Ga naar inhoud

Mar1978! : 30 september 2016 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben Marieke 38 jaar en krijg 30 september eindelijk nieuwe borsten!!! Joehoe!!! Ik word in kliniek Amstelveen geopereerd door dr. Koeijers. Ik heb na het krijgen van mijn 2 kinderen een kleine A cup overgehouden. Ik ga met een 390 cc dual plane naar een D cup. Ik schrok hier eerst van.... dacht is veelste groot. Na het zien van de crisalix was ik gerustgesteld, dat gaat mooi worden.

Ik moet het forum nog een beetje uitvogelen, wil ook graag foto's plaatsen en bekijken hoe het bij jullie is geworden!!

groetjes Marieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé meid! Allereerst :viannen_01:

En wat leuk, je hebt al een datum! Dan kan @best_boobie of @Desert-Rose je topic aanpassen.

Ik ben zelf ook geholpen door dokter Koeijers. Ik vind het een fijne chirurg. 

Spannend allemaal? Je vindt hier vast alle info. 

Succes alvast! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis, 

Welkom en ik zag dat ik geroepen werd door @prisje81   :)  dus ik heb even je titel aangepast en je topic verhuisd naar een andere categorie,dus in dit topic kun je nu gewoon al je updates, eventuele vragen en dadelijk na je operatie ook je verslag neerzetten,als je dat leuk vind.

Hoe je foto's kunt plaatsen en nog meer info vind je in het prive bericht dat je hebt ontvangen bij je aanmelding, deze vind je bij het envelopje in de rechter bovenhoek.

Ook via de zoekbalk kun je heel veel informatie vinden.

Dus kijk lekker op je gemak rond.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, welkom hier! 

Ik word ong 2 weken na jouw geopereerd door dr Koeijers, krijg ong hetzelfde als jouw! Ik zal je gaan volgen :D!

Het forum is erg fijn, je kunt altijd je vragen stellen en ik heb al veel voorbereiding hier vandaan gehaald. 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Zo meiden nog een weekje en dan zit ik achter de pc met 2 nieuwe borsten! Heb er gewoon zin in....en geen spanningen gelukkig. Die komen ws de avond voor de operatie.

Ben nu lekker nog alle verhalen aan het doorlezen om te kijken of ik nu alles weet...haha.  

Ik hoor een hele boel meiden over die strakke band, dr Koeijers gaf aan dat ik dat niet hoefde, zijn er meer die dat niet hebben hoeven dragen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Mar1978!:

Zo meiden nog een weekje en dan zit ik achter de pc met 2 nieuwe borsten! Heb er gewoon zin in....en geen spanningen gelukkig. Die komen ws de avond voor de operatie.

Ben nu lekker nog alle verhalen aan het doorlezen om te kijken of ik nu alles weet...haha.  

Ik hoor een hele boel meiden over die strakke band, dr Koeijers gaf aan dat ik dat niet hoefde, zijn er meer die dat niet hebben hoeven dragen?

 

Achter de pc? :45:

Ik weet wat je bedoeld, maar heb toch ff een raar beeld voor ogen :45:

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi allemaal het is nu 2:34 en ben net even wakker. Slapen valt mij tot nu toe erg mee. Veel kussens en zo'n vliegtuig kussentje maken dat ik vrij pijnloos kan slapen. Tot je op moet staan....dan weet je weer dat ze daar bezig zijn geweest. Het voelt als flinke spierpijn of voor de moeders onder ons als stuwing tijdens borstvoeding. Ze zijn flink gezwollen door het vocht. Maar ohh wat ben ik blij als ik naar beneden kijk. Ze staan fier omhoog, het is het allemaal waard!!!!!

okverslag:

Om  5 uur ging de wekker. Ik nam mijn paracetamol met AA drink, zodat ik toch nog wat suikers binnen kreeg.

6 uur reden wij naar Amstelveen, het was 50 min rijden voor ons. Ik voelde mij nog steeds rustig en ontspannen...het is B-day (borstendag)

7 uur aankomst in kliniek Amstelveen waarna de intake plaatsvond. Ze zijn allemaal ontzettend vriendelijk!!! Je krijgt je polsbandje met naam op en nam weer plaats in de wachtkamer. Langzaam zie je het Ok team binnen druppelen

7:30 Ik mag mee naar boven waarna je je mag omkleden (okjas, slofjes en muts. De anastesie assistent prikt ren infuus en geeft de antibiotica. Dr Koeijers kwam langs om af te tekenen en nogmaals de cc's en Ok door te spreken

8 uur start de Ok naar een korte checklist...ook daar is iedereen heel vriendelijk en stellen je gerust. Je komt onder een heerlijke warme deken. Door het slaapmiddel val je al snel in slaap...

8:45 wordt ik wakker op de verkoever. En als eerste gaat de deken omhoog...joehoe daar zitten ze dan...heel erg blij lig ik te genieten dat het klaar is. In beide borsten is de 390 cc gegaan en het staat heel natuurlijk

9 uur krijg ik thee, en kort daarna 2 beschuitjes met jam en bouillon. Door de suikers en zout voel ik mij enorm opknappen

9:15 moest ik plassen, ik mocht mij gelijk met wat hulp aankleden. Ik stond nog iets wiebelig op mijn benen maar dat verdween al snel.

9:30 infuus werd verwijderd en ik kreeg mijn poliafspraak ed. De chirurg liep nog langs waarna ik lekker naar huis mocht!!

Beneden zat mijn man te wachten! Ik had cola voor in de auto, lekker nog wat suikers.

We reden om 10:15 onze woonplaats in om eerst nog bij de apotheek de medicatie op te halen omeprazol voor de maag en diclofenac voor de pijn.

10:30 lag ik heerlijk voldaan op de bank met een kop thee.

Wat is het enorm snel gegaan.. Een wortelkanaalbehandeling bij de tandarts duurt langer....

ik zou iedereen kliniek Amstelveen en vooral ook dr Koeijers aanraden, wat een vakman!

Liefs Marieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies! Fijn dat je het zo ervaren hebt! Het slapen herken ik.. Zolang je stil ligt is er niks aan de hand maar om dan omhoog te komen is nogal pijnlijk.. Ben je nu ingetapet of heb je een drukhes of iets aan? En wanneer mag het er bij jou af? 

Groetjes Gab

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.