Ga naar inhoud

Wilma : 1e operatie 22 mei 2017 : Na complicatie hersteloperatie 6 december 2017 : Dr. Mesters : Maxima Medisch Centrum


Aanbevolen berichten

  • Reacties 262
  • Created
  • Laatste Reactie

@Wilma Ha vrouwke. Hoest is het met je. Alles goed gegaan. Vast wel. Waarschijnlijk ben je nu ff aan bij komen , beschuitje eten en wat drinken enz. Hoor het wel x x :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei Wuppie:

@Wilma Ha vrouwke. Hoest is het met je. Alles goed gegaan. Vast wel. Waarschijnlijk ben je nu ff aan bij komen , beschuitje eten en wat drinken enz. Hoor het wel x x :53:

Hoi Wuppie   . Alles is goed gegaan .8 uur op de OK en om 11 in de uit slaapkamer . Kwart voor 12 weer op zaal .  Om half 1 thee en brood met kaas gehad .  Daarna nog 2 keer thee gehad . Ja ik was steeds weer in slaap aan het vallen . Mijn vriend is om half 2 al geweest  .Ik krijg zo avondeten.  .en ik heb er zin in ...honger !!!  .. 

Ik heb inderdaad een kamer voor me eigen .  Ik meld me later weer hier . Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nice goed om ff wa te horen  :D zei ik toch kamer voor jezelf 

en pijn of valt het nu nog mee 

hoeveel cc heb je nu gekregen 

en hoeveel was je oude ?? Rustig aan hè. Goed herstel x x :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteravond is er nog een patiënt op mijn kamer gekomen .ik heb net gegeten . Infuus moet er nog uit .Ik had 290 cc in de oude . En de nieuwe 345 cc ..Tijdens het er uit halen is 2 prothese kapot gegaan . Het zag er niet uit . Prothese was zwart geworden . Ik wil er zo nog een foto van maken . Nu afwachtendat ik me kan aankleden 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Wilma:

Gisteravond is er nog een patiënt op mijn kamer gekomen .ik heb net gegeten . Infuus moet er nog uit .Ik had 290 cc in de oude . En de nieuwe 345 cc ..Tijdens het er uit halen is 2 prothese kapot gegaan . Het zag er niet uit . Prothese was zwart geworden . Ik wil er zo nog een foto van maken . Nu afwachtendat ik me kan aankleden 

Oh echt. Prothese kapot ja.  Daarom wilde ik die van mij zien maar zagen er nog goed uit zoals je zag op foto's. 

Benieuwd hoe die vsn jou eruit zien dan Pff. Echt net op tijd erbij dan. Waren de ouden nog met vloeistof dan of ?? 

Hoe kan het da die zwart is dan ? 

Gelukkig zijn ze eruit en heb je nu goede. X x sterkte 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Wuppie:

Oh echt. Prothese kapot ja.  Daarom wilde ik die van mij zien maar zagen er nog goed uit zoals je zag op foto's. 

Benieuwd hoe die vsn jou eruit zien dan Pff. Echt net op tijd erbij dan. Waren de ouden nog met vloeistof dan of ?? 

Hoe kan het da die zwart is dan ? 

Gelukkig zijn ze eruit en heb je nu goede. X x sterkte 

 

Zal straks uitgebreider antwoord geven en foto plaatsen ...ik ga ff op de bank liggen (ik zat buiten )

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Wuppie:

Oh echt. Prothese kapot ja.  Daarom wilde ik die van mij zien maar zagen er nog goed uit zoals je zag op foto's. 

Benieuwd hoe die vsn jou eruit zien dan Pff. Echt net op tijd erbij dan. Waren de ouden nog met vloeistof dan of ?? 

Hoe kan het da die zwart is dan ? 

Gelukkig zijn ze eruit en heb je nu goede. X x sterkte 

Ik doe ff 2 foto's hier bij jou   de rest volgt nog ...

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Wuppie:

@Wilma zo hey pfff hier schrik ik van. Hoe komt die ene zo zwart dan. Krijg je niet alles vergoed nu dan ? X x 

 

Geen idee hoe dat zwart komt . misschien was die andere ook wel zwart  die is kapot gegaan.  Die spoot daar leeg . In het ziekenhuis hadden ze dit ook nog nooit gezien. Zal het op de controle er over hebben .

