Ga naar inhoud

Herstelperiode humor


Happymom

Aanbevolen berichten

Hoi meiden! 

Ik dacht even n leuk topic te openen om de verveling in je herstelperiode weer een tijdje mee te kunnen overbruggen... 

Lekker invullen ,doorlezen, hopelijk wat lachen enz. 

1. Wat was het 1e/grappigste wat je zei toen je uit de narcose kwam ? ( ik kan niet wachten om dit te horen haha)

2. Stomste/grappigste tv programma wat je op tv zag, of n programma waarvan je denkt ' waarom kijk ik dit?!/moet ik me schamen?!'

3. Lekkerste ( of meest bizarre) 'craving'/eten wat je eet tijdens het saai op de bank zitten.

4. Hoogtepunt van je dag

5. Overige grappige, opmerkelijke, bijzondere dingen die je wil delen.

 

ik vul m bij deze ook even in

1. Helaas was ik uit de narcose totaal niet grappig! Was alleen maar bezorgd of m'n ouders in de tussentijd wel gegeten hadden ( ik bleef maar vragen waar ze gegeten hadden en wat dan en dat ik dat tentje niet kende) ( alleen grappig voor m'n ouders dus :D)

2. Bijna bij elk programma voel ik me dommer en dommer worden maar ok. Soms zie ik mezelf zitten terwijl ik 'say yes to THE dress kijk' omdat het zo'n ver van m'n bed show is op dit moment.. Ik lig op de bank als een ma Flodder, totally vrijgezel en met m'n baan en kids zie ik geen eens tijd om überhaupt te daten, trouwen is totaal niet in sight maar leef wel mee ( of kraak jurken af) met de toekomstige bruiden. Contrast is zo groot.

3. Eeh serieus? Ik vreet bijna alles de hele dag door; chips, snoep, chocolade, drop, fruit.. Oke wacht daar komt die opgezette buik eigenlijk vandaan.. Niets geen 'vocht' :rolleyes:

4. Het hoogtepunt van m'n dag ; de duif die bijna dagelijks m'n balkon bezoekt. 

5. Heb ff geen overige.

kom maar op met jullie verhalen! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh leuk topic :51:

1. Wat was het 1e/grappigste wat je zei toen je uit de narcose kwam ? ( ik kan niet wachten om dit te horen haha

- Geloof niet dat ik echt wappie was want zover ik mij kan herrineren vroeg ik al snel " alles goed gegaan?" En was ik ook snel weer thuis. Dus weet niet of ik mij vreemd heb gedragen..vrees van wel :45: 

 
2. Stomste/grappigste tv programma wat je op tv zag, of n programma waarvan je denkt ' waarom kijk ik dit?!/moet ik me schamen?!'
 
- Dat je wakker wordt op de bank en de tv nog aan staat met die camgirls... en smachtend hopen dat je belt!! Normaal zap je weg toch? Nouuuu Brownie zat serieus naar hun tieten te kijken en met de mijne te vergelijken :45: ... Effe check of ze een bv hadden gehad :45::45: 
 
3. Lekkerste ( of meest bizarre) 'craving'/eten wat je eet tijdens het saai op de bank zitten.
 
- Alles ging erin :P ( tietencakejes gehad hihi) 
 
4. Hoogtepunt van je dag
 
- Wanneer post.nl mijn bestellingen kwam brengen die ik online had besteld :45: 
 
xx
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha thanks @BrownieG  Lig nu al dubbel om jullie antwoorden...

1.Wat was het 1e/grappigste wat je zei toen je uit de narcose kwam ? ( ik kan niet wachten om dit te horen haha)

Oh dit is best wel erg, ik was namelijk eventjes best wel wappie. 'Hoe ben ik hier terechtgekomen? Zo uit mijn eigen bed in een ziekenhuis bed?!' 'Mijn man moet wel heel erg sterk geweest zijn' Til het dekentje op 'Verrek ze zitten er al in joh! 'Zuster zuster (die was nog aan het bellen) 'Ik zie niks mag ik mijn lenzen in? En oh ja ook een spiegeltje graag' Halfuur prullen om die krengen in te krijgen want de vloeistof was uit het potje gelopen damn.. toen snel met het spiegeltje naar mijn boobs gekeken.. 'Oh wat groot en mooi' En daarna alle zusters alles verteld over wimperserums en welke ze echt moet aanschaffen en waar :45: Waar je mee bezig bent zeg :45: 

2. Stomste/grappigste tv programma wat je op tv zag, of n programma waarvan je denkt ' waarom kijk ik dit?!/moet ik me schamen?!'

