Ga naar inhoud

Renata-88 : 2 januari 2017 : Dr. Roosenburg : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

hoii dames,

Mijn naam is Renata, 28 jaar getrouwd en moeder van 2 kids ( 4jaar, 1,5 jaar )
Ik ben assistent leidinggevende in een kapsalon waar ik al bijna 10jaar met plezier werk.

Mijn werk is me passie en ik vind het heerlijk om naast het drukke leventje thuis met 2 kids, ook even lekker een paar dagen
te werken.
Ik wil graag een borstvergroting omdat ik van mezelf een A cup heb... na mijn zwangerschappen bleef dat ook zo.
Vandaar mijn stap voor een borstvergroting!:D

ik hoop hier wat ervaringen van andere te lezen en te zien, en zal mijn ervaring ook graag met jullie delen.

X
Renata

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Renata-88:

hoii dames,

Mijn naam is Renata, 28 jaar getrouwd en moeder van 2 kids ( 4jaar, 1,5 jaar )
Ik ben assistent leidinggevende in een kapsalon waar ik al bijna 10jaar met plezier werk.

Mijn werk is me passie en ik vind het heerlijk om naast het drukke leventje thuis met 2 kids, ook even lekker een paar dagen
te werken.
Ik wil graag een borstvergroting omdat ik van mezelf een A cup heb... na mijn zwangerschappen bleef dat ook zo.
Vandaar mijn stap voor een borstvergroting!:D

ik hoop hier wat ervaringen van andere te lezen en te zien, en zal mijn ervaring ook graag met jullie delen.

X
Renata

 

 

:viannen_01:

Renate

Lees je hier goed in werkt wel verslavend hoor.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Gefeliciteerd met je boobies! :53:

En een goed herstel toegewenst :116: Dat gevoel van zitten/liggen herken ik idd, vooral de eerste dagen! Bij mij trok het vanaf dag 4 steeds meer weg. Hopelijk bij jou ook! Nu voel ik nog wel wat zeurderig gevoel met overeind komen maar niet meer zo pijnlijk als het begin :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen maandag 2 jan was het dan zover!! De dag van mijn borstvergroting..:wub:

al een aantal maanden ermee bezig en dan ineens is het gewoon zover!

 

hier even een verslagje van mij..

 

2 jan moest ik me om kwart over 10 melden in kliniek Amstelveen, ik kon gelijk na de balie en kreeg gelijk een pols bandje om.

ik en mijn man konden meelopen na een kamertje waar we moesten wachten. Shit me tongpiercing zat er nog in.. dat ding er nog ff uitgehaald en toen stond de anesesist er al, bent u mevr burgers? Ja klopt zei ik! Nou daar ging ik.. 

we gingen een trap op en kwamen in een ruimte met 8 bedden, 2 meiden lagen nog bij te komen en ik kon me gaan omkleden, alles werdt fijn uitgelegd en ging heel snel. Infuus erin en de antibiotica wat best ff vervelend was een soort van branderig gevoel gaf..ondertussen wachten op de pc..

ik mocht me telefoon bij me houden heel fijn, zo kon ik iedereen nog even op de hoogte houden..

pc Roosenburg kwam bij me en was heel vriendelijk, ging wat tekenen op me en herhaalde wat er ging gebeuren. 

Ik kon de wasmand met mijn kleding onder het bed schuiven en toen na de ok lopen.. god wat was t koud weet ik nog, ik kon op de tafel klimmen en daar legde ze ook een warmte deken over me heen. 11 uur was het toen ik onder narcose ging, en 12 uur was t toen ik wakker werdt. Ik was heel erg moe toen ik wakker werdt de pijn viel me heel erg mee.. ik natuurlijk gelijk kijken na t resultaat!! Ik was toen al heel blij, maar ze veranderen elke dag. Ik vondt de eerste dag het ergst, de druk op je borstkas en het gevoel dat je kortademig was.

dag 2 kwam de spierpijn, het opstaan  uit bed en het zitten en weer liggen alsof er 10 kilo ging hangen of duwen.. vandaag is het 3/4 dagen geleden en het gaat best goed! Spierpijn is bijna weg en ik kan me armen steeds meer gebruiken.. wel voorzichtig natuurlijk! 

Nogmaals ik ben heel blij met het resultaat en met de keuze van pc Roosenburg 

 

Liefs Renata 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Desert-Rose:

@Renata-88

 

He meis,

 

Gefeliciteerd met je nw boobs,

 

Ik heb je verslag in je topic gezet, zo heb je alles bij elkaar staan, en blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk.

 

Neem op tijd je rust en pijnstilling, en ik wens je een goed herstel.

 

xx

Dankjewel!

kan je mij misschien uitleggen hoe ik een album aan kan maken :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.