Ga naar inhoud

Zonneke : 27 januari 2017 : Dr. Lefevre : Aalst


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, 

al enige tijd lees ik verslagen ivm borstvergrotingen, twijfels en vragen komen steeds terug. Vandaar dat ik me even aan jullie voorstel en misschien kunnen jullie mijn vragen beantwoorden

Ik ben mama van 2 kindje en werk als verpleegkundige. Vroeger had ik een C-cup nu B vooral de lege bovenpool van borst is weg en maakt dat ik mezelf niet goed voel. 

Ik ben reeds 2 consulten gehad. Men raad mij aan om borstvergroting uit te voeren met een bortslift, naar schijnt 1van de moeilijkere operaties. 

ik stel mij steeds de vraag: ga je de prothese zien of niet? Wat is meest natuurlijke? Wat is beste voor of achter de spier? Ik weet het allemaal niet goed meer. 

Gaat het resultaat wel aan mijn verwachting voldoen? Ik heb deze week nog 3e advies bij Dr Demeyere. Ik lees hier veel lovende commentaar. Ik hoop van hem nog meer duidelijkheid te krijgen. 

Ook de rustperiode nadien 2weken niet mogen werken en Houdt dit ook in dat ik kindjes niet meer mag optillen? Dit vind ik toch wat struikelblok. Niet evident allemaal of moet ik gewoon zie op moment zelf wat al dan niet kan. 

Kunnen jullie me met al mijn vragen helpen of jullie advies hierover geven. 

Grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Zonneke:

Hallo iedereen, 

al enige tijd lees ik verslagen ivm borstvergrotingen, twijfels en vragen komen steeds terug. Vandaar dat ik me even aan jullie voorstel en misschien kunnen jullie mijn vragen beantwoorden

Ik ben mama van 2 kindje en werk als verpleegkundige. Vroeger had ik een C-cup nu B vooral de lege bovenpool van borst is weg en maakt dat ik mezelf niet goed voel. 

Ik ben reeds 2 consulten gehad. Men raad mij aan om borstvergroting uit te voeren met een bortslift, naar schijnt 1van de moeilijkere operaties. 

ik stel mij steeds de vraag: ga je de prothese zien of niet? Wat is meest natuurlijke? Wat is beste voor of achter de spier? Ik weet het allemaal niet goed meer. 

Gaat het resultaat wel aan mijn verwachting voldoen? Ik heb deze week nog 3e advies bij Dr Demeyere. Ik lees hier veel lovende commentaar. Ik hoop van hem nog meer duidelijkheid te krijgen. 

Ook de rustperiode nadien 2weken niet mogen werken en Houdt dit ook in dat ik kindjes niet meer mag optillen? Dit vind ik toch wat struikelblok. Niet evident allemaal of moet ik gewoon zie op moment zelf wat al dan niet kan. 

Kunnen jullie me met al mijn vragen helpen of jullie advies hierover geven. 

Grts

:viannen_01:

Lees hier alles goed door werkt verslavend hoor^_^ als leek vind ik het nog al wat om een lift uit te voeren als je van een C cup naar een B cup bent gegaan.

Mag ik vragen bij welke pc je eerder op consult bent geweest,ben benieuwd wat Dr.Demeyere voor advies geeft.

Deze pc staat goed aangeschreven @best_boobie zij heeft een BV bij hem ondergaan.

Succes bij je derde consult.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Zonneke:

Hallo iedereen, 

al enige tijd lees ik verslagen ivm borstvergrotingen, twijfels en vragen komen steeds terug. Vandaar dat ik me even aan jullie voorstel en misschien kunnen jullie mijn vragen beantwoorden

Ik ben mama van 2 kindje en werk als verpleegkundige. Vroeger had ik een C-cup nu B vooral de lege bovenpool van borst is weg en maakt dat ik mezelf niet goed voel. 

Ik ben reeds 2 consulten gehad. Men raad mij aan om borstvergroting uit te voeren met een bortslift, naar schijnt 1van de moeilijkere operaties. 

ik stel mij steeds de vraag: ga je de prothese zien of niet? Wat is meest natuurlijke? Wat is beste voor of achter de spier? Ik weet het allemaal niet goed meer. 

Gaat het resultaat wel aan mijn verwachting voldoen? Ik heb deze week nog 3e advies bij Dr Demeyere. Ik lees hier veel lovende commentaar. Ik hoop van hem nog meer duidelijkheid te krijgen. 

Ook de rustperiode nadien 2weken niet mogen werken en Houdt dit ook in dat ik kindjes niet meer mag optillen? Dit vind ik toch wat struikelblok. Niet evident allemaal of moet ik gewoon zie op moment zelf wat al dan niet kan. 

Kunnen jullie me met al mijn vragen helpen of jullie advies hierover geven. 

Grts

Welkom op het forum.

Ik dacht idd al net zoals @Ank wrom een borstlift. Wat ik hier zoal gelezen heb is dat de dames waar ook een borstlift is geadviseerd die zijn op consult bij dr Nio gegaan schijnt de pc met de gouden handjes te zijn. En die hebben uiteindelijk een normale borstvergroting gekregen.

En idd bij de meeste pc's is het 6 weken niet tillen geen repeterende bewegingen e.d.

En ja bij iedere pc is het anders.

Dus mijn advies meerdere consulten bij verschillende pc's plannen.

En heel veel succes ik ga je volgen.

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, 

Ik heb het topic wat je net hebt geopend weggehaald, omdat het precies dezelfde strekking heeft als dit topic, probeer al je vragen, onzekerheden, updates etc alsjeblieft in dit topic te zetten, zo heb je dan alles bij elkaar staan , en blijft het overzichtelijk.

Ik heb je titel een beetje aangepast, zo lijkt het meer op de laatste.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Desert-Rose:

He meis, 

Ik heb het topic wat je net hebt geopend weggehaald, omdat het precies dezelfde strekking heeft als dit topic, probeer al je vragen, onzekerheden, updates etc alsjeblieft in dit topic te zetten, zo heb je dan alles bij elkaar staan , en blijft het overzichtelijk.

Ik heb je titel een beetje aangepast, zo lijkt het meer op de laatste.

xx

Bedankt, desert-rose. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Monday, September 05, 2016 om 09:07 zei Zonneke:

Woensdag consult dr demeyere. Spannend! Kijk er naar uit! 

Ik ben reeds op consult geweest bij dr Van Waes en dr Heintz in Gent ene zei voor de spier, andere achter de spier. 

Nou dan ben uk eens benieuwd laat je iets weten? En succes:1bouncingboobs:

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag bij dr demeyere geweest, wat een ontgoocheling 

die spreekt van operatie te doen in 2tijden met 6m tussen pff moet ervan bekomen. Hoofd vol vragen al was zijn uitleg wel goed toch even slikken ook financieel nogal opdoffer 2keer aan kassa 

wat nu? Veel vragen of het resultaat dit alles waard is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een domper voor je. En zoals al eerder genoemd mss kan je wel een afspraak met dr Nio maken. Zoals ik hier vaker heb gelezen zijn de borstlifts bij hem vaak niet nodig 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Zonneke:

Bij elk van mijn consulten is er duidelijk over een lift gesproken, deze is echt nodig hoor. 

Als ik dit niet doe en enkel met prothese alles opvul dan ga ik een E of F cup hebben. 

Oh zo ik wist niet dat je zo'n grote cupmaat niet wilde. Ik weet wel in de wellness kliniek in genk dat 1 pc daar zit die doet meteen een borstlift en een bv in 1 operatie. 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik nog eens voor een 2de consult ga bij dr Heintz of dr lefevre. 

