aan de dag van vandaag hebben wij "als patient"ook echt zeker iets in de melk te brokkelen, dus stel het gewoon voor.

 

Succes meis, en ik hoor je later wel.

 

xx

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Desert-Rose:

Ja daar heb je gelijk in, er is altijd wel iets waardoor je meer lekkere dingen gaat eten, en een koolhydraatarm dieet is zeker heel erg lekker, en je mag eigenlijk zoveel hebben, alleen het is soms even opletten,en een enkele keer zondigen moet ook kunnen.

 

Spannend,maar inderdaad ik kan me je zenuwen voorstellen.

 

Meis, je kunt gewoon vragen/zeggen over het verschil, en op wat voor manier je pc dit op wilt gaan heffen,kijken wat de visie daarop is, maar je mag zeker meedenken, en zou de vraag ook echt op tafel leggen, het gaat tenslotte om jouw lichaam.

 

Juist omdat nu de rechter iets meer gezakt is, zal dit waarschijnlijk inderdaad door een cc verschil te gaan plaatsten de oplossing zijn.

Maar aan de dag van vandaag hebben wij "als patient"ook echt zeker iets in de melk te brokkelen, dus stel het gewoon voor.

 

Succes meis, en ik hoor je later wel.

 

xx

 

 

 

Dankjewel  , voor je antwoord en het meedenken en advies !

 

Ik ga het op tafel leggen id !

 

Ik laat zeker vandaag wat horen !

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Wilma:

Dankjewel  , voor je antwoord en het meedenken en advies !

 

Ik ga het op tafel leggen id !

 

Ik laat zeker vandaag wat horen !

 

 

 

Geen probleem meis, soms is het gewoon prettig als iemand meedenkt, het is aan de ene kant toch wel een angstig iets, maar we gaan er nu vanuit dat je na je wissel, jaren lang plezier kunt hebben, en dan mag je echt zelf meedenken, en dingen aandragen.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Desert-Rose:

 

Geen probleem meis, soms is het gewoon prettig als iemand meedenkt, het is aan de ene kant toch wel een angstig iets, maar we gaan er nu vanuit dat je na je wissel, jaren lang plezier kunt hebben, en dan mag je echt zelf meedenken, en dingen aandragen.

 

xx

 Heb het op tafel gegooid   haha...het was voor haar al duidelijk dat ze tijdens de operatie kijkt hoeveel er bij beide borsten in zal gaan .

Als mijn prothesen er uit zijn , wordt dat gewogen .

Maar aanvankelijk dacht ik omdat ik de vorige keren zei dat er verschillende hoeveelheid in zat , dat nu ook zou gebeuren .

Maar ze zei ik maak dat in orde en doe mijn best op het op gelijke hoogte te krijgen .

Ze zei ook de tepel kan wat omhoog , een klein reepje er uit , komt de tepel mooier te zitten en lijkt de borst wat meer omhoog .

 

Wat kost dat dan weer dachten we beiden , maar ze zei dat doe ik gewoon dat is een bonus aanbieding  ! :-)

 

Okee operatie gepland op 22 mei !

Dat viel een beetje tegen , duurt best nog lang !

 

Mijn operatie gaat ook 2 uur duren ipv van anderhalf uur . 

Dit door de kapselvorming .

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super dat je het op tafel hebt gegooid en dat zij er al over had nagedacht hoe ze de operatie het beste kan gaan doen,soms is het inderdaad dat ze pas op de tafel kunnen zien wat de beste methode is, helemaal omdat ze toch niet helemaal weet wat ze van binnen aan gaat treffen.

Ook omdat ze natuurlijk nu geen goed zicht heeft op waar en hoe de kapselvorming allemaal zit, en dit gaat dan altijd wel langer duren tijdens een operatie.

 

Hahaha bonusaanbieding lol, ja nou weet je, het kost al allemaal weer genoeg toch?

 

Klopt inderdaad dat op deze manier het verschil tussen de borsten en tepel weer word opgeheven,want je moet soms oppassen als er dus bijv verschillende aantal cc in gaan,dat je het verschil weer niet meer laat zien, dus een klein reepje verwijderen komt vaker voor.

 

Dat is dan weer een beetje een tegenvaller 22 mei, maar je hebt nu wel een datum waar je naar toe kunt leven.

