Ga naar inhoud

Moxx : 16 augustus 2016 : Dr. Plovier : Beclinic


Aanbevolen berichten

Hoii,

Gisteren heb ik een BV gehad bij Dr. Plovier. Hij heeft een prothese geplaatst van 475 cc achter mijn borstspier. Nu vind ik het zo vreemd dat ik geen pijn heb. Ik voel af en toe wel wat steken en wat spierpijn maar verder is alles ok. 

Is dit normaal? En heeft iemand dit ook zo meegemaakt? 

Mijn zus heeft 2 maanden geleden een BV gehad en ze had echt veel pijn. De eerste 4 dagen lag ze in bed en haar herstel heeft zeker 2 weken geduurd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Welkom op BF :) 

Gefeliciteerd met je Ploviertjes!!  Je bent nu een paar dagen verder en hoop dat jij je nog goed voelt. Zo vreemd hoef het niet zijn hoor want er zitten gewoon geluksvogels tussen (ik toen ook, en achter de borst spier ) Had wel last "pijntjes"  gehad maar goed te doen. Wel aan de herstelregels van je PC houden hoor want je gaat anders snel over je grenzen omdat het juist zo goed gaat! 

Fijn herstel verder en heel veel plezier van je boobs :) 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BrownieG Bedankt voor je reactie. 

Mij voel me veel beter en met de dag gaat het ook echt stukken beter. Ik merk dat ik idd het af en toe wat rustiger aan moet doen. Soms word ik nog wel wakker van een drukkende gevoel op mijn borst.

Af en toe hoor ik "krakende" geluiden.. Ben ondertussen achter gekomen dat het normaal is en dat het wat lucht is? 

Alleen zit 1 ding mij nog dwars.. Ik heb af en toe jeuk aan mijn borsten, met name bij de incisies... Is dat normaal en hoe weet ik zeker dat ze niet ontstoken zijn.

Ik heb begrepen dat ik pas na 3 weken mijn verband/pleisters mag verwijderen.. Maar hoe weet ik tot die tijd dat er niets aan de hand is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

De jeuk is normaal. Je moet je voorstellen dat je vanbinnen twee grote operatiewonden hebt, en jeuk betekent genezing. Dus vanbinnen is er vanalles aan het herstellen. Vandaar ook dat je rustig aan moet doen, ookal heb je nergens last van ;) 

Littekens die jeuken, genezen. Littekens die vocht gaan lekken, of waaromheen het rood en branderig wordt in combinatie met koorts, die zijn vaak ontstoken. Dus zie je geen rood boven je pleisters uitkomen, en doet het niet erg pijn, dan is er meestal niks aan de hand :) 

Ik ga je topictitel ff aanpassen, misschien vindt je het ook leuk om nog even een operatieverslag te schrijven. Hebben anderen misschien dan ook weer iets aan.
Hoeft niet, maar mag! :)

Verhuis ik je ook even naar de juiste categorie en dan hoor je er helemaal bij!!

Gefeliciteerd met je boobies meid!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai,

Lees dat BB al het een en ander heeft uitgelegd :)

Jaaa, die tieten communiceren wel hoor in het herstel proces :P : jeuk, branderigheid, spierpijn, ribbenpijn, kraken, knisperen, klotsen ( hoe je het wil noemen whahaha, combi van lucht en vocht in je borst), oksel en tietscheetjes :45: ... Gaat gelukkig in de loop der tijd weg!! 

Gewoon terugkletsen :P 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen, ik heb waarschijnlijk een grote stap overgeslagen.. Sorry sorry sorry :D

In het verleden heb ik altijd volle borsten gehad maar heb de afgelopen jaar niet veel gelet op mijn voeding en mijn lichaam. Ik kwam gauw een paar kilo's aan en verloor het ook snel indien ik ging sporten. 
Hierdoor kreeg ik echt theezakjes en het zag er niet uit. :79:
Mijn volle borsten gingen zakken en hangen. Het leek alsof er geen leven meer in zat. Hierdoor voelde ik me soms echt onzeker. 
Om weer volle borsten te krijgen ben ik dus op zoek gegaan naar een arts voor een borstvergroting. 

Nou januari ben ik op consult geweest bij Dr. Plovier omdat ik dolgraag een borstvergroting wilde. Ik had een afspraak voor een consult op maandag 25 januari om vier uur. 
Het was onwijs druk op de weg richting Brussel, gelukkig zijn we op tijd vertrokken en kwamen wij maar 15 min later aan.:46:
Nou eenmaal aangekomen zaten er een heleboel mensen in de wachtkamer te wachten voor hun consult gesprek. Ik was die dag onwijssss zenuwachtig en het leek alsof ik die dag moest opereren. 
Nou 2 uur later ( ik moest idd echt 2 uur wachten :20:) was ik eindelijk aan de buurt en heeft Dr. Plovier gekeken naar mijn situatie. 
Ik had cupmaat B75 ben 162 lang en weeg 57 kilo.

Hij gaf aan dat 370 cc voor mij genoeg zou zijn en Dr. Plovier gaf mij een goed gevoel. We gingen een datum prikken en ik kwam uit op 16-08-16. :43:
Ik kon wel eerder een dag kiezen maar ik moest nog even sparen, mentaal voorbereiden en vrij nemen van werk. 

