Ga naar inhoud

Guusje78 : 17 november 2016 BV : 17 maart 2017 : herstel operatie : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei best_boobie:

:45: Niet :99: he :45: 

Nee, hoop het niet. Straks maar ff lekker wat water drinken om de boel te verdunnen en zo lekker naar bed nadat ik de hondjes uit heb gelaten. Ben het niet meer gewend :blush::45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 597
  • Created
  • Laatste Reactie
46 minuten geleden zei Jaydee:

@best_boobie en @Guusje78    Ik kom net bij het feestje van mijn nichtje vandaan (de dochter van mijn overleden zus, die zelf ook borstkanker heeft gekregen begin dit jaar). Zij gaf een feestje om het vervelende jaar 2017 af te sluiten en het goede jaar 2018 te verwelkomen. Ik heb heerlijk gedanst op dat feestje en ik heb de keuze "flesje wijn" gemaakt. Helpt heel goed tegen de pijn.... ook tegen geestelijke pijn. Misschien ietsie te veel gedronken... en nu beetje misselijk :blush: Maar heb wel een superleuke middag/ avond gehad. Dus ik zou voor de wijn gaan, meis. Maar misschien net ff één glaasje minder nemen dan ik :45:

XXX Jaydee 

Whahahahaha! Heerlijk! Ik heb ook gekozen voor de wijn en het werkt prima. :lol: Denk dat ik morgen gewoon begin met wijn ipv koffie :P. Truste alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Guusje78:

Whahahahaha! Heerlijk! Ik heb ook gekozen voor de wijn en het werkt prima. :lol: Denk dat ik morgen gewoon begin met wijn ipv koffie :P. Truste alvast!

Gezellig. Maar stop ietsie eerder dan ik :38:. Slaap lekker straks, meis. 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé meiden!

 

Allereerst een heel gelukkig nieuwjaar allemaal! Hebben jullie het goed gevierd? Wij zijn inmiddels terug uit de Ardennen en het was leuk. Zaterdagmiddag en avond en zondagmiddag flink pijn gehad aan het litteken maar daarna eigenlijk niet meer. Dat brandende gevoel wat ik bij mijn oksel had, is ook weg. Nu eigenlijk pijnvrij. Mijn prothese zit nog steeds een stuk hoger dan rechts maar ik heb nog niet van Visser een reactie terug gehad of ik de borstband moet dragen dus daar wacht ik nog ff mee. Op zich heeft die borst goed gezeten dus verwacht eigenlijk dat die wel nog zal zakken toch? Hoop het wel in ieder geval. Maar goed, ik ben er hoe dan ook klaar mee dus dan zou ik pech hebben ;) Ik kijk er nu zo naar uit om weer naar de sauna te mogen en straks weer te mogen gaan carnavallen met m'n dinnetje! Weer alles gewoon mogen! Nog 4 weken.. :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Guusje78:

Hé meiden!

 

Allereerst een heel gelukkig nieuwjaar allemaal! Hebben jullie het goed gevierd? Wij zijn inmiddels terug uit de Ardennen en het was leuk. Zaterdagmiddag en avond en zondagmiddag flink pijn gehad aan het litteken maar daarna eigenlijk niet meer. Dat brandende gevoel wat ik bij mijn oksel had, is ook weg. Nu eigenlijk pijnvrij. Mijn prothese zit nog steeds een stuk hoger dan rechts maar ik heb nog niet van Visser een reactie terug gehad of ik de borstband moet dragen dus daar wacht ik nog ff mee. Op zich heeft die borst goed gezeten dus verwacht eigenlijk dat die wel nog zal zakken toch? Hoop het wel in ieder geval. Maar goed, ik ben er hoe dan ook klaar mee dus dan zou ik pech hebben ;) Ik kijk er nu zo naar uit om weer naar de sauna te mogen en straks weer te mogen gaan carnavallen met m'n dinnetje! Weer alles gewoon mogen! Nog 4 weken.. :wub:

Hey meid

Fijn dat die pijn over gegaan is!! :35: Dus eigenlijk ben je pijnvrij het nieuwe jaar in gekomen :43: 
Jij ook een heel gelukkig nieuwjaar gewenst en de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. Dat 2018 jou hele mooie gelijke boobies mag geven!

Misschien heeft Visser ook een paar dagen vrij gehad, maar als het te lang duurt eer je reactie krijgt, zou ik er gewoon nog ff achteraan bellen :) Maar het is wat je zegt, die pocket zit er, is groot genoeg, dus verwacht ook eigenlijk dat die prothese daar gewoon in gaat zakken. 

Jeetje ja. nog 4 weken.. Dan is het idd ook wel lang genoeg geweest meid.. 

Was het wel leuk in de Ardennen, niet te veel sneeuw gehad? 

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Guusje78, jij ook een heel gelukkig en gezond 2018. Dat je maar twee mooie gelijke boobs mag krijgen en dat je binnenkort heerlijk naar de sauna kunt en straks lekker met je vriendin kunt gaan carnavallen. 

