Ga naar inhoud

Guusje78 : 17 november 2016 BV : 17 maart 2017 : herstel operatie : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Iiieeeeee!!! Vanmorgen mail gehad dat ze me om 7.50 in de kliniek verwachten! De kids gaan woensdagavond bij mijn schoonouders logeren en zij brengen ze dan naar school 's morgens. Pfff.. Krijg al een beetje boel kriebels. Die cc spoken oik nog steeds door mijn hoofd.. 300cc of 330cc xp? Ga ik de knoopt überhaupt nog doorhakken voor ik op de ik lig? :unsure::lol:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 597
  • Created
  • Laatste Reactie
10 uur geleden zei Bibi'ke:

Spannend.

Lekker vroeg...dan ben je snel weer thuis.

Veel succes en ben benieuwd naar je verslagje.

Ja idd, moeten wel ook heeel vroeg de deur uit maar dat ik nuchter moet zijn voor de operatie is dat misschien wel handig. Hopelijk ben ik snel weer fruitig erna en kan ik ook snel een verslagje schrijven. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Tuesday, November 08, 2016 om 21:14 zei Bibi'ke:

Zojuist het rest bedrag overgemaakt naar de kliniek en ook nog een mail gestuurd..

Ik blijf me afvragen waarom ik een extra high profile krijg? Dit is niet ter sprake gekomen tijdens het consult en aangezien ik echt niet hoop op dat hele ronde en hoge, lijken me die extra high juist de minst logische optie. Maar goed, daar kan een goede reden voo

r zijn maat dan wil ik die ook weten. Nu blijf ik in dubio of dit wel het juiste voor mij is. Hopelijk kunnen ze me gerust stellen.. Volgende week om deze tijd heb ik ze al..:o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben inmiddels bijna thuis dus ze zitten er! Het is toch 280cc geworden. Ik zei dat ik graag de 300cc wilde maar toch bang was voor die grote bolling aan bovenkant. Hij zei toen, hoe groter de prothese, hoe groter de bolling dus ik zou bij ons eerste advies van 280cc blijven. Het was 1 minuut voor de operatie lag al aan het kruis.. heb zijn advies maar opgevolgd hoewel ik na de operatie beetje verdrietig was en vol twijfels weer. Had ik mijn gevoel niet moeten volgen, worde het niet te bol, enz. Het eindresultaat zal ongetwijfeld mooier worden als ik had maar toch hè! ? Ga ervan uit dat de chirurg naar mijn figuur kijkt en wel weet wat mooi bij me is.. Nu is het grote herstellen en afwachten begonnen. Dadelijk lekker ff plat en bijkomen. Alles ging zo snel vanmorgen.. Nu voel ik me goed. Wel een gigantische druk op mijn borst maar dat lijkt me normaal. Staan nu bij de apotheek en mijn vriend is de medicijnen ophalen.. uitgebreid verslag komt later.. :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Dee_x:

Gefeliciteerd met je boobies! :) lekker uitrusten nu en een goed herstel! 

Xx

Dankjewel!!! Voel me goed, alleen flinke druk door het verband. Linkse lijkt nu al harder dan rechts goed, valt nu nog weinig over te zeggen denk ik. Heb zojuist foto's geplaatst. Nu ff plat.. :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Guusje78:

Dankjewel!!! Voel me goed, alleen flinke druk door het verband. Linkse lijkt nu al harder dan rechts goed, valt nu nog weinig over te zeggen denk ik. Heb zojuist foto's geplaatst. Nu ff plat.. :blush:

Nou meid, dat ziet er toch al heel mooi gevuld uit! Hoe lang moet je dat verband omhouden? En moet je daarna een sportbh aan met zo'n borstband?

bij mij blijft 1 kant hoog staan haha, iedere dag vol verwachting voor de spiegel staan om te kijken of hij ook al zakt :P 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Dee_x:

Nou meid, dat ziet er toch al heel mooi gevuld uit! Hoe lang moet je dat verband omhouden? En moet je daarna een sportbh aan met zo'n borstband?

bij mij blijft 1 kant hoog staan haha, iedere dag vol verwachting voor de spiegel staan om te kijken of hij ook al zakt :P 

xx

Haha, dat zal ik ook wel gaan doen verwacht ik zo ;) Verband moet twee weken blijven zitten. Officieel.. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Guusje78:

Heb trouwens geen band gekregen terwijl ik wel hoop dat de hele handel nog beetje boel gaat zakken.. Misschien wat springen straks ;)

Haha doe maar voorzichtig :P en probeer de band zo lang mogelijk om te houden :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Bibi'ke:

Geniet van je boobies en hopelijk herstel je snel.

