Ga naar inhoud

Newbie : .....2017 : Dr. Koeijers : Esthetic Beautyclinics : Veldhoven


Aanbevolen berichten

Wat een doos!!

Zij is niet de PC, probeer je niet gek te laten maken. Gewoon maandag naar koeijers en dan hoor je wel wat hij zegt. Zij kan niet voor hem spreken, tenzij ze in zijn hoofd kan kijken ;)

Ik snap dat je je niet begrepen voelt... ZIJ begrijpt je ook niet, dus logisch dat je je zo voelt...

Wel balen hoor dat je nu nog een week in onzekerheid zit... Maar nogmaals, Koeijers is de kwaadste niet. Hij weet ook dat dit niet zomaar over gaat.

Probeer strijdbaar te blijven en laat je niet gek maken door zo een doos die denkt er wat vanaf te weten ;)

Liefs BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 241
  • Created
  • Laatste Reactie

Oooh wat ontzetten sneu voor je zeg, dit was niet de reactie die je hoopte te horen!

Hopelijk hebben ze gelijk en komt t allemaal goed. Maar zelf voel je je eigen lijf het beste aan. Laat deze week maar snel voorbij gaan voor je.

sterkte meis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heh bah meid! Wat vervelend dit!

En helemaal als je nog zo'n teleurstellende reactie krijgt.. Hopelijk heeft ze gelijk en trekt het gewoon nog bij.

Wellicht dat je pc je gerust kan stellen volgende week.

Sterkte xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ronde vullen de bovenkant beter dus dat klopt denk ik niet als hij dat zegt. Zowiezo had je grotere prothesen moeten hebben, hoop dat hij zijn fout erkend en je het kosteloos hersteld krijgt :)

Komt goed! Xxx

Hoe weet je dat hij groter had moeten zijn ?

Is dubbel bubble omdat er dan te veel ruimte is ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ben gebelt..

Het werd door haar een beetje afgedaan alsof ik me druk maak om niks.. Want ik was net geopereerd, een double bubble kan dan nog helemaal niet.. Gaat allemaal nog veranderen en was waarschijnlijk gewoon zwelling en/of vocht....

En ok als ik er dan echt op stond mag ik volgende week maandag op spreekuur komen bij Docter Koeijers maar ik moest me daar vooral niet te veel van voorstellen want hij ging waarschijnlijk het zelfde zeggen...

Ik voel me onbegrepen en afgedaan alsof ik mezelf aanstel.. Maar ik kan het zien, ik kan het voelen... Het is niet goed met m'n lijf ik ben niet gek!

Hopelijk heeft Docter Koeijers iets beters te vertellen want nu is m'n verdriet eigenlijk alleen maar gegroeid! :103:

As je wil dat er iemand na kijkt dan kun je toch gewoon een afspraak maken !

Ben je al op controle geweest dan ?

Misschien is het een ophoping van wond vocht waardoor ze iets na voor staan, hoop dat het allemaal wat mee valt en dat het snel bij trekt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh wat vreselijk dat je dan weer zo'n miep aan de telefoon krijgt. Kan me voorstellen dat je dat niet echt een gerust gevoel heb met zo'n reactie. Jammer dat je nu even moet wachten, maar het komt vast wel goed hoor. Hier moet de pc gewoon naar kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een domme muts zeg !! Die had wel anders mogen reageren !!

Vind het super vervelend voor je dat je nog een lange week zo moet blijven zitten , maar hier kan ie toch niet onderuit en van wat ik hier op het forum lees is het een fijne man !

Dus hou hoop meid en idd blijven strijden je ging voor mooie boobs en die hoor je te krijgen :-)

Dikke knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden bedankt voor jullie lieve berichten! Hoe graag ik ook zou willen dat die vrouw aan de telefoon gelijk heeft ik voel het gewoon niet zo..

Snap ook wel van de kliniek dat ik eerst een "verpleegkundige" te spreken krijg aangezien zei een tussen persoon zijn naar Docter Koeijers.. Mijn controle bij 2 weken was ook door een verpleegkundige.. Dat heb je als je niet rechtstreeks naat de kliniek van operatie gaat denk ik...