 

Nou meis, fijn dat alles nu duidelijk is, helemaal goed besproken, en jij dadelijk weer mooie borsten zult hebben.

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Desert-Rose:

@Wilma

 

Ik heb gelijk even je titel aangepast en je topic verhuisd naar een andere categorie, mocht de datum nu toch nog veranderen, dan hoor ik het wel, en pas ik het aan.

 

Perfect @Desert-Rose  !   Thx !

Ik wilde al een post maken met mijn datum van operatie .

Is mijn post nu weg bij topic voorstellen ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wilma Ha vrouwke. Net ff je verhaal gelezen. Balen zeg allemaal maar gelukkig heb je nu je datum ook al duurt het nog ff. 

Ik word ook in het MMC Veldhoven geopereerd 21 maart. Krijg ook prothese wissel maar dan bij dr van Tits. 

Hieveel cc krijg jjj nu? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Wuppie:

@Wilma Ha vrouwke. Net ff je verhaal gelezen. Balen zeg allemaal maar gelukkig heb je nu je datum ook al duurt het nog ff. 

Ik word ook in het MMC Veldhoven geopereerd 21 maart. Krijg ook prothese wissel maar dan bij dr van Tits. 

Hieveel cc krijg jjj nu? 

hoi Wuppy ,...jij ook in Maxima dus ,...ja ik twijfelde tussen dr. van Tits en een vrouwelijke , dus toch voor dr. Mesters gekozen .

21 maart is al best snel , heb je lang moeten wachten net als ik nu ? 

Wanneer heb jij je eerste borstoperatie gehad ?

Ik weet niet hoeveel cc het wordt , klinkt raar misschien ....maar mijn tweede operatie is ruim 20 jaar geleden ( de eerste 36 jaar ) .....en toendertijd ging nog niet alles in de computer , zoals nu 

Was met de hand en dat bewaren ze niet zo lang .

 

Dr. Mesters kijkt en weegt de implantaten als ze ie er uit heeft . 

Ik wordt in Einhoven geopereerd .

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Wilma:

hoi Wuppy ,...jij ook in Maxima dus ,...ja ik twijfelde tussen dr. van Tits en een vrouwelijke , dus toch voor dr. Mesters gekozen .

21 maart is al best snel , heb je lang moeten wachten net als ik nu ? 

Wanneer heb jij je eerste borstoperatie gehad ?

Ik weet niet hoeveel cc het wordt , klinkt raar misschien ....maar mijn tweede operatie is ruim 20 jaar geleden ( de eerste 36 jaar ) .....en toendertijd ging nog niet alles in de computer , zoals nu 

Was met de hand en dat bewaren ze niet zo lang .

 

Dr. Mesters kijkt en weegt de implantaten als ze ie er uit heeft . 

Ik wordt in Einhoven geopereerd .

@Wilma ja ook in het MMC.:rolleyes:. ik heb niet lang moeten wachten ..maar was in oktober al geweest bij dr. van Tits om MRI en echo te maken omdat ik zo'n pijn<_< had door kapselvorming.. maar omdat ik zo'n last bleef houden ben ik eind januari teruggegaan naar dr. Van Tits en in februari de knoop doorgehakt en afspraak gemaakt voor de prothesewissel , dus nu op 21 maart as. :43:

Ik had mijn eerste BV in 2001 ..McGhan 310 CC voor de borstspier anatomische..in Velthuiskliniek laten doen  

krijg nu mentor 440CC wederom terug voor de borstspier (doe ook aan krachttraining is beter voor mij en geen verschil met dual plane:38:)

Ik ben wel echt kei zenuwachtig en bang... hoop zo dat het goed gaat en er niks mis gaat.. 

heel raar. vroeger wilde ik ze zo graag dat het me allemaal niet zo uitmaakte lijkt wel , maar nu op 36 jarige leeftijd maak ik me druk om alles.. en dat het niet mooi geneest of niet mooi in vorm..

gelukkig had Dr. van Tits me wel gerustgesteld en voel ik me zeer op mijn gemak bij hem.. maar toch blijft die angst er zitten. (beetje aard van het beestje hoor):P

 

maar hoeveel CC krijg je nu met je wissel dan..

mijn operatie gaat ook ruim anderhalf uur duren ook ivm kapselverwijdering..

