Ga naar inhoud

Newbie : .....2017 : Dr. Koeijers : Esthetic Beautyclinics : Veldhoven


Aanbevolen berichten

Bijna maandag, het schiet al op. Vervelend dat je zolang moest wachten, maar, het heeft je wel de tijd gegeven om na te denken. Nu kan je deze vraag direct bij hem neer leggen maandag. Ik durf geen antwoord op je vraag te geven, sorry. Ik ben daar nog niet zo in thuis. Evengoed een fijn weekend en succes maandag!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 241
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja dat is ook zo.. Niemand weet natuurlijk wat hij vind, pff word echt moe van alle gedachtes die constant door m'n hoofd gaan. Probeer het zoveel mogelijk los te laten maar lukt niet echt :(

Bedankt voor jullie berichtjes! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig is het morgen maandag en kan je bij koeijers langs!

Hopelijk neemt hij morgen veel zorgen bij je weg door met een goede oplossing te komen. En het zou helemaal super zijn als dat op korte termijn gerealiseerd kan worden!

Succes morgen meid!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oo meiden wat lief dat jullie allemaal aan me denken!

Ik lig zoals alle andere dagen afgelopen week weer schaapjes te tellen... Nog heel even en dan hopelijk meer duidelijkheid! Hoop zo dat ik niet net als vorrige week door die verpleegster word afgewimpeld...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel suc6?straks en ik hoop dat jullie eruit komen

XXX jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes vandaag meid , hoop op een goede oplossing !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden,

Nou ik ben geweest..

Veel verder zijn we niet gekomen alleen ik ben wel een beetje gerust gesteld.

Docter Koeijers zegt dat het geen double bubble is.. Ik moet vanaf nu mijn sport bh uitlaten en 2x per dag onder de borst gaan masseren (eigenlijk knijpen)

Over een week of 6 is m'n 3 maanden controle en Koeijers zegt dan kijken we verder..

Hij zegt dat het dan beter zou moeten zijn, en verzekerde me dat als het niet beter zal zijn het zowiezo opgelost gaat worden..

Hij had het over een "kleine operatie" iets met de borstplooi...

Maar daar zouden we het dan nog verder over hebben, eerst kijken hoe het gaat lopen..

Dus echt een oplossing is er niet, een beetje opluchting wel..

Wat ik wel jammer vind is dat de consulente/verpleegkundige na dat Koeijers weg was me er nog even op wees hoe vervelend het was dat meiden zoals mij zichzelf laten opjutten door andere meiden die er niks vanaf weten en dat ik daardoor bij hun lang kwam..

Toen zei ik nou sorry dat ik jullie tijd heb verdaan dan maar dat was dan toch weer niet zo zei ze.. Al voelde het wel zo toen ze dat zei, best vervelend eigenlijk maargoed.

Benieuwd hoe het gaat lopen...

Nadat we bij de kliniek waren nog even naar de hunkemoller geweest om te kijken welk model en welke maat nou het beste is voor me.

Kwam er achter dat een cup die niet voorgevormd is toch het fijnste en mooiste zit!

75F :D jeeeeej! Daar word ik dan wel weer blij van :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah jezus wat een troela dan.. Hmm dan maar hopen dat het beter word en anders word die operatie dan door hun vergoed?

wel een lange tijd dat je er dan mee blijft lopen, maar ik hoop dat het helpt hmm :)

wel super maat hoor wauw!

Ja echt hoor vond het een beetje stom dat ze zoiets zegt, ik was ook te vijandig geweest in mijn mail en telefoontje... Want zei konden er toch helemaal niks aan doen.. Beetje raar.. Dat ze zoiets denkt ok, maar het dan ook nog zeggen...

Het is inderdaad best lang maargoed ik vertrouw wel op Docter Koeijers en uiteraard word door hem vergoed en opgelost, ik moest me echt niet druk maken en gewoon gaan genieten want hoe dan ook het komt goed zei hij :) fijne man echt hoor! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vertrouw er dan maar op dat het goed komt, of met zijn tips nu, of anders later...en probeer het in de tussentijd los te laten, hoe moeilijk dat ook is.

Fijn dat hij heeft toegezegd dat het hoe dan ook wordt opgelost.

En wat een doos werkt daar.......echt niet professioneel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.