Vandaag was echt een rot dag.. Op het werk en in het sport centrum waar ik veel kom vraagt iedereen er steeds naar.. "En ben je er nog blij mee"? Uhm ja wat zeg je dan.. Je lacht een keer vriendelijk en zegt ja hoor super blij! Terwijl ik eigenlijk hartstikke verdrietig ben.. Maar goed dat ga je natuurlijk niet aan de grote klok hangen..

Lastige situatie, wil zo graag blij zijn nu maar is echt even helemaal weg nu :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

As je wil dat er iemand na kijkt dan kun je toch gewoon een afspraak maken !

Ben je al op controle geweest dan ?

Misschien is het een ophoping van wond vocht waardoor ze iets na voor staan, hoop dat het allemaal wat mee valt en dat het snel bij trekt !

Ik mag op aandringen volgende week op controle bij Koeijers

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een doos!!

Zij is niet de PC, probeer je niet gek te laten maken. Gewoon maandag naar koeijers en dan hoor je wel wat hij zegt. Zij kan niet voor hem spreken, tenzij ze in zijn hoofd kan kijken ;)

Ik snap dat je je niet begrepen voelt... ZIJ begrijpt je ook niet, dus logisch dat je je zo voelt...

Wel balen hoor dat je nu nog een week in onzekerheid zit... Maar nogmaals, Koeijers is de kwaadste niet. Hij weet ook dat dit niet zomaar over gaat.

Probeer strijdbaar te blijven en laat je niet gek maken door zo een doos die denkt er wat vanaf te weten ;)

Liefs BB

Dankjewel voor je lieve berichtje weer! Hopelijk heb je gelijk en gaat Koeijers het oplossen!

Ik probeer het los te laten maar dat is echt heel moeilijk aangezien iedereen er steeds naar vraagt + dat ze nog gevoelig zijn en ik daardoor constant herinnerd wordt..

Morgen met m'n vriend en m'n zoontje naar de dierentuin, hopelijk geeft dat wat afleiding :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Newbie, geef je les op een sportschool? Kan je zo snel alweer werken? (Ik werk ook op een sportschool namelijk dus ben even benieuwd) Stekte meis!!!!!

Nee fleurtje, ik werk in een kleding zaak voor kinderen. Ben na 2 weken 2halve dagen gaan werken en de week er na 2 hele dagen, nu gewoon weer 3 dagen.

Ik kom veel in de sportschool omdat ik bodybuilding doe ik ga eind dit jaarmee doen aan een bikini fitness competitie.

Dus heb mijn cardio en mijn benen training al rustig hervat ;)

sterkte! hopen dat je een beetje afleiding dan hebt!

Dankjewel vandaag lekker naar de dierentuin :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg dat je zolang in onzekerheid moet wachten nog! ze hadden je toch wel ergens tussen kunnen wringen niet? Ik duim voor je maandag!

Zou je toch denken he... Als het aan die verpleegkundige had gelegen had ik hem voorlopig helemaal niet gezien geloof ik -_-'

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat balen! Laat je even weten hoe het afloopt? Ik ben erg benieuwd, want ik ga over twee weken onder het mes bij dokter Koeijers...

Ga ik zeker doen!

Mask je geen zorgen hoor hij is een hele leuke en lieve man en ik ben er bijna zeker van dat hij dit op gaat lossen.

Inschattingsfout denk ik zo, kan de beste gebeuren natuurlijk.. T was ook wel lastig bij mij wel of geen lift...

Ach we gaan het zien...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk had hij grotere protheses moeten gebruiken.

Veel succes maandag!

Xxx

Het stomme is dat hij tegen me heeft gezegt bij het consult dat 485cc het grootste was wat ging passen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De gedachten spoken heel de dag door mijn hoofd pff.. Gelukkig is het bijna maandag! Ik bedenk me steeds meer dat "als" ik weer onder het mes moet ik toch wel zou willen gaan voor een lift.. Is dit redelijk van mij als ik verwacht dat Koeijers dit kosteloos gaat doen? Ik zou best de zelfde prothese willen houden want de maat vind ik goed! Wat denken jullie id dat een redelijke vraag of ben ik zo onredelijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.