Ga naar inhoud

Renatec1987 : 26 oktober 2016 : Dr. Koopmann : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

He meiden. 

Zal me even voorstellen., ik ben Renate en ik heb 10 jaar gelden een bv gehad bij medische centrum Scheveningen. Ben je naam van pc vergeten. 

10 jaar later en 2 kids verder is het tijd voor een refill ;-)

Toen is er maar 275cc in gegaan, was toen een prima verhouding met mijn lichaam en leeftijd (17)  kleine B 

Nu is het tijd voor het grote werk.

Ben nog aan het oriënteren welke arts en kliniek maar mijn eerste gevoel gaat uit naar Bergman en dr koopman. Waarom?? 

Geen idee.!!! Onderbuik gevoel? 

 

Dus heb je do"s en dont"s betreft pc of kliniek. Tell me.! 

 

Liefs x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie

Allereerst natuurlijk :viannen_01:

Je gaat dus voor een wissel? Ik zou bij meerdere pc's langsgaan. Weet je al wat je wil? Hoe groot? Vorm? Dan weten de meesten wel welke pc daarvoor het best geschikt is.  

Succes met alles 

Groetjes pris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè prisje81

 

ik wil toch wel voor een D of E cup gaan.

vorm? Zijn er verschillende vormen? 

Ik heb wel wat foto's hier opgezocht van wat ik mooi vind 

 

*** 5 min later**** 

uhhh keek even bij jou foto's en die was ik al eerder tegen gekomen guess what, die had ik al opgeslagen om te kunnen laten zien als voorbeeld op mijn consult 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee Renate!

ik ben ook bij bergman in Rijswijk geholpen alleen door Dr. Stevens. Over de kliniek en het personeel heb ik alleen maar lovende woorden. Verder weet ik uit m'n hoofd dat @Lindsay12345 door dr.Koopman is geholpen. Zij kan je wat meer vertellen over hem. 

Als je vragen hebt verder stel ze gerust :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Renatec1987,

Wat een compliment zeg :)

Ja er zijn verschillende vormen. Je hebt ronde prothese en anatomisch (druppel), die laatste heb ik. Daarnaast heb je enorm veel merken. Het ligt een beetje aan de chirurg welk merk er gebruikt wordt. Maar als je een voorkeur hebt is het zeker raadzaam om uit te zoeken welke chirurg daarmee werkt. 

Wil je een D/E cup voor het zicht op qua bh maat. Want dit wijkt af. Dat weet je waarschijnlijk zelf wel maar ben benieuwd ;)  een mooie volle D cup is wel gaaf.... 

Heb je inmiddels al een keus gemaakt bij wie en waar?

Oh ja.. als je een @ voor mijn naam zet (of wie dan ook) dan wordt deze rose en krijg ik ook een melding. Dan kan ik makkelijker reageren

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Renatec1987 ik tag@Desert-Rose en @best_boobie even zodat ze deze topic kunnen samenvoegen met je voorstel topic. Dan staat alles mooi bij elkaar. 

Succes verder :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei prisje81:

@Renatec1987 ik tag@Desert-Rose en @best_boobie even zodat ze deze topic kunnen samenvoegen met je voorstel topic. Dan staat alles mooi bij elkaar. 

Succes verder :116:

had je me nou ook nog ff getagd in dat voorsteltopic, dan hoefde ik maar 2 keer te klikken en klaar :45:

Hihi, thanks @prisje81:53: 

Renatec ik voeg je topics even samen idd, zodat alles bij elkaar staat en je niet meerdere topics bij hoeft te houden. Zo blijft het voor jou en voor ons overzichtelijk :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Renatec1987 Bh maat kom ik op 75F uit. Voor het zicht is dit een "normale" D cup. 

En je bent lekker alles aan het ontdekken hier. Fijn! Succes op je consult.

