Ga naar inhoud

Guusje78 : 17 november 2016 BV : 17 maart 2017 : herstel operatie : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 597
  • Created
  • Laatste Reactie

Jaja vrullie! Tuttebellen! :4: Ik ga al niet :84:. Vandaag een mail van Visser terug gehad en ze zegt dat er geen enkel bezwaar is dat ik naar de sauna ga. Ik moest er wel rekening mee houden dat er wat zwelling kon ontstaan door de warmte maar dat dit geen kwaad zou kunnen.. Nu heb ik na mailcontact met de sauna toevallig ook vandaag van hun een reactie gehad waarin ze me twee nieuwe dagentree kaasrtjes stuurden waardoor ik dus een later moment kan gaan. Ik had namelijk vrijkaarten die zouden verlopen anders. Geen ramp maar dat zou door de vorige operatie de 2e keer zijn..  Dus, ondanks mijn zegen van de chirurg heb ik besloten om mijn zeer verdiende sauna dag, een paar weekjes uit te stellen. Kan ik er vast nòg meer van genieten :blush::D.

 

Liefs Guusje78 xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Guusje78, fijn... dat lijkt me een hele goede beslissing :35:. Je moet er toch niet aan denken dat er wel iets gebeurt...... je hebt nu wel genoeg ellende gehad toch? Heel verstandig, meis. Die sauna loopt niet weg.

 

:53:, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei Guusje78:

Jaja vrullie! Tuttebellen! :4: Ik ga al niet :84:. Vandaag een mail van Visser terug gehad en ze zegt dat er geen enkel bezwaar is dat ik naar de sauna ga. Ik moest er wel rekening mee houden dat er wat zwelling kon ontstaan door de warmte maar dat dit geen kwaad zou kunnen.. Nu heb ik na mailcontact met de sauna toevallig ook vandaag van hun een reactie gehad waarin ze me twee nieuwe dagentree kaasrtjes stuurden waardoor ik dus een later moment kan gaan. Ik had namelijk vrijkaarten die zouden verlopen anders. Geen ramp maar dat zou door de vorige operatie de 2e keer zijn..  Dus, ondanks mijn zegen van de chirurg heb ik besloten om mijn zeer verdiende sauna dag, een paar weekjes uit te stellen. Kan ik er vast nòg meer van genieten :blush::D.

 

Liefs Guusje78 xxx 

Oeh, super lief van die sauna!!! Dat is echt heel fijn dat je nu later wél kunt gaan en dan ook nog met een geruster hart :)
Ook al ziet Visser geen problemen, ik vind het toch een heel wijs besluit van je :153: 

Liefs :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Guusje78:

Jaja vrullie! Tuttebellen! :4: Ik ga al niet :84:. Vandaag een mail van Visser terug gehad en ze zegt dat er geen enkel bezwaar is dat ik naar de sauna ga. Ik moest er wel rekening mee houden dat er wat zwelling kon ontstaan door de warmte maar dat dit geen kwaad zou kunnen..

 :152: Fijn dat je onze stille hint opgepakt hebt hahaha

 

Kijk..daar heb je het al.. "rekening houden met zwelling"  Waarom? Is het te vers daarbinnen, zit er iets op te koken? Wat was het verhaal daarachter? heeft ze dat uitgelegd? 

 

Ach, straks ga je er zorgeloos dubbel en dik van genieten! Dan heb je er zelf alles aan gedaan en kun je jarenlangggggg vol vertrouwen van je mooie boobs gaan genieten.

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei BrownieG:

 :152: Fijn dat je onze stille hint opgepakt hebt hahaha

 

Kijk..daar heb je het al.. "rekening houden met zwelling"  Waarom? Is het te vers daarbinnen, zit er iets op te koken? Wat was het verhaal daarachter? heeft ze dat uitgelegd? 

 

Ach, straks ga je er zorgeloos dubbel en dik van genieten! Dan heb je er zelf alles aan gedaan en kun je jarenlangggggg vol vertrouwen van je mooie boobs gaan genieten.

XX

Amen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw, vol bewondering net je verhaal gelezen. Pittig hoor, maar wat fijn dat je eindelijk je mooie boobs hebt! Ik ben ook onlangs geopereerd door dr Damen, schrok wel even, maar hier ziet het tot nu toe goed uit! Ben wel heel benieuwd, zal graag ook je album willen zien als het mag! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Krissieke en @dddd ik heb jullie toegevoegd aan mijn album. 

 

Vandaag 6 wkn po!!!! :tatice_04:

Joehoeeeeee! Eindelijk! :43:

Echt super fijn om deze, toch wel mijlpaal, bereikt te hebben. Ik voel me heel goed en ben helemaal happy met m'n boobjes. Ik zal morgen een foto plaatsen want heb er vandaag nog geen gemaakt. Heeeel ff had ik een licht schrikmoment deze week omdat ik dacht/denk een ietsie pietsie mini opening in mijn litteken te zien. Het donkerder puntje was me al eerder opgevallen op close up foto's maar nu besefte ik dat dat het wellicht iets van een gaatje of in ieder geval nog niet 100% dicht te zijn. Omdat het echt mini is, moest ik mezelf beloven om niet te panikeren ;). Heb er nu een siliconen pleister op zitten. Deze had ik gister binnen gekregen en gisteravond 2 uurtjes erop gehad en nu 4 uurtjes om uit te proberen. Zou namelijk best kunnen dat mijn huid er niet goed op reageert ivm met die blaren van die andere pleisters toen. Ben dus wel heel alert maar zie nog geen slechte reactie van de huid. Het litteken zelf ziet er best prima uit maar meen toch dat ik iets moet helpen omdat die huid zo vaak opnieuw is open geweest en ik bang ben dat het minder mooi geneest. Maar goed, voor nu dus een blij ei! Ga morgen weer voor het eerst heel ff sporten. Alleen wat lopen op de loopband want mijn conditie is inmiddels niks meer. Met hardlopen en krachttraining wacht ik nog ff. Nu ff de bank op na een pittige dag werken en dan morgen ff fotootje plaatsen. 

 

Liefs Guusje78 xxx :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier alvast een fotootje van net toen ik die pleister er weer af haalde. Borstenfoto maak ik morgen wel maar hier zie je alvast het litteken met in het midden het donkere 'vlekje'.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx zal morgen een kijkje nemen. Een mijlpaal behaald van 6 weken yeah. Ik hoop echt van garte voor je dat niks is. Ik zie get donkere stukje maar het zegt me niks. Kan me eigen littekens nog geeneens zien. Het lijkt voor mij een leek niets ernstigs maar ik heb er dan ook geen verstand van. Doe gewoon lekker rustig aan en verstandig dat je nog even wacht met hardlopen en krachttraining hoe moeilijk dat ook is. Geniet nog van de rest van je avondje :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Guusje78:

Hier alvast een fotootje van net toen ik die pleister er weer af haalde. Borstenfoto maak ik morgen wel maar hier zie je alvast het litteken met in het midden het donkere 'vlekje'.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Ha jij!  blij ei!
Ik weet niet of je snapchat hebt, maar daar kun je ook foto's maken van jezelf als blij ei (kwam ik vandaag achter :45:

Hm.. ik snap het wel, dat je idd denkt: wat is dat... Het zou evt een klein korstje kunnen zijn, maar het hoeft ook helemaal  niks te zijn.. Krijg je het van dichterbij op de foto?
Dit zit natuurlijk in de buurt van waar vorige keer dat gat zat he.. dus ik kan me goed voorstellen dat je lichtelijk een paniekmomentje had.. 
Het is echter al een tijd deze grootte, toch?

Liefs BB
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei best_boobie:

 

Ha jij!  blij ei!
Ik weet niet of je snapchat hebt, maar daar kun je ook foto's maken van jezelf als blij ei (kwam ik vandaag achter :45:

Hm.. ik snap het wel, dat je idd denkt: wat is dat... Het zou evt een klein korstje kunnen zijn, maar het hoeft ook helemaal  niks te zijn.. Krijg je het van dichterbij op de foto?
Dit zit natuurlijk in de buurt van waar vorige keer dat gat zat he.. dus ik kan me goed voorstellen dat je lichtelijk een paniekmomentje had.. 
Het is echter al een tijd deze grootte, toch?

