Ga naar inhoud

Wilma : 1e operatie 22 mei 2017 : Na complicatie hersteloperatie 6 december 2017 : Dr. Mesters : Maxima Medisch Centrum


Aanbevolen berichten

Op 21-3-2017 om 23:53 zei Wilma:

Ik kan het niet zo gauw vinden hier , maar ik ben vergeten te vragen aan de PC hoelang de ziekenhuisopname is .   Stom he ? :rolleyes:

Is dat de volgende dag naar huis ?

Wilma je blijft een nachtje. Volgende dag naar huis. Had ik ook in MMC 

wel echt super behandeling daar hoor. Echt blij dat ik het bij cosmedics heb laten doen. 

Nu 2 weken po ..nog steeds pijn en branderige tetten maar gaat de goeie kant op. Wel echt nog veel moe en kan nog steeds niet veel doen als me wat opmaken en drinken pakken :D gaat langzaam en herstel valt mij tegen vergeleken met 1e bv maar ja. Blij dat ik straks weer mooie boobies heb zonder pijn en hopelijk weer lekker zacht. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 262
  • Created
  • Laatste Reactie
Op ‎6‎-‎4‎-‎2017 om 19:25 zei Wuppie:

Wilma je blijft een nachtje. Volgende dag naar huis. Had ik ook in MMC 

wel echt super behandeling daar hoor. Echt blij dat ik het bij cosmedics heb laten doen. 

Nu 2 weken po ..nog steeds pijn en branderige tetten maar gaat de goeie kant op. Wel echt nog veel moe en kan nog steeds niet veel doen als me wat opmaken en drinken pakken :D gaat langzaam en herstel valt mij tegen vergeleken met 1e bv maar ja. Blij dat ik straks weer mooie boobies heb zonder pijn en hopelijk weer lekker zacht. 

 

Thx Wuppie .  voor je antwoord .

Jammer dat je herstel tegenvalt dit keer .

Maar inderdaad  als uiteindelijk het resultaat maar goed is .:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎10‎-‎4‎-‎2017 om 13:43 zei Wuppie:

Ja hoop van wel. Hou je op de hoogte middels foto's. Ben echt benieuwd naar jou wissel :D en naar jou ervaring 

 

 

Even geen tijd gehad om hier te kijken , hoe gaat het nu ondertussen met je ? Nu bijna een weekje verder .. ?

Ja ben zelf ook benieuwd , en de tijd gaat best snel ,,,,want over ruim een maand ben ik aan de beurt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Wilma:

 

Even geen tijd gehad om hier te kijken , hoe gaat het nu ondertussen met je ? Nu bijna een weekje verder .. ?

Ja ben zelf ook benieuwd , en de tijd gaat best snel ,,,,want over ruim een maand ben ik aan de beurt !

Ja het gaat. Links wil nig niet zo. Heb net toevallig nieuwe foto's toegevoegd :wub: ja jij nig ff x x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi hoi .. ik ben er weer ...afgelopen week naar mijn dochter geweest , en weekend was druk.

 

Maar het gaat nu echt opschieten voor mij ....nog 2 weken voor de operatie !

Vindt het nu toch spannend gaan worden hoor ; en twijfels en vragen komen weer naar boven .

 

Ik had bv tegen Dr. Mesters gezegd ik wil ze niet groter .

 

Nou is in de loop der jaren mijn gewicht omhoog gegaan , en dus ook mijn borsten.

Dus nu denk ik houdt ze dan de grootte van de protheses aan of de grootte die ze nu in totaal hebben ?

 

Ook jammer vindt ik het dat ik nu niet weet hoeveel cc ik heb ; daar mijn gegevens daar van niet te achter halen zijn . Want toen der tijd ging nog niet alles in de computer gezet  . (En/of blijft niet zolang bewaard )

 

En moet er dan zowiezo niet meer in omdat de kapselvorming weggehaald wordt en er dan ruimte over is ?

Dr. Meters had al in de gaten vorige keer dat ik onzeker ben ..en zei dat ik me daar niet zo druk om moet maken , want dat is haar ,,pakkie an  '' is . En dat alles in orde komt .

 

En ik moet nu echt een sport bh gaan kopen .  Mijn man zegt hoe kan je dat kopen als je niet weet hoe het wordt ?

Ik denk gewoon mijn maat aanhouden die ik nu heb ?  Denken jullie ook niet ?

 

En wat is makkelijk als je het ziekenhuis uit komt en voor thuis ?

 

Groetjes , Wilma twijfelkont en stresskip nu haha

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

 

Ik denk dat je pc tijdens de operatie gaat passen en kijken hoeveel cc je nodig zult hebben om de borsten mooi op te vullen tot de grote die je nu hebt, en het ligt er een beetje aan hoeveel kapsel er weggehaald gaat worden, maar kan me voorstellen dat je hier ongerust over bent.

 

Qua bh, ik zou er gewoon 2 kopen, 1 maat die je nu hebt en een maat groter, en dan degene die niet past terug brengen, ook is een tussenstukje altijd handig omdat er in het begin veel vocht zit en de band dan vrij strak gaat zitten.

 

Kleding met voorsluiting of topjes waar je in kunt stappen, gewoon een lekker makkelijk huispak, wat je vaak gebruikt op ooghoogte zetten, zorgen dat je een krukje hebt voor de douche, is in het begin prettiger dan dat je staand moet douchen.

voor onderweg naar huis, cola, helpt als je bijv misselijk mocht worden, dextro, omdat na een narcose je bloeddruk en bloedsuiker wat laag kan zijn, kussentje om tussen de gordel te doen.

 

En verder loopt alles vanzelf meid, als je thuis hulp hebt, komt alles goed.

 

xx

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose   Super bedankt voor je antwoord en info !

Ja de pc kijkt tijdens operatie wat er in moet , heeft verschillende maten dan besteld .

En ik moet het gewoon overgeven aan haar. Zal goed komen .

 

Qua BH,s en kleding en de rest ...thx voor alle tips !

 

Mijn man heeft zorgverlof en is de eerste week dan thuis .

 

Het zal ook allemaal wel goed komen !

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wilma oh vrouwke aftellen is begonnen. 

Ja ik had van te voren de prothese bh besteld xl bij mooihoofd 

de carefix Mary echt super fijn vond ik die na mijn operatie en heb hem nu s nachts nog aan omdat ik nog niet zonder durf te slapen :wacko:

goed dat je msn een weekje vrij heeft genomen. Had die van mij ook en had ik ook echt nodig kon ok echt niks. 

Komt goed.  Voor je het weet is het voorbij x x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Wuppie:

@Wilma oh vrouwke aftellen is begonnen. 

Ja ik had van te voren de prothese bh besteld xl bij mooihoofd 

de carefix Mary echt super fijn vond ik die na mijn operatie en heb hem nu s nachts nog aan omdat ik nog niet zonder durf te slapen :wacko:

goed dat je msn een weekje vrij heeft genomen. Had die van mij ook en had ik ook echt nodig kon ok echt niks. 

Komt goed.  Voor je het weet is het voorbij x x 

 

Gisteren als eerste bij Livera naar binnen gegaan .

De verkoopster heeft alle tijd voor me genomen ; ik zei eerst ik kom even orienteren .

sportbh,s  . Ik heb maat D 90   en heb ook andere maten gepast want bv  Triumph die had een band en daar had ik last van in mijn maag.  Dus toen een 95 C  gepast geloof ik en die zat beter .

Maar ook andere gepast ..duurdere en een goedkopere  . (Anita en dat was weer een 85 E )

Al bij al ik zei wat zal ik nu doen ?  Zij zei zal ik heb weghangen voor je tot volgende week zaterdag , dan kan je nog verder orienteren in andere winkels .

 

Toen naar hunkemuller geweest en Hema .

Bij hunkemuller zei ze gelijk al oh nee de sport bH ,s gaan maar tot 85 !

Maar er was ook een andere hing bij de gewone die wordt ook wel vaak gebruikt zei ze . Kan je ook mee slapen en bandjes voor te stellen .

 

Nou ik vindt er wel verschil in stevigheid zitten hoor .

Maar ik heb er toch maar 1 meegenomen  ,

 

En bij de Hema nog 1 gehaald .

Bij de laatste 2 winkels kan ik binnen een maand terug brengen .

Die van de Hema moet ik nog passen .

 

Bij de Livera zei ik ja moet liefst met voorsluiting zijn . Toen zei ze lijkt me toch niet zo fijn , want zo,n ritsje of haakjes zit toch meer stof onder is stijver en ligt niet lekker in bed .

 

Dus volgende week nog een keertje shoppen .

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎8‎-‎5‎-‎2017 om 21:56 zei Wilma:

Hoi hoi .. ik ben er weer ...afgelopen week naar mijn dochter geweest , en weekend was druk.

 

Maar het gaat nu echt opschieten voor mij ....nog 2 weken voor de operatie !

Vindt het nu toch spannend gaan worden hoor ; en twijfels en vragen komen weer naar boven .

 

Ik had bv tegen Dr. Mesters gezegd ik wil ze niet groter .

 

Nou is in de loop der jaren mijn gewicht omhoog gegaan , en dus ook mijn borsten.

Dus nu denk ik houdt ze dan de grootte van de protheses aan of de grootte die ze nu in totaal hebben ?

 

Ook jammer vindt ik het dat ik nu niet weet hoeveel cc ik heb ; daar mijn gegevens daar van niet te achter halen zijn . Want toen der tijd ging nog niet alles in de computer gezet  . (En/of blijft niet zolang bewaard )

 

En moet er dan zowiezo niet meer in omdat de kapselvorming weggehaald wordt en er dan ruimte over is ?

Dr. Meters had al in de gaten vorige keer dat ik onzeker ben ..en zei dat ik me daar niet zo druk om moet maken , want dat is haar ,,pakkie an  '' is . En dat alles in orde komt .

 

En ik moet nu echt een sport bh gaan kopen .  Mijn man zegt hoe kan je dat kopen als je niet weet hoe het wordt ?

Ik denk gewoon mijn maat aanhouden die ik nu heb ?  Denken jullie ook niet ?

 

En wat is makkelijk als je het ziekenhuis uit komt en voor thuis ?

 

Groetjes , Wilma twijfelkont en stresskip nu haha

 

 

 

PS .   ....boven mijn tepel wordt ook een,, reepje '' weggehaald . Dus een beetje gelift !

Wel extra litteken dus !

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi ....vanmiddag kon ik niet op het forum komen !  Jullie ook niet ?

 

Anyway.....maandag om 7 uur in het ziekenhuis zijn , en kwart voor 8 naar de OK !

 

De stress en onzekerheid slaat toe !

Ik had al aangegeven dat ik ze niet groter hoef ; en dan bedoel ik zoals het er nu uit ziet.  Want in de loop der jaren ben ik zwaarder geworden en mijn borsten ook.

En dan zit de kapselvorming er ook nog natuurlijk .

Dus nu weet ik niet of de pc mijn hoeveelheid cc aanhoudt , of hoe mijn borsten er nu uit zien .

 

Kan ik dat nog aangeven als ze mij aftekent op de OK ?

Hebben jullie ook zoiets aan de hand gehad ?

 

gr. stresskip

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Wilma:

Hoi hoi ....vanmiddag kon ik niet op het forum komen !  Jullie ook niet ?

 

Anyway.....maandag om 7 uur in het ziekenhuis zijn , en kwart voor 8 naar de OK !

 

De stress en onzekerheid slaat toe !

Ik had al aangegeven dat ik ze niet groter hoef ; en dan bedoel ik zoals het er nu uit ziet.  Want in de loop der jaren ben ik zwaarder geworden en mijn borsten ook.

En dan zit de kapselvorming er ook nog natuurlijk .

Dus nu weet ik niet of de pc mijn hoeveelheid cc aanhoudt , of hoe mijn borsten er nu uit zien .

 

Kan ik dat nog aangeven als ze mij aftekent op de OK ?

Hebben jullie ook zoiets aan de hand gehad ?

 

gr. stresskip

 

Hoi Wilma

Ik heb net je topic door gelezen ;) maar als Dr.Mesters aangeeft als zij de prothese weegt naar het verwijderen en dan nieuwe plaatst met het aantal cc lijkt mij dat er niet veel verkeerd kan gaan.

En anders nog even goed met haar bespreken.

Ik wil je alvast voor maandag veel succes wensen.

xx Ank

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wilma ja tuurlijk kun je dat nogmaals aangeven maar vertrouw er maar op dat  ze het goed naar jou wensen gaat doen. Hebben ze bij mij ok gedaan. 

Blijf je ook een nachtje of heb je dat niet aangegeven ?? 

Komt goed vrouwke je bent echt in goede handen daar :53: heel veel succes maandag. X 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Ank:

 

Hoi Wilma

Ik heb net je topic door gelezen ;) maar als Dr.Mesters aangeeft als zij de prothese weegt naar het verwijderen en dan nieuwe plaatst met het aantal cc lijkt mij dat er niet veel verkeerd kan gaan.

En anders nog even goed met haar bespreken.

Ik wil je alvast voor maandag veel succes wensen.

xx Ank

 

 

Hoi Ank  , dankje voor je reactie ,

Nee in principe zal er niks mis gaan ...maar ik twijfelde zelf omdat toen mijn borsten niet zo zwaar waren als nu . Kijk als ze het kapsel verwijderd heeft en hetzelfde aantal cc er in doet , ben ik bang dat de borstomvang minder is dan nu het geval is .  Snap je  ? misschien dat er dan meer ruimte over is ? ....en als het tegenvalt of niet is wat ik wil ...pfff..

Misschien zie ik allemaal beren op de weg die er niet zijn .

