Ga naar inhoud

Niunia : 25 augustus 2016 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hahaha jaaaa de maximazer!!! Er kwam geen andere bh het huis in!! Je moet toch iets als je het niet van nature hebt,was de ideale oplossing! :D

Mijn dochter word volgende maand 8 jaar dus die is al vrij zelfstandig. Maar wel echt meisje meisje dus haartjes moeten altijd in de plooi!

Ik heb de buikband ook strak aangetrokken maar moet zeggen het doet echt zeer soms!! Vooral aan de zijkanten want daar heb ik veel last van vocht. Ook ben ik echt bont en blauw waar de band zit!! Ben benieuwd hoe jij uitziet als de tape eraf is. Knap dat je het zolang vol houd!! Dan zullen se zwellingen ook flink zijn afgenomen en zullen ze ook nog gedaald zijn. Heb ze zelf ook nog vrij hoog zitten. Hoop echt dat ze nog goed gaan zakken want dan word de ronding van onder mooier. Vind ze nu namelijk erg spits!

Heb nog geen foto geplaatst. ... lukt me niet op mijn profiel.  Zal kijken of ik hem hier geplaatst krijg.

Groetjes! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 134
  • Created
  • Laatste Reactie
5 uur geleden zei Niunia:

 

Wat mij ook opvalt en best wel grappig is :) ik 'bots' overal tegen met mijn borsten. Als ik voorover buig om iets te pakken, of ergens tussen loop, ik moet nog serieus wennen, ze zitten in de weg :D haha :D

Xxxxx

 

 

Ik wilde laatst m'n armen over elkaar doen. Not! Haha :45: 

dat lukte mooi niet. 

Of lucht uit de broodzak duwen om dicht te doen en weg te leggen.  Ook al zo onschuldig kunstje wat eventjes anders moet haha 

xx Lien 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Lhien:

Ik wilde laatst m'n armen over elkaar doen. Not! Haha :45: 

dat lukte mooi niet. 

Of lucht uit de broodzak duwen om dicht te doen en weg te leggen.  Ook al zo onschuldig kunstje wat eventjes anders moet haha 

xx Lien 

Hahaha, inderdaad! Ik zei ook tegen mijn vriend.. HUH? Hoe doen vrouwen met grote borsten dat dan hun armen over elkaar kruisen? onder de borst? hahahaha xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal @Proud mama @MeisjemetAcup @MrsToBe @Lhien 

Ik heb nieuws... :24: ik was voor de operatie toch serieus aan het twijfelen of ik wel een C zou nemen, omdat het mij zo groot leek op mijn lijf en eigenlijk iedereen het af te raden vond, dat een B meer dan genoeg zou zijn bij mij, omdat Verdonck zei dat hij dit nog natuurlijk kon doen heb ik toch besloten om te kiezen wat ik zelf mooi vind.

Nu, nadat ik het verband eraf had gedaan leken mijn borsten echt véél te groot..-_-

Vandaag ben ik naar de Triumph winkel gegaan om mij een stevige bh te laten aanmeten, komt de winkeldame af met een 75D!!!!!  :o

Nu voel ik mij echt alsof die borsten veel te groot zijn op mijn lijf en ben ik er super onzeker over!:139:

Zouden ze nog kleiner worden? Heeft er hier iemand ervaringen mee of gehoord of gelezen ergens?

Vandaag was een super drukke dag (eerste schooldag) dus heb nog niet de tijd gehad om foto's te trekken en online te zetten. Hopelijk vind ik er morgen de tijd voor.

Hoe gaat het met jullie dames?