Liefs BB
 

Haha, aaj noow! Misschien later een echte blij ei foto ;)

Nee dit is tot dusver de meest recente close up foto die ik heb en het plekje is idd niet groter geworden ofzo. Neem aan dat omdat ik verwacht dat daaronder alles gewoon dicht is, dit ook nog helemaal sluit. Misschien is het wel gewoon een korstje of oud bloes maar ik ga daar niet lopen pielen natuurlijk dus daarom denk ik aan een mini opening. Hou het uiteraard in de gaten. Misschien dat die pleisters helpen? Truste! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Guusje78:

Haha, aaj noow! Misschien later een echte blij ei foto ;)

Nee dit is tot dusver de meest recente close up foto die ik heb en het plekje is idd niet groter geworden ofzo. Neem aan dat omdat ik verwacht dat daaronder alles gewoon dicht is, dit ook nog helemaal sluit. Misschien is het wel gewoon een korstje of oud bloes maar ik ga daar niet lopen pielen natuurlijk dus daarom denk ik aan een mini opening. Hou het uiteraard in de gaten. Misschien dat die pleisters helpen? Truste! X

hahaha oke, joe noow ;) 

Nee ik zou ook niet gaan pielen haha, hell no! 
Siliconenpleisters zouden kunnen helpen, dus ik denk niet dat dat slecht is.. Maar meid, zou het niet weg gaan, dan stuur wel een foto naar Visser he. Liever een keer te vaak een foto sturen, dan een keer te laat :) 
Al denk ik dat dit helemaal goed komt hoor.. Maar goed, zekere voor het onzekere ;) 

Slaap lekker!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je zes weken po, @Guusje78. Hopelijk heeft dat plekje niks te betekenen en kun je gewoon lekker verder genieten van je boobs en volgende week lekker met je vriendinnen gaan carnavallen. Enjoy the polonaise :43::38: .

 

:53:, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

 

Had tijd over... :75:
Maar ben oprecht benieuwd hoe het met je gaat :)

 

:53: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whahaha! Thnx @best_boobie. Het gaat goed met me. Omdat ik twee weken terug echt nog het idee had dat er een mini gaatje in het litteken zat, heb ik er een weekje van die steri strips opgeplakt zodat het ff goed tegen elkaar zou blijven. Dat heeft wel geholpen want ik geloof dat het nu echt dicht is. Ik zie geen donkerder plekje meer en lijkt echt mooi gesloten nu. Ik plak er nu regelmatig die silliconen pleister op en verder doe ik er weinig aan. Hopelijk blijft het nu mooi genezen. De borst zelf is soms nog wat gevoelig maar meer aan de buitenkant zeg maar. De huid onder mijn tepel is erg gevoelig nu. Maar dat is niet erg. De vorm is goed en zolang het litteken dicht blijft, hoor je mij niet meer klagen :D. Ik zal snel weer een foto plaatsen. Hoe is het met jou? Ben je al terug trouwens?

 

Liefs Guusje78 xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Guusje78, fijn dat het goed met je gaat en dat alles lekker dicht zit nu. Ben je lekker wezen carnavallen? :43:

 

Ik moet aanstaande donderdag weer naar Nio. Ben benieuwd wat hij gaat zeggen van mijn bubbeltje. 

 

Geniet van je boobs meis. 

 

:53:, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Guusje78:

Whahaha! Thnx @best_boobie. Het gaat goed met me. Omdat ik twee weken terug echt nog het idee had dat er een mini gaatje in het litteken zat, heb ik er een weekje van die steri strips opgeplakt zodat het ff goed tegen elkaar zou blijven. Dat heeft wel geholpen want ik geloof dat het nu echt dicht is. Ik zie geen donkerder plekje meer en lijkt echt mooi gesloten nu. Ik plak er nu regelmatig die silliconen pleister op en verder doe ik er weinig aan. Hopelijk blijft het nu mooi genezen. De borst zelf is soms nog wat gevoelig maar meer aan de buitenkant zeg maar. De huid onder mijn tepel is erg gevoelig nu. Maar dat is niet erg. De vorm is goed en zolang het litteken dicht blijft, hoor je mij niet meer klagen :D. Ik zal snel weer een foto plaatsen. Hoe is het met jou? Ben je al terug trouwens?

 

Liefs Guusje78 xxx

Ja!! Dus dat gaatje is echt dicht gegaan!?? Pfff pak van mn hart. 
Daar heb ik iedere dag aan gedacht namelijk, en nu dacht ik: ff vragen hoe het is hoor. Hield het niet meer :P 
Maar godzijdank is het kreng dicht :12:

Klinkt verder als een normaal genezingsproces, gelukkig! Ben zo blij voor je! Mag binnenkort wel eens gevierd worden met een lekker dagje sauna, vind je ook niet? ;) 

Met mij alles prima. 
Wij zijn nog niet terug.. Weekje of 5 nog eer we hier vertrekken. We verwachten er weer met Pasen te zijn :) (rijden pakweg een dikke week, aangezien het toch 2700 km zijn en we de tijd hebben :P

Liefs! BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.