Ga naar inhoud

Naatje1984 : 30 september 2016 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

hoi allemaal,

Heb werkelijk geen idee of het goed gaat op deze manier, maar wil graag mijn verhaal delen met jullie.

Wil al een paar jaar mijn borsten vergroten en nu na 2 zwangerschappen en borstvoeding geven verder wist ik het zeker!

Afgelopen dinsdag een afspraak bij Diana Gabriels gehad met de consulent en vrijdag met de chirurg pieter hupkens. Als alles dan duidelijk is wordt ik op 30 september al geopereerd.  Ben zo blij dat ik snel terecht kan want ben best bang voor de operatie, narcose, pijn enz....

Hebben jullie nog goede tips voor me? Ben bezig met een heel schema op te stellen voor na de operatie wie mij dan komt helpen als mijn man aan het werk ik. Ben zelf wel ruim 2 weken vrij maar mijn dochtertje is pas 11 maanden dus die heeft echt nog zorg nodig. 

Hoor graag jullie tips en verhalen. 

Thanks!

Groetjes, Nathalie 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep, zo is het goed gegaan ;) 

Welkom op het forum!!!
Er zijn heel wat moeders hier op het forum, maar houd je wel aan de adviezen die je eigen pc zal geven :) Die is uiteindelijk eindverantwoordelijk over het eindresultaat.
Dus even goed navragen wat je van hem wel en niet mag tzt.

Goed dat je een schema maakt voor jezelf, dan zit je tenminste nooit zonder hulp :35: 

Een campingbedje met rits aan de zijkant, waar je kindje zelf in kan kruipen, is misschien een oplossing tegen het tillen?

Veel leesplezier hier!
Rechtsboven zit ook een zoekbalk waar je op trefwoord kunt zoeken.

En bij vragen, kan gewoon in dit topic!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Loeloe:

@Naatje1984 ik ben 3 weken geleden  door hupkens geopereerd. Heel blij met het resultaat.

Pijn enz is me alles meegevallen.

Ik vind hupkens een hele fijne pc.

Heel veel succes alvast!!

Groetjes loeloe

Hey! 

Thanks voor je bericht, wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Is zo onzeker allemaal, jij dus 375 cc? Klopt het dat je geen foto heb geplaatst? Twijfel zo over de cc... bij jou ook hp geplaatst? En was het goed te doen icm met kinderen? En de pijn?

Groetjes, Nathalie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow spannend, waar wordt je geopereerd? En waar ga je voor? Ik kan nog kiezen uit 400 of 450 cc. Ik wil gewoon mooie volle borsten maar niet te....heb nu denk ik een lege b...was ooit d dus de huid heeft ruimte...

Hoe oud zijn je kindjes.? Ik ben vooral bang voor het geregel eromheen...

Groetjes, Nathalie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
30 minuten geleden zei Boobie24:

@Naatje1984 en hoe is het gegaan? Mijn jongste heeft ook nog wel veel zorg nodig en nu een week later lukt het me redelijk allemaal alleen:)

Hey! Het gaat elke dag een beetje beter gelukkig...ik heb gelukkig veel mensen die willen en kunnen helpen. Hopelijk elke dag minder hulp nodig...

Wat fijn dat het bij jou ook goed gaat!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Naatje1984 nee ik til hem niet op, hij is ruim 14 kilo maar hij heeft meer verzorging nodig als een "normaal" kind. Dr van der weij zei wel dat incidenteel tillen op een dag niet heel veel kwaad kon zolang ik hem dicht langs mijn lichaam zou vast houden. Hij moet vanaf dit weekend toch ook de auto in worden getild en eruit..

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei Boobie24:

@Naatje1984 nee ik til hem niet op, hij is ruim 14 kilo maar hij heeft meer verzorging nodig als een "normaal" kind. Dr van der weij zei wel dat incidenteel tillen op een dag niet heel veel kwaad kon zolang ik hem dicht langs mijn lichaam zou vast houden. Hij moet vanaf dit weekend toch ook de auto in worden getild en eruit..

Ja dat hadden ze mij ook verteld, zolang je maar goed tegen je lijf aanhoudt..

Jeetje wel heftig dan..kan hij wel zelf lopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.