Ga naar inhoud

Guusje78 : 17 november 2016 BV : 17 maart 2017 : herstel operatie : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

20 minuten geleden zei Guusje78:

Jaaaaaaa!!! Foto's geplaatst! Foto van het litteken is niet zo duidelijk maar hey lijkt nu echt dicht in ieder geval. Het is nog niet mooi maar anderzijds ook niet echt zichtbaar. Ik kom morgen even terug op jou @Jaydeeen jou @best_boobie. Moet nu echt weer weg.. sorry! Xxx maak het allemaal goed met jullie! :blush:

Ooh dat ziet er super uit. Ben super blij voor u dat het nu wel allemaal goed is. Geniet er maar lekker van.. dat verdien je. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 597
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Guusje78:

Jaaaaaaa!!! Foto's geplaatst! Foto van het litteken is niet zo duidelijk maar hey lijkt nu echt dicht in ieder geval. Het is nog niet mooi maar anderzijds ook niet echt zichtbaar. Ik kom morgen even terug op jou @Jaydeeen jou @best_boobie. Moet nu echt weer weg.. sorry! Xxx maak het allemaal goed met jullie! :blush:

Hoi hoi

Ik heb even gekeken en ze vervolgens verwijderd, want je had ze niet in je album gezet, maar openbaar op het forum ;) 
Aangezien jouw album op uitnodiging is, ben ik even zo vrij geweest dit maar meteen te doen, omdat je nu waarschijnlijk toch niet te bereiken bent :)

Wat betreft je boobs :43: Supermooi!!!
Eindelijk genieten he!!

Wat betreft je littekens: Zien er dicht uit, dus dit gaat echt wel helemaal goed komen.
Vind ze alleen wel wat weg hebben van de mond van een tandeloos omaatje :45: 

Laterssss

xxxx
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei best_boobie:

Hoi hoi

Ik heb even gekeken en ze vervolgens verwijderd, want je had ze niet in je album gezet, maar openbaar op het forum ;) 
Aangezien jouw album op uitnodiging is, ben ik even zo vrij geweest dit maar meteen te doen, omdat je nu waarschijnlijk toch niet te bereiken bent :)

Wat betreft je boobs :43: Supermooi!!!
Eindelijk genieten he!!

Wat betreft je littekens: Zien er dicht uit, dus dit gaat echt wel helemaal goed komen.
Vind ze alleen wel wat weg hebben van de mond van een tandeloos omaatje :45: 

Laterssss

xxxx
 

Whahahaha! Thnx @best_boobie! Ik weet wie het zegt gelukkig :152:Hoop dat ze d'r gebit snel weer vindt dan.. :lol:

Bedankt voor het verwijderen van de foto's. Ik heb dat dan idd per ongeluk gedaan.. oeps! Zal het later vandaag nog eens proberen maar heb eerst een lange werkdag voor de boeg.. 7.30 tot 18.00.. :blink: Tot laterssss! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hé dames!!! 

 

Hier weer eens een update van mij! Long time.. sorry! Met mij en m'n boobs is gelukkig alles goed! :wub: De linker kneus is inmiddels op gelijke hoogte als d'r rechter dus. De tepels staan in ieder geval vrij gelijk. De borstplooi niet maar dat is niet erg. Ik heb even gedacht dat de prothese iets te ver door zou gaan zakken maar dat staat nu al ff stil dus hopelijk blijft het zo. Ik zal snel een foto plaatsen maar ben nu aan het werk/pauze. Het litteken is vrij goed bijgetrokken maar zal nooit zo onzichtbaar worden als rechts maar aangezien het amper zo te zien is, is dat niet zo erg. Het is dicht en dat is echt het aller belangrijkste :blush:.  Mijn linkerborst is wel nog best gevoelig. Niet met gewoon aanraken ofzo maar als ik bijvoorbeeld een baby draag links, is dat wel heel gevoelig. Beetje blauwe plek gevoel. Maar goed, trekt misschien nog ooit weg. Voor nu ben ik in ieder geval heeeeel blij met mijn borsten en durf er nu echt van te genieten ipv ze te verstoppen. Eindelijk hè!? ;) Hoop dat met jullie alles goed gaat! Ga nu nog ff snel bijlezen bij jou @Jaydee. Hoop dat het met jou en je familie ook goed gaat! 

