Ga naar inhoud

Newbie : .....2017 : Dr. Koeijers : Esthetic Beautyclinics : Veldhoven


Aanbevolen berichten

  • Reacties 241
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou helaas...

enige waar Koeijers mee kwam was dat hij wel t implantaat naar beneden kon plaatsen waardoor ik enorme hangborsten overhoud of wel die lift.

hij zegt dat het de kliniek niet om het geld gaat naar hij moet dan 2 uur opereren en een operatie kamer huren wat dus uit komt op dat bedrag. 

Enige wat hij kon proberen was een betalingsregeling treffen zodat ik niet eerst zelf €2000 bij elkaar hoef te sparen... pfff ben er echt ziek van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Newbie:

Nou helaas...

enige waar Koeijers mee kwam was dat hij wel t implantaat naar beneden kon plaatsen waardoor ik enorme hangborsten overhoud of wel die lift.

hij zegt dat het de kliniek niet om het geld gaat naar hij moet dan 2 uur opereren en een operatie kamer huren wat dus uit komt op dat bedrag. 

Enige wat hij kon proberen was een betalingsregeling treffen zodat ik niet eerst zelf €2000 bij elkaar hoef te sparen... pfff ben er echt ziek van!

Belachelijk!! Niemand krijgt hangborsten van het verhelpen van een double bubble! 

Bah kan me hier echt over ergeren, wat een onzin wordt er verkocht om maar geld in het laatje te krijgen.

HIJ is diegene die jou deze double bubble veroorzaakt heeft en jij moet dan maar betalen omdat hij een operatie zaal moet huren?? bizar! garantie tot aan de deur dus :145:

Weet je wat ik denk dat Nio zal zeggen: borstplooi  ietsje verlagen en wat bredere ronde prothesen erin. Beetje meer projectie en opgelost! Koeijers zou verdorie beter moeten weten!

Echt heel erg voor jou, dit! Ik zou na de so, zeker een klacht indienen, ook al verdien  je er niks meer aan, het is te zot voor woorden dat een kliniek je zo met een kluitje in het riet stuurt, mijns inziens..

STERKTE hoor, dit is echt heel rot!!

Ik zou proberen flink te sparen en straks hele mooie Nios te halen hoor. Wat een gedoe op deze manier....

 

En misschien ben ik nu even wat heftig aan het reageren, maar jeetje zeg... Wat een rotte situatie voor jou! 

Xxx BB 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid, wat een teleurstelling,het is verdorrie toch niet te geloven, je gaat voor een bv, je komt er uit met  complicaties, en dan krijg je te horen dat je het misschien wel in termijnen kunt gaan betalen !!! ik heb er echt geen woorden voor.

Meis, gooi ff alle frustratie eruit, ga naar Nio, leg daar alles op tafel,en kijk wat hij er van vind en wat hij er aan kan doen.

Met alle bevindingen die je dadelijk krijgt van Nio ,kun je dan verdere stappen ondernemen, maar ik zou me zeker niet meer laten helpen in deze kliniek, ongeacht of Koeijers een goede pc is of niet.

Het is allemaal heel zuur dat de patiënt 9 van de 10 keer de dupe is,en ook nog eens voor extra kosten op zou moeten draaien, belachelijk!

Sterkte meis

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Newbie:

Nou helaas...

enige waar Koeijers mee kwam was dat hij wel t implantaat naar beneden kon plaatsen waardoor ik enorme hangborsten overhoud of wel die lift.

hij zegt dat het de kliniek niet om het geld gaat naar hij moet dan 2 uur opereren en een operatie kamer huren wat dus uit komt op dat bedrag. 

Enige wat hij kon proberen was een betalingsregeling treffen zodat ik niet eerst zelf €2000 bij elkaar hoef te sparen... pfff ben er echt ziek van!

OMG wat valt me dit vies tegen van Koeijers... en de kliniek! Bah We praten hier dus over huurkosten die zij eigenlijk intern horen op te lossen naar mijn inziens....hmmmm...verhaal wordt steeds vager daar. 

Sluit mij aan bij de anderen, SO bij Nio ( eventueel nog een extra SO) en klacht deponeren bij hun klachtencommissie dmv je advocaat. Kosten van je nieuwe operatie verhalen bij hun en daarna je droomboobs halen bij Nio.( Krijg ook steeds het gevoel dat Koeijers onzeker handelt met jouw borsten) 

Succes bij Nio en laat je niet gek maken..die dream boobs gaan er komen, waar een wil is is een weg...

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Jeetje wat een verhaal, wat een klote kliniek zeg. Hebben ze hun geld binnen laten ze je stikken.Weet zeker dat Nio er wel iets anders van kan maken.Heel veel succes meid

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hee Dames,

 

het word allemaal steeds erger. Afbetaling wilde ze zowiezo niet aan mee werken. Ik ben nu onderweg naar nio en had daarvoor netjes 2,5 week geleden mijn dossier voor opgevraagd. Ook de de datum genoemd dat ik hem nodig had was geen probleem Mailtje gehad dat ik hem binnen 14 dagen op kon halen.. nou gisteren dus niks gehoord dus zelf maar bellen aangezien ik vandaag naar Nio ga. Krijg ik te horen dat Docter Koeijers geen tijd heeft gehad om door te kijken of alles klopt en dat ik hem pas volgende week krijg?!? Kreeg ook nog de vraag of ik m'n so niet kon verplaatsen??? Pff laat me niet lachen. Heb gezegd dat ik alles in de mail zet van deze gebeurtenis en dat ik daar ook schriftelijk een bevestiging van wil krijgen en dat de eerste beste keer dat ze nog van mij horen van m'n advocaat is.

ben er helemaal klaar mee, ze proberen me het op alle manieren onmogelijk te maken bah zielig!