Haha dit was vorige week nog. Had mijn kleine neefje om op te passen. Had bij stom toeval Sesamstraat aangezet. Mijn neefje keek niet maar ik vond het toch verassend leuk :blush: En als klap op de vuurpijl kwam daarna Klokhuis :136:

3. Lekkerste ( of meest bizarre) 'craving'/eten wat je eet tijdens het saai op de bank zitten.

Oh dit is echt alles. Vreet binnen no time heel de koelkast leeg, ga mexicano's en hamburgers in de oven warm maken. Pasta met gesmolten kaas is ook echt een zwak puntje voor mij. Echt ik ben heel erg. Als ik heel erg zin in zoetigheid heb zou ik bij gebrek aan beter zo uit een pot jam lepelen.

4. Hoogtepunt van je dag

Ja dat ga ik jullie niet aan je neus hangen :3:

5. Overige grappige, opmerkelijke, bijzondere dingen die je wil delen.

Uhm kan er eventjes niet opkomen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha geweldig om dit te lezen! Ik kan niet wachten tot ik dit lijstje mag in vullen. (8sept) Vooral de eerste.. ik zeg altijd (ja, erg vaak onder narcose geweest) hele gekke dingen.

De laatste keer in de uitslaapkamer zei ik telkens dat ik al helemaal uitgeslapen was en dat ik naar mijn kamer wou.. Elke keer wanneer ik dat zinnetje zei(stuk of 7 keer), viel ik telkens in slaap :') 

Dus die verpleegster die had vast gedacht: ja joh, uitgeslapen..Echt niet! ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...

1. Ik heb alleen heel vaak gevraagd of ik iets raars heb gezegd omdat de anesthesist zei dat ik stoned wakker zou worden en rare dingen kon gaan zeggen. Maar ik had niks raars gezegd. 

2. Ik kijk geen tv maar zit me alleen af te vragen hoeveel uur ik hier nu wel niet heb doorgebracht.

3. Haha dat eten was meteen na mijn operatie. Onderweg hadden mijn vriend en een vriendin worstenbroodjes in de auto en daar had ik zoveel zin in dat ik de hele tijd aan worstenbrood heb gedacht.

4. Via skype toch mijn les volgen haha maar alsof dat een hoogtepunt is :o 

5. Gisteren moest ik mijn hechtingen laten verwijderen en er was een zenuwachtige doktersassistente bij de huisarts. Ik mocht alvast in een kamertje zitten en dan kwam ze er zo aan. Dus ik alvast mijn blouse open gedaan en toen kwam ze binnen en zei ze: ''Waar zit de hechting?''. Ik antwoordde: ''Onderaan bij mijn borst''. Toen keek ze en vroeg ze: ''Oh heb je wat weg laten halen dan ofzo?''. Ohh echt heel erg maar toen daarna maar gezegd nee ik heb een borstvergroting gehad. :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei fashion300:

1. Ik heb alleen heel vaak gevraagd of ik iets raars heb gezegd omdat de anesthesist zei dat ik stoned wakker zou worden en rare dingen kon gaan zeggen. Maar ik had niks raars gezegd. 

2. Ik kijk geen tv maar zit me alleen af te vragen hoeveel uur ik hier nu wel niet heb doorgebracht.

3. Haha dat eten was meteen na mijn operatie. Onderweg hadden mijn vriend en een vriendin worstenbroodjes in de auto en daar had ik zoveel zin in dat ik de hele tijd aan worstenbrood heb gedacht.

4. Via skype toch mijn les volgen haha maar alsof dat een hoogtepunt is :o 

5. Gisteren moest ik mijn hechtingen laten verwijderen en er was een zenuwachtige doktersassistente bij de huisarts. Ik mocht alvast in een kamertje zitten en dan kwam ze er zo aan. Dus ik alvast mijn blouse open gedaan en toen kwam ze binnen en zei ze: ''Waar zit de hechting?''. Ik antwoordde: ''Onderaan bij mijn borst''. Toen keek ze en vroeg ze: ''Oh heb je wat weg laten halen dan ofzo?''. Ohh echt heel erg maar toen daarna maar gezegd nee ik heb een borstvergroting gehad. :P 

 

Ow my gosh! 'heb je wat weg laten halen?'' :45: ik zou me kreupel gelachen hebben ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Wat was het 1e/grappigste wat je zei toen je uit de narcose kwam ? ( ik kan niet wachten om dit te horen haha)

''ik heb Penny (big bang theorie) boobs!!!'' en ik nam ze ook gelijk vast :45: 

2. Stomste/grappigste tv programma wat je op tv zag, of n programma waarvan je denkt ' waarom kijk ik dit?!/moet ik me schamen?!'

oh zoveel :45: heb een dochtertje van 3, je kan het vast al raden ;) 

3. Lekkerste ( of meest bizarre) 'craving'/eten wat je eet tijdens het saai op de bank zitten.

Toen ik wakker werd uit de narcose snakte ik naar de burger king, tot op heden nog steeds niet gehad :P 

4. Hoogtepunt van je dag

het slapen met mijn dochtertje, ik ging 1x per dag smiddags op bed slapen en ze kwam er dan bij ^^ 

5. Overige grappige, opmerkelijke, bijzondere dingen die je wil delen.

Ik werd normaal 17 oktober geopereerd maar ik werd de 13e opgebeld met de vraag of ik de dag erop (14 oktober) kon komen omdat de anesthesist er maandag de 17e niet zou zijn :o was even stress want ik moest dan ineens mijn pilletjes al innemen, mijn man een halve dag verlof moeten nemen en we moesten met dochterlief nog naar de oogarts en er was daar dan enorm uitgelopen en dan werken ze al op afspraak! dus ik opgefokt en kwaad richting Gent, kwamen we vast te zitten in de file :/ heb mijn pc opgebeld en toen we aankwamen ging het heel snel en de stress viel van me af :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Ik greep m'n tieten beet om te checken of ik wel echt geopereerd was, maar het was verdoofd dus ik voelde niks op m'n borst maar wel in m'n handen. "Hoe laat is het? Mag ik m'n bril hebben? Oh ik heb zo'n honger".

2. Heb de afgelopen 5,5 week zowat heel Netflix bekeken. :rolleyes:

3. Wat niet?! Nu is dat wel wat minder want ben weer begonnen met m'n medicatie dus heb nu geen trek/eetlust meer, maar ben nog steeds helemaal gek op andijviestamppot en babi pangang haha. 

4. Geloof het of niet, boodschappen doen :45: én douchen want dan mag die uiterst prettige bh uit. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ik werd wakker en keek eerst eens naar mijn bloeddruk en saturatie (zuurstof gekregen bij een voorgaande operatie omdat de waarde te laag was, werd toen wakker omdat ze mijn naam zeiden. Hoorde ze overleggen over zuurstof, en viel toen weer ff weg) 

Ik zei met een dubbele tong :o mooi, saturatie is goed! O whahaha! Ik lijk wel dronken met mijn dubbele tong spraak!' waarop de verpleegkundige moest lachen. En toen heb ik ff de dekens omhoog getild om te kijken. Ff later @benieuwdmens die binnen kwam en wakker werd gezegd dat ze heel snel is bijgekomen haha en toen weer naar kamer gegaan waar vriendlief zat te wachten. 

 

Samen met vriend seizoen 1 en 2 van professor T. Gekeken. Leuke serie en kan niet wachten tot seizoen 3 er is! 

 

Ik heb alles gegeten in huis wat er was, soms combinaties die niet bij elkaar paste mrja had dan ook honger na paar dagen slecht eten (misselijk duizelig narcose) restaurant waar je vers kan halen had salade voor me gemaakt toen ik belde iets lichts te willen. Zat erg veel in en lekker! Had wel vaak honger ondanks het bankhangen

 

Hoogtepunt was dat ik zag in de spiegel dat ze nog recht zaten nadat ik weer eens een rare beweging maakte en vanalles voelde whahha. Pff wat ben ik huiverig geweest voor het verschuiven of draaien van prothese de eerste 2,5 week en daarna voor kapselvorming omdat herstel vlot loopt en ik dan toch constant de grens op zoek en mijn lichaam me dan terug fluit

 

2e dag po op rug na zelf gedoucht en aangekleed en 3e dag po dit allemaal zelf gedaan en helemaal geschoren want dat was de enige dag in drie weken thuis dat het boven de 20 graden was dus ik moest en zou mijn kort broek/mouwloze jumpsuit aan doen en de deur uit gaan. Dit ging dan ook goed voor 4 a 5u maar daarna wel moe

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

1. Wat was het 1e/grappigste wat je zei toen je uit de narcose kwam ? 

Yes ik heb tieten:lol:

 

2. Stomste/grappigste tv programma wat je op tv zag, of n programma waarvan je denkt ' waarom kijk ik dit?!/moet ik me schamen?!' bassie en adriaan hahah

 

3. Lekkerste ( of meest bizarre) 'craving'/eten wat je eet tijdens het saai op de bank zitten.  Lekker taart eten 

 

4. Hoogtepunt van je dag

Straks samen boodschappen doen yes!!

 

5. Overige grappige, opmerkelijke, bijzondere dingen die je wil delen

Blij met mijn tieten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.