Ga naar inhoud

Borstvergroting of borstlift????


Aanbevolen berichten

Hey livia,

Ja waarom ik ook een afspraak wil maken in Waalre is omdat ik jou resultaat echt SUPER vind. Ik dnek inderdaad dat mijn borsten meer hangenals die van jou ja en als er een lift nodig is: SO BE IT!!! Ik wil gewoon mooie borsten hahah koste wat kost.

@ikook, Ik had ook nog nooit van de kliniek in waalre gehoord maar vraag aan livia haar WW eens dan kun je het resultaat eens bekijken. Verder heb ik dus 1 sept een eerste consult in eindhoven dus je reageert hier niet op dingen die al geweest zijn! Ik moest ook wennen aan het forum hahah maar no problem hoor.

Heb je al een afspraak staan?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Manon ik heb voor aanstaande maandag een consult staan in Waalre om negen uur 's morgens weer niet uitslapen in mijn vakantie.

Spannnendddddddddddddd!!!!!!! Super! Waren ze aardig aan de telefoon? Ben wel heel benieuwd! Stuur me meteen een berichtje als je geweest bent? heeel veel succes

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Manon,

Ja hoor, de ene kliniek/ziekenhuis heeft een langere wachtlijst dan de andere. Misschien kun je al op voorhand een afspraak vastzetten voor je operatie zodat het niet pas vanaf je eerste consult begint te tellen? Je kunt toch altijd weer afzeggen mocht het consult je tegenvallen. Weet niet of het daar zo werkt, maar je kunt altijd proberen toch?

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...

Hey Manon,

Hoe gaat het nog met jou? Hoe zijn je consulten bevallen en heb je ondertussen al een operatie ondergaan of wacht je nog? Ben wel benieuwd, is toch alweer een tijd geleden dat je hier iets hebt laten weten! :38:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.