Ga naar inhoud

BH's kopen?


Hyejin

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen!

Ik ben nu bijna 7 weken PO, maandag is het precies 7 weken en wil al sinds mijn operatie bh's passen en kopen.

Nou heb ik vorige week even in de winkels gekeken naar leuke modelletjes en heb er ontzettend zin in om te passen, maar 2 vriendinnen die ook een borstverkleining hebben gehad zeiden dat ik nog even moest wachten.

Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe lang duurt het voordat de grootste zwelling weg is en dat je BH's maken passen en kopen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Interessant! Ik lees ook even mee. Heb n borstlift gehad zonder protheses ( soortgelijke operatie dus) en heb nu wel het gevoel dat m'n borsten weer zacht zijn, maar denk dat n beugel nog wel drukt op de littekens? Maar ja vanaf wanneer kan het dan wel? Of moet je het n soort van opbouwen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi @Hyejin

Ik heb vandaag die vraag naar de kliniek gemailt, ik moet de eerst 4 weken dag en nacht een sport bh aan, daarna mag ik een bh zonder beugel aan, de meeste zwelling is na 3 maanden weg getrokken en vanaf 3 maanden mag ik een beugel bh aan..

Gr fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.