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Wilma:

 

Geen idee hoe dat zwart komt . misschien was die andere ook wel zwart  die is kapot gegaan.  Die spoot daar leeg . In het ziekenhuis hadden ze dit ook nog nooit gezien. Zal het op de controle er over hebben .

Ja stond net ok ff te kijken. 

Wel benieuwd naar. 

Maar hoe voel je je 

heb je drains 

pijn 

valt het mee 

en wat ben je raar getapet. Ik kreeg gewoon een borstband in mmc ?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Wuppie:

Ja stond net ok ff te kijken. 

Wel benieuwd naar. 

Maar hoe voel je je 

heb je drains 

pijn 

valt het mee 

en wat ben je raar getapet. Ik kreeg gewoon een borstband in mmc ?? 

Ja voel me wel goed , wel moe en ik voel steken onder mijn borsten ; maar dat zal door de drains komen.

Ja ik heb dus 2 drains .  moet onder de 30 cc zitten dan mogen ze er uit .

Vanmorgen heeft het ziekenhuis nog gebeld hoe het ging .

Misschien dat ze er morgen uit mogen  als ze dan on de 30 cc zijn tenminste ; en dan naar de EHBO bellen omdat het Hemelvaartsdag is .  En anders  vrijdag naar de poli .

Ja raar getaped ...maar er zit een foamtape over mijn borsten , dat is speciaal voor deze protheses ; die moeten zo op hun plek gehouden worden .

Het moet meteen goed zitten heb ik begrepen .

Bij andere protheses moeten die later gaan indalen ofzo ? deze niet ..

 

Mijn BH paste ook niet in het ziekenhuis de omvang onder de borst was goed in de winkel ; en nu tussenstuk gehaald door mijn vriend bij de Livera . Nu pas het wel , maar de cup,s niet echt .

 

Zal kijken of ik er foto van kan maken  .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag de foamtape er af gehaald .....vreemd gevoel .

BH kon ook een stukje strakker .

Vindt het zo gek in de winkel was mijn omvang onder de borst goed voor die bh . Zat perfect

Na de operatie veel te strak !  Maar de cup losjes . En nu de tape er af is zit het wel iets beter , maar nog niet zoals het zou moeten .

Drains zitten er nog steeds . Gisteren was het 40 cc per 24 uur ; en vandaag 50 cc ! Misschien door de warmte ?

Iig ik ben nog niet helemaal tevreden met alles .

Ik heb foto,s vanmorgen laten maken toen de tape er af was ; maar ook niet tevreden over hoe ik er op sta haha...

Straks ff nieuwe maken of morgen .

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎27‎-‎5‎-‎2017 om 14:29 zei Wilma:

Vandaag de foamtape er af gehaald .....vreemd gevoel .

BH kon ook een stukje strakker .

Vindt het zo gek in de winkel was mijn omvang onder de borst goed voor die bh . Zat perfect

Na de operatie veel te strak !  Maar de cup losjes . En nu de tape er af is zit het wel iets beter , maar nog niet zoals het zou moeten .

Drains zitten er nog steeds . Gisteren was het 40 cc per 24 uur ; en vandaag 50 cc ! Misschien door de warmte ?

Iig ik ben nog niet helemaal tevreden met alles .

Ik heb foto,s vanmorgen laten maken toen de tape er af was ; maar ook niet tevreden over hoe ik er op sta haha...

Straks ff nieuwe maken of morgen .

 

 

 

Yessssss   de drains zijn er uit eindelijk !

 

Was nog niet 0nder de 30 cc   ; assistente zei moet nog een dag . maar ging ff vragen .

Nee zei Dr. Mesters   ze mogen er nu wel uit !

 

Wat een verademing , ...na een week ! :136:

 

Iedere keer ie 2 flessen mee zeulen !!!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Wilma:

 

 

Yessssss   de drains zijn er uit eindelijk !

 

Was nog niet 0nder de 30 cc   ; assistente zei moet nog een dag . maar ging ff vragen .

Nee zei Dr. Mesters   ze mogen er nu wel uit !

 

Wat een verademing , ...na een week ! :136:

 

Iedere keer ie 2 flessen mee zeulen !!!

 

 

 

Oh fijn meis, scheelt een hoop in pijnklachten en inderdaad het gesleep met die flessen( onhandige dingen) haha

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal  ....vandaag heb ik een behoorlijke Dip !

 

Gisteren de drains er dus uit , zaterdag ging de foamtape eraf; En nu heb ik gigantische spierpijn !

 

Ik heb tussen zaterdag en nu alleen een keer was opgevouwen ; en heb geregeld de waterkoker in mijn handen en een grote beker thee .

En ik loop veel meer , 

 

Vanmorgen wel lekker gedouched voor het eerst na de operatie ; Tot nu toe alleen aan de wastafel .

Dat is wel weer lekker douchen 

 

Ligt dat nu hier aan allemaal ?

 

Ben nog niet echt blij met mijn borsten , omdat ik zie dat de ene kleiner is dan de andere . Dat was het voor die tijd ook wel maar minder als nu .

 

Vanmorgen een vriendin op visite gehad ; en die zei ook zijn ze nu kleiner geworden ?

Is dus duidelijk te zien . Is op zich niet zo erg , maar dat grote verschil vindt ik erger !

 

Heb het ook wel gezegd tegen dr. Mesters , maar ze zei dat komt wel goed  . Een goede bh was ook belangrijk . Nou ze vond dat ik een goede had ( merk Livera )

 

Hier is waar ik dus erg bang voor was dat er veel verschil in zou zitten  en het kleiner zou worden .

Nou vindt ik kleiner niet zo erg , maar ongelijk wel !! 

 

Na 8 maanden worden ze ook pas soepeler zei ze .

 

Maar ja ben vandaag depri en heb gigantische hoofdpijn .

 

Hebben meer vrouwen hier zoiets gehad net als ik ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wilma

 

He meis,

 

Alle emoties die er nu door je heen gaan horen er een beetje bij, redelijk wat meiden die als het ware een soort van kraamvrouwen tranen/dip hebben.

Het is ook allemaal niet niks wat er is gebeurt, je bent lichamelijk aan het herstellen, maar ook in je bovenkamertje moet je het weer een plekje gaan geven dat je borsten weer zijn veranderd,en dan is het normaal dat je even in een emotionele rollercoaster zit.

 

Qua maat, verschil etc is nu nog helemaal niets van te zeggen, er is veel kapsel weggehaald, andere protheses,die moeten  in gaan dalen en je eigen weefsel moet ook weer op het eigen plekkie komen, en daar is tijd en geduld voor nodig.

Maak iedere week voor jezelf foto's zo kun je goed zien hoe ze veranderen.

 

Je zou wel eens kunnen vragen aan je pc of er in de ene borst meer kapsel/weefsel is weggehaald, waarom ze er voor gekozen heeft om hetzelfde aantal cc in beide borsten te plaatsen, aangezien je hiervoor verschillende cc had om het op te heffen.

 

Spierpijn is iets wat je heel veel hoort, en soms ligt het eraan wat je toevallig hebt gedaan, bepaalde bewegingen,maar alles gaat dadelijk soepeler aanvoelen.

 

Meis, laat deze gevoelens van onvrede gewoon maar even toe,en neem even de tijd voor jezelf, ff lekker een huilbui wil al heel vaak opluchting geven.

Door de stress kun je ook hoofdpijn hebben nu, want je zit gewoon ff niet lekker in je vel, en dat geeft helemaal niks.

 

Oh ik heb je andere topic weggehaald, omdat ik zag dat je hier hetzelfde had ge-update.

 

Meis nog even en dan schijnt de zon weer

 

:54:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Desert -Rose thx voor je reactie ! 

 

Ja dat kraamvrouwen tranen/dip dat is precies het gevoel wat ik heb .

Ik zal later even wat uitgebreider reageren !

 

Ja ik had ook die apart Topic gemaakt omdat misschien meer vrouwen dat opvallen en gaan lezen en misschien herkenning . 

 

Super bedankt voor je reactie ! :54:

 

Ben er straks weer 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wilma Ha vrouwke. 