Dikke kus voor jullie en alle andere lotgenoten.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Niet in de stress schieten hoor want je borsten zijn nog pas po! Ze moeten nog ontzwellen en dat duurt nog effe voordat ze hun werkelijke vorm gaan aannemen. Hiernaast zegt het labeltje in je maat helemaal niets want "onze boobs" vallen nu eenmaal in grotere maten. Kijk zelf straks gewoon naar je lichaam en de verhoudingen...zul je zien dat je een prima keus heb gemaakt :) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Niania,

Ik heb even door je verslag heen gebladerd. Wat ben jij alweer snel op de been zeg! Wauw. Vond je de eerste schooldag niet zwaar? ik vond hem vorige week na 4 weken po erg heftig haha terwijl ik verder heel snel en goed herstel. Over de maat heb ik niks meer aan te vullen op de reactie van BrownieG. Geduld geduld GEDULD..... Stom woord ik weet het, maar het is echt zo hihi. Succes verder met herstellen x Lisanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei BrownieG:

Hoi hoi,

Niet in de stress schieten hoor want je borsten zijn nog pas po! Ze moeten nog ontzwellen en dat duurt nog effe voordat ze hun werkelijke vorm gaan aannemen. Hiernaast zegt het labeltje in je maat helemaal niets want "onze boobs" vallen nu eenmaal in grotere maten. Kijk zelf straks gewoon naar je lichaam en de verhoudingen...zul je zien dat je een prima keus heb gemaakt :) 

xx

Hey Brownie G,

Bedankt voor je geruststellende woorden :) Ik hoop dat je gelijk hebt en vooral dat ik er zelf snel aan kan wennen. xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Lisanne:

Hey Niania,

Ik heb even door je verslag heen gebladerd. Wat ben jij alweer snel op de been zeg! Wauw. Vond je de eerste schooldag niet zwaar? ik vond hem vorige week na 4 weken po erg heftig haha terwijl ik verder heel snel en goed herstel. Over de maat heb ik niks meer aan te vullen op de reactie van BrownieG. Geduld geduld GEDULD..... Stom woord ik weet het, maar het is echt zo hihi. Succes verder met herstellen x Lisanne

Hey Lisanne,

De eerste schooldag was inderdaad even heftig :) Ik zal proberen om wat geduld te hebben.

Is niet echt mijn sterkste kant :68: Bedankt voor de tip :) ook heel veel succes met je verdere herstel! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Niunia:

Hey Brownie G,

Bedankt voor je geruststellende woorden :) Ik hoop dat je gelijk hebt en vooral dat ik er zelf snel aan kan wennen. xxxx

Je borsten zitten nog strak, moeten nog ontzwellen, kapsel proces is nu aan de gang voor de komende 6 weken, protheses moeten nog dalen, je weefsel gaat zich nog verplaatsen. Geef het tijd want het uiteindelijke resultaat is pas zichtbaar bij 1 jaar!! Maak iedere week een voorfoto/zijfoto zodat je het proces kunt zien!! 

In het begin moeten onze hersens het nog bevatten dat we boobs hebben..kost ook effe tijd! De een is er gelijk happy mee en de ander moet eraan wennen. Takes time ;) 

Fijn herstel verder

x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag meid!

niet te vlug panikeren! Ik ben ook nog niet tevreden maar we moeten er gewoon nog aan wennen :) natuurlijk vinden wij ze groot, ervoor hadden we (bijna) niets dus is wel hard wennen hoor :)

na 6 maanden heb je pas je definitieve maat dus nog even geduld hebben! :) 

dikke kus! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Niunia : Ik sta helemaal achter de bovenstaande reacties.  Geduld is inderdaad het enige wat we nu kunnen doen.  Mijn tweeling staat nog asymmetrisch waar ik ook even bang om was.  Maar dat lijkt allemaal normaal.  Ik had een beetje het omgekeerde van jou : ik dacht dat ze wel iets groter zouden uitvallen ! Haha!  Maar ik ga zeker niet klagen... want de kracht om het over te doen zit er toch even niet meer in.  Ik heb pijn gehad voor 3 jaar samen!  :D

Probeer zeker geduld te hebben.  Het is moeilijk,  maar het zal lonen.  

 

Doe je het trouwens nog wat rustig aan?  Ik ben al doodmoe van een badkamer op te ruimen en jij kan al rond vliegen als Super Woman!  :D Ze zeggen dat die rust enorm belangrijk is (hoewel het ook niet altijd gemakkelijk is).  

Liefs!  Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei MeisjemetAcup:

Dag meid!

niet te vlug panikeren! Ik ben ook nog niet tevreden maar we moeten er gewoon nog aan wennen :) natuurlijk vinden wij ze groot, ervoor hadden we (bijna) niets dus is wel hard wennen hoor :)

na 6 maanden heb je pas je definitieve maat dus nog even geduld hebben! :) 

dikke kus! Xxx

Hey! 

Vandaag door al jullie lieve berichtjes al meer gerustgesteld en met een positievere kijk begonnen.

:) Ik heb de foto's genomen en ga ze zo proberen online te zetten. Ik moet zeggen, op foto lijken ze best ok in verhouding. Al die paniek is inderdaad niet nodig.. gewoon rustig blijven en afwachten :) 

En hoe gaat het met jou?

Dikke kus xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Lhien:

Ooh meisje toch. Dat zal ff slikken zijn geweest. Maar dat komt heus goed. 

Qua verhouding zal het straks heel mooi staan. Probeer maar gauw wat foto's erop te zetten zodat we je nog meer gerust kunnen stellen! 

Xx Lien :53: 

Hey Lien,

Ik heb vandaag een betere dag :) en heb wat foto's genomen. Valt (op foto toch) al bij al best mee qua verhouding :) Bedankt voor de lieve steun:147:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei MrsToBe:

@Niunia : Ik sta helemaal achter de bovenstaande reacties.  Geduld is inderdaad het enige wat we nu kunnen doen.  Mijn tweeling staat nog asymmetrisch waar ik ook even bang om was.  Maar dat lijkt allemaal normaal.  Ik had een beetje het omgekeerde van jou : ik dacht dat ze wel iets groter zouden uitvallen ! Haha!  Maar ik ga zeker niet klagen... want de kracht om het over te doen zit er toch even niet meer in.  Ik heb pijn gehad voor 3 jaar samen!  :D

Probeer zeker geduld te hebben.  Het is moeilijk,  maar het zal lonen.  

 

Doe je het trouwens nog wat rustig aan?  Ik ben al doodmoe van een badkamer op te ruimen en jij kan al rond vliegen als Super Woman!  :D Ze zeggen dat die rust enorm belangrijk is (hoewel het ook niet altijd gemakkelijk is).  

Liefs!  Xx 

Hey! 

Ik probeer het rustig aan te doen, maar dat lukt me niet goed! Ik zie overal zo veel te doen en als ik stilzit word ik zenuwachtig :) Ik wil naar buiten, ik wil op weg zijn, bezig zijn,...
Maar ik merk wel dat het af en toe pijn doet bij sommige bewegingen op de fiets, of als ik te snel stap..

Ik heb wel heel veel steun van mijn nieuwe sportbh, ik vind het écht niet mooi, maar zit echt geweldig goed. 

En hoe is t met jou? x

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Niunia:

Hey! 

Vandaag door al jullie lieve berichtjes al meer gerustgesteld en met een positievere kijk begonnen.

:) Ik heb de foto's genomen en ga ze zo proberen online te zetten. Ik moet zeggen, op foto lijken ze best ok in verhouding. Al die paniek is inderdaad niet nodig.. gewoon rustig blijven en afwachten :) 

En hoe gaat het met jou?

Dikke kus xxx

Ooh super meid! :) ik ben alvast heel benieuwd naar de foto's! :) de verhouding zal binnenkort wel kloppen! Ik voel mij er ook al beter bij :) ik keek daarnet in de spiegel en dacht: hmm toch niet zoo slecht haha :D straks draadjes eruit halen! Spannend :D 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Niunia Met mij gaat het wel.  Heb redelijk veel last van mijn rechterkant,  maar dat is allemaal normaal zeggen ze.  Ik wil vanalles opruimen en afkuisen,  maar na 10 minuten krijg ik dan wel redelijk veel pijn.  Dus ik heb me vandaav voorgenomen om het écht eens wat rustiger aan te doen!  

