Ga naar inhoud

Thelma & Louise- : 6 juli 2010 : Dr. Beekman : Van Linschoten Kliniek : Hilversum


Gast thelma & Louise

Aanbevolen berichten

Gast thelma & Louise

Hoi dames,

5 dagen geleden nieuwe boobs gekregen. Net zo als de rest pijn gehad maar het wordt elke dag minder gewoon flink pijnstillers nemen en rusten.Ik slik al 2 dagen niets meer. Jaren lang genoeg psychisch pijnlijke momenten gehad dus die paar weekjes is niets.

Vraag me af hoelang het duurt voordat ze hun natuurlijke vorm krijgen. Links is al wat gezakt aan de bovenkant en ook zachter aan de bovenkant . Rechts zit dus hoger is harder en lijkt ook wat groter vooral aan de zijkant boller. Ik zit er met mn bovenarm tegenaan zeg maar.Zijn dit zwellingen????

Ik ben er nu al heel erg blij mee en kan niet wachten om zonder bh gewoon lekker naakt rond te lopen om mezelf te bewonderen. Klinkt misschien raar maar ik bekeek mezelf gewoon nooit graag naakt.

Groetjes, me and my 2 best friends

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, op de eerste plaats PROFICIAT!

Heb de mijnen van de 14e juni, en het gaat hier nu dus al weer een heel stuk beter. Ook vanaf dag 1 verschil gehad tussne de linker en rechterborst, ook nu nog is de linker meer rond en zie ik de rand? as. maandag weer op controle en vraag ik het nogeens na. De rechterborst is eigenlijk prefect!

Je staat nog aan het begin van je herstel, dus ff dit: laat je niet ontmoedigen, kuister goed naar je lijf, en geniet er elke dag van, het gevoel van jippie komt sneller dan je denkt, enne geduld,geduld.

Ik wens je een zeer goed herstel zodat je er snle van kunt genieten,

grz, Deesist

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi , welkom :)

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten :43:

vocht begint op dag 2 a 3 en kan aanwezig zijn tot een week of 3(met pech)

vocht verplaatst zich ook,dus je kan steeds op verschillende plaatsen zwelling hebben/zien.

door de vocht kan het ook zijn dat je borsten ongelijkheid vertonen,geen zorgen,dit trekt helemaal bij als het vocht eruit is en de boel gaat zakken/dalen.

wat heb je trouwens gekregen?

hoeveel cc,s? welke plaatsing?welke prothesen enz?

ben super benieuwd...

beterschap

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thelma & Louise

He meis, op de eerste plaats PROFICIAT!

Heb de mijnen van de 14e juni, en het gaat hier nu dus al weer een heel stuk beter. Ook vanaf dag 1 verschil gehad tussne de linker en rechterborst, ook nu nog is de linker meer rond en zie ik de rand? as. maandag weer op controle en vraag ik het nogeens na. De rechterborst is eigenlijk prefect!

Je staat nog aan het begin van je herstel, dus ff dit: laat je niet ontmoedigen, kuister goed naar je lijf, en geniet er elke dag van, het gevoel van jippie komt sneller dan je denkt, enne geduld,geduld.

Ik wens je een zeer goed herstel zodat je er snle van kunt genieten,

grz, Deesist

Had even wat problemen met posten...

Bedankt voor de info, ben ook zo ongeduldig! Kan natuurlijk niet verwachten dat alles al helemaal goed is.

Ben benieuwd wat je pc gaat zeggen.

Groetjes :1bouncingboobs:

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thelma & Louise

hoi hoi , welkom :)

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten :43:

vocht begint op dag 2 a 3 en kan aanwezig zijn tot een week of 3(met pech)

vocht verplaatst zich ook,dus je kan steeds op verschillende plaatsen zwelling hebben/zien.

door de vocht kan het ook zijn dat je borsten ongelijkheid vertonen,geen zorgen,dit trekt helemaal bij als het vocht eruit is en de boel gaat zakken/dalen.

wat heb je trouwens gekregen?

hoeveel cc,s? welke plaatsing?welke prothesen enz?

ben super benieuwd...

beterschap

greetzz moontje

Bedankt Moontje ben gerustgesteld. Snap niet dat ze je dit verhaal bij ontslag vertellen.

Van 75 a/b naar ongeveer c met 290cc duel plane MacGhan 410.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd met je nieuwe :1bouncingboobs: ! ik heb ze 2 dagen na jou gekregen en oei wat een pijn!

Bij mij begon de zwelling ook pas de 2e dag en is nu nog steeds erg. Heb jij ook van die tape op de bovenkant en tussen je borsten? Ik lijk wel de enige die dit heeft als ik zo op het forum lees en ik vind het knap pijnlijk en irritant...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik vind het soms ook gek te lezen/weten dat er menig dames zijn die deze dingetjes net niet weten,dit is een nazorg wat de arts/kliniek zeker moet meegeven aan je,zodat je je veel minder zorgen hoeft te maken.

gelukkig zijn we hier om elkaar zo de zorgen te bespreken en gerust te stellen.

