Ga naar inhoud

Lashorty : 31 oktober 2016 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

Dankjewel iedereen die me succes hebben toegewenst. :53: 

Even me verslagje maken.

In de ochtend was het alleen maar gehaast. We zaten bijna in de file dus kwam ook 7:10 aan bij de balie (olvg west) eenmaal aangemeld kwam er gelijk een zuster naar me toe. Heel blij riep ze me naam en dat ze bang was dat ik in de file stond. Gelukkig was ik nog net optijd :155:. Zuster bracht me gelijk naar me kamer. Ik moest omkleden en kreeg een blauwe sexy jurkje:45:. Toen kwam nio langs om te tekenen en toen zei hij ik ga er iets moois van maken^_^. En toen 0730 uur werd ik snel gebracht naar de anesthesist afdeling en daar kom je aan in een afdeling met meerdere patienten en werd ik aan de monitor en infuus gezet. NA 15 minuten werd ik opgehaald door 3 leuke lieve heren en anesthesioloog en brachten me naar de ok.  Iedereen was super lief en ik was totaal niet zenuwachtig door al dat gehaast en file enz.... alles ging te snel.

Toen spoten ze de narcose in en ik maakte nog een grap dat ik niet snel in slaap viel maar toen was ik ineens wakker gemaakt. :blink:ik werd huilend wakker en ze schrokken ze dachten dat ik pijn had. Maar dat was niet zo. Ik was aan het dromen over me overleden vader die vorig jaar in oktober overleden was. Ik had niet eens in de gaten dat ik geopereerd was. Ik was half slapend aan het janken tot aan me kamer. Echt niet normaal. Ik was wel even verdrietig. 

En toen keek ik naar me boobies:1big_boobs:

En ze zien er goed uit en geen scheve tepels en gwn lekker opgezwollen en het doet heel erg pijn aan de bovenkant en zijkant. Ik kan helemaal bijna niks doen. De zwelling is erger geworden maar dit hoort erbij. Om 1400 uur mocht ik lekker naar huis.

Ik heb genoeg getype dat was niet de bedoeling:45: 

Ik heb alles zeer prettig ervaren. Ondanks de emoties en de pijn. Ik ben er blij mee.:wub:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste Reactie

Hihi nogmaals gefeliciteerd & ik voelde mij hetzelfde, door al de rush geen tijd gehad om te stressen, lekker ontspannen inslaap gevallen. Jammer dat je huilend wakker werd! :( Snap dat je wat emotioneel was. Maar je hebt boobies! En wat goed dat je  ze al mooi vind hihi!

doe maar lekker rustig aan & laat je maar lekker verzorgen :) 

Mag ik je foto's ook zien? 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslag om te lezen, ik ben 2 weken geleden ook geopereerd door Nio in Olvg west. 

Hoe gaat het nu met de zwelling en de pijn?

Zou ik je foto's ook mogen zien?

Sterkte de komende dagen!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op ‎19‎-‎9‎-‎2016 om 22:20 zei Desert-Rose:

he meis, 

Oh je hebt een datum, nou dan ga ik die gelijk in je titel zetten, en als je dan nu dit topic verder houd voor alle updates, vragen ,en na je operatie ook je verslag dan heb je alles netjes bij elkaar staan.

Eurosilicone 85 % gevuld, HP 

375 cc is 11.7 breed, en projectie 4.9

400 cc is 12.2 breed en projectie 4.9

Dus er verander alleen iets in de breedte zoals je kunt zien 

En de Mentor:

375 cc is 12 breed en projectie 5

400 cc is 12.3 breed en projectie 5.1

Nio zegt dat je heel misschien scheve tepels krijgt met de 400 cc en  wil je echt helemaal op safe spelen dan kun je voor de 375 gaan, maar ik denk ( ben natuurlijk geen pc) dat de 400 ook gewoon kan.

xx

@Desert-Rose

is dit echt waar en heb je van mentor ook 85%? want ik dacht dat nio zei van niet of is dat misschien een andere profile? ik dacht ook dat doe van euro breder waren dan mentor?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei D.k:

is dit echt waar en heb je van mentor ook 85%? want ik dacht dat nio zei van niet of is dat misschien een andere profile? ik dacht ook dat doe van euro breder waren dan mentor?