 

nu onderweg naar nio dus, alle info die ik had zelf maar verzameld hopelijk genoeg voor Nio.

ik hou jullie op de hoogte!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Newbie ik heb 'even' jou verhaal terug gelezen. Ik vind het zooooo zielig voor je :-(. Goed dat je naar een andere arts gaat. Is het misschien een idee ook nog naar een ziekenhuis te gaan? Ik heb onlangs een protesewissel gehad. Doordat ik extreem kapselvorming had is op de nieuwe implantaten na alles vergoed... geen idee of dat hiervoor geldt? Maar laat ik vooropstellen dat ik zeker vind dat je huidige arts het had moeten goed maken. Al kan ik me voorstellen dat het vertrouwen weg is. Heel veel sterkte. Uiteindelijk komt het echt goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Newbie:

Hee Dames,

 

het word allemaal steeds erger. Afbetaling wilde ze zowiezo niet aan mee werken. Ik ben nu onderweg naar nio en had daarvoor netjes 2,5 week geleden mijn dossier voor opgevraagd. Ook de de datum genoemd dat ik hem nodig had was geen probleem Mailtje gehad dat ik hem binnen 14 dagen op kon halen.. nou gisteren dus niks gehoord dus zelf maar bellen aangezien ik vandaag naar Nio ga. Krijg ik te horen dat Docter Koeijers geen tijd heeft gehad om door te kijken of alles klopt en dat ik hem pas volgende week krijg?!? Kreeg ook nog de vraag of ik m'n so niet kon verplaatsen??? Pff laat me niet lachen. Heb gezegd dat ik alles in de mail zet van deze gebeurtenis en dat ik daar ook schriftelijk een bevestiging van wil krijgen en dat de eerste beste keer dat ze nog van mij horen van m'n advocaat is.

ben er helemaal klaar mee, ze proberen me het op alle manieren onmogelijk te maken bah zielig!

 

nu onderweg naar nio dus, alle info die ik had zelf maar verzameld hopelijk genoeg voor Nio.

ik hou jullie op de hoogte!

 

xx

He bah meis, kun je niet eens op een fatsoenlijke manier een dossier krijgen, moet wel zeggen dat ik bij de uitspraak ( dat Docter Koeijers geen tijd heeft gehad om door te kijken of alles klopt en dat ik hem pas volgende week krijg?) een vieze smaak in me mond krijg, een dossier hoort na ieder bezoek up to date te zijn, dus waarom moet het nagekeken worden, of het klopt? krijg meer het idee, het moet nagekeken worden,zodat hun eventuele dingen kunnen veranderen, aan passen etc, zodat je hun geen verwijten kunt maken, en ze zich aan alle kanten aan het indekken zijn, maar dit is natuurlijk iets wat je niet hard kan maken.

Hoop dat Nio iets voor je kan betekenen en je je kunt gaan richten op een herstel operatie en eindelijk eens kunt genieten.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hi Newbie!

even los van jouw kliniek, ik ben in sept 2015 via Mediconsult door Koeijers geopereerd (anatomisch, dualplane 350 en 380 cc) wat ook totaal niet het gewenste resultaat heeft opgeleverd. Ik heb bijna symmastia en mijn linkerborst had een rare hoek en deze was duidelijk groter (ik had naar mijn weten geen ongelijke borsten, niet zo duidelijk iig) Mijn controles en ontevredenheids afspraken waren wel iedere x met de pc zelf en daar werd ik continu afgescheept met heb geduld het komt wel goed. Ik ben in mei 2016 onder plaatselijke verdoving (kosteloos) nogmaals door hem geopereerd onder het mom van een littekencorrectie om het linker implantaat "te laten zakken", dit was ontzettend pijnlijk. Toen ik hem na 6 weken belde dat het niet beter leek gaf hij aan de komende 6 maanden niets voor mij te kunnen betekenen. Oktober 2016 ben ik bij 2 andere artsen geweest voor een so, deze gaven beide aan dat dit duidelijk een fout van de pc was en dit zeker niet goed zou komen. Ik heb uiteindelijk besloten me nog een x te laten opereren door dr. Pirayesh, hij heeft ronde implantaten 350 cc aan beide kanten geplaatst waardoor ik wat meer decolté heb en het middenstuk dus minder opvalt.. wat bleek nou, mn linker implantaat zat gedraaid en dubbel doordat de pockets te groot gemaakt waren, dit heeft ook voor het bijna symmastia gezorgd.. hij heeft te ver gesneden... koeijers blijft overigens ontkennen..

ik hoop dat het snel opgelost wordt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.