Rustig aan doen en je laten verwennen ;)

Dankjewel! Ga ik zeker doen. Lig nu klaarwakker in bed.. heb last van m'n rug en het verband dat zo straktatie zit.. Het vocht onder mijn nek, bovenin borst is echt gigantisch door de druk.. Morgen maar ietsje inknipppen denk ik..

Verder voel ik me goed. Nog geen pijn..

Wel een moeder in het ziekenhuis en twee van de drie kids zijn thuis met buikgriep.. hopelijk snel opgeknapt. 

Nu maar weer ff proberen te tukken..-_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Boobielicious~:

Gefeliciteerd met je boobs meid!:53:

Ben je de nacht een beetje doorgekomen? Ben benieuw naar je uitgebreide verslag ^_^

Op de strak ingepakte foto's zie je zelfs al mooi volume. Hoe lang moet je dat houden? Lijkt me wek lastig, zou ze graag willen zien hihi.

Nou, en ik! Haha! Heb het geduld van een soepstengel! Officieel moet het 2 wkn blijven zitten geloof ik maar of ik dat ga volhouden.. zal eens uitgebreid verslag maken ja. NU al zoveel ge appt naar mensen maar hier nog niet gedaan.  Foei! ; ) Ga mijn best doen. Misschien worst het een paar knip en plakwerkjes uit app-jes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, Ik zal een poging wagen om mijn operatie verslag neer te zetten :D;

6.00 ging de wekker en aangezien ik niks mocht eten en drinken en natuurlijk geen make-up op hoefde, was ik zo klaar. 

6.45 de auto in en om 7.40 waren we er.

Even gewacht want de kliniek ging pas om 7.45 open. Ik mocht me gelijk melden en na ff gewacht te hebben en nog wat laatste papieren ingericht ingevuld te hebben, kwam een super vriendelijke assistente mij ophalen. 

8.00 werd ik naar mijn eigen kamer gebracht waar ik me meteen mocht uitkleden en de assistente ondertussen het een en ander deed uitleggen. Ze controleerde mijn bloeddruk die nogal hoog bleek. Ze zei dat dat vast door de spanning kwam. 

Ik vroeg haar toen wanneer ik de chirurg nog kreeg te spreken want dit had ik dr afgelopen twee weken een paar keer aangegeven dat ik dat graag nog wilde. Ik had nog steeds mijn twijfels over het 'extra high profile'. Dit was echter niet besproken tijdens mijn consult.. Ik had toen aangeven dat ik graag natuurlijke borsten wilde met een grote C/ kleine D cup. We hebben toeb wel gesproken over het diameter en dikte verhaal maar niet specifiek dat ik extra hoog zou krijgen. Tijdens mijn consult heb ik 200cc en 300cc gepast waarvan we vonden dat 300cc het mooiste was. Omdat ik zei dat ik hoopte dat het van boven niet te bol en rond zou worden, gaf hij aan dat ik dan het beste voor 280cc kon gaan. Het verschil was minimaal maar kon net zorgen dat de ronding minder was. Nou oke. Later, na heel,  heel veel op het forum zitten, besloot ik toch voor 300cc te gaan en hen zelfs de 330cc nog in mijn hoofd gehad. Dat extra high profile bleef echter ervoor zorgen dat ik twijfelde. Extra bol strookte niet met mijn wens van een natuurlijke vorm borst.. Na wat mails maar de kliniek, konden ze me toch enigszins gerust stellen omdat ze achter de spier zouden komen en daardoor nooit echt bol zouden worden. Daarnaar verzekerde ze me dat ik de chirurg nog kon spreken voor de operatie en ik dit nog met hem kon bespreken.

Dus.. Daar zat ik dan op mijn kamertje en vroeg wanneer en waar ik de chirurg kreeg te spreken. Dat zou dan in de ok gebeuren.. Daar baalde ik al van want daar zou mijn vriend dan niet meer bij zijn.

8.30 werd ik opgehaald en liep ik met de assistente naar de ok waar ik me op de tafel moest installeren. Een hele lieve assistente hielp me en kletse gezellig met me. We moesten wachten op de chirurg en grapte nog wat over dat ie zich had verslapen. 

9.00 kwam de arts binnen en maakte zich klaar. Ik lag inmiddels met infuus en mijn armen aan het kruis genageld klaar. Vraagt hij; en? Wat wordt het? Toen vertelde ik dus dat ik graag 300cc wilde maar twijfelde over dat extra hoog profiel. Zegt ie, ja meisje, als je vulling wil zal ik er toch ook wat hoogte in moeten brengen. Dat dat niet alleen onderin kon en als ik daar zo bang voor was, we maar bij ons eerste besluit van 280cc moesten blijven. Oké? Jij zegt het maar.. euh.. Ik ga uiteraard op adies van de arts af maar had 300cc in mijn hoofd.. Ik vroeg nog of hij niet kon beslissen tijdens de operatie maar dat wilde hij niet. Ik mpest het zeggen. Dus maar voor 280cc gegaan. 

Beetje beduusd toen onder narcose gegaan. Was zo gedaan. Ik werd wakker en had het ijskoud. De lieve assistente stopte me extra warm toe en bracht me naar mijn kamer. Het was toen iets voor half elf. Ff wat uitgerust, naar de wc gegaan en me aan gekleed met behulp van mijn vriend. Toen de zuster gebeld om te zeggen dat ik klaar was. Mijn vriend had ondertussen wat tegen de zuster/assistente verteld over hoe het was gegaan in de ok en dat ik er wat emotioneel over was.

Elf uur zowat reden we naar huis. Gelijk langs de apotheek en daarna lekker naar huis. Ik voelde me best goed. Geen pijn ofzo. Wel dat gigantisch drukkend gevoel door dat strakke verband. 

 

Zo. En nu dus al dag 2. Voel me iets beurser dan gister maar nog niet echt pijn. Heb uiteraard weer veel foto's zitten gluren van 'maat' 280cc. We zullen het zien over enkele weken. De arts schijnt echt goed te zijn maar een beetje hork vond ik wel een beetje. Heel eerlijk en recht door zee, wat ook goed is, maar iets meelevender was ook fijn geweest. Als het resultaat er dan maar naar is straks.. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid, ik denk dat je voor jezelf vast de goede keuze hebt gemaakt met 280 cc. Jammer dat je de arts niet nog even vantevoren kon spreken zodat je met een wat fijnere gedachte onder narcose ging. 

Wel heel fijn dat je je zo goed voelt en weinig pijn hebt :) 

geniet van je boobies! 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

Gefeliciteerd met je boobs!!
Kan me wel voorstellen dat je even echt voor een lastige keus stond zo in die ok.. (of lag, aan het kruis genageld :45: leuke woordkeuze)
Het is wel zo wat hij zegt he.. Hij is wat minder breed, dus begint minder hoog, dus de bolling komt ook net ietsje lager.. Het kan net dat beetje verschil maken, en qua projectie.. Dat weet je he.. Is verwaarloosbaar.

Dus vind je je boobs straks te klein, dan had je 300 ook te klein gevonden, want die zou alleen wat hoger begonnen zijn.

Rustig aan dus en je kunt niet meer dan het nu afwachten :) Geef het de tijd. Pas over 3 maanden zie je echt hoe het gaat worden :) 

Een goed herstel gewenst!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei best_boobie:

Hey meid

Gefeliciteerd met je boobs!!
Kan me wel voorstellen dat je even echt voor een lastige keus stond zo in die ok.. (of lag, aan het kruis genageld :45: leuke woordkeuze)
Het is wel zo wat hij zegt he.. Hij is wat minder breed, dus begint minder hoog, dus de bolling komt ook net ietsje lager.. Het kan net dat beetje verschil maken, en qua projectie.. Dat weet je he.. Is verwaarloosbaar.

Dus vind je je boobs straks te klein, dan had je 300 ook te klein gevonden, want die zou alleen wat hoger begonnen zijn.

Rustig aan dus en je kunt niet meer dan het nu afwachten :) Geef het de tijd. Pas over 3 maanden zie je echt hoe het gaat worden :) 

Een goed herstel gewenst!!

xxx BB

Dankjewel, zie je wel, je zegt weer hetgeen ik wilde horen.. :blush: Ik denk idd ook dat als ik dit te klein ga vinden, had ik de 300cc ook te klein gevonden. Veilige keuze zo en dat geeft oo wat rust. Kan ik meteen verder sparen voor een maat groter over eenpaar jaar, haha! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.