Ga naar inhoud

happy_dreamer : 1 oktober 2016 : Dr. Grabietz : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei Welkomborsten:

@happy_dreamer O wat fijn dat je tevreden bent met de maat die je hebt gekozen. Als je foto's post dan wil ik ze graag zien. 

Het gaat wel redelijk goed! Ik ben niet geheel pijnvrij, maar kom de dag wel goed door. Ik zie ze elke dag een beetje veranderen. Nu is het een kwestie van geduld hebben! Morgen weer voor het eerst werken en autorijden, mij benieuwen. 

Liefs M

Morgen zal ik foto's posten. Straks eindelijk lekker douchen.

Heel veel succes morgen met je eerste werkdag met je boobs! Ik ben ook benieuwd wanneer ik weer een beetje kan gaan auto rijden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Bayleef:

Nog gefeliciteerd met je nieuwe boobies! Hoe voel je je nu verder? Nog geen pijn? 

@Bayleef dankjewel! Ik voel me prima. Ik heb amper pijn. Alleen heel stijf en slapen op mijn rug is niet ideaal. Maar ik mag zeker niet klagen! Gisteren voor het eerst gedoucht. Heeerlijk lekker schoon :)

Ik lees net de situatie over je relatie... wel heel vervelend vooral in deze periode. Het zal extra doorbijten zijn, maar je ook kracht geven dat je dit ook 'alleen' kan. Heel veel sterkte meid! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@L81 Hmm ik zie je berichtje nu pas...

Heerlijk hè om te douchen!! Maar hoe heb je nu de pleisters droog gemaakt?

Vanavond ga ik nog maar eens douchen. Ik verlang er echt naar haha. Maar wil niet te vaak ivm shampoo/zeep en een open wond. Je weet maar nooit waar het water stiekem heen gaat.

Mijn herstel gaat trouwens heel goed. Voel me vandaag op mijn best. Lekker in huis en de tuin in wandelen. Geen pijn en al veel minder stijf. Ik loop nog niet helemaal recht. Heb jij dat ook? En heel af en toe voel ik een beetje branderig en zeurderige pijn bij mijn litteken. Maar dat is maar een paar keer op een dag.

Trouwens ik heb ook het idee dat mijn borsten nu wat en groter zijn, misschien ivm vocht? Sinds gisterenavond heb ik mijn sportbh op de grotere haakjes gezet. Ik heb namelijk die Carefix Bella.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-10-2016 om 21:26 zei happy_dreamer:

Morgen zal ik foto's posten. Straks eindelijk lekker douchen.

Heel veel succes morgen met je eerste werkdag met je boobs! Ik ben ook benieuwd wanneer ik weer een beetje kan gaan auto rijden. 

@Welkomborsten Hoe is het gegaan met je eerste werkdag? En lukt het auto rijden een beetje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai, ja hier gaat t ook prima hoor, wasje vouwen en opruimen, haren doen van m'n meiden lukt allemaal al lekker!

Ik heb nog wel moeite s'morgens om omhoog te komen hoor en af en toe flink steken in m'n linkerborst!

Verder voel ik wel af en toe alsof er vlindertjes in vliegen haha geen idee wat dat is, m'n zenuwen wellicht...

Heb aan de zijkanten bij m'n oksel weinig gevoel daar is het ook blauw/geel/groen en wat opgezwollen... Houd ook nog wat vocht vast, op m'n buik vooral.... 

Ik vind het wel elke keer heftig om de BH uit t doen, dan valt de druk weg en dan ga ik toch wel een beetje trillen... (vind t zelf ook spannend haha) Ze lijken inderdaad steeds groter te worden, vooral naakt is het heel wat maar met kleding ziet niemand het hier, tot je een decolleté shirt gaat dragen denk! Precies goed adt je zelf kunt bepalen nu! Ik trek af en toe iets aan om te kijken hoe het nu is geworden en hoe t was... Dacht gister ik pas n bikini haha maar die hing voor de ene borst en de ander kon er niet meer bij haha!

(Slaap)Jurkje van m'n profielfoto vond ik nooit leuk om te dragen maar staat nu supermooi! Daar heb ik het voor gedaan! Ik denk dat ik me echt zelfverzekerder voel maar ook dat zal wel wennen!

Ik loop nog niet helemaal recht omdat het trekt als ik m'n schouders naar achter buig maar het is al heel veel rechter op dan dat het was!

Ik verheug me nu al op het kopen van BH's, het idee om nog meer dan 3 weken met de sport BH te moeten lopen is heftig hahaha....

Ik heb de vragenlijst ingevuld die via de mail kwam weer €50 verdient, zag bij HUnkemoller 3 voor €40, bedankt Diana! haha. Ik heb de 13e controle staan en jij?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@happy_dreamer Auto rijden gaat goed! Alleen de combinatie van kindjes klaar maken, auto rijden, kindjes naar de opvang brengen, hele dag werken, auto rijden en kindjes ophalen kwam op het moment dat ik thuis kwam wel even binnen. Steken bij de wond. Gisteren hetzelfde, dus ben beide dagen lekker vroeg naar boven gegaan! 

Ze beginnen al te zakken en krijgen een streeds mooiere vorm. Daar word ik heel blij van! 

Hoe gaat het met jou? Wanneer ga jij weer aan het werk? 

Liefs M

Link naar reactie
Delen op andere sites

@L81 Ik ben ook beurs bij mijn oksel en ook tussen mijn borsten in. Dat is pas later gekomen volgens mij, of het is me eerder niet zo opgevallen.

Wauw staat mooi hoor dat jurkje bij je. Haha ik heb mijn oude bikini's nog niet gepast. Ik zie het al voor me. Maar ik heb wel al een nieuwe gekocht, zo'n triangel vorm. Hij staat nu al mooi. Eindelijk een gevulde bikini!

Ik heb ook een review geschreven. Is toch weer mooi meegenomen!

De 13e heb ik ook de afspraak staan. De anesthesist zei al dat wij dan elkaar weer zouden zien waarschijnlijk. Ik moet om 13.40 uur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@happy_dreamer Ik had m eerst om 13.30 staan maar dat is een rottijd want dan moet ik voor de lunch en na school oppas regelen... Heb 'm verplaatst naar 12,10 schiet ik nog weinig mee op wat betreft de lunch maar anders werd het pas de 18e...  Ik denk dat als ik me zo blijf voelen ik wel alleen kan gaan, ik heb een automaat en kan er desnoods de hele dag over doen, heerlijk tuffen op de rechter baan! haha! Ik voel me overdag echt prima, maar het opstaan smorgen is en blijft een ramp.... ik kan niet alleen overeind komen, vooral steken in mn linkerborst.... en ik moet dan echt de boel even op zn plek laten zakken... Heb jij dat ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-10-2016 om 18:19 zei Welkomborsten:

@happy_dreamer Auto rijden gaat goed! Alleen de combinatie van kindjes klaar maken, auto rijden, kindjes naar de opvang brengen, hele dag werken, auto rijden en kindjes ophalen kwam op het moment dat ik thuis kwam wel even binnen. Steken bij de wond. Gisteren hetzelfde, dus ben beide dagen lekker vroeg naar boven gegaan! 

Ze beginnen al te zakken en krijgen een streeds mooiere vorm. Daar word ik heel blij van! 

Hoe gaat het met jou? Wanneer ga jij weer aan het werk? 

Liefs M

@Welkomborsten Gelijk volle (werk)dagen dus. Ik kan me voorstellen dat dat nog wel tegen valt.

Bij mij gaat het goed. Ik heb geen last van pijn. Wel ben ik nog stijf en het is nog wel erg beurs tussen mijn borsten en bij de oksel. Vandaag wel een iets mindere dag. Ik merk wat beurs achtige pijn bij mijn linker oksel/borst.

De 24e ga ik weer werken, dat is 3 weken na de operatie..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 1-10-2016 om 16:45 zei happy_dreamer:

Nu een uurtje thuis en voel me goed! Nog niet echt ergens last van. En super blij met mijn boobies!!! Heerlijk om bobbels te zien van boven haha. Ik zal later foto's maken.

Misschien voel ik nu nog geen pijn van de medicijnen. Ik heb net wel 2x paracetamol genomen. Maar kan ik al diclofinac nemen? Want dan moet ik neem ik aan ook de maagbeschermer slikken. En die moet bij het ontbijt staat er... En het is nu natuurlijk bijna  17.00 uur. Wat hebben jullie gedaan?

Hooooii! Ik ben 1 okt ook in Amstelveen geopereerd!! Hoe laat moest jij? Hoe gaat het herstel tot nu toe? Kan je al autorijden? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@B1991 O wat toevallig! Ik was officieel om 12.00 uur, maar het liep iets uit... Hoe laat was jij? Ja het herstel gaat heel goed. Alleen wel snel rugpijn als ik wat langer sta, dus dat ben ik aan het trainen. Elke dag fietsen en wandelen :) Autorijden heb ik nog niet gedaan, maar dat ga ik woensdag denk ik uitproberen. Hoe is het herstel bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi allemaal

ik ben ook 1oktober in Amstelveen geopereerd .. door dr  Grabrietz . Alles verloopt prima .. alleen m'n rechterborst is pijnlijker .. voel ook de inplantaat als ik per ongeluk op m'n zij draai .. eng gevoel ...maar ik ben een stresskip

Ik heb 300cc dual plane en hoop op een grote b kleine c te komen .. kom van een a cupje ... ik vind t leuk om hier   Rond te neuzen maar heb zo weinig verstand van computers ... moet alles nog beetje uitvogelen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-10-2016 om 09:52 zei happy_dreamer:

@B1991 O wat toevallig! Ik was officieel om 12.00 uur, maar het liep iets uit... Hoe laat was jij? Ja het herstel gaat heel goed. Alleen wel snel rugpijn als ik wat langer sta, dus dat ben ik aan het trainen. Elke dag fietsen en wandelen :) Autorijden heb ik nog niet gedaan, maar dat ga ik woensdag denk ik uitproberen. Hoe is het herstel bij jou?

Haha, dan heb je me denk ik nog knockout zien liggen want toen kwam ik denk ik net terug. Lag jij in het middelste bed rechts (toen je voor de operatie binnenkwam)? 

Fijn dat je herstel zo goed gaat! Ik ben sinds gister weer gaan autorijden en weer gaan werken. Vorige week vanuit huis kunnen werken! Herstel gaat goed, iedere dag wat beter. Vind het al zo schelen als je zelf kunt douchen, je haren kunt wassen en je makeup kunt doen. Heb het wel onderschat. Dacht dat ik een week thuis zou zijn en na een week gewoon kon autorijden.. Ben nog wel erg voorzichtig en soms voel ik die wonden strak staan of beetje steken.. Staat bij mij sowieso heel erg strak, moet nog behoorlijk stuk losser worden!

kun je wel een beetje slapen ivm je rug?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@B1991 Haha zou kunnen. Nee in het middelste bed rechts lag waarschijnlijk L81.. Die was na mij. Ik lag rechts van rechts zeg maar :P. Ik begin maandag weer met werken, maar ik sta zo ongeveer de hele dag. Dus ben wel blij dat ik mijn lichaam nog even kan laten wennen om meer dingen op een dag te doen.

Het slapen om mijn rug gaat wel en slaap nu ook half op mijn zij. Dus dat wissel ik een paar keer per nacht af. Ik kan niet wachten tot ik weer heerlijk op m'n zij kan slapen. Gelukkig slaap ik wel gewoon weer nachten door.

Af en toe voel ik ook wat kleine steekjes. De bovenkant van mijn borsten smeer ik in met wat olie. Verder staan ze niet heel echt strak, maar ik doe het gewoon voor het herstel van de huid..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden ... ik lag naast l81

naast o.k

mn herstel gaat goed .. alleen kan zo moeilijk stilzitten .. maar nu 19 dagen po en heb nog steeds vocht in m'n borsten :( 

vind t allemaaal wel meevallen qua pijn en zo .. maar bij elk vreemd gevoel schiet ik al in de stress :) 

hoop wel dat ze iets kleiner worden 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaja klopt waar @B1991 eerst lag lag daarna @EHjohanna en aan de andere kant lag @happy_dreamer!

Lopende band werk.... hahaha maar dan wel heel geweldig lopende band werk haha!

Voelen jullie je ook goed? Ik denk dat ik een goede fles wijn meeneem voor dr. Gabrietz over 3 maanden! Die heeft hij wel verdiend! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎19‎-‎10‎-‎2016 om 17:36 zei EHjohanna:

Hi meiden ... ik lag naast l81

naast o.k

mn herstel gaat goed .. alleen kan zo moeilijk stilzitten .. maar nu 19 dagen po en heb nog steeds vocht in m'n borsten :( 

vind t allemaaal wel meevallen qua pijn en zo .. maar bij elk vreemd gevoel schiet ik al in de stress :) 

hoop wel dat ze iets kleiner worden 

Hahaha volgens mij hebben we allemaal bij elkaar gelegen, maar weet niemand meer hoe we er uit zien :P

Vocht heb ik ook hoor! Staat bij mij ook heel strak. Moest van de praktijk Arnica druppels 3x per dag nemen. Homeopatisch.. Geloof er nooit zo in, maar volgens mij helpt het wel iets. Dat 'stressgevoel' ken ik wel.. Vanochtend na het douchen zag ik wat rimpeltjes op mijn linkerborst. Na een uur zonder bh waren die nog niet weg. Maar op die sportbh zitten ook soort van rimpeltjes, dus hoop dat het daar van komt, omdat je die dag en nacht aan hebt.. Daar schoot ik van in de stress omdat die kapselvorming en rimpelvorming risico's zijn :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja ik schiet ook van elk ding in de stress .. :) 

aard van t beestje zeg maar ... heb nu een naatloos hempje onder man bh ... care fix ... maar ga toch maar ff naar de hema voor een andere sport bh... heb nu maat m van  carefix . En hoop toch wel dat de swelling en vocht snel wegtrekken ... en wat dr Grabrietz betreft .... ik lees zo weinig van hem op internet ...  heb echt vanaf begin zo getwijfeld of ik er wel goed aan had gedaan om deze stap te nemen. ... nu wordt ik elke dag een beetje geruster ... maar zoals ik al zei ... ik ben een doemdenker :( 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@EHjohanna dat lijkt me ook niet de beste plek voor jou om te gaan zitten rondneuzen haha! Relax dat is echt beter voor je herstel!

Die rimpeltjes komen inderdaad van je BH dat heb ik ook! staan bij mij ook randjes in mn rug van de randen van mn BH.....

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi happy 

Ja heb er 2 gekocht ... maar de care fix zit toch wat losser dus lekkerder . Wissel ze elke dag af ... merk wel dat als ik te veel doe dat m'n bosten gespannen staan .. heb rechts meer last ... denk zwelling en voel ze ook onder m'n oksels goed zitten ... maar moet geduld hebben zegt iedereen ... en dat vind ik moeilijk .. als ik te veel doe ben ik gelijk bang voor kapselvorming ... zeurpiet ben ik :( en hoe gaat jou herstel ? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.