Ga naar inhoud

Lashorty : 31 oktober 2016 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste Reactie

@Moonlight ja safe dus voor 375 cc gaan ipv 400? Maar ja het scheelt zo weinig dat ook met 375 een beetje scheel worden zoals wat @Sweetboobs16 zegt. Ik heb met mannetje gepraat en hij zei dat ik beter voor de 400 kan gaan als ze toch al een beetje scheel kijken maar dat hij indd mij gaat pesten:27: ( echt een lul ) maar dat ik zelf moet kiezen omdat niemand toch die tepels ziet ughhhh en wie weet valt het heus mee.:21:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎21‎-‎9‎-‎2016 om 07:31 zei Lashorty:

@Moonlight ja safe dus voor 375 cc gaan ipv 400? Maar ja het scheelt zo weinig dat ook met 375 een beetje scheel worden zoals wat @Sweetboobs16 zegt. Ik heb met mannetje gepraat en hij zei dat ik beter voor de 400 kan gaan als ze toch al een beetje scheel kijken maar dat hij indd mij gaat pesten:27: ( echt een lul ) maar dat ik zelf moet kiezen omdat niemand toch die tepels ziet ughhhh en wie weet valt het heus mee.:21:

Klopt ik had zelf voor 375 gekozen. Je vergroot als het ware je voorsituatie en Nio geeft aan dat de kans er in zit.

Misschien valt het ook mee en stoor jij jezelf er niet aan. 

Het blijft je eigen keuze. Je hebt nog even de tijd gelukkig, maar misschien ook fijn voor jezelf om de knoop door te hakken. Ik weet er alles van om te twijfelen haha;) 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Moonlight hoe was je voor situatie ? Ik kan namelijk geen fotos zien op je pagina^_^

 

@Sweetboobs16 ja hehe soms zegt ie rare dingen maar het boeit hem eigenlijk niet hoe en wat. Belangrijk is dat ik gelukkiger wordt en dat ik zelf moet beslissen maar dan heb ik ik weer die aan hem vragen stelt wat hij zelf mooi vindt:4: klinkt heel stom maar toch vraag ik hem terwijl hij zelf geen verstand van heeft :12: zoeken voor een bevestiging heel moeilijk als je twijfels hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lashorty Haha. Ja bij mij zegt hij ook net zoals toen met het consult: Je moet zelf bepalen. Maar ondertussen als ik het over cc's met hem heb waar hij geen bal verstand van heeft. (Bewijs is geleverd toen we op consult gingen en hij dacht dat ik 200cc zou krijgen) Daarom zei die gelijk bij hoger: Nee word te groot! Heb hem echt een hoop uit moeten leggen maar alsnog komt het niet echt aan. Ben blij dat ik de beslissing moet nemen :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames ik heb nog een 3d foto before and after van 375 cc mentor hp. Wat vinden jullie hiervan ? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Vandaag heb ik me bv betaald!!!!:63:Eindelijk over 9 dagen ben ik aan de beurt voor mijn borstvergroting. Jeejtje wat ging de tijd snel. Het komt nu dichterbij!:tatice_04: 

Maandag nog even snel naar de anesthesist en dan aftellen!! Ik heb uiteindelijk gekozen voor de 400 cc extra high profile omdat deze van diameter breedte smaller is dan de highprofile en omdat ik weinig borstweefesel heb. 

Dames hebben jullie nog tips van dingen en spullen die ik klaar moet leggen voor de bv? 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey mop, ik wil je even heel veel succes wensen vandaag! Laat het allemaal maar over je heen komen. Het komt goed, dr. Nio gaat er iets moois van maken (en dat zal hij je ook vertellen als hij klaar is met aftekenen hehe). Rustig aan en blijf ademen. Vanmiddag heb jij prachtige boobies! :wub:

Dikke knuffel  x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.