Ga naar inhoud

TMRA12 : 29 september 2016 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hi ladiessss, 

Ik besef me dat ik mezelf nooit heb voorgesteld. Ik ben Tamara, 24 jaar en kom uit Limburg. Ook ik droomde als tiener van mooie borsten maar die mooie borsten kwamen er niet van. Het bleef altijd een klein cupje. Dit heeft onderandere te maken met m'n verleden. Ik zat als 9 jarige al in mijn menstruatie cyclus en was maar liefst 1.27cm hoog op dat moment. M'n ouders hebben er toen voor gekozen de cyclus te stoppen en me groeihormoon toe te dienen. Dit heb ik weten vol te houden tot mijn 15e, want werd toen wel ontzettend veel gepest om het feit dat ik niks had en al mijn vriendinnetjes wel. Ik heb er toen zelf voor gekozen om alles op de natuurlijke manier te laten komen. Maar dat resulteerde er dus in dat ik niet hoger kwam dan een A-cup. 

 

Nu ik veel krachttraining doe en op m'n voeding let merk ik dat m'n borsten aanzienlijk zijn afgenomen in formaat (haha- like usual). Ik heb nu denk ik zelf iets minder dan een a cup en schaam me daar ontzettend voor. Voel me echt minder vrouwelijk en heb het liefste niet dat mijn vriend er naar kijkt. Ik had als eerste een consult gepland bij Diana gabriels, maar zoals bekend was mijn afspraak niet ingepland en kwam ik dus helemaal voor NIKS, nada, noppes! Ik heb toen echt gezworen nooit meer bij haar op consult te gaan. Maandje nadien heb ik een afspraak gemaakt bij dokter Koeijers in kliniek Amstelveen. 26 juni was het zover! Ik werd echt bijzonder vriendelijk ontvangen en voelde me direct op m'n gemak. 

 

Ik werd geroepen door dokter Koeijers en wat een heerlijke vent is hij zeg! Enorm vakkundig, vriendelijk en echt een luisterend oor naar je wensen. Ik heb uitgelegd dat ik graag natuurlijk ogende borsten zou willen. Hij kwam meteen met een optie: anatomisch, dualplane, 330cc en high profile, tall height. Ik heb dit mogen passen en het lijkt me fantastisch! 

 

Daarna direct naar de assistente, mevrouw Stolk, wat een topmens is dat zeg! Een 3D scan laten maken en direct een datum geprikt. 29 september is it MY day! Kijk er zo onwijs naar uit maar het is nog even 6 weken ongeveer wachten! 

 

Iemand nog tips mbt de operatiedag? Wat ik moet meenemen of klaar leggen en alle do's en dont's ? 

Ps: lang verhaal he haha ;) 

Liefs, 

Tamara 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi!

Leuk dat je je operatie datum nu hebt!

Ik had ook eerst een afspraak ingepland bij Diana, de dag voor de afspraak even gebeld en bleek dat ik er niet op stond en of ik een andere afspraak wilde maken. Nou mooi niet! En uit eindelijk ook voor Koeijers gekozen in Amstelveen. Hahaha echt een leuke man he, alles voelde gelijk goed daar.

Ik kan je helaas geen tips geven over de operatiedag enzo, want ik ben 2 september aan de beurt!

En nu het aftellen he, super spannend allemaal!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Borry92:

Hooi!

Leuk dat je je operatie datum nu hebt!

Ik had ook eerst een afspraak ingepland bij Diana, de dag voor de afspraak even gebeld en bleek dat ik er niet op stond en of ik een andere afspraak wilde maken. Nou mooi niet! En uit eindelijk ook voor Koeijers gekozen in Amstelveen. Hahaha echt een leuke man he, alles voelde gelijk goed daar.

Ik kan je helaas geen tips geven over de operatiedag enzo, want ik ben 2 september aan de beurt!

En nu het aftellen he, super spannend allemaal!

X

Ik hoor veel negatieve verhalen over Diana. Ze had tegen een meid gezegd van: " zooo het word echt tijd dat je daar iets aan laat doen". Jezus... Ontzettend onprofessioneel. Zoiets doe je gewoon niet. 

Spannend zeg! Ik moet daarna nog 27 dagen wachten haha! Voor hoeveel cc ga je en hoe word die geplaatst ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey.

Spannend zeg!! En wat kun je uitkijken naar zo'n datum hè! 

Ik ben zelf 8 augustus op consult geweest in Veldhoven bij dokter Koeijers en ik ben 8 september(1 dag voor mijn 24ste verjaardag) al aan de beurt. Ik krijg 330 cc anatomisch met cohesiviteit lll, tall height, high projection.

Ik lees wel vaker hier dat mensen bij dokter koeijers een 3d hebben gehad. Ik helaas niet :( 

Heb je je bhs al binnen?

Tip die ik hier veel lees is kleding mee nemen die een rits of knoopjes hebben aan de voorkant. Dus dat je geen trui ofzo over je hoofd hoeft uit te doen.

Ik ga je volgen =)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mackytje:

Hey.

Spannend zeg!! En wat kun je uitkijken naar zo'n datum hè! 

Ik ben zelf 8 augustus op consult geweest in Veldhoven bij dokter Koeijers en ik ben 8 september(1 dag voor mijn 24ste verjaardag) al aan de beurt. Ik krijg 330 cc anatomisch met cohesiviteit lll, tall height, high projection.

Ik lees wel vaker hier dat mensen bij dokter koeijers een 3d hebben gehad. Ik helaas niet :( 

Heb je je bhs al binnen?

Tip die ik hier veel lees is kleding mee nemen die een rits of knoopjes hebben aan de voorkant. Dus dat je geen trui ofzo over je hoofd hoeft uit te doen.

Ik ga je volgen =)

 

Hi, 

Dat is echt toevallig want ik krijg dat ook. Op mijn 3D staat namelijk CPG 333.330.

Geen 3D? Misschien hebben ze die 3D functie niet binnen kliniek Veldhoven. Jij bent bijna aan de beurt, spannend joh! Hou je me even op de hoogte? 

Ik heb nog geen bh's binnen want we hebben gekozen om het daar te laten beslissen door de arts en zijn team. Ik was namelijk bang dat het dan te groot of te klein zou gaan zijn. Heb jij ze wel al binnen dan? 

Oh das zeker een hele goede tip! Ga ik zeker doen :) 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei TMRA12:

Hi, 

Dat is echt toevallig want ik krijg dat ook. Op mijn 3D staat namelijk CPG 333.330.

Geen 3D? Misschien hebben ze die 3D functie niet binnen kliniek Veldhoven. Jij bent bijna aan de beurt, spannend joh! Hou je me even op de hoogte? 

Ik heb nog geen bh's binnen want we hebben gekozen om het daar te laten beslissen door de arts en zijn team. Ik was namelijk bang dat het dan te groot of te klein zou gaan zijn. Heb jij ze wel al binnen dan? 

Oh das zeker een hele goede tip! Ga ik zeker doen :) 

X

Ja idd!

Ja ik heb er ook niet ongevraagd hoor om die 3d. 

Ja je kan mij ook volgen dan zie je mijn topic staan :D dan zie je ook wat ik nu heb. 

Hij gaat ook 250cc en 290cc bestellen. Maar ik hoop echt dat 330cc gewoon past.

Ja in Veldhoven kreeg ik een sport bh aan. En zo wisten hun welke maat ik moest hebben. Dus heb 2x maat M nu binnen. 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.