Ga naar inhoud

Wilma : 1e operatie 22 mei 2017 : Na complicatie hersteloperatie 6 december 2017 : Dr. Mesters : Maxima Medisch Centrum


Aanbevolen berichten

Op ‎10‎-‎1‎-‎2018 om 10:03 zei Jaydee:

Oh @Wilma,

Ik schaam me dood. Ik had in december al een berichtje naar je getypt en nu ik jouw topic open om je weer een berichtje te sturen, zie ik het oude berichtje nog staan, waarin ik vraag hoe het met je is en waarin ik zeg blij te zijn dat je bezoek aan de pc goed is verlopen.... en dat je nu fijn van de feestdagen kunt gaan genieten. ......

Nou, dat is dus niet meer van toepassing...... maar hoe is het nu met je?  (Ik zal nu wel op de verzendknop drukken :45:)

 

XXX, Jaydee 

@Jaydee    ah kan gebeuren ,  je hoeft je niet te schamen hoor haha....maar het gaat wel goed , alleen nog erg hard die borst en het litteken ook .

Ik  zie en voel nog een hoop dingen , maar moet het echt de tijd geven . en geduld hebben .

Gaat steeds een beetje beter iig.

En hoe gaat het met jou ?

 

Liefs , Wilma xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 262
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi @Wilma,

Fijn dat het iedere dag wat beter gaat. En ja... dat woord  "geduld", dat is me wat hè? Maar ja... als het allemaal maar goed komt, dan is het het lange wachten dubbel en dwars waard. 

 

Met mij gaat het lichamelijk prima. Nergens last van. Geestelijk iets minder. We zitten namelijk op verschillende uitslagen te wachten; mijn oudste dochter van 28 heeft vorige week een uitstrijkje laten maken, nadat er een bult op haar baarmoedermond is ontdekt, en mijn man heeft afgelopen maandag een prostaatbiopsie ondergaan op verdenking van prostaatkanker. Dus vandaar dat ik het geestelijk wat moeilijk heb, maar dat heeft niks met mijn boobs te maken, want daar ben ik heel erg happy mee. 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo Lady,s ....ff hier niet geweest ff veel te doen gehad .

 

Ben nu ook ziek aan het worden hoesten keelpijn etc .....kan ik echt niet gebruiken , want morgen ga ik naar mijn dochter toe tot woensdag ...schoonzoon en kleinzoon jarig en morgenavond uit eten . En Dinsdag naar Derek Ogilvie !

 

Ik ben echt zo,n pechpogel als ik nu echt ziek wordt ! 

 

Iig ik zal nu wel echt achterlopen hier ...

 

Verder voel ik me ook een pechvogel want ik ben nog steeds niet blij met mijn borst .

Gisteren wezen shoppen en met passen werd ik toch geconfronteerd met shirts   dat het echt helemaal nog niet gelijk zit !

En daarom plaats ik ook geen foto,s dit keer 

 

Heb het gevoel dat mijn prothese helemaal in mijn oksels en keel onderhand zit !

Ik krijg dan ook rare gedachtes  zoals het zal er toch niet per ongeluk verkeerd om er in zitten ?( is dat trouwens wel eens gebeurd dat bekend is ? )

Omdat het anatomische implantaten zijn .

Met ronde heb je dat zowiezo niet .

 

En ook ik heb zo,n aardige pc en is heel kundig volgens ook een patient die iets aan of ivm met ogen had .

Maarja dat zijn geen borsten .

 

Al bij al zit ik er even helemaal door heen nu !

 

Liefs , Wilma xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎11‎-‎1‎-‎2018 om 14:35 zei Jaydee:

Hoi @Wilma,

Fijn dat het iedere dag wat beter gaat. En ja... dat woord  "geduld", dat is me wat hè? Maar ja... als het allemaal maar goed komt, dan is het het lange wachten dubbel en dwars waard. 

 

Met mij gaat het lichamelijk prima. Nergens last van. Geestelijk iets minder. We zitten namelijk op verschillende uitslagen te wachten; mijn oudste dochter van 28 heeft vorige week een uitstrijkje laten maken, nadat er een bult op haar baarmoedermond is ontdekt, en mijn man heeft afgelopen maandag een prostaatbiopsie ondergaan op verdenking van prostaatkanker. Dus vandaar dat ik het geestelijk wat moeilijk heb, maar dat heeft niks met mijn boobs te maken, want daar ben ik heel erg happy mee. 

 

Xxx Jaydee 

Hoi @Jaydee   ik zat en zit ook niet lekker geestelijk nu , vandaar dat het ff duurde ......maar heb je de uitslagen van je dochter en je man ?

Ik snap dat je er geestelijk niet goed in je vel zit /zat    want wat is de uitslag ?

 

Liefs Wilma xxxxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-1-2018 om 23:02 zei Wilma:

 

@Wuppie   Hoi hoi ,...wat lief dat je aan me denkt en ff reageert .  Ja ik miste je al op het forum .

 

Ja dat is wel zo natuurlijk dat de andere borst al helemaal soepel is ;maar ja het voelt nu toch heel anders dan de vorige keren .

En het soort prothese die ik heb die zit gelijk op zijn plaats. Dus die zakt denk ik niet meer .

Maar zou  inderdaad nog soepeler moeten worden en dat kan een half jaar duren .

 

Maar hoe gaat het nu  met jou ? Met name met je borsten ...alles nog in orde ?

 

Nou thx en ik hoor je graag weer !

Liefs, Wilma xx

Ha klopt ben bijna niet meer online. Druk met werk en trainen voor sap cup , bikini wedstrijd waar ik aan mee wil doen. Maar alles goed en met boobies ook gelukkig. 

Hoop echt dat je nu ook binnenkort kunt gaan genieten poeh poeh wat een lange weg zo voor jou ...

zal af en toe wel ff checken hoe het met je gaat hier op forum en bij @Jaydee ook. Fijne zondag Ladies x x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-9-2016 om 09:47 zei Wilma:

Goedemorgen , Ik zal me voorstellen ...ik ben Wilma , 58 jaar en woon sinds 15 jaar samen met mijn vriend in Eindhoven .( ik kom uit Utrecht )

Ik heb 2 keer een borstvergroting gehad eerste keer 36 jaar geleden en de tweede keer in 1998 .

Ik heb al heel lang last van pijn in mijn borsten , je hoeft er alleen maar naar te wijzen zowat . En het is hard .

Zal wel vervangen moeten worden . 

Ben naar de huisarts geweest en ben doorgestuurd naar de plastisch chirurg ; althans ik heb een verwijzing en moet de afspraak nog maken .

Ik hoop dat ik hier wat antwoorden en ervaringen kan vinden .

Ik denk dat er een hoop jongere mensen hier zijn ; maar hoop ook wat ouderen of gewoon iemand die ook deze ervaring heeft . 

Dus ik ben op zoek naar '' lotgenoten ""  .

En ook naar ervaringen met plastisch chirurgen in Eindhoven .

 

hi ik ben 44 en na een verkleining (met prothese om rest van t vel op te vullen) had ik ook zo een pijn en werd mijn borst hard, mijn prothese was ingekapseld en ik heb dat nu laten schoonmaken en prothese laten vervangen en dit keer onder de spier omdat dan de kans het kleinst is dat het nog een keer gaat inkapselen

die pijn en dat harder worden worden steeds erger, is er al een echo gemaakt?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@SandyOsVe, @Wilmais inmiddels alweer twee keer geopereerd. Het bericht wat jij hebt geciteerd is van 27 september 2016. Wilma is op 22 mei 2017 geopereerd, maar helaas heeft zij toen wegens omstandigheden één implantaat moeten laten verwijderen. Op 6 december 2017 heeft ze een hersteloperatie ondergaan, waarbij haar "lege" borst weer is opgevuld door een nieuwe prothese. 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Jaydee:

@SandyOsVe, @Wilmais inmiddels alweer twee keer geopereerd. Het bericht wat jij hebt geciteerd is van 27 september 2016. Wilma is op 22 mei 2017 geopereerd, maar helaas heeft zij toen wegens omstandigheden één implantaat moeten laten verwijderen. Op 6 december 2017 heeft ze een hersteloperatie ondergaan, waarbij haar "lege" borst weer is opgevuld door een nieuwe prothese. 

 

Xxx Jaydee 

Ooohh sorry dat had ik gemist:31:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben er weer na een tijdje weg geweest te zijn .

 

Zat er door heen , het gaat nog niet helemaal lekker maar wel een stukje beter . Ben ook 4 dagen naar mijn dochter geweest , dat was wel leuk . Ben nog steeds niet tevreden met mijn borst; nog steeds keihard en het verschil is nog veel ste groot . Nog meer verschil dan de vorige keer . Maar ik moet toch nog geduld hebben ; deze protheses die ik heb kunnen 6 tot 8 maanden duren voordat ze soepeler zijn geworden . Maar ja meer verschil dan de vorige keer ? Zal ook wel met littekenweefsel op littekenweefsel etc kunnen zijn wat nu zo anders maakt en voelt . In het verleden 2 keer geopereerd en het laatste half jaar 3 keer !

 

8 februari weer op controle

 

Maar Ik ga ff bijlezen hier .

 

Groetjes en leifs van Wilma xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Wilma:

ik ben er weer na een tijdje weg geweest te zijn .

 

Zat er door heen , het gaat nog niet helemaal lekker maar wel een stukje beter . Ben ook 4 dagen naar mijn dochter geweest , dat was wel leuk . Ben nog steeds niet tevreden met mijn borst; nog steeds keihard en het verschil is nog veel ste groot . Nog meer verschil dan de vorige keer . Maar ik moet toch nog geduld hebben ; deze protheses die ik heb kunnen 6 tot 8 maanden duren voordat ze soepeler zijn geworden . Maar ja meer verschil dan de vorige keer ? Zal ook wel met littekenweefsel op littekenweefsel etc kunnen zijn wat nu zo anders maakt en voelt . In het verleden 2 keer geopereerd en het laatste half jaar 3 keer !

 

8 februari weer op controle

 

Maar Ik ga ff bijlezen hier .

 

Groetjes en leifs van Wilma xxx

Hoi meid, ik heb ff je bericht wat aangepast, want er was iets mis gegaan met knippen en plakken, zag ik.
Wat vervelend dat alles zo gelopen is de laatste tijd en dat je het zo zwaar ermee hebt. 
Het is wel begrijpelijk hoor, het gaat je gewoon niet in de koude kleren zitten zoiets, zeker als het resultaat dan niet meteen is zoals je hoopte dat het zou worden. Ik hoop dat dat nog gaat veranderen en dat je straks echt tevreden kunt zijn met je boobs. Dat is toch wel het minste dat je verdiend hebt na alle ellende!!!

Doe rustig aan, geef jezelf de tijd om te herstellen, en om dingen te verwerken. 
Meestal op het moment dat je denkt dat lichamelijk alles achter de rug is, komt de geestelijke klap.. Daar kom je echt wel weer bovenop, maar het heeft tijd nodig om alles te verwerken. Heel veel sterkte daarmee!!

Liefs :53: BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-1-2018 om 19:43 zei best_boobie:

Hoi meid, ik heb ff je bericht wat aangepast, want er was iets mis gegaan met knippen en plakken, zag ik.
Wat vervelend dat alles zo gelopen is de laatste tijd en dat je het zo zwaar ermee hebt. 
Het is wel begrijpelijk hoor, het gaat je gewoon niet in de koude kleren zitten zoiets, zeker als het resultaat dan niet meteen is zoals je hoopte dat het zou worden. Ik hoop dat dat nog gaat veranderen en dat je straks echt tevreden kunt zijn met je boobs. Dat is toch wel het minste dat je verdiend hebt na alle ellende!!!

Doe rustig aan, geef jezelf de tijd om te herstellen, en om dingen te verwerken. 
Meestal op het moment dat je denkt dat lichamelijk alles achter de rug is, komt de geestelijke klap.. Daar kom je echt wel weer bovenop, maar het heeft tijd nodig om alles te verwerken. Heel veel sterkte daarmee!!

Liefs :53: BB

Thx. @best_boobie    Ik zal misschien vanavond ff foto plaatsen.  Kan je hiervoor zien wat ik bedoel..  Toch maar een foto posten maken.  Nu naar een verjaardag! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.