admin Posted April 9, 2009 Share Posted April 9, 2009 Kijk eens rechtsboven onder Instellingen, Dan links ga je naar Persoonlijk profiel en dan naar Wijzig handtekening. En daar kan je alles invullen zoals jezelf wil Om zo een aftelbalkje te plaatsen ga je eerst naar http://www.tickerfactory.com/ Daar maak je een balkje aan zoals jezelf wil, alles is een beetje in next - next - finish op de site Op het einde krijg je een bbCode de tekst in het veldje moet je kopieren en plakken boven of onder je handtekening. Groetjes Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
--JinXx-- Posted June 4, 2009 Share Posted June 4, 2009 Hoe ik mn handtekening moet aanpassen, snap ik wel... Maar nu wil ik een link naar mn fotoalbum in mn handtekening zetten en opslaan.. zegt ie dat er geen dynamische plaatjes tussen de Pictures visible for members only. Become a member now. tags kan... de tags zijn van mn ticker en stond er al? Zelfs als ik het venster om je handtekening te wijzigen open, vervolgens niks verander, maar wel op opslaan klik, zegt ie het zelfde..?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted July 22, 2009 Author Share Posted July 22, 2009 Dit zou opgelost moeten zijn.Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts