Ga naar inhoud

Nieuw


Aanbevolen berichten

Hallo dames!

Ik ben nieuw op dit forum en kan er precies niet zo goed aan uit :rolleyes:.

Ik ben hier opzoek naar meer info over Dr Verdonck, maar vooral naar de resultaten ervan.

Momenteel heb ik een kleine A (bijna AA) en ben al 2x bij dr Verdonck geweest, maar durf nog steeds de stap niet te zetten.:(

Enerzijds uit hééééééél grote angst voor de operatie + de pijn!! en anderzijds uit schrik voor het resultaat, gaat het niet te fake zijn.. Hoe zit het als je 70 of 80 bent..? Dan heb je nog perfecte borsten (vrij onrealistisch denk ik :D).

Hoop wat ervaringen hier samen met jullie uit te wisselen

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Welkom op BF :) 

Wat een inlognaam joh :45: .. Je weet dat je iedere keer hiermee moet inloggen he? Rechtsboven in de zoekbalk kun je informatie en operatieverslagen vinden over jouw PC. Misschien helpt het als je leest hoe iedereen er doorheen gekomen is mbt het herstel en meer kennis opdoet. 

Als jij duidelijk aan geeft dat je natuurlijke borsten wenst dmv voorbeeld foto's en vraagt of dit resultaat haalbaar is bij jouw, lijkt het mij dat dit goed te doen is door jouw PC. Heb mooie verdonckies voorbij zien komen hier :) Zouden zo voor natuurlijke boobs door kunnen gaan ;) 

Welke angsten heb je voor de operatie? En pijn... Is bij iedereen verschillend maar hoort er ook bij. De een heeft geen pijn en de ander wel maar een goede medicatieschema vangt het ergste op. Pijn is tijdelijk maar de boobs...forever!! 

Als ik een oudje ben mag ik hopen dat ze nog fier staan :45: maar vrees dat ouderdomsproces van mijn huid en de zwaartekracht gewoon doorgaan helaas. Denk dat ik nog een wisseltje pak voordat ik het bejaardenhuis inga :P 

Neem je tijd voordat je beslist!! Je moet er 100% achter staan. En bespreek je angsten ook met je PC! 

Succes en heel veel wijsheid.

xx

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.