Er heeft een half jaar tussen gezeten en ik had verschillende gedachtes. Soms wilde ik het niet meer en dacht ik van mijn theezakjes zijn toch niet zo erg.. En af en toe had ik zoiets van JAAA!! Ik wil ze. 

Nou dagen gingen voorbij en mijn Big day brak aan. IK WAS ZENUWACHTIGG :24:. Ben nog nooit ergens aan geopereerd geweest en dacht echt aan stomme en enge dingen. Dingen zoals wat als ik nou wakker wordt tijdens het opereren, wat als ik doodga :122: hahaha. Heel stom allemaal. 
Dus ik kwam daar aan (en weer richting Brussel was het super druk) en ik moest me gauw omkleden want ik was direct aan de buurt.
Ik kreeg een kamer met een bed, tv en een wc. Dr. Plovier kwam nog even langs om wat foto's te maken en lijntjes te tekenen. Hij vroeg of ik foto's bij me had om hem te laten zien van wat ik graag wilde. 

Ik ging gauw nog ff naar de wc en werd algauw opgehaald door de anesthesioloog. Wij gingen mijn medische vragenlijst doornemen en daarna moest ik mee naar de operatiekamer. Ik moest op een warme bedje liggen en kreeg een prik in mijn arm. Ik voelde dat er wat werd geplakt op mijn bovenbeen en moest via een narcosemasker inademen:lazy2:..... Toen ik mijn ogen opende lag ik weer in mijn kamertje. 
Ik voelde me moe en wilde wel ff slapen. Daarna was Ik helemaal niet misselijk en wilde na een uur al weggaan. De assistente kwam nog langs en gaf wat voorlichting en instructies over de nazorg.
Motiva 475cc werd uiteindelijk via een incisie in de borstplooi onder mijn borstspier geplaatst.  :1bouncingboobs:

Eenmaal thuis aangekomen voelde ik me de eerste dag brak. Net alsof ik een kater had. Ik voelde druk op mijn borst en had af en toe wat steken. 

Ik ben nu 5 dagen verder en voel me goed. Ik heb af en toe wat steken in mijn borst. Gisteravond begonnen ze beide te branden.. Elke dag heb ik wel wat vreemds en als ik het opzoek blijk het wel normaal te zijn. Volgens mij hoort het allemaal bij de genezingsproces.  :tatice_04:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Moxx

Gefeliciteerd met je boobies!!!!

Tijdens het lezen van je verslag moest ik wel een beetje lachen. De gedachte 'wat nu als ik wakker word tijdens de operatie' heb ik ook gehad! Haha. 

Trouwens, wat een verschil met wat jouw pc vooraf zei dat hij er in zou doen in aantal cc! Zijn er toch 100 meer geworden!

Fijn ook dat je je al goed voelt! 

Nu lekker gaan genieten en rustig aan herstellen!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie Nog bedankt voor the information! Als het geneest vind ik het niet erg dat ze jeuken :75:

@BrownieG Ik vind het alleen jammer dat er over het algemeen weinig informatie gegeven wordt over pijn en mogelijke complicaties. Ik merk dat een heleboel meiden nog vragen hebben over de nazorg en pijn en dat het soms zo onduidelijk is. Adviezen van PC verschillen en dat is best verwarrend en jammer..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zinin JAAA!! Ik ben ook echt superblij dat ik weinig pijn heb gehad :43:

 

@Susannah Jazeker, Dr. Plovier is zeker een aanrader!

 

@Chasingmydreams Sommige ervaringen/gedachten zijn inderdaad herkenbaar als je het vergelijkt met anderen en dat is fijn.

Ja 100cc groter is inderdaad een verschil. Tijdens mijn consult heb ik gwn siliconen in mijn bh gestopt om te kijken wat voor maat het beste zou zijn en mij het beste resultaat zou geven.. Alleen zo werkt het blijkbaar niet

ik moest foto's laten zien aan Dr. Plovier en hij vertelde mij dat ik me geen zorgen moest maken om de cc's en dat hij wel zou zorgen voor een mooie eindresultaat. 

Ik heb het gewoon overgelaten aan the expert en ben tevreden met mijn bobaayss:01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21 augustus 2016 om 20:45 zei Moxx:

Ik vind het alleen jammer dat er over het algemeen weinig informatie gegeven wordt over pijn en mogelijke complicaties. Ik merk dat een heleboel meiden nog vragen hebben over de nazorg en pijn en dat het soms zo onduidelijk is. Adviezen van PC verschillen en dat is best verwarrend en jammer..

Klopt helemaal wat je zegt, je krijgt algemene adviezen en heel weinig informatie mee. In mijn algemene informatie pakket stond ook niet inhoudelijk wat er nou met je lichaam gebeurt na een BV. En hiernaast kan dezelfde PC nog eens hiervan afwijken met zn advies maar dat is ergens wel logisch omdat ieder stel tieten toch anders hersteld. Gelukkig hebben we BF en kun je een hoop herkennen, lezen en vragen :) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid, gefeliciteerd met je boobies! :43:

en wat een fijn verslag om te lezen :) ik word 8 november door dr Plovier geopereerd, heb in juni mijn consult gehad dus begon met 148 dagen met aftellen.. Nu nog 77 dagen te gaan! Wat duurt het lang zeg. Ik krijg tussen 500 en 600 cc achter de spier :) 

Hopelijk blijft je herstel zo goed gaan :)  

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.