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thelma & Louise

:163:

gefeliciteerd met je nieuwe :1bouncingboobs: ! ik heb ze 2 dagen na jou gekregen en oei wat een pijn!

Bij mij begon de zwelling ook pas de 2e dag en is nu nog steeds erg. Heb jij ook van die tape op de bovenkant en tussen je borsten? Ik lijk wel de enige die dit heeft als ik zo op het forum lees en ik vind het knap pijnlijk en irritant...

Jij ook gefeliciteerd!!

Ja deze pijn is niet fijn dacht vanmorgen ach kan even met mn kids van 1,5 en 3,5 balletje rollen leek me redelijk veilig. Maar hij sloeg ineens keihard met zn koppie achterover zo tegen mn tiet aan!!!!!! :24: Dacht even dat ik dood ging!

Nee ik heb ook geen tape..... Waar is dat voor???

Heb gelijk een speciale bh daar aangeschaft. Lijkt me idd niet prettig! :23:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thelma & Louise

Hoi,

Maandag is het alweer 2 weken geleden sinds de operatie. Gaat allemaal eigenlijk heel goed ben na een week op controle geweest en alles zag er normaal uit. Hij zei dat ik voorlopig nog even niet te veel naar de vorm moest kijken ivm met zwellingen en dat het uiteindelijke resultaal pas na 3 mnd goed te zien is ( maar ik zie allemaal van die mooie foto s enkele dagen po).

In het begin was mn huid zo strak gespannen dat het totaal gevoelloos was. Nu wordt dat iets minder en voelt mn huid heel branderig aan vooral als er iets langs komt.Herkent iemand dit???

Heb van de week het sap van een stronk bleekselderij gedronken en de zwelling aan de linkerborst is volgens mij bijna weg maar bij de rechter zie ik weinig verandering sinds de operatie. Er moet toch al wel wat vocht weg zijn?

Alle info is welkom!!

Groetjes T&L

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi !

Zag dat je even bij me op bezoek geweest bent in mijn profiel . Meestal wil dat zeggen dat er 'iets scheelt' en bij jou blijkt dat dus niet anders :unsure: Vandaar dat ik je even kom geruststellen :1:

De eerste maanden is dual plane plaatsing dus niet echt mooi . Die mooie foto's van enkele dagen po zijn meestal van plaatsing op de spier . Daarbij komt dat de meeste dames na hun 'basisherstel' (van 6 weken > zo noem ik dat want echt genezen ben je dan nog niet) hier wegblijven , laat staan foto's plaatsen .

Nu , mijn foto's zijn wel vanaf dag 1 (walgelijk vond ik 'ze') tot 1 jaar PO . en dat is dag en nacht verschil hoor ! Ik stuur je mijn albumlink en ww even door , dan kan je zelf kijken .

Het vocht is pas na 3 weken echt weggewerkt door je lichaam . Zwelling kan zelfs nog wat langer aanhouden .

Die branderige pijn is je borstspier die aan 't genezen is en ik wil je niet teleurstellen maar dat gaat nog enkele weken aanhouden > dat minder uiteraard wel hoor naarmate de tijd voorbij gaat .

Met de 6 weken 'basisherstel' bedoel ik eigelijk dat dat de tijd is dat je protheses nodig hebben om goed in te kapselen . Het indalen gaat dan ook het snelst maar stopt nog niet . Na een drietal maanden zie je idd ongeveer de uiteindelijke vorm maar tot een jaar veranderd dat toch nog een beetje .

Het herstelt hangt af van persoon tot persoon en zelfs van borst tot borst . Bekijk je borsten als 2 verschillende operatiewonden die ieder een eigen herstel hebben . Gaandeweg kan het zijn dat de éne wat 'achterblijft' maw wat harder is of minder snel indaald of minder soepel is enz. ... Na verloop van tijd komt dat goed (die 3 maanden) , tot dan mag je je er eigelijk niet te fel op focussen . Ik weet dat het makkelijker gezegt dan gedaan is want die borsten , daar ben je 24u , 7op7 mee bezig omdat je ze gewoon 'voelt' .

Die 'kopstoot' van je zoontje , ik heb zoiets gelijkaardig (met een elleboog) meegemaakt : je ziet bijna letterlijk sterretjes voor je ogen hé . Maar geen paniek hoor , er zal daardoor niks 'mis' zijn .

Nog vragen ? Zeker stellen ! Onnodig je ongerust te maken .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thelma & Louise

Hoi !

Zag dat je even bij me op bezoek geweest bent in mijn profiel . Meestal wil dat zeggen dat er 'iets scheelt' en bij jou blijkt dat dus niet anders :unsure: Vandaar dat ik je even kom geruststellen :1:

De eerste maanden is dual plane plaatsing dus niet echt mooi . Die mooie foto's van enkele dagen po zijn meestal van plaatsing op de spier . Daarbij komt dat de meeste dames na hun 'basisherstel' (van 6 weken > zo noem ik dat want echt genezen ben je dan nog niet) hier wegblijven , laat staan foto's plaatsen .