Fijn dat je het zo leuk hebt gehad in de Ardennen en dat je het jaar lekker pijnvrij begonnen bent. Als dat geen teken is voor een goed jaar ? :35:

XXX Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie Wij hebben eigenlijk alleen de dag van aankomst sneeuw gehad en die bleef amper liggen. Op zaterdag was het gewoon 12 graden.. :blink: Normaal gaan we best wat wandelen en dan gezellig ergens een kroegje in. Dat wandelen kon ik uiteraard niet meedoen maar de tweede dag gingen er een paar naar een dorpje verder waar van alles te doen was en toen ben ik wel meegegaan. Ik wilde er toch ff uit maar die middag had ik wel zo'n pijn dat ik er amper van recht kom lopen. Eenmaal thuis ff gaan liggen en toen het erna wegzakte is die pijn ook niet meer in die hevigheid terug gekomen gelukkig. Het litteken ziet er best netjes uit voor wat er al allemaal mee gebeurd is ;). Nog 4 weken ja, dan ben ik 6 wkn po. Ik ga die toch gewoon aanhouden. Bij andere is die 6 wkn altijd zo'n mijlpaal maar dat gevoel heb ik nog geen een keer gehad omdat het nooit 'goed' was. Nu hopelijk wel en àls dat zo is, ga ik dat gigantisch vieren! :D Ik heb nog sauna jaartjes liggen die geldig zijn tot 15 feb dus die ga ik mooi gebruiken :blush:. Als het echt dicht is natuurlijk.. 

 

Liefs Guusje78 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa! Alweer 2 wkn po! Inmiddels vrijwel pijnvrij en voel me goed. Wel nog wat duf en weinig energie maar dat komt naast de nasleep van de narcose ook waarschijnlijk door het thuis zitten en niet kunnen sporten. Met een beetje geluk over 4 wkn weer back on track :) Hoewel de borsten nog lang niet gelijk zijn, heb ik toch het idee dat de linker iets aan het zakken is. Ik heb zojuist een nieuwe foto geplaatst in mijn album. 

Dag lieve dames, fijne dag! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei Guusje78:

Jaaaaa! Vandaag 3 wkn po! Schiet op.. ;) Nieuwe foto's geplaatst in het album. Eerste was een screenshot dus wat te klein. Daarna nog maar de "gewone" erbij gezet. Beetje slordig.. solly! :blush:

 

Liefs Guusje78 

Zou ik ook mogen meekijken in jou album? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Guusje78:

Jaaaaa! Vandaag 3 wkn po! Schiet op.. ;) Nieuwe foto's geplaatst in het album. Eerste was een screenshot dus wat te klein. Daarna nog maar de "gewone" erbij gezet. Beetje slordig.. solly! :blush:

 

Liefs Guusje78 

Mooi meis. Ik heb al een reactie onder je foto gezet, maar ook hier wil ik je even zeggen dat ik zie dat je borst weer een stukje gezakt is. Gaat helemaal goed komen. :35: Moet je morgen op controle bij de pc of worden de hechtingen er bij de huisarts uitgehaald? 

Succes iig.

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Jaydee:

Mooi meis. Ik heb al een reactie onder je foto gezet, maar ook hier wil ik je even zeggen dat ik zie dat je borst weer een stukje gezakt is. Gaat helemaal goed komen. :35: Moet je morgen op controle bij de pc of worden de hechtingen er bij de huisarts uitgehaald? 

Succes iig.

 

Veel liefs, Jaydee 

Dankjewel weer! Hij lijkt idd echt te zakken ja. Mooi! Gelijk met de rechter gaat hij wel nooit meer worden denk ik omdat de borsplooi echt wat hoger zit. Maar goed, het zij zo. Ik kan morgen de hechting er bij de huisarts uit laten haken. Dezelfde assistente als de vorige keer en zij weet een beetje van mijn situatie af. Ze zal het erg voorzichtig moeten doen. Ik mag vanaf vandaag ook weer douchen maar ga dat zaterdag doen denk ik. En dan ook maar kort zo dat het niet te week wordt. Kijk er echt zooo naar uit! :blush: Hoe is het met jou nu? Al nieuws? Hoe is het met je dochter gegaan maandag? En weet je man al wat meer? 

 

Liefs Guusje78 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Guusje78:

Jaaaaa! Vandaag 3 wkn po! Schiet op.. ;) Nieuwe foto's geplaatst in het album. Eerste was een screenshot dus wat te klein. Daarna nog maar de "gewone" erbij gezet. Beetje slordig.. solly! :blush:

 

Liefs Guusje78 

Ja hoor zeker een stuk gezakt. Ziet er echt heel netjes uit! Mooi hoor :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Guusje78:

Ze zal het erg voorzichtig moeten doen. Ik mag vanaf vandaag ook weer douchen maar ga dat zaterdag doen denk ik. En dan ook maar kort zo dat het niet te week wordt. Kijk er echt zooo naar uit! 

Jaaaaaaaaaa, dat snap ik. Ik mocht de eerste drie dagen niet douchen en dat vond ik al een crime. Maar ik snap ook dat jij nu extra voorzichtig bent. In jouw geval zou ik het er ook graag voor over hebben hoor. Maar het gaat iig wel de goede kant op met het zakken. Komt nog wel goed, schatje :38:.

41 minuten geleden zei Guusje78:

Hoe is het met jou nu? Al nieuws? Hoe is het met je dochter gegaan maandag? En weet je man al wat meer? 

Mijn dochter heeft dinsdag en woensdag gebeld voor de uitslag, maar beide keren was er nog geen uitslag binnen. Nu mag ze morgen (vrijdag) bellen. Hopelijk hebben ze dan eindelijk wel een uitslag. Zo spannend dit. 

En mijn man is afgelopen maandag geweest voor de prostaatbiopsie (was een vervelend, pijnlijk en bloederig onderzoek trouwens...bahbah.). Hij krijgt hier maandag 22 januari de uitslag van. Dus we zitten nog ff in spanning. Fingers crossed en hopen op positieve uitslagen dus. 

Succes morgen bij de huisarts. Laat de assistente maar extra voorzichtig doen. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.