ik weet alleen niet of je met kapselverwijdering ook meer pijn hebt? ik denk zelf nl van wel doordat ze aan de binnenkant toch gaan schrapen/snijden:23: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op ‎9‎-‎3‎-‎2017 om 11:39 zei Wuppie:

@Wilma ja ook in het MMC.:rolleyes:. ik heb niet lang moeten wachten ..maar was in oktober al geweest bij dr. van Tits om MRI en echo te maken omdat ik zo'n pijn<_< had door kapselvorming.. maar omdat ik zo'n last bleef houden ben ik eind januari teruggegaan naar dr. Van Tits en in februari de knoop doorgehakt en afspraak gemaakt voor de prothesewissel , dus nu op 21 maart as. :43:

Ik had mijn eerste BV in 2001 ..McGhan 310 CC voor de borstspier anatomische..in Velthuiskliniek laten doen  

krijg nu mentor 440CC wederom terug voor de borstspier (doe ook aan krachttraining is beter voor mij en geen verschil met dual plane:38:)

Ik ben wel echt kei zenuwachtig en bang... hoop zo dat het goed gaat en er niks mis gaat.. 

heel raar. vroeger wilde ik ze zo graag dat het me allemaal niet zo uitmaakte lijkt wel , maar nu op 36 jarige leeftijd maak ik me druk om alles.. en dat het niet mooi geneest of niet mooi in vorm..

gelukkig had Dr. van Tits me wel gerustgesteld en voel ik me zeer op mijn gemak bij hem.. maar toch blijft die angst er zitten. (beetje aard van het beestje hoor):P

 

maar hoeveel CC krijg je nu met je wissel dan..

mijn operatie gaat ook ruim anderhalf uur duren ook ivm kapselverwijdering..

ik weet alleen niet of je met kapselverwijdering ook meer pijn hebt? ik denk zelf nl van wel doordat ze aan de binnenkant toch gaan schrapen/snijden:23: 

@Wuppie  Beetje late reactie , sorry ...

Maar morgen De Dag voor jou !

Ik snap wel dat je erg zenuwachtig bent en bang .  Ik herken dat wel  ..vroeger wilde ik het ook zo graag en maakte me niks uit .  Ik maak me ook nu meer druk dan vroeger .

Maar alles komt goed zeggen ze altijd , en daar gaan we maar van uit !

Want dat is ook zo !   Maar ik snap je echt .

Ik weet niet niet hoeveel cc ik krijg ; in mijn geval is het zolang geleden dat de gegevens niet bewaard zijn gebleven .  Toen had je nog niet dat alles in het patienten dossier werd bewaard .

Dus de PC   ziet tijdens de operatie dus hoeveel er in zat ..

Ik wil ze iig niet groter .

Zo,n prothesewissel ivm met kapselvorming  duurt iig langer dan een gewone borstvergroting . (2 uur )

Daarom kon ik ook pas 22 mei .

En Dr. Mesters schijnt het ook erg druk te hebben , althans volgens de assistente die zei ja bij haar duurt het wel langer de wachttijd zeg maar .

Ja er gebeurt iid wel meer ivm met het verwijderen van de kapselvorming .

 

Ik wens jou heel veel sterkte en succes morgen !:136: (hoe l laat is de operatie ?  ) 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wilmamorgen om 10.45 uur melden en om 12 uur operatie :wacko:

js ben echt zenuwachtig. Maar goed. Vandaag lekker vrij alles aan de kant. Ff bij mijn vriendinneke @Cicike op bezoek geweest en eten gebracht Ha Ha en nu mag ik morgen zelf. Hopelijk valt het mee maar dat is afwachten 

x x :55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Wuppie:

@Wilmamorgen om 10.45 uur melden en om 12 uur operatie :wacko:

js ben echt zenuwachtig. Maar goed. Vandaag lekker vrij alles aan de kant. Ff bij mijn vriendinneke @Cicike op bezoek geweest en eten gebracht Ha Ha en nu mag ik morgen zelf. Hopelijk valt het mee maar dat is afwachten 

x x :55:

Dankjewel schat voor de gezonde pannekoekies en de heerlijke massage:53:

Nog maar 1 nachtje slapen en komt allemaal goed! Let maar op!:55:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.