Manon

Borstvergroting of borstlift????

Recommended Posts

Binnenkort kan je lekker showen! Wat ga je blij zijn

En overdrijven doe je sowieso niet!

Liften doet verder niet zo een pijn hoor, veel mensen willen het niet ivm littekens maar niet omdat het zeer zou doen.

Ja 1 cupmaat omhoog kan je wel vergeten omdat je dan een 150cc prothese in een d cup moet gaan doen.

Die verdwijnt in al die ruimte.

Een dd (e is hetzelfde) zal het dan ook niet worden denk toch echt de f/g kant op.

Dit zal dus ook van korte duur mooi zijn, dit gaat zakken in jou huid die zo is uitgerekt na het vele afvallen.

Een lift halen ze je teveel aan huid weg en kan er dus wel een kleinere prothese in, heb je veel langer plezier van

Eigenlijk zou jij die ene foto van pas moeten sturen lesil wat een 310 nu doet in te veel huid

Ik had hem net al gepost ergens maar even een voorbeeld dan krijg je dit effect, das niet zo fraai.

Je pc ziet gauw genoeg of je een lift nodig hebt of niet

hoi hoi,

welkom in de gezelligheid hier!

Even over je kliniek keuze. Mijn eerste optie was ook belgie. Na wat zoekwerk kwam ik terrecht bij accz in zevenaar, vlak bij mij om de hoek notabene. Hun hanteren belgische prijzen (3400 euro bv). Zeer goede p.c's

Kijk anders even in het klinieken topic, word je ook veel wijzer

Hey Manon,

Ik heb geen tijd om alles te lezen maar wil toch even reageren omdat ik hetzelfde probleem had.

Mijn borsten waren niet echt klein, maar wel slap en hangend, en dit is verholpen door een enkele vergroting.

Ik pm je mijn ww wel!

Liefs

Is helemaal niet erg hoor Manon, eens je het een beetje gewend bent hoe alles werkt loopt het wel los! Als je consult hebt gehad en eventueel een datum hebt voor de operatie, kun je het hier ook gewoon neerpennen en dan passen we je titel ook verder aan, je hoeft dan niet weer een nieuwe topic te openen.

Wat België betreft, velen zijn geholpen in de Wellnesskliniek, bij dr. Visser of dr. Damen, zelf ben ik bij dr. De Meyere geweest in Gent, en die durf ik zeker met een gerust hart aanbevelen.

Voor je foto's, kun je hier gewoon in de galerij zetten, maar als je ze minder openbaar wilt plaatsen kun je ook een album aanmaken bij mijnalbum.nl. Hier vind je uitgebreide info hoe je dat doet en hoe je je foto's beveiligd met een wachtwoord. Succes ermee!

Liefs,

HEEY MEIDEN

Ik denk dat ik misschien toch ook een 2e consult ga plannen....om meerdere PC gesproken te hebben........Kijken wat voor een adviezen eruit komen. Misschien niet verkeerd.

Ik denk dat ik ook een afspraak ga maken bij de Quole kliniek in Waalre waar Livia dat heeft laten doen!

xxx

Heey Manon,

Ik reageer maar even in je topic ipv privé, misschien dat anderen er nog iets aan hebben.

Ik vind zeker niet dat je je aanstelt, je hebt inderdaad hangende borsten en ik zou er in jouw plaats ook iets aan laten doen.

Heb je de knoop al voor jezelf doorgehakt?

Ik ben geopereerd door dokter Fresow in de Quole kliniek in Waalre. Een fijne kliniek, een aardige dokter en een mooi resultaat. Ik kan je hem dan ook zeker aanraden! De behandeling zelf is me ook goed meegevallen. De eerste week ging het allemaal wat moeizaam maar na 1 week ging alles al weer prima. Paaldansen duurde wel wat langer, daar zou ik wel echt 6 weken mee wachten!

Dr. Fresow vond dat mijn borsten niet supererg hingen maar dat ik volume aan de bovenkant miste. Daarom was een lift niet nodig en was een borstvergroting met ronde protheses voldoende. Jouw borsten hangen wel iets meer dus ik weet niet of dit bij jou ook mogelijk is. Maar ik denk dat je beter een lift kan nemen dan dat je dalijk grote hangborsten krijgt..

Verder heb ik trouwens een prothese met laag profiel, dan zijn ze platter en breder, waardoor je borsten dichter bij elkaar komen te staan. Ik had namelijk een huge gat tussen mn borsten en ik zie dat jij dat ook een beetje hebt, dus misschien iets om op te letten? (een andere arts raadde me namelijk hoog profiel aan, maar volgens dr. Fresow zou dat de ruimte tussen m'n borsten alleen opvallender maken).

Veel succes met alles en al het uitzoekwerk, gedoe, geld en straks de pijn zijn het dubbel en dwars waard!

Liefs

hey die kliniek in Waalre daar heb ik nog nooit van gehoord wel lekker dichtbij voor mij ook nog :

alleen het is in Nederland en dan krijg je natuurlijk weer het prijsverschil met België .

Manon in mijn voorsteltopic heb ik een paar klinieken genoemd in België waar ik naar toe wil gaan .

Pfff ik moet echt aan dit forum wennen 'volgens mij antwoord ik op posts die al lang geweest zijn.

Je doet dat goed hoor ikook, maar als je graag bepaalde topics wilt opvolgen, kun je je aboneren op dat topic door bovenaan het topic op 'volg topic' te klikken, en dan krijg je een bericht in je mailbox als er nieuwe berichten gepost zijn in dat topic. Zeker handig voor je eigen topic!

Hey livia,

Ja waarom ik ook een afspraak wil maken in Waalre is omdat ik jou resultaat echt SUPER vind. Ik dnek inderdaad dat mijn borsten meer hangenals die van jou ja en als er een lift nodig is: SO BE IT!!! Ik wil gewoon mooie borsten hahah koste wat kost.

@ikook, Ik had ook nog nooit van de kliniek in waalre gehoord maar vraag aan livia haar WW eens dan kun je het resultaat eens bekijken. Verder heb ik dus 1 sept een eerste consult in eindhoven dus je reageert hier niet op dingen die al geweest zijn! Ik moest ook wennen aan het forum hahah maar no problem hoor.

Heb je al een afspraak staan?

x

nee ik heb nog niets staan maar ik ga er eens rustig aan beginnen ;want ik wil eigenlijk het liefste net voor de kerst

geholpen worden ivm verlofdagen .

Ik ben in november gegaan,is de perfecte tijd,heb je nog tijd zat om te herstellen en alles voor dat de feestdagen beginnen!Echt een aanrader haha:1bouncingboobs: