Ga naar inhoud

Michelleberg : 24 augustus 2016 : Dr. Wu : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi dames 

eergister een borstlift gehad met verwijdering van mijn protheses maar als ik zo kijk is mijn ene borst groter of hoger dan de andere trekt dit nog bij graag jullie ervaring hierover 

grts Michelle 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi franca 

bedankt voor je snelle reageren ik ben gewoon beetje onzeker denk ik ben al 3x eerder geopereerd aan mijn borsten maar toch weet ook wel dat het (meestal) goed komt maar omdat ik er dit keer geen protheses meer in heb terug laten plaatsen is het toch weer even anders geduld moeten we hebben hahah :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Mag ik vragen of jij voor je eerste operatie ook grootteverschil had?
Het kan echter ook zijn dat er nog flink wat zwelling in je ene borst zit, waardoor deze nu groter is.. De tijd zal het idd leren, maar kan me wel voorstellen, dat als je geen prothesen hebt, je je er wel zorgen om maakt..

Waarom zijn de prothesen verwijderd? Vanwege terugkerend overmatig kapsel?

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi bb

voor alles had ik geen verschil in mijn borsten mijn eerste borstvergroting is ook al 14 jaar geleden ongv de 2e operatie vorig jaar een wissel met lift ik heb er nu voor gekozen om ze eruit te halen omdat ze echt veelste groot waren ik had veel klachten ervan 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Oh wat balen dat ze veel te groot waren zeg! Je wilde dus enkel wat meer volume en dat pakte anders uit...

Nou, wacht het dan toch  nog maar een tijdje af, want er is een goede kans dat die ene borst gewoon meer vocht vast houdt...
Zou zeker even aankijken tot 6 weken po.. en daarna zul je sowieso wel weer bij je pc op controle moeten, neem ik aan?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.