 

 

He meis,

De enige protheses die er zijn in zowel 85 %  als 100 %  gevuld, zijn die van Eurosilicone, en ik heb hierboven alleen maar het vergelijk gemaakt tussen het aantal cc en merk, omdat degene die dit topic is gestart een vraag had over,wat is het verschil tussen de euro 85% en de Mentor,  En zoals je ziet is Mentor dus breder.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Desert-Rose:

He meis 

De enige protheses die er zijn in zowel 85 %  als 100 %  gevuld, zijn die van Eurosilicone,en ik heb hierboven alleen maar het vergelijk gemaakt tussen het aantal cc en merk, omdat degene die dit topic is gestart een vraag had over,wat is het verschil tussen de euro 85% en de Mentor, En zoals je ziet is Mentor dus breder.

xx

 

oja, ik snap het, ik wilde natuurlijk 85% gevuld maar dan wel bredere maar dat kan niet het is of de mentor wie iets breder is maar 100% of de eurosilicone wie iets smaller is maar de 85% gevuld.

maar zo te zien scheelt maar 3 mm dat is eigenlijk ook niks denk ik

ik ben zo bang dat ik zo gat tussen mijn borsten krijg zeg maar, dokter nio zei van niet maar ook niet heel dicht tegen elkaar aan. ( dat wil ik ook weer niet) maar vind het spannend, omdat ik dat echt niet zo groot gat wil maar zoveel willen dat niet en hebben dat toch dus vind moeilijk.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga via dg in Amstelveen bij dr roosenberg.

het blijft lastig met cc's.

ik heb 2 weken terug een consult ergens gehad waarbij ik 330 cc met passen veel te groot vond, vandaag wezen passen met dezelfde prothesen maar dan 350 cc die ik zelfs niet groot vond haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei SanneB32:

Lashorty, ik heb alles gevolgd, en ik ben heel erg benieuwd naar jou foto's, ik las in een ander topic dat ze bij dg niet meer dan 325/350 wilden plaatsen? Vandaar dat ik nu wel heel benieuwd ben naar je 400cc.

 

liefs sanne

Zover ik weet is er nergens een bewering gedaan dat ze niet meer dan 350 cc plaatsen bij Diana :) Het gaat erom dat er heel vaak/meestal gepast wordt met 350 cc of 400 cc, bij het consult met de consulente. Dit is standaard zo, en van deze prothesen hebben ze waarschijnlijk de meesten op voorraad.. Het komt niet vaak voor dat er veel groter geplaatst wordt, tenzij de pc dit expliciet wil in overleg met de patient.
Ja.. en dan heb je Barbie/Samantha nog natuurlijk :45: Maar die vormt een grote uitzondering op de regel ;) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei best_boobie:

Zover ik weet is er nergens een bewering gedaan dat ze niet meer dan 350 cc plaatsen bij Diana :) Het gaat erom dat er heel vaak/meestal gepast wordt met 350 cc of 400 cc, bij het consult met de consulente. Dit is standaard zo, en van deze prothesen hebben ze waarschijnlijk de meesten op voorraad.. Het komt niet vaak voor dat er veel groter geplaatst wordt, tenzij de pc dit expliciet wil in overleg met de patient.
Ja.. en dan heb je Barbie/Samantha nog natuurlijk :45: Maar die vormt een grote uitzondering op de regel ;) 

xx

Nee, ik bedoel ook bij Lashorty :lol:.. 

Ze was op consult geweest, adviseerde geloof ik 375, pc wou niet meer dan 325 plaatsen geloof ik, dat bedoelde ik :)

vandaar dat ik nu wel benieuwd was naar de 400 cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei SanneB32:

Nee, ik bedoel ook bij Lashorty :lol:.. 

Ze was op consult geweest, adviseerde geloof ik 375, pc wou niet meer dan 325 plaatsen geloof ik, dat bedoelde ik :)

vandaar dat ik nu wel benieuwd was naar de 400 cc

oooooooooooh, dat bedoelde je hihi
Dacht even dat het in algemene zin bedoelde. sorry!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei best_boobie:

oooooooooooh, dat bedoelde je hihi
Dacht even dat het in algemene zin bedoelde. sorry!

xx

Haha maakt niet uit! Ik heb trouwens ook een datum, heb je getagd in m'n topic, misschien zou je het willen aanpassen? Xx:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.