Ga naar inhoud

Renatec1987 : 26 oktober 2016 : Dr. Koopmann : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Op 10 september 2016 om 14:20 zei Desert-Rose:

He meis,

Er zijn verschillende redenen waarom 600 cc bij iedereen anders uit pakt: de voor situatie, plaatsing,merk prothese, anatomisch of rond, profiel prothese, dus het is eigenlijk haast onmogelijk om te vergelijken.

Enige manier waarop je er zelf achter komt hoe het  er "ongeveer" na de bv voor jou uit gaat zien, is passen en eventueel een crisalix ( 3 D )  laten maken,maar ik vind dat deze toch best een behoorlijk vertekend beeld geeft , dus zou me dan meer focussen op de pas sessie.

Als je niet zeker bent van je huidige pc dan kun je natuurlijk ook altijd nog elders een consult plannen,en daarna je beslissing nemen bij wie jij je bv wilt laten doen.

xx

 

Heb inderdaad zon 3D gemaakt, moet zeggen.. Hier teken ik voor.! 

Afspraak voor de operatie is ook al genaakt, 26 oktober is het boobie day :43:

ben heel benieuwd, en kan nu al niet wachten.! 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie

He meiden.. 

net op controle geweest voor de operatie.

nu gaf ik aan dat ik in mijn linker borst ineens een rimpel aan de onderkant heeft. 

Ze gaf aan dat mijn oude prothese dus lek kan zijn.! :huh: 

Soms voelt het ook beurs, maar dit is niet altijd. 

Iemand hier ervaring mee.?

ik word nu maandag terug gebelt omdat ik waarschijnlijk nog voor een MRI moet 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai. 

26 oktober is de dag van mijn wissel.

ik moest net even op controle komen voor de narcose.

ik vertelde haar dat ik sinds Vd week een rimpel onder me linker borst heb en dat de borst wat gespannen en beurs aan voelt.

ene keer meer dan de andere keer hoor.

mijn arts is nu op vakantie en er was niemand die er  naar kon kijken.

maandag neemt hij wel contact met mij op.

ze vertelde mij wel dat het goed zou kunnen dat de prothese lek is. 

Nu staat er al een wissel gepland op 26 oktober, maar schrik hier toch een Beetje van. 

Iemand die hier ervaring mee heb? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Het zou best kunnen dat er een scheur in de prothese zit, en soms kun je dat inderdaad ook voelen, maar het zou ook best kunnen dat je een rimpel van de prothese zelf voelt die een beetje dubbel zit, dit kan door slijtage komen,of het kan het begin zijn van overmatige kapselvorming.

Normaal gesproken word en met verdenking ruptuur een echo en/of MRI gedaan, maar aangezien je toch al een wissel hebt gepland,weet ik niet of dit nog toegevoegde waarde heeft.

Voor nu kun je er eigenlijk helemaal niets mee,heel misschien dat je pc voorstelt om de wissel iets eerder te doen, maar wat ik in de loop der jaren heb gelezen,is dat bij de meeste dan nog wel het kapsel intact is, en de inhoud van de prothese dus niet kan gaan zwerven op korte termijn,dus daar zou ik me niet zo heel veel zorgen om maken.

Wel is het fijn dat je al die wissel op het programma hebt staan,want als er een scheur zit, dan moet de prothese zowieso vervangen worden.

Mocht het inderdaad zo zijn dan is het enige  dat de pc de gescheurde prothese naar de leverancier opstuurt en je dan vergoeding krijgt, omdat er op bijna alle protheses een levenslange garantie op rupturen zit, dus dit altijd even navragen.

Er zijn hier op het forum een aantal dames die een gescheurde prothese hebben gehad en die staan allemaal in de categorie complicaties, misschien daar eens lezen.

Nou meis, ik hoop dat je maandag iets meer weet als je je pc hebt gesproken.

xx

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 13-9-2016 om 20:54 zei Renatec1987:

Heb inderdaad zon 3D gemaakt, moet zeggen.. Hier teken ik voor.! 

Afspraak voor de operatie is ook al genaakt, 26 oktober is het boobie day :43:

ben heel benieuwd, en kan nu al niet wachten.! 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Renate.

Mag ik vragen is dit de voor foto van je huidige borsten met 275 cc imo geeft dit dan een vertekend beeld.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meiden

als alles volgens plan gaat heb ik over 24 uur big boobs.! 

Moet me morgen om kwart over 8 melden en kwart over 9 leg ik op de OK. 

Zenuwen zijn nu redelijk., vind het wel heel spannend :1big_boobs:

de twijfel slaat nu ook wel toe haha maar weet dat ik dit al zo lang wil.! Dus denk dat dat toch de zenuwen zijn.

 

keep you posted 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Renatec1987:

He meiden

als alles volgens plan gaat heb ik over 24 uur big boobs.! 

Moet me morgen om kwart over 8 melden en kwart over 9 leg ik op de OK. 

Zenuwen zijn nu redelijk., vind het wel heel spannend :1big_boobs:

de twijfel slaat nu ook wel toe haha maar weet dat ik dit al zo lang wil.! Dus denk dat dat toch de zenuwen zijn.

 

keep you posted 

He meis, heel veel succes morgen , en het is helemaal spannend natuurlijk of het 615 of toch de 700 gaat worden, ben benieuwd.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo dat zit er op.! 

 

Heb vanachter redelijk goed geslapen. 

We reden om kwart over 7 vanmorgen naar de kliniek.. zodra ik daar binnen kwam begonnen de zenuwen. 

Paar traantjes laten lopen maar werd super lief opgevangen.! 

Om kwart over 9 was het tijd om naar de OK te gaan. Afscheid genomen van mijn man en verstand op 0.

zat er best tegen op om me over te geven aan de narcose maar zodra ik wakker werd hier ik heel hard. JEETJE wat heb ik lekker geslapen.!! ;) voelde me zo relax.! 

 

Gelukkig zat mijn man al op me te wachten, ik heb nog een poosje met me ogen dicht gelegen, kon niet echt meer slapen.

 

paar uur later mocht ik naar huis, en kreeg ik mijn bh aan 75E. Hoop dat dat nog een F zal gaan worden.! 

 

Op de weg naar huis stonden we in de file :89: en voelde ik de pijn ook toe nemen. 

Thuis heerlijk naar bed gegaan en nog wat pijnstillers genomen. 

Daarna nog wat gegeten.

blijf nog wel duizelig bij snelle bewegingen en lopen. Maar eigelijk is dat alles.

BH doet nu zeer op mijn ribbenkast mja.. :101: kheb wel tietuhh he. 

Hoop dat ik de nacht ook lekker door kom en morgen heb ik echt een relax dag.. niemand thuis maar heel vlakbij. Dus kan lekker slapen en tv kijken en als er wat is, is er zo iemand bij. 

Hoop dat alles er een beetje duidelijk staat :43:zie de letters soms wat zweven.! 

 

Echt alles valt me 1000% mee en hoop dat het zo goed zal blijven gaan.! 

Let The ladies grow now.! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.