Ga naar inhoud

Hoe hebben jullie het verteld tegen de omgeving?


Mackytje

Aanbevolen berichten

Hai hai

8 sept is het dan zo ver. Van cup a (aa) naar hopelijk een c/d

Maaaaaar...

Ik vind het echt raar als ik bijvoorbeeld straks een foto op fb neer zet en ze zien dat ik opeens een gevuld shirtje heb ;)

Hoe hebben jullie dit gedaan? Ik heb geen zin in vragen ofzo.

Ik ben erg open, maar om nou het elke keer te zeggen dat ik een bv heb gehad.. gewoon geen zin in.

Nu zit ik er aan te denken om op een grappige manier te vertellen dat ik een bv krijg. 

De dag van de operatie op fb een link te plaatsen van het liedje tieten van kinderen voor kinderen.. met de tekst: Yes.. dit is mijn dag. :wub:

Ja sorry dat is echt mijn humor:D

Ik wil ook gewoon die taboe doorbreken bij mensen. 

Is dit raar? En hoe hebben jullie dit gedaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ik vind het wel een goede. Ik denk alleen dat er altijd mensen zijn die minder begripvol reageren en oordelen. Of dat nu gaat om een borstvergroting of alleen om hoe je je uit. Andere mensen zien namelijk jouw kwetsbaarheid niet en oordelen vanuit hun eigen referentiekader en onzekerheden. Probeer het je niet teveel aan te trekken. Het gaat om hoe jij je voelt en dat zou het enige moeten zijn dat telt. Natuurlijk snap ik dat je wil dat iedereen je