Ga naar inhoud

D-like : 14 oktober 2016 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben nog erg nieuw in dit forum en geen idee hoe dingen werken.

Vrijdag mijn consult bij dr verdonck gehad. Ik heb een nette 75b ben 1.76 en weeg 73.

We kwamen uit op sebbin 350cc en dan zou ik een volle d krijgen

Nu kom ik thuis en twijfel of ik niet nog groter wil. Evt 385 cc. Maar geen idee hoe het er dan van een 75b met 385 cc uiteindelijk zou moeten worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie foto's bij jullie namen met mooie ronde borsten en denk " dat wil ik ook, maar hoe groot zijn ze dan. Zie jullie schrijven over een f en een g, is dat niet huge of ben ik bescheiden.  Help me aub met evt. Foto's van een 75b naar nieuwe grootte met 385cc 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei D-like:

Ik zie foto's bij jullie namen met mooie ronde borsten en denk " dat wil ik ook, maar hoe groot zijn ze dan. Zie jullie schrijven over een f en een g, is dat niet huge of ben ik bescheiden.  Help me aub met evt. Foto's van een 75b naar nieuwe grootte met 385cc 

 

Hé welkom! :viannen_01:

Ik kom zelf van een 75B af. Met 380cc van Mentor, anatomische prothese kom ik qua zicht op een volle C, kleine D. Bh maat echter op een 75F. Ik denk dat je daardoor verward raakt. "Nep" borsten hebben altijd een grotere bh maat nodig. Wat voor prothese krijg je? Want alleen het aantal cc zal niet zeggen hoe het oogt. Krijg je rond of anatomisch en voor de borstspieren of dual plane....

Een hoop dingen dus die uiteindelijk je maat bepalen. 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lashorty heb niet gevraagd wat max is. Heb voor mijn postuur te kleine borsten en met 350cc werd het een natuurlijk formaat. Volgens verdonck krijg ik dan een volle d. Ik krijg dual plane sebbin @prisje81. Maar dan denk ik, ze mogen toch iets groter, ga niet elke week siliconen plaatsen wil t gelijk goed doen. En assistent adviseert me dan een 385cc.

Ben 1.76, 73 kilo , brede schouders, ik kan t wel hebben hoop ik dan. Hoopte dat iemand met beetje zelfde postuur en zelfde sizes mij foto's kon sturen zodat ik een idee heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @D-like,

Ik ben 1,78 en weeg rond de 70 kg heb nu ook 75B. Ik krijg zaterdag 450cc Mentor HP, rond, dual plane dus als je me volgt dan zal ik je op de hoogte houden!

Als je 'niets' hebt dan is elke 100cc een cupmaat. Maar een cupmaat oogt bij ons omdat ee lang zijn veel minder groot dan wanneer je 15cm kleiner bent. Een 'gewone' borst (C ongeveer) is gemiddeld 330cc, een blikje cola zeg maar..

Ik wil een Mooie D voor het oog, ik besef me dat de BH maat zeker E of F gaat worden maarja ik koop oo kwel eens shirtjes maat L terwijl i kecht een M heb... Wat zeggen de maten... Ik zou echt passen en verschillende consulten plannen!

MIjn PC is Dr Gabrietz, ik raad hem je echt aan!!

 

Liefs L81

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik twijfel niet over de PC die ik neem, maar de cc :)) 

@L81  ik ga je zeker volgen. Aanstaande vrijdag ga ik weer langs dr verdonck en nu 350cc en 385cc passen. 

Ze mogen groot maar niet ongemakkelijk groot.  Ik ben benieuwd hoe 385cc zal staan

 Wat spannend. Ik moet over 2 weken en ben onwijs zenuwachtig . 

 

Hoe is het gegaan, heb je al foto's ?

Hou me op de hoogte 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum :)

ik ben 1.72, heb 75b en weeg 68 kg. Op 8 november wordt ik door dr Plovier geopereerd en krijg tussen 500 en 600 cc dual plane. Ik heb aan dr Plovier foto's laten zien van wat ik mooi vind, onder andere ook de foto die ik hier als profielfoto heb. En na wat meten is hij dus met het voorstel gekomen om tussen 500 en 600 cc te plaatsen. 

Ik wil ook niet achteraf balen omdat ik ze misschien te klein vind, daarom had ik veel foto's gezocht van wat ik de perfecte borsten vind. Heb jij ook foto's meegenomen naar je consult? Wellicht wel nog goed om te doen, als je idd bang zou zijn dat je het te klein zou vinden.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag bij PC geweest.  Het is nu definitief. Vrijdag 14 oktober krijg ik sebbin 385cc rond dual plane. Echo's waren ook ok. Nu wachten op maandag dat ik te horen  krijg hoelaat de 14e. Heb onwijs vlinders in mn buik. 

Ga ik nu werkelijk na jarenlang ontevredenheid grotere borsten krijgen. Wat als ik ze niet mooi vind staan of niet kan wennen. Supereng dit 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei D-like:

Vandaag bij PC geweest.  Het is nu definitief. Vrijdag 14 oktober krijg ik sebbin 385cc rond dual plane. Echo's waren ook ok. Nu wachten op maandag dat ik te horen  krijg hoelaat de 14e. Heb onwijs vlinders in mn buik. 

Ga ik nu werkelijk na jarenlang ontevredenheid grotere borsten krijgen. Wat als ik ze niet mooi vind staan of niet kan wennen. Supereng dit 

He meis,

Fijn dat de twijfel weg is en je de knoop hebt doorgehakt qua cc.

Ik heb gelijk je titel aangepast en je topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je nu verder al je updates, en na je operatie ook je verslag neerzetten. Het is ook hartstikke spannend, maar gaat echt helemaal goed komen.

Nu lekker aftellen,want het is zo vrijdag.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi D-Like

We zitten een beetje in hetzelfde schuitje, ik wil binnenkort ook voor mijn eerste consult bij Dr Verdonck gaan!

Ik lees dat velen voor Mentor kiezen? Is dat de beste? Of is Sebbin beter? En als je bovenin al veel volume wilt en ze dicht bij elkaar wilt hebben staan, kun je dan het beste kiezen voor dual plane of voor de spier?

Jullie weten er vast al wat meer vanaf en ik wil me graag een beetje voorbereiden voordat ik op consult ga :)

Groetjes,

Denise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.