Fijn drains eruit. Pfff heb die ok een week gehad echt een hel 

spierpijn ook. En het verschil in borsten had ik ook maar is nu bijna gelijk   

Mij maakte me ok zo druk maar komt echt goed. 

X x rustig aan en laat het ff gied genezen. Zie mij , ik heb echt 7 weken ruim pijn gehad en onzeker en nu ben ik 10 weken bijna 11 en is pijn grotendeels weg, borsten gelijk en zacht al 

af en tie nog steken. 

Hoop voor jou dat je minder lang pijn hebt als mij  

kop op vrouwke. Komt echt goed x x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Wilma:

Hoi Desert -Rose thx voor je reactie ! 

 

Ja dat kraamvrouwen tranen/dip dat is precies het gevoel wat ik heb .

Ik zal later even wat uitgebreider reageren !

 

Ja ik had ook die apart Topic gemaakt omdat misschien meer vrouwen dat opvallen en gaan lezen en misschien herkenning . 

 

Super bedankt voor je reactie ! :54:

 

Ben er straks weer 

 

Ja meis, het hoort er echt bij, helemaal omdat je nu het eindresultaat nog niet kunt zien.

 

Ik heb ook je andere topic weer tevoorschijn gehaald, en titel iets aangepast voor je, ;)

Want ik snap je teleurstelling en dat je eigenlijk heel graag van andere die dit topic niet lezen ervaringen wilt horen.

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Wuppie:

@Wilma Ha vrouwke. 

Fijn drains eruit. Pfff heb die ok een week gehad echt een hel 

spierpijn ook. En het verschil in borsten had ik ook maar is nu bijna gelijk   

Mij maakte me ok zo druk maar komt echt goed. 

X x rustig aan en laat het ff gied genezen. Zie mij , ik heb echt 7 weken ruim pijn gehad en onzeker en nu ben ik 10 weken bijna 11 en is pijn grotendeels weg, borsten gelijk en zacht al 

af en tie nog steken. 

Hoop voor jou dat je minder lang pijn hebt als mij  

kop op vrouwke. Komt echt goed x x 

 

Hoi Wuppie , thx voor je reactie !

 

Ik hoop echt dat het voor mij ook goed komt ! Heb al verschillende medische tegenslagen gehad .

Dus ik heb zo iets nu ...ja hoor dit gaat ook niet goed :-(

 

Zo fijn dat het met jou goed gekomen is ; geeft wel weer wat moed ! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Desert-Rose:

 

Ja meis, het hoort er echt bij, helemaal omdat je nu het eindresultaat nog niet kunt zien.

 

Ik heb ook je andere topic weer tevoorschijn gehaald, en titel iets aangepast voor je, ;)

Want ik snap je teleurstelling en dat je eigenlijk heel graag van andere die dit topic niet lezen ervaringen wilt horen.

 

xxx

 

Dankje Desert-Rose . inderdaad niet iedereen leest deze topic .

Fijn dat je het terug gezet hebt.

Pffff ik ben zoooo moe en nog steeds hoofdpijn .  Heb ook verhoging ( 38,5  )

 

Hoop echt zo erg dat het goed komt .

 

PS. ik had foto,s geplaatst

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Wilma:

 

Dankje Desert-Rose . inderdaad niet iedereen leest deze topic .

Fijn dat je het terug gezet hebt.

Pffff ik ben zoooo moe en nog steeds hoofdpijn .  Heb ook verhoging ( 38,5  )

 

Hoop echt zo erg dat het goed komt .

 

PS. ik had foto,s geplaatst

 

 

 

Hou je wel je temp even goed in de gaten, en is die 38.5 met of zonder pijnstillers, paracetamol

 

Heb je het idee dat je een griep of verkoudheid te pakken kunt hebben, want dat zou de hoofdpijn ende spierpijn kunnen verklaren, of heb je last van je borsten, zie je daar iets aan, rood, of heel erg warm?

 

En ik zie wat je bedoeld met het verschil, maar zie ook dat de borst een behoorlijke bloeduitstorting heeft, dus ik zou echt nog even afwachten tot al het vocht weg is getrokken, en de binnenkant ook goed aan het helen is.

 

xx

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.