 

Welke sportbh heb je gekocht ? Ik heb er 1 van de Hunkemöller en ben er enorm content van.  Hij valt nog mee van uitzicht en heeft een rits vooraan.  Heeft ook level 3 qua ondersteuning.  Een echte aanrader!  

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei MrsToBe:

@Niunia Met mij gaat het wel.  Heb redelijk veel last van mijn rechterkant,  maar dat is allemaal normaal zeggen ze.  Ik wil vanalles opruimen en afkuisen,  maar na 10 minuten krijg ik dan wel redelijk veel pijn.  Dus ik heb me vandaav voorgenomen om het écht eens wat rustiger aan te doen!  

 

Welke sportbh heb je gekocht ? Ik heb er 1 van de Hunkemöller en ben er enorm content van.  Hij valt nog mee van uitzicht en heeft een rits vooraan.  Heeft ook level 3 qua ondersteuning.  Een echte aanrader!  

 

Xx

Hey @MrsToBe , Bij mij was dat eerst ook dat ik heel veel last had van mijn rechterkant. Ik denk omdat ik rechtshandig ben en inderdaad te veel aan t doen was de eerste dagen, dan ben ik alles met linkerhand beginnen doen en nu heb ik vooral daar wat last. :blink:

Ik ben een Triumph bh gaan halen, bij mij in de hunkemoller was er heel weinig keuze van sportbh's, ik weet niet of ik er nog een ga kopen. Had er dan al 1 van 20 euro gekocht die niet goed was, en dan 1 van 60 euro.. begint wat op te lopen :unsure: 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Niunia : Ik heb deze gekocht : 
https://www.hunkemoller.be/be_nl/25092-hkmx-the-pro-sport-bra-level-3-black-113861-1.html

Er gaat nog 20% af en bij mij zit ie heel goed ! 

 

Ik heb pas contact gehad met iemand die ik ken die ook een borstvergroting heeft laten doen en zij drukte er wel op dat je écht rustig aan moet doen . Zij was te vroeg begonnen met alles ( huishouden, sporten,.. ) en daardoor was langs 1 kant de prothese te ver naar boven geduwd en zo blijven staan .  Sinds ik dat weet, heb ik wat schrik gekregen en heb ik serieus wat stapjes terug genomen . :) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei MrsToBe:

@Niunia : Ik heb deze gekocht : 
https://www.hunkemoller.be/be_nl/25092-hkmx-the-pro-sport-bra-level-3-black-113861-1.html

Er gaat nog 20% af en bij mij zit ie heel goed ! 

 

Ik heb pas contact gehad met iemand die ik ken die ook een borstvergroting heeft laten doen en zij drukte er wel op dat je écht rustig aan moet doen . Zij was te vroeg begonnen met alles ( huishouden, sporten,.. ) en daardoor was langs 1 kant de prothese te ver naar boven geduwd en zo blijven staan .  Sinds ik dat weet, heb ik wat schrik gekregen en heb ik serieus wat stapjes terug genomen . :) 

 

Oh ik zal eens kijken op de site, bedankt voor de link :)

Oei, dat klinkt niet goed.. Krijg ik inderdaad al schrik voor nu. Bedankt voor de tip, ik zal er extra op proberen letten!! ;) 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal! 

Ik moet zeggen, ik ben intussen helemaal gewend aan mijn nieuwe borsten en er eigenlijk eindelijk echt wel super blij mee!! :) 

Hopelijk zijn jullie er ondertussen ook al wat beter aan gewend.

Super leuk om eindelijk trots te zijn op mijn lichaam, voor het eerst in mijn leven seg.. :wub: Verliefd op mijn borsten en weten dat ze nog veel mooier zullen worden.. Su-per blij!

Ik hoop voor jullie echt hetzelfde, dikke knuffel en veel kusjes voor jullie allemaal! Bedankt voor alle steun door deze emotionele rollercoaster ;) 

X!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Niunia:

Hey allemaal! 

Ik moet zeggen, ik ben intussen helemaal gewend aan mijn nieuwe borsten en er eigenlijk eindelijk echt wel super blij mee!! :) 

Hopelijk zijn jullie er ondertussen ook al wat beter aan gewend.

Super leuk om eindelijk trots te zijn op mijn lichaam, voor het eerst in mijn leven seg.. :wub: Verliefd op mijn borsten en weten dat ze nog veel mooier zullen worden.. Su-per blij!

Ik hoop voor jullie echt hetzelfde, dikke knuffel en veel kusjes voor jullie allemaal! Bedankt voor alle steun door deze emotionele rollercoaster ;) 

X!

 

Hoi Meid! 

 

Oh,  ik ben heel blij te horen dat je zo content bent. Ik heb exact hetzelfde gevoel. Serieus wat voor moeten afzien, maar de liefde kan niet groter zijn voor die 2 ! :D <3 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hey hallo allemaal ! :D @MeisjemetAcup @Lhien @Proud mama @MrsToBe en alle anderen hier op het forum :53: hoe gaat het met jullie??

Vandaag voor de eerste keer in bad gegaan, zalig.. :) 

Ik vroeg me af hoe jullie borsten intussen gezakt zijn? De mijne zijn al veel zachter geworden, maar de bolling zit nog steeds te hoog vind ik. Ik ben vandaag 5 weken PO en ik had er toch wel wat meer van verwacht :wacko: zeker als ik bij jou kijk @MeisjemetAcup dan denk ik .. oei, ik heb precies iets fout gedaan. Daarom mijn vraag : dragen jullie de borstband allemaal langs de juiste kant (zoals Verdonck hem heeft omgedaan) en zo ja, hoe doen jullie dat? Dat zie je toch enorm steken onder je T-shirt, ik draag de mijne achterstevoren.. Maar nu heb ik dus schrik dat het daarom niet zo goed gezakt is allemaal.. Ook heb ik ontdekt dat op mijn ticketje 80B/C staat, terwijl ik een omtrek van 70-75 heb. 
misschien ligt het daaraan?? 

Voor de rest gaat het goed hier, niet te veel pijn meer, en blij met het resultaat (hoewel ze nog moeten zakken ;) ) Ook ben ik er intussen zo aan gewend dat ze er echt hoe langer hoe kleiner uit beginnen zien :) hahaha xxx Dikke kussen voor jullie allemaal X X X ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee!

Mocht jij al zo snel in bad? Verdonck zei tegen mij met mijn 2 weken po controle dat ik daar nog 6 weken mee moest wachten.. Dus pas na 8 weken po in bad, sauna, zwemmen etc

Ik had toen die band inderdaad ook achterstevoren aan maar Verdonck zei dat hij dan zn werking niet goed doet, die band is speciaal gemaakt om zo te zitten. Is inderdaad heel lastig met kleding, ik draag losse bloesjes of iets met een strik ofzo aan de bovenkant waardoor het niet zo opvalt. 

Dus ik denk dat je je band beter wel weer kan dragen zoals het hoort, maar verder is het echt veel geduld qua zakken.. Bij mij willen ze ook niet zo haha. Bij mij wordt het verschil in hoogte ook steeds erger, links is al best gezakt en ook best mooi, maar rechts zit nog veel hoger en is veel boller. Had van de week en mail met foto gestuurd of dit erg was en Verdonck belde om te zeggen dat het gewoon tijd nodig heeft, ene spier is harder en er kan zelfs een verschil van 3 maanden tussen de borsten zitten met hoe snel ze zakken. Geduld dus!

Ik hoop dat je hier iets aan hebt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.