Ga naar inhoud

Guusje78 : 17 november 2016 BV : 17 maart 2017 : herstel operatie : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 597
  • Created
  • Laatste Reactie
18 minuten geleden zei best_boobie:

moet ik iets weghalen? ;)
Tag me dan ff in die foto :P 

Neeeeeeeee!!!! Want dan gaat mijn opmerking eronder verloren :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei best_boobie:

:45: Zet het dan bij de goede foto :45: 

Eeeeehhhh.... ja, dat had ook gekund. Ik zal wel ff gaan kopiëren en plakken dan. Nog niks verwijderen hè?.......

 

Zo......done! :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé dames!

Vanmorgen zijn de hechtingen eruit gegaan. Op het punt waar het knoopje echt in mijn huid zat, ging het ietsje open. Speldenknopje maar dus komt wel goed. Ze heeft er een pleistertje op gedaan voor de zekerheid. Wil het even laten rusten en dan morgen eens lekker douchen. Zal daarna ook beginnen met insmeren. Toch beetje spannend de komende week maar heb er echt vertrouwen in dat het dicht blijft dit keer. Fijne avond allemaal! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei Guusje78:

Hé dames!

Vanmorgen zijn de hechtingen eruit gegaan. Op het punt waar het knoopje echt in mijn huid zat, ging het ietsje open. Speldenknopje maar dus komt wel goed. Ze heeft er een pleistertje op gedaan voor de zekerheid. Wil het even laten rusten en dan morgen eens lekker douchen. Zal daarna ook beginnen met insmeren. Toch beetje spannend de komende week maar heb er echt vertrouwen in dat het dicht blijft dit keer. Fijne avond allemaal! X

Oh meid, ga in godsnaam nog ff NIET insmeren. Laat het droog totdat het pot en pot dicht zit!! Douchen kan, maar doe dat ff kort, nu je toch een heeeel klein open stukje hebt. 
Ik weet dat het allemaal ff extra geduld vergt, maar ik zou zelf het risico niet nemen. Ik zit hier echt met ingehouden adem en opgetrokken schouders te lezen over smeren en douchen.. En ik MOEST ff reageren. Doe het niet!! 

Sorry voor mijn bevel :P maar please, doe het ff niet, vooral dat smeren.... 

 

:53: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei best_boobie:

Oh meid, ga in godsnaam nog ff NIET insmeren. Laat het droog totdat het pot en pot dicht zit!! Douchen kan, maar doe dat ff kort, nu je toch een heeeel klein open stukje hebt. 
Ik weet dat het allemaal ff extra geduld vergt, maar ik zou zelf het risico niet nemen. Ik zit hier echt met ingehouden adem en opgetrokken schouders te lezen over smeren en douchen.. En ik MOEST ff reageren. Doe het niet!! 

Sorry voor mijn bevel :P maar please, doe het ff niet, vooral dat smeren.... 

 

:53: 

Sgoed mam! :lol: Zal ik niet doen dan. Smeren zal ik sowieso nog ff mee wachten en douchen zal ik even kort doen en niet te warm. Goed dat je het zegt hoor! Maar het was echt maar minimaal hoor. Puntje bloed toen de hechting eruit ging en nu al dicht geloof ik. Maar voor de zekerkeid zal ik nog even wachten :blush:. Thnx! :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Guusje78:

Foto van het litteken toegevoegd net. Wel een mooie met flits.. :blink:;) Maar goed, zo hebben jullie toch een beeld. :blush:

Ik heb jou hele verhaal gelezen.. ik ben er ff mee bezig geweest.. petje af voor u dat je dat deelt.. en wss is het ook niet altijd even gemakkelijk om hier op het forum te zitten tussen dames wat wel onmiddellijk mooie borsten hadden.. ik heb er ook bewondering voor dat ge 3x zijt terug geweest en dat ge nog steeds voor die mooie borsten zijt gegaan. Terwijl er denk ik wel dames zijn die ze miss gewoon al hadden laten verwijderen.. echt chapeau.. ik hoop dat het deze x goed blijft gaan. Maar ik heb net naar je laatste foto’s gekeken van het litteken en dat zag er toch wel mooi uit.. door jou verhaal te lezen heb ik toch wel weer een positievere kijk op mezelf. Bedankt op mij toe te voegen aan je album. Ik blijf je volgen.. maar het komt helemaal goed,ben ik zeker van.. heel veel succes xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Guusje78:

Sgoed mam! :lol: Zal ik niet doen dan. Smeren zal ik sowieso nog ff mee wachten en douchen zal ik even kort doen en niet te warm. Goed dat je het zegt hoor! Maar het was echt maar minimaal hoor. Puntje bloed toen de hechting eruit ging en nu al dicht geloof ik. Maar voor de zekerkeid zal ik nog even wachten :blush:. Thnx! :54:

hihi oke, ga ik ff je litteken inspecteren met mijn loep :P 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai dames! 

 

Vandaag dus 4 wkn po. Mijn eerste werkweek zit er bijna op en jeeee wat ben ik gaar! :blink: Maar goed, wel weer heerlijk om weer gewoon mee te mogen doen ;) Aan het eind van de dag iets gevoelig aan de borstspier maar gelukkig geen last van het litteken. Ik stond vanmiddag onverhoopt alleen op de groep met 5 baby's en dan kun je wel proberen voorzichtig te doen maar da's dan wel lastig. Het tillen moet dan toch en heb het zoveel mogelijk met rechts gedaan. Maar ja, misschien niet slim maar anderzijds ben ik nu 4 wkn dus zou wel al wat meer moeten mogen natuurlijk.. morgen alleen ff terug voor een oudergesprek en zaterdag hele dag congres en etentje er achteraan. Zal zondag wel gevloerd zijn..  ;). Maarrr.. zo lang het met mijmijn boon goed gaat, hoor je mij niet klagen! :lol:

 

Liefs Guusje78 

Ps. 2 nieuwe foto's geplaatst in mijn album. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Guusje78:

 Maarrr.. zo lang het met mijmijn boon goed gaat, hoor je mij niet klagen! :lol:

 

 


:43: Zo fijn dat het nog steeds goed gaat!! Kan gewoon niet meer mis gaan dus, maar wel oppassen he :140:

Ik ga zo ff je foto's spieken.. maar uhm, wat bedoel je met dat stukje dat ik geciteerd heb? Je boon? Welke boon? haha

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dapper hoor, dat je na drie weken alweer aan de slag bent gegaan. (Ik ben 8 december geopereerd en ga pas dinsdag weer beginnen :blush:...... maar was ook om geestelijk wat bij te tanken). Maar doe met tillen enzo maar voorzichtig nog, tot je écht 6 weken po bent.

Ik heb je foto's bekeken en gelukkig gaat het met je boon (:P) en het litteken nog steeds goed. Komt helemaal goed dit keer :35:.

Geniet ervan, meis. 

:53:, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whahahaha! Die boon :4: Ik bedoelde m'n boob! :118: Twas laat zullen we maar zeggen ;)

En ik zal idd nog ff niet smeren. Had de bio oil alweer klaar gezet. Ik dacht dat het zou helpen om het sneller te laten genezen en het mooier te laten herstellen maar dat is dus niet? Dan wacht ik nog ff, als het niet nodig is dan maar beter ff wachten. Fijne dag allemaal! Ik ga aan de poets.. de makelaar komt vanmiddag dus moet ff als een wervelstorm door de toko :viannen_81:. Doei! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé dames! Volgende week zal ik dan eindelijk 6 wkn po zijn! Voor de eerste keer van de 4 operaties, eindelijk met een smile! :D De dag erna gaan we genieten van ons dagje sauna. Omdat het dan toch nog wel vrij "vers" is, vroeg ik me af of ik nog ergens rekening mee kan houden. Mag ik in alle sauna's of kan ik bepaalde beter mijden? Is het verstandig als ik het litteken nog bescherm ergens mee? Pleisterspray of iets wat een laagje eroverheen legt? Wie heeft advies voor me? @best_boobie @BrownieG 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Guusje78:

Hé dames! Volgende week zal ik dan eindelijk 6 wkn po zijn! Voor de eerste keer van de 4 operaties, eindelijk met een smile! :D De dag erna gaan we genieten van ons dagje sauna. Omdat het dan toch nog wel vrij "vers" is, vroeg ik me af of ik nog ergens rekening mee kan houden. Mag ik in alle sauna's of kan ik bepaalde beter mijden? Is het verstandig als ik het litteken nog bescherm ergens mee? Pleisterspray of iets wat een laagje eroverheen legt? Wie heeft advies voor me? @best_boobie @BrownieG 

Oh meid, wat ontzettend fijn!!!!!
Ben zo blij voor je :43: 

Zeg.. over die sauna.. Heb je dat overlegd met Visser? Mag dat van haar? Als het van haar mag, dan heb je van mij ook groen licht, maar ik zou het wel echt even overleggen met Visser, als je dat nog niet gedaan hebt :)

In jouw geval zou ik zeker niet in de stoomsauna gaan (ik zou als de dood zijn voor het litteken :45: Maar misschien ben ik wel gewoon een bangepoeperd hoor) 
Ik zou überhaupt nog niet naar de sauna gaan :45: Maar dat heeft misschien ook met dat bangepoeperd te maken :P 

Maar overleg ff met Visser.. Zij is de baas hihi

Liefs :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei best_boobie:

Oh meid, wat ontzettend fijn!!!!!
Ben zo blij voor je :43: 

Zeg.. over die sauna.. Heb je dat overlegd met Visser? Mag dat van haar? Als het van haar mag, dan heb je van mij ook groen licht, maar ik zou het wel echt even overleggen met Visser, als je dat nog niet gedaan hebt :)

In jouw geval zou ik zeker niet in de stoomsauna gaan (ik zou als de dood zijn voor het litteken :45: Maar misschien ben ik wel gewoon een bangepoeperd hoor) 
Ik zou überhaupt nog niet naar de sauna gaan :45: Maar dat heeft misschien ook met dat bangepoeperd te maken :P 

Maar overleg ff met Visser.. Zij is de baas hihi

Liefs :53:

Hmmmm.. baal een beetje. Vind het zelf ook vrij kort maar anderzijds ziet het er dicht uit en is het advies 6 wkn.. waarom zeggen ze dan geen 12 weken als ze dat bedoelen? Wil ik me braaf aan de leefregels houden en is het nog te vroeg. :blink: Echt gaan weken in een bad zou ik niet doen nee en misschien kan ik tussendoor het litteken steeds droog deppen zodat het niet weekt. Ik heb dr. Visser gemaild om advies te vragen en dan zie ik wel. Kijk er al zooo lang naar uit en zou ik het weer moeten laten schieten. Baalmomentje..

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Guusje78:

Hmmmm.. baal een beetje. Vind het zelf ook vrij kort maar anderzijds ziet het er dicht uit en is het advies 6 wkn.. waarom zeggen ze dan geen 12 weken als ze dat bedoelen? Wil ik me braaf aan de leefregels houden en is het nog te vroeg. :blink: Echt gaan weken in een bad zou ik niet doen nee en misschien kan ik tussendoor het litteken steeds droog deppen zodat het niet weekt. Ik heb dr. Visser gemaild om advies te vragen en dan zie ik wel. Kijk er al zooo lang naar uit en zou ik het weer moeten laten schieten. Baalmomentje..

Snap ik meid, ik wil je ook niet laten balen..... Maar ik bekijk dit vanaf afstand, en zeg daarom wat ik zeg :P

Het is idd geen weken in een bad... dat is waar... Er zijn trouwens wel pcs die aangeven dat ze liever hebben dat je pas na 3 maanden naar de sauna gaat, maar als Visser zegt: 6 weken, dan is het goed hoor!

 

Trouwens, dat topic van Ank is echt niet van toepassing. Dat gaat, als ik het me goed herinner, over iemand die in heel veel sauna's gaat, voor haar werk. Heeft niets te maken met een keer naar de sauna gaan. Ik ga zelf ook vaker naar sauna's,  en heb echt geen problemen. Heb wel pas na een half jaar de eerste keer sauna gedaan, maar er zijn ook dames die na 8-12 weken weer gingen.