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Renatec1987:

Dankje @best_boobie ik ben nieuwe hier dus nog van alles aan het  uit zoeken, als ik iets fout doe, hoor ik dat graag 

 

@prisje81 die @ had ik toevallig net uitgevonden :) mag ik vragen wat voor cup maat jij nu heb?

No problem meid, daar zijn wij voor :)
We laten het wel weten als er iets anders zou moeten, komt goed :35: 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hee, 

ik ben ook door dr koopmann geopereerd! Heb alleen maar lovende woorden over hem! Ik had ook een b cup en heb nu een E/F cup. 

Als je meer wilt weten hoor ik het wel! 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè meiden 

ik heb jullie hulp mening en ervaring nodig.

Net mijn consul gehad bij dr koopman bij Bergman kliniek.

zelf had ik een 500cc in gedachten maar hij raadde een 615cc aan, ik had een foto laten zien met mijn idee en verwachting.

nu ga ik twijfelen of het niet te groot gaat worden,

hij zei dat het een Volle D kleine E ging worden.

ik ben 165. Cm Lang en weeg 61 kg

 

dus hebben jullie een mening foto's do's en dont's 

 

pls spam met met alles:wub:

 

(heb gepast met zon pas prothese maar vond die erg puntig) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4 september 2016 om 10:41 zei Mikk95:

Hee, 

ik ben ook door dr koopmann geopereerd! Heb alleen maar lovende woorden over hem! Ik had ook een b cup en heb nu een E/F cup. 

Als je meer wilt weten hoor ik het wel! 

X

He meis. Zat even op je profiel te kijken en zag dat jij 450cc hebt.

toch gek dat ik dan 615cv nodig heb voor de zelfde cup maat.? Bijna een verschil van 200cc.! 

 

Heb geen idee hoe dat ik elkaar zit.

weet je welke prothese ze gebruikt hebben van Natrelle.? Misschien kan ik dat een beetje vergelijken 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Er zijn verschillende redenen waarom 600 cc bij iedereen anders uit pakt: de voor situatie, plaatsing,merk prothese, anatomisch of rond, profiel prothese, dus het is eigenlijk haast onmogelijk om te vergelijken.

Enige manier waarop je er zelf achter komt hoe het  er "ongeveer" na de bv voor jou uit gaat zien, is passen en eventueel een crisalix ( 3 D )  laten maken,maar ik vind dat deze toch best een behoorlijk vertekend beeld geeft , dus zou me dan meer focussen op de pas sessie.

Als je niet zeker bent van je huidige pc dan kun je natuurlijk ook altijd nog elders een consult plannen,en daarna je beslissing nemen bij wie jij je bv wilt laten doen.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Renatec1987:

He meis. Zat even op je profiel te kijken en zag dat jij 450cc hebt.

toch gek dat ik dan 615cv nodig heb voor de zelfde cup maat.? Bijna een verschil van 200cc.! 

 

Heb geen idee hoe dat ik elkaar zit.

weet je welke prothese ze gebruikt hebben van Natrelle.? Misschien kan ik dat een beetje vergelijken 

Hee, ik heb 415cc. Ik durf ook  niet precies te zeggen waar dat aan ligt. Het heeft ook te maken met je voorsituatie. Ik weet ook niet welke protheses ze hebben gebruikt heep eerlijk gezegd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Renatec1987:

Whoehooee :wub:

 

26 oktober boobie day.!! 

Ben zo blij als een klein kind!! Nog 6 weken wachten :43:

Hoi meis, 

Super dat je een datum hebt, nu kun je heerlijk af gaan tellen.

Ik heb je titel aangepast en je topic verhuisd, hier kun je verder nu al je updates, vragen en ook na je operatie je verslag neerzetten, zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Desert-Rose:

Hoi meis, 

Super dat je een datum hebt, nu kun je heerlijk af gaan tellen.

Ik heb je titel aangepast en je topic verhuisd, hier kun je verder nu al je updates, vragen en ook na je operatie je verslag neerzetten, zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan.

xx

Ja dankje x :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.