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wuppie   Dankjewel voor je reactie !

Ja  ik zal het nog zeggen voor de operatie ....gewoon ff voor de zekerheid .

Ik blijf een nachtje slapen inderdaad.

Dat zeiden ze ook toen ze belde voor de tijd .

Yeah lekker vroeg   haha  :126:

Vandaag me eigen suf gepoetst in huis , morgenmiddag verjaardag en dan ,savonds mijn spullen klaar leggen ; en nog een foto maken van mijn borsten hihi niet vergeten !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Wilma:

 

Hoi Ank  , dankje voor je reactie ,

Nee in principe zal er niks mis gaan ...maar ik twijfelde zelf omdat toen mijn borsten niet zo zwaar waren als nu . Kijk als ze het kapsel verwijderd heeft en hetzelfde aantal cc er in doet , ben ik bang dat de borstomvang minder is dan nu het geval is .  Snap je  ? misschien dat er dan meer ruimte over is ? ....en als het tegenvalt of niet is wat ik wil ...pfff..

Misschien zie ik allemaal beren op de weg die er niet zijn .

Hoi Wilma

Ik zou vertrouwen op je pc en haar vragen voor jouw onzekerheid het maximale te plaatsen.

xx Ank

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wilma oh fijn nachtje blijven. Lekker kamertje alleen en als anouschka er is doe ze maar de groeten. Was mijn persoonlijke assistent in mmc Ha Ha liep stage op afdeling. :D 

komt helemaal goed vrouwke. Heel veel sterkte morgen. Benieuwd naar jou foto's Vd wissel. X x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wilma, ik wil je even heel veel sterkte wensen voor morgen. Komt helemaal goed, let maar op. Ik zal voor je duimen iig. :71::71::71:

En net wat Wuppie zegt; geef je twijfels en waar je mee zit nog even aan voor de operatie, dan weet je zeker dat het goed komt. Dan kun je lekker rustig in slaap vallen en met nieuwe mooie boobs weer wakker worden. Succes, meis!

 

Xx  Jaydee 



 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wilma

 

He meis, 

 

Ik heb je laatste topic even samengevoegd met deze, heb je weer alles bij elkaar staan, en hoef je maar 1 topic te updaten.

 

Heel veel succes morgen meis, het gaat allemaal goed komen,Je pc weet dat jij onzeker bent, en daar zal ze zeker morgen voor de operatie nog even op terug gaan komen en alles nog even met je door nemen, zodat de twijfels bijna helemaal weggenomen kunnen worden.

 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Wuppie:

@Wilma oh fijn nachtje blijven. Lekker kamertje alleen en als anouschka er is doe ze maar de groeten. Was mijn persoonlijke assistent in mmc Ha Ha liep stage op afdeling. :D 

komt helemaal goed vrouwke. Heel veel sterkte morgen. Benieuwd naar jou foto's Vd wissel. X x 

 

Krijg je een kamertje alleen ?  Jij was toch in Veldhoven  of toch Eindhoven voor de operatie zelf ?

Ik had steeds afspraken in Veldhoven en dr .Mesters opereert in Eindhoven .

Dr. Tits ook ?

Als ik Anouschka tref zal ik de groeten doen ...noemde je daar ook Wuppie ? haha

Vandaag foto,s gemaakt en de rest volgt de komende tijd .

Thx voor je berichtje !

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Jaydee:

@Wilma, ik wil je even heel veel sterkte wensen voor morgen. Komt helemaal goed, let maar op. Ik zal voor je duimen iig. :71::71::71:

En net wat Wuppie zegt; geef je twijfels en waar je mee zit nog even aan voor de operatie, dan weet je zeker dat het goed komt. Dan kun je lekker rustig in slaap vallen en met nieuwe mooie boobs weer wakker worden. Succes, meis!

 

Xx  Jaydee 



 

 

Dankjewel Jaydee !

Ja zal het zeker even aangeven mijn twijfels .

Ben benieuwd of ik zometeen kan slapen , ik heb een vermoeden van niet . 

Maarja kan morgen zat slapen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Desert-Rose:

@Wilma

 

He meis, 

 

Ik heb je laatste topic even samengevoegd met deze, heb je weer alles bij elkaar staan, en hoef je maar 1 topic te updaten.

 

Heel veel succes morgen meis, het gaat allemaal goed komen,Je pc weet dat jij onzeker bent, en daar zal ze zeker morgen voor de operatie nog even op terug gaan komen en alles nog even met je door nemen, zodat de twijfels bijna helemaal weggenomen kunnen worden.

 

xxxx

 

Dankjewel Desert-Rose !

Ja ik hoop dat ik het met een gerust gevoel de operatie in ga !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.