 

Liefs Guusje78 xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Guusje78 Thanks for the up-date en fijn om te lezen dat je er zo van geniet :)

 

Hoef geen sorry te zeggen hoor want lijkt alsof iedereen last heeft om tijd te vinden om op BF te plakken haha (ikke ook hoor) Litteken heeft wel een herstel nodig van pakweg 1,5 jaar dus kan nog positief herstellen en mooier worden. Jij gaat eindelijk een mooie zomer tegemoet in sexy bikini's en is je gegund. Hoop dat die gevoeligheid met de tijd afneemt. Denk dat je borst nog  extra tijd daarvoor nodig heeft. :71:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Guusje78:

Hé dames!!! 

 

Hier weer eens een update van mij! Long time.. sorry! Met mij en m'n boobs is gelukkig alles goed! :wub: De linker kneus is inmiddels op gelijke hoogte als d'r rechter dus. De tepels staan in ieder geval vrij gelijk. De borstplooi niet maar dat is niet erg. Ik heb even gedacht dat de prothese iets te ver door zou gaan zakken maar dat staat nu al ff stil dus hopelijk blijft het zo. Ik zal snel een foto plaatsen maar ben nu aan het werk/pauze. Het litteken is vrij goed bijgetrokken maar zal nooit zo onzichtbaar worden als rechts maar aangezien het amper zo te zien is, is dat niet zo erg. Het is dicht en dat is echt het aller belangrijkste :blush:.  Mijn linkerborst is wel nog best gevoelig. Niet met gewoon aanraken ofzo maar als ik bijvoorbeeld een baby draag links, is dat wel heel gevoelig. Beetje blauwe plek gevoel. Maar goed, trekt misschien nog ooit weg. Voor nu ben ik in ieder geval heeeeel blij met mijn borsten en durf er nu echt van te genieten ipv ze te verstoppen. Eindelijk hè!? ;) Hoop dat met jullie alles goed gaat! Ga nu nog ff snel bijlezen bij jou @Jaydee. Hoop dat het met jou en je familie ook goed gaat! 

 

Liefs Guusje78 xxx

Hey, 

 

Ik heb al je berichten doorgelezen van dit topic. Wat een drama! Maar wat fijn voor je dat het nu eindelijk goed is!

 

zou ik in je album moeten kijken?

 

geniet van je boobies :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Guusje78
Yes super, dat klinkt echt heel erg goed. Jij bent dus helemaal klaar voor de zomer :beach:
Ik gun het je zo!!! Als iemand het verdient heeft om van haar borsten te genieten, dan ben jij het wel meid!
Dus geniet maar gewoon dubbel!! :) 

Lief dat je een update plaatst, en hey, geen sorry he! Maakt echt niet uit! 
Het is lief als je af en toe even laat weten hoe het met je gaat. Maar jeetje wat ben ik blij dat het goed met je gaat :43: 

Liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amaai @Guusje78 wat een verhaal :wacko:

Ik zit ook met een borst die niet wil zakken, ben nu 6 weken PO

Straks naar PC omdat ik er niet gerust op ben.  We zullen zien wat hij zegt maar ben ook bang om weggestuurd te worden met het standaardzinnetje: heb geduld :(

Zou ik mee mogen kijken naar je foto's?

Veel succes in ieder geval nog met de boobies :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-3-2018 om 14:06 zei Guusje78:

Ga nu nog ff snel bijlezen bij jou @Jaydee. Hoop dat het met jou en je familie ook goed gaat! 

 

Hey meis,

Ik ben de laatste tijd niet zo actief geweest op het forum..... niet omdat ik niet wilde, maar mijn corticosteroïden injectie was uitgewerkt en daardoor had ik vreselijke last van zenuwpijnen. En dat vergde zoveel energie, dat ik niet veel verder kwam dan zware pijnstillers slikken, eten, werken en weer heel vroeg naar bed met zware medicatie. Nu heb ik afgelopen maandag bij de orthopeed weer een nieuwe corticosteroïden injectie in mijn sleutelbeen gekregen en ik begin me nu weer wat meer mens te voelen. Over 8 weken gaat hij bekijken of hij een operatie gaat uitvoeren aan mijn sleutelbeen. Hopelijk ben ik dan uiteindelijk van die helse pijnen af. Dus het komt uiteindelijk allemaal wel goed. 

