Ga naar inhoud

Joyce87 : 17 maart 2017 : Dr. Bronckaerts : St. Jozef ziekenhuis : Turnhout


Gast Joyce87

Aanbevolen berichten

Hey allemaal,  ik heb eens een vraagje.  Hoe lang kan een zwelling duren? Of beter gezegd wanneer kan je er vanuit gaan dat je borst min of meer de maat heeft gehaald? Ik begin me een beetje zorgen te maken over mijn linkse... vandaag heb ik echt het gevoel dat die ene nog groter is geworden.... Kan dat, dat hij nog groter word en meer zwelt na 4 weken? Ik hoop dat jullie kunnen helpen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste Reactie
16 uur geleden zei Joyce87:

Hey allemaal,  ik heb eens een vraagje.  Hoe lang kan een zwelling duren? Of beter gezegd wanneer kan je er vanuit gaan dat je borst min of meer de maat heeft gehaald? Ik begin me een beetje zorgen te maken over mijn linkse... vandaag heb ik echt het gevoel dat die ene nog groter is geworden.... Kan dat, dat hij nog groter word en meer zwelt na 4 weken? Ik hoop dat jullie kunnen helpen...

 

Hey meid,

 

Ik heb tot een week of 5 a 6 zeker nog wel last gehad van zwelling. Vooral als ik een wat drukkere dag had gehad. Op dat moment was ik me er niet heel bewust van, maar als ik nu de foto's terug zie is er na die 6 weken nog van alles veranderd en soepeler geworden. Qua maat is het ook nog wat veranderd, ik heb nu een smallere omvang dan toen, en een grotere cup.

 

groetjes Eline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een vraagje. Heeft de dokter bij jou de tepel er volledig afgehaald om te verplaatsen? Ik dacht dat dat tegenwoordig niet meer gebeurt, dat hij niet volledig losgemaakt wordt. Maar nu las ik hier het verhaal van iemand die complicaties gehad heeft, tepel afgestorven, en zij zei dat de tepel altijd losgemaakt wordt om te verkleinen. 

't Is nog maar 2 weken bij mij, nu krijg ik bij zo'n verhalen toch meer schrik hoor.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog eens een vraagje :) 

Ik ben daarnet naar de lingeriewinkel geweest, voor de Triumph triaction work-out die de dokter zei mee te brengen. Nu hebben ze daar geen Triumph, maar zeiden ze Schok Absorber te nemen. Dat zou comfortabeler zitten dan Triumph, omdat daar de brede band onder de borsten zou omkrullen. Heb jij hier ervaring mee? 

Daar zeiden ze ook dat dr Bronckaers weet dat zij die meegeven, en dat zou ook geen probleem zijn, maar ik weet het niet goed. (kost ook 49€, is meer dan de Triumph denk ik)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tegen mij was hij duidelijk. Enkel die en geen ander. Mss kan je is bellen naar Bronckaers. Of naar een andere lingeriezaak bellen en zo horen of ze hem daar hebben? De mijne koste iets van 35 € dacht ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag mijn eerst bh's gekocht en een bikini... 2 bh's van l'aventure 75 D en een bikini 70 D. Hoewel ik blij ben met de verkleining en mijn boezem had ik toch graag een maatje kleiner gewillen... Een D leunt zo dicht tegen een F en ik heb toch een beetje schrik dat ze terug gaan groeien...  Ook komt het litteken onder de bh en bikini een beetje onderuit. Maar dat stoort me niet echt... De ingetrokken tepel begint me wel meer te storen maar dan heb ik weer schrik dat als dat opgelost is, dat die borst nog groter ga lijken als het nu al is... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gisteren naar het shoppingcenter in Wijnegem gereden, heb daar 2 bh's gehaald. Ik heb nu een 70D en een 70E mee, ik vond de D zo klein lijken. Maar ja, het is zo moeilijk om in te schatten hoeveel borst daar in kan. Een D is normaal toch niet zo klein zou ik denken. 

Daarstraks nog even naar dr gebeld, dat ik twijfelde over D of E.  Hij zei me dat een D boven het gemiddelde is, maar ik moest beide BH's maar meenemen en we bespreken het nog even voor de operatie.

Ik heb een half jaar moeten wachten, reikhalzend uitgekeken, maar nu het zo dichtbij komt kan ik alleen maar denken 'hopelijk krijg ik geen spijt'. Och, ik veronderstel dat er zo meer denken, is meer uit angst denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch een 70? Ik snap dat je twijfelt. Ik snap dat je twijfelt. En dat het te klein lijkt is ook normaal. Zoals hij zegt, een D is boven het gemiddelde... Denk er over na en zorg ervoor dat je achteraf geen spijt hebt dat je ze toch te groot vind. In het begin is het wennen maar na een paar dagen... Ik heb er nog geen moment spijt van! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 4/23/2017 om 21:20 zei Joyce87:

Vandaag mijn eerst bh's gekocht en een bikini... 2 bh's van l'aventure 75 D en een bikini 70 D. Hoewel ik blij ben met de verkleining en mijn boezem had ik toch graag een maatje kleiner gewillen... Een D leunt zo dicht tegen een F en ik heb toch een beetje schrik dat ze terug gaan groeien...  Ook komt het litteken onder de bh en bikini een beetje onderuit. Maar dat stoort me niet echt... De ingetrokken tepel begint me wel meer te storen maar dan heb ik weer schrik dat als dat opgelost is, dat die borst nog groter ga lijken als het nu al is... 

Dag Joyce,

Heb je nog steeds een D? Of is dit door ontzwellen nog verminderd? Ben  nu 3,5 weken po en draag sportbh 80D die goed past. Vraag me af wat mijn lingeriemaat zal zijn. Ontzwel je nog veel na 4 weken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog steeds een D cup. De zwelling is er nu wel af waardoor ze terug een beetje gaan hangen zijn zoals van te voren. Maar dan met een paar maten kleiner... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.