Ga naar inhoud

Renatec1987 : 26 oktober 2016 : Dr. Koopmann : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie

Slechte da vandaag.

last van mijn rug en billen.. bijzonder he na een borst operatie ^_^

ben ook bang dat ik ze echt te klein vind en dat het dus niet meer zal veranderen.

blijf tegen mezelf zeggen dat er nog zo veel moet veranderen maar als ik dan naar de 3D foto kijk en wat ik nu heb,lijkt het niet eens qua grootte.

 

zie hier zulke mooie boobs voorbij komen.... 

 

umh ga nu maar even eten maken ofzo 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, 

Een slechte dip dag hoort erbij, alle emoties en stress moeten er toch uit, last van rug en billen,ja je ligt toch een beetje verkrampt in bed, andere houding, misschien proberen om een hoekje in de bank te creëren waar je zachter en beter zit/ligt.

Misschien een warme kruik tegen je rug en billen, of een handdoek warm maken en die er tegenaan, in laten smeren met spierbalsem wil ook nog wel eens helpen.

Over de maat zou ik me echt nog geen zorgen maken, er gaat de komende weken zo ontzettend veel veranderen qua vorm en grote, maak gewoon iedere week een foto, en staar je niet blind op foto's van anderen, daar schiet je niets mee op.

Persoonlijk vind ik een 3D foto behoorlijk misleidend,want 9 van de 10 keer lijkt het in het echt toch anders, op 3 D vind ik ook dat de borsten meer rond en als het ware erop liggen.

Doe rustig aan, probeer afleiding te zoeken, series kijken, boek lezen, tussen door slapen, en ook je pijnstilling op tijd.

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
Gast Cheyenne010

In hoeverre ben je tevreden met de vergroting ? Ik ben ook bij koopmann geweest en die wil bij mij ook voor 700cc ehp gaan, ik kom van een lege c cup. Maar zie ook zoveel verschil in borsten hier, vind het erg moeilijk zeker omdat ik koopmann een erg moeilijke man vind. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Hoi meiden, mag ik met jullie meelezen? Ik ga ook voor een prothesewissel en vind de maat ontzettend moeilijk. Ze moeten mijn dossier nog opvragen, heb 17 jaar geleden bv gehad bij toenmalige medisch centrum Scheveningen. Koopmann denkt dat er toen 245cc in is gegaan en wil nu naar 345cc. Ik snap alleen echt niets van de maten en denk dat ik nog een keer op consult ga. Heb nu een bh-maat 75d/70e, maar ik vind ze op het oog echt niet groot...vooral niet als ik dan jullie foto's bekijk. Ik vind Koopmann ook zo zakelijk en apart @Cheyenne010

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.