Wat is nu juist verschil tussen voor of achter de spier? De technische uitleg van pijn en duur van herstel ken ik ma fysiek? Klopt het dat je al u arm omhoog steek u prothese zichtbaar wordt als achter de spierwitte geplaatst? En dit niet als prothese voor de spier zit?  Ik kan mij allemaal zo moeilijk voorstellen. 

Heeft dit iets te maken met tijd dat verband moet gedragen worden? 

Grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Zonneke:

Ik denk dat ik nog eens voor een 2de consult ga bij dr Heintz of dr lefevre. 

Wat is nu juist verschil tussen voor of achter de spier? De technische uitleg van pijn en duur van herstel ken ik ma fysiek? Klopt het dat je al u arm omhoog steek u prothese zichtbaar wordt als achter de spierwitte geplaatst? En dit niet als prothese voor de spier zit?  Ik kan mij allemaal zo moeilijk voorstellen. 

Heeft dit iets te maken met tijd dat verband moet gedragen worden? 

Grts

Voor of achter de spier heeft ermee te maken of je genoeg eigen weefsel hebt en wat uiteindelijk de voorkeur van de pc heeft. Nou ik heb ze achter de spier en als ik mijn armen omhoog doe zie ik niks van het implantaat. Als ze voor de spier zitten zijn ze wel wat meer beweeglijker met lopen. Als je eens op google kijkt en de voor en nadelen van voor of achter de spier intikt dan krijg je ook al veel resultaten en uitleg.

 

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Hallo iedereen

ik heb mijn consulten nog eens overlopen en stel me nu vooral de vraag " hoe zien borsten eruit PO? Zakken deze na tijdje uit? Na hoeveel tijd zie ik hoe mijn borsten er echt uitzien? 

  Kan iemand me hier wat details rond geven? 

Ik ga voor 2de consult bij dr lefevre (Aalst) hij zou borstvergroting doen met lift. Mss ga ik ook nog eens bij dr Heintz wat extra advies vragen, ik twijfel nog welke Van beide het wordt. Dat ik BV wil dat staat vast.

Ik had veel verwachtingen bij dr demeyere maar vond ik een tegenvaller. 

Grts 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis, 

Wat jammer dat het zo'n teleurstelling is geworden bij Dr. DeMeyere, maar het gebeurt wel eens vaker dat een pc voorstelt om een lift en bv in 2 keer te doen, terwijl dat soms niet echt nodig is, maar dat is dan eenmaal de werkwijze van sommige pc's, want geloof niet dat wat ik allemaal in de voorgaande jaren heb gelezen over hem dat dit een pc is die alleen maar aan kassa denkt.

Voor de spier word eigenlijk alleen gedaan als je geen erge hang hebt en voldoende eigen borstweefsel, dus dit ligt heel erg aan de kwaliteit van je huid en weefsel.

Dual plane of volledig achter de spier zijn dan meestal meer de aangewezen oplossingen, en als de protheses in gaan dalen zul je merken dat de vorm van je borsten veranderd en je uiteindelijk toch een hele natuurlijke look gaat krijgen.

Borsten gaan altijd door de zwaartekracht iets hangen,en op zich is dat niet erg.

Als je twijfelt is het altijd goed om nogmaals langs te gaan voor een consult, of een consult te plannen bij een andere pc.

Het is uiteindelijk een grote beslissing die je neemt en je moet wel zeker zijn en de pc vertrouwen in zijn kunde.

Ik zou het alleen niet af laten hangen van reistijd, maar echt kijken naar de expertise van een pc.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ja ik heb reeds beslist eind januari krijg ik een borstlift met prothese bij dr lefevre in Aalst.

Ik heb uiteindelijk gekozen om prothese achter spier te laten plaatsen. Ik ben reuze benieuwd hoe ze er uiteindelijk gaan uitzien. Ook wel terug wat twijfels over risico maar ik wil me echt beter voelen in mijn vel. 

Mercikes voor je reactie. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Zonneke

Hoi meis,

Fijn dat je de knoop hebt doorgehakt, ik heb gelijk je titel een beetje aangepast, wanneer in januari word je geholpen dan vermeld ik dat ook nog even in de titel.

En iedere operatie brengt risico's met zich mee, maar je gaat je inderdaad na de operatie zo veel fijner voelen,dat je de twijfel maar een beetje opzij moet zetten.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben blij dak knoop heb doorgehakt. Langs ene kant is aftellen nog 2maand maar langs andere kant voelt dubbel hoop dat mijn nieuwe borsten mooi gaan zijn, dat er geen complicaties optreden ook met wat 'de mensen' gaan zeggen speelt wat in mijn hoofd. 

Dat maar snel moment aanbreekt en dan gaan die gedachten ook wel verdwijnen hoop ik. 

@dessert rose bedankt voor je steun 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Zonneke:

Ja ik ben blij dak knoop heb doorgehakt. Langs ene kant is aftellen nog 2maand maar langs andere kant voelt dubbel hoop dat mijn nieuwe borsten mooi gaan zijn, dat er geen complicaties optreden ook met wat 'de mensen' gaan zeggen speelt wat in mijn hoofd. 

Dat maar snel moment aanbreekt en dan gaan die gedachten ook wel verdwijnen hoop ik. 

@dessert rose bedankt voor je steun 

Ah meis, wat andere gaan zeggen moet je gelijk naast je neerleggen, er zullen altijd mensen zijn die commentaar hebben, zolang jij dadelijk na je operatie maar trots in de spiegel kunt kijken, dan weet je waar je het voor hebt gedaan.

Graag gedaan, het is en blijft gewoon altijd spannend, maar toch ook wel heel erg leuk om naar uit te kijken.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hallo allemaal, 

 

binnen paar dagen is het zover,

het voelt zo raar irreel twijfels 

veel vragen over hoe het er gaat uitzien

je weet wat je hebt ma niet wat je gaat hebben nadien

angst voor pijn, hoe gaat het met kids gaan, wat zou al dan niet nog lukken. 

In hoeverre ga ik afhankelijk zijn van mijn partner pfffff 

 

heeft iedereen zo'n fase? Weet ni goed hoe ermee om te gaan? 

Btw foto's voor na heeft dit zin? Of wordt dit automatisch door plastische gedaan

hoe dichter alles komt hoe meer stomme vragen ik me stel. 

Grts 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen 

 

morgen is het zover, zoveel vragen die ineens in me opkomen

hoe gaat het er allemaal uitzien. Ik hoop dat alles goed verloopt

en mijn borsten eruit gaan zien zoals ik verwacht Ik heb toch stress voor resultaat

 

ook hoe gaat het zijn nadien? Wat ga ik al dan niet kunnen doen

hoe afhankelijk ga ik zijn van mijn partner? 

Ga ik mijne plan wat kunnen trekken? Ga ik echt zoveel pijn hebben? 

Langs andere kant voel ik me wel kalm vanbinnen, gevoel van komt wel allemaal goed

echt raar, hebben jullie ook dat gevoel gehad? 

 

Morgen hopelijk meer nieuws, ik hou jullie alvast op de hoogte 

 

grts 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Desert-Rose:

@Zonneke

 

He meis,

 

Ik heb je laatste topic samengevoegd met deze, zo heb je alles bij elkaar staan.

Ben je inmiddels al geopereerd, want ik kan nergens een datum vinden ;)

 

xx

Morgenvroeg word ik geopereerd in Aalst best spannend maar ook angst aanjagend 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah ok, dan ga ik zo de datum in je titel zetten, ja het is ook allemaal echt spannend, maar als je morgen wakker word heb je een paar mooie boobs, 

 

Zou nu nog even lekker uitgebreid gaan douchen, en de laatste dingetjes en hoop dat je vannacht een beetje kunt slapen.

 

Heel veel succes morgen, en het komt echt goed.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.