Ik heb net je laatste foto in je album bekeken..... prachtig! Heb er een reactie onder gezet. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Guusje78:

Zo gezegd, zo gedaan! Nieuwe foto staat erop! Morgen 13 wkn po :wub:

Amai Guusje.. na zo een lange tijd en zoveel operatie en geduld kunt ge zindelijk genieten van uw mooie boobies.. ik ben heel blij voor u. Geniet ervan. Ge verdient het. 

 

Veel liefs xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hai Guusje, ik heb je verhaal zitten lezen. ik was aan het zoeken naar ervaringen en resultaten van hersteloperaties omdat ik vorige week dinsdag zelf een herstel heb gehad. (de prothese zat nog hoog en kapselvorming onder) Maar phoee zeg wat een heftige periode heb jij achter de rug! ik hoop dat je komende zomer dan eindelijk lekker kan genieten van je nieuwe boobs :D Zou ik misschien in jou foto albums mogen kijken hoe het herstel is geworden nu inmiddels ?:blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei rozebooz:

hai Guusje, ik heb je verhaal zitten lezen. ik was aan het zoeken naar ervaringen en resultaten van hersteloperaties omdat ik vorige week dinsdag zelf een herstel heb gehad. (de prothese zat nog hoog en kapselvorming onder) Maar phoee zeg wat een heftige periode heb jij achter de rug! ik hoop dat je komende zomer dan eindelijk lekker kan genieten van je nieuwe boobs :D Zou ik misschien in jou foto albums mogen kijken hoe het herstel is geworden nu inmiddels ?:blush:

Hey, heb jij ook een herstel operatie gehad? Wat was bij jou het probleem?? En hoe gaat nu met je? 

Heb je een album? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9.4.2018 om 21:55 zei Bushaju:

Hey, heb jij ook een herstel operatie gehad? Wat was bij jou het probleem?? En hoe gaat nu met je? 

Heb je een album? 

Ik vroeg je toe aan mijn album :)! Ik las dat bij jou 1 kant ook niet helemaal wil zakken? Zelf heb ik in het begin een borstspier gehad die hard protesteerden en verkrampte :(. Of dat de rede is geweest.. de arts zegt ook soms weet je niet hoe een lichaam reageert. Ik hoop maar dat het nu goed komt en dat hij net zo mooi wordt als mijn goede kant.. al heb ik daar een hard hoofd in. Maar we wachten geduldig af..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 11-4-2018 om 18:07 zei Guusje78:

@rozebooz, ik heb je toegevoegd! Balen dat je ook een hersteloperatie moest ondergaan.. is het nu goed zover je niet kunt beoordelen? Hoop het voor je! Bij mij wel inmiddels maar de linker is wel nog heel gevoelig. Maar goed, ze zijn wel waterpas inmiddels.. ;)

Ik voeg je ook aan mijn album toe.! Het is nu 3 weken geleden, net een nieuwe update foto gemaakt en dan zie je dat er toch stiekem best veel alweer veranderd is. Maar ik hoop dat het nog een stukje meer gaat worden als me andere boob:) bij jou ziet het er wel super nu uit hoor.! Mooi hoe het dan toch nog zo hersteld is en hoe dat proces gaat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-4-2018 om 22:01 zei rozebooz:

Ik voeg je ook aan mijn album toe.! Het is nu 3 weken geleden, net een nieuwe update foto gemaakt en dan zie je dat er toch stiekem best veel alweer veranderd is. Maar ik hoop dat het nog een stukje meer gaat worden als me andere boob:) bij jou ziet het er wel super nu uit hoor.! Mooi hoe het dan toch nog zo hersteld is en hoe dat proces gaat. 

Hey, zou je mij ook Willem toevoegen aan je album? 

Bij mij wil 1 kant ook niet zakken. Hangt voor m’n gevoel vast onder m’n borstspier. Soms ook van die vervelende steken :( en ook alleen aan die borst. 

 

Wat hebben ze bij jou gedaan om het op te lossen en is het nu helemaal goed?

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.