Ga naar inhoud

Stoppen met Roken voor de bv..


Gab2402

Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

29/9 word ik geopereerd.. Nu ben ik iedere maandag van plan te stoppen met roken.. Maar het wil niet echt lukken! Zijn jullie wel/niet gestopt voor de operatie en waarom wel/niet?! 

 

Alvast bedankt voor jullie reacties!!

 

Xx Gab

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Gab2402 en @nathalietje ik ben vanaf vorige week vrijdag gestopt. Heb afgelopen weekend nog wel 3 sigaretjes mee gerookt met me zus maar vanaf maandag niet meer. Ik heb het geluk dat mijn vriend ook moest stoppen met roken dus we hebben het samen gedaan. Niet dat we echt gezellig waren de afgelopen paar dagen maar het lukt nog wel. Ze zeggen dat het beter is voor de wondgenezing en het herstel om te stoppen, en sommige klinieken eisen ook dat je minstens een week voor de operatie stopt. Dus alles voor het goede doel en ja het is natuurlijk wel wat gezonder. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei debbiethisisme:

Hi @Gab2402 en @nathalietje ik ben vanaf vorige week vrijdag gestopt. Heb afgelopen weekend nog wel 3 sigaretjes mee gerookt met me zus maar vanaf maandag niet meer. Ik heb het geluk dat mijn vriend ook moest stoppen met roken dus we hebben het samen gedaan. Niet dat we echt gezellig waren de afgelopen paar dagen maar het lukt nog wel. Ze zeggen dat het beter is voor de wondgenezing en het herstel om te stoppen, en sommige klinieken eisen ook dat je minstens een week voor de operatie stopt. Dus alles voor het goede doel en ja het is natuurlijk wel wat gezonder. 

@debbiethisisme knap van je! Bij mij is de motivatie ver te zoeken.. Ook al is het voor een hééél goed doel natuurlijk! Ga maandag weer een poging wagen.. 

Wanneer word jij geholpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi! 

Hier nog iemand die iedere maandag zegt te stoppen met roken, ik word 5 november geopereerd en ik ben best bang gemaakt door de chirurg met horrorverhalen over herstel. Alleen lukt het me gewoon niet te stoppen, iedereen rookt om me heen en op het werk ook :( ik heb al vanaf maandag nicotinekauwgom in mijn tas zitten, maar nog niet aangeraakt. En ook minderen gaat er zo weer een pakje doorheen. Help! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Tuesday, September 06, 2016 om 17:04 zei Gab2402:

Hallo Dames,

29/9 word ik geopereerd.. Nu ben ik iedere maandag van plan te stoppen met roken.. Maar het wil niet echt lukken! Zijn jullie wel/niet gestopt voor de operatie en waarom wel/niet?! 

 

Alvast bedankt voor jullie reacties!!

 

Xx Gab

 

 

 

Hoi , 1 september bv gehad een niet gestopt met roken eerste week na  bv heb ik wel 5 / 6 sigaretten per dag gerookt nu 18 dagen bv een rookt verder geen probleem .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ja op zich tegen mij werd er ook niet echt gezegd om te stoppen maar ik rook niet zo veel nee ik probeer wel 2 of 3 per dag te roken dat is voeldoende. Er zit wel een langer tijd er tussen. 1 x ochtend middag en avond na eten dan is het te doen maar helemaal stoppen weet ik niet. Misschien na de bv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.