 

Oh ja, er zijn wel pcs die afraden om in de infrarood cabine te gaan.

 

Ben benieuwd wat Visser zegt. Ik hoop dat je groen licht krijgt. 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei best_boobie:

Snap ik meid, ik wil je ook niet laten balen..... Maar ik bekijk dit vanaf afstand, en zeg daarom wat ik zeg :P

Het is idd geen weken in een bad... dat is waar... Er zijn trouwens wel pcs die aangeven dat ze liever hebben dat je pas na 3 maanden naar de sauna gaat, maar als Visser zegt: 6 weken, dan is het goed hoor!

 

Trouwens, dat topic van Ank is echt niet van toepassing. Dat gaat, als ik het me goed herinner, over iemand die in heel veel sauna's gaat, voor haar werk. Heeft niets te maken met een keer naar de sauna gaan. Ik ga zelf ook vaker naar sauna's,  en heb echt geen problemen. Heb wel pas na een half jaar de eerste keer sauna gedaan, maar er zijn ook dames die na 8-12 weken weer gingen.

 

Oh ja, er zijn wel pcs die afraden om in de infrarood cabine te gaan.

 

Ben benieuwd wat Visser zegt. Ik hoop dat je groen licht krijgt. 

 

Xxx

Snap ik hoor! Ik waardeer het alleen maar dat je bezorgt bent om me ;) Ik wacht ff af wat Visser adviseert en anders cancel ik de sauna wel. Zit er anders ook niet helemaal gerust en ontspannen.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Guusje78, wat fijn dat het eindelijk zo goed gaat, meis. Ben zo blij voor je. 

En wat die sauna betreft; je hebt al zoveel ellende meegemaakt; als ik in jouw schoenen stond zou ik het ook uitstellen totdat ik 3 maanden po zou zijn. Want wat is nou drie maanden op een heel mensenleven? En dan kun je er tenminste 100% van genieten...... want nu zit je waarschijnlijk toch steeds met het idee in je achterhoofd of het wel goed is wat je doet. 

En misschien komt het wel omdat ik bij het kamp @best_boobie hoor en ook een bangepoeperd ben in zulke situaties en liever het zekere voor het onzekere neem, of het komt omdat ik absoluut niet van sauna's hou :blush:, maar ik zou nog ff wachten. Kun je ook nog ff sparen.... maak je er gewoon een heel welness-weekend van als je 3 maanden po bent :38:.

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎21‎-‎1‎-‎2018 om 20:11 zei Guusje78:

Hé dames! Volgende week zal ik dan eindelijk 6 wkn po zijn! Voor de eerste keer van de 4 operaties, eindelijk met een smile! :D De dag erna gaan we genieten van ons dagje sauna. Omdat het dan toch nog wel vrij "vers" is, vroeg ik me af of ik nog ergens rekening mee kan houden. Mag ik in alle sauna's of kan ik bepaalde beter mijden? Is het verstandig als ik het litteken nog bescherm ergens mee? Pleisterspray of iets wat een laagje eroverheen legt? Wie heeft advies voor me? @best_boobie @BrownieG 

 

Oh hier ook schijterd.. :45: AL zou de PC zeggen dat het mag... Hell no!! Brownie zou pas met de tieten bloot na 3 maanden de sauna ingaan. Laat mijn velletje lekker met rust en bijkomen. Zou er niets op smeren en strak in de sportbh zitten/slapen/poepen en plassen.. :45: EN als de 3 maanden voorbij zijn en mijn huid er prima uitziet en aanvoelt doe ik het.. en anders..plak ik er mooi weer 3 maanden aan vast. Neem geen enkel risico en voorkomen is beter dan genezen :) 

 

en ja die ..infrarood cabine.. te veel twijfels en meningen.. Nergens echt goed vastgelegd wat het nou wel/niet doet. Geen echt officieel onderzoek naar geweest zover ik weet dus ..ik vermijd het maar voor de zekerheid. Better safe than sorry

 

Maar van harte met je 6 weken grens... :127::51: Ik proost erop!!!! 

XX

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.