Ga naar inhoud

Welk kledij voor de kliniek?


Viky

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

Het is zover, volgende week heb ik borstverkleining operatie. Ik wilde niet te veel op voorrand over de operatie praten of lezen, was er zenuwachtig van... Maar er moeten, natuurlijk, de voorbereidingen gedaan worden. En nu de vraag is welk soort kledij best is voor de opname? Ik dacht aan een pyjama in 2 stukken of beter een kamerjas en een broek, of een kleedje met sluiting? Of andere combinaties? Is het waar dat jij de eerste dag niet zelfstandig naar de wc kan?! 

Alvast bedank!

Viky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Viky!

ik had een pyjama bloesje en n kort broekje van de h&m ( die van 20 euro), maar wellicht heeft de primark ook n eigen versie ofzo iets.

en in de weken erna bloesjes en vestjes en leggings en joggingbroeken. 

En je kunt gewoon zelfstandig naar de wc hoor!, maar als je dat lastig vindt kun je gewoon op t belletje drukken en dan komt de verpleegkundige je gewoon helpen, maar dat leggen zevallemaal uit! Komt goed 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meiden..

Spannend dus voor jullie!

Ik heb dan geen bvk gehad maar een bvg, maar ik vond een simpel vest ideaal voor erna... aangezien alles in je bovenlichaam zeer doet en je wss een tshirt de eerste dagen niet aan kan/mag doen...  ook had ik een joggingbroek en makkelijke schoenen waar ik zo in kon stappen aan.. bukken ging echt niet..

Weet niet of je er iets aan hebt maar dacht ik vertel t gwn haha..

Succes met de voorbereidingen en straks de dag zelf :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend! Ik heb 7 weken geleden een bvk gehad en ben er erg blij mee! Ik had ook een pyama blousje mee met knoopjes aan de voorkant, dat is sowieso wel aan te raden, want je mag je armen niet omhoog doen. Uiteindelijk had ik het continu zo warm daar dat ik alleen in m'n sportbh en een kort broekje heb geslapen! Voor de volgende dagen had ik ook joggingbroeken en blousjes met voorsluitingen of hemdjes met spaghettibandjes (die kun je van onderaf naar boven schuiven dus hoeven je armen niet omhoog)

Ik had na de operatie verhoging dus had het wel warm maar dat zal overal anders zijn! Het kan ook juist zijn dat je het na de operatie koud hebt dus misschien is een vestje mee wel lekker. 

Ik had 12 uur bedrust en mocht ook niet zelf naar de wc, dit was een stukje lopen namelijk. Maar lees ook vaak dat meiden van de verpleegkundige toch wel naar de wc mogen. Ik had het wel gekund hoor, 's nachts (12 uur na de operatie) mocht het weer en ik had nergens last van :) Het is dus de vraag of het mag, maar waarschijnlijk kán het wel gewoon!

Alvast heel veel succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na de schrik van de Inno prijzen voor 1 bovenstuk 100€! Ben ik in de H&m gestapt en direct een leuke en heel lichte pyjama uit 3 delen gekocht. Precies goed voor wat Sanne95 zegt! Met een lange broek en een shortje bij! 

Sanne95 ik moest toch lachen over die topje die je langs je benen aantrekt lol! :) hoe een kleine beperking de creativiteit ontwaakt! Bedankt voor alle tips! 

Heb ik goed begrepen dat je in de ziekenhuis langer dan 1 nacht gebleven? 

Pc zei mij dat ik al de volgende dag al naar huis zou mogen (als alles ok is)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je al een pyama gevonden hebt, handig met korte en lange broek :) Haha ik had de tip ook hier ergens van iemand gelezen, maar het bleek heel handig, ik heb de eerste dagen steeds die topjes aangehad haha. 
Ik ben ook maar 1 nacht gebleven, mocht dus ook de volgende ochtend (vroeg) alweer naar huis, gelukkig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.