Nu , mijn foto's zijn wel vanaf dag 1 (walgelijk vond ik 'ze') tot 1 jaar PO . en dat is dag en nacht verschil hoor ! Ik stuur je mijn albumlink en ww even door , dan kan je zelf kijken .

Het vocht is pas na 3 weken echt weggewerkt door je lichaam . Zwelling kan zelfs nog wat langer aanhouden .

Die branderige pijn is je borstspier die aan 't genezen is en ik wil je niet teleurstellen maar dat gaat nog enkele weken aanhouden > dat minder uiteraard wel hoor naarmate de tijd voorbij gaat .

Met de 6 weken 'basisherstel' bedoel ik eigelijk dat dat de tijd is dat je protheses nodig hebben om goed in te kapselen . Het indalen gaat dan ook het snelst maar stopt nog niet . Na een drietal maanden zie je idd ongeveer de uiteindelijke vorm maar tot een jaar veranderd dat toch nog een beetje .

Het herstelt hangt af van persoon tot persoon en zelfs van borst tot borst . Bekijk je borsten als 2 verschillende operatiewonden die ieder een eigen herstel hebben . Gaandeweg kan het zijn dat de éne wat 'achterblijft' maw wat harder is of minder snel indaald of minder soepel is enz. ... Na verloop van tijd komt dat goed (die 3 maanden) , tot dan mag je je er eigelijk niet te fel op focussen . Ik weet dat het makkelijker gezegt dan gedaan is want die borsten , daar ben je 24u , 7op7 mee bezig omdat je ze gewoon 'voelt' .

Die 'kopstoot' van je zoontje , ik heb zoiets gelijkaardig (met een elleboog) meegemaakt : je ziet bijna letterlijk sterretjes voor je ogen hé . Maar geen paniek hoor , er zal daardoor niks 'mis' zijn .

Nog vragen ? Zeker stellen ! Onnodig je ongerust te maken .

Echt heel erg bedankt voor je reactie! Alsof je mn gedachte hebt gelezen! Wanneer mn kids op bed liggen is t eerste wat ik doe is het borstenforum afzoeken naar foto s (voel me net een gluurder) en info.

Ik vind ze idd op het moment niet mooi. De eerste keer dat ik ze zag ben ik in tranen uitgebarsten en toen ik mn man vroeg wat hij ervan vond reageerde hij in alle eerlijkheid waardoor ik me helemaal ongelukkig voelde.

Elke dag neem ik me voor om even geen aandacht te besteden aan mn borsten en niet in elke spiegel te kijken wannneer ik langs loop maar.......moeilijk, termijl ik mezelf normaal aardig in de hand heb.

Mijn incisie is geplakt en het litteken is aan 1 kant aardig hobbelig zou dat een beetje recht trekken als alle lijm weg is denk je.

Wens je nog een hele fijne dag, die van mij gaat er steeds beter uitzien,THANX!

Groetjes T&L

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thelma & Louise

B-cupje, waar moet ik kijken voor jou ww om je album te bekijken. Ben natuurlijk heel erg benieuwd!

Heb trouwens nog even gebeld naar de kliniek en het blijkt dat ik de lijm resten eraf moet pulleken! Terwijl Ze zeiden dat ik er niets aan moest doen toen ik wegging, lekker duidelijk :rolleyes: , maar goed we gaan t doen.

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat bobbeltje in je litteken is gewoon littekenweefsel en trekt wel weg hoor .

Weet niet of je littekencréme of -olie hebt ? Zelf heb ik olie v/d kliniek meegekregen maar daarna ben ik littekencréme in het Kruidvat (van merk kruidvat zelf) gaan halen , koste geen 3 euro . Je kan ook amandelolie gebruiken .

Je kan ook littekencréme door huisarts laten voorschrijven maar meen gelezen te hebben dat het ergens in de 30 euro kost .

Wanneer je dat 2x daags smeert 'masseer' je je litteken wat het soepeler maakt de doorbloeding stimuleert .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thelma & Louise

Bedankt dat ik je foto s mocht zien, wat een verschil het begin en nu! En mooi ook!

Die nietjes in het begin ik zou echt hebben gedacht, dit komt nooit goed maar wat is het prachtig geheeld zeg!

De pc die mij geholpen heeft, heeft meegewerkt om een creme te ontwikkelen. Okare littekencreme. Toen ik wegging kreeg ik een leuk tasje mee met daarin de littekencreme, een dag en een nachtcreme. Hardstikke leuk natuurlijk en het is ook een fijne creme want mijn huid verdraagt bijna niets.

Nu heb ik dus geprobeerd om die lijmresten op mn litteken weg te halen maar ik krijg t er niet af! :wacko: Ga maar ff zoeken op t net of ik iets kan vinden waarmee ik t weg kan halen anders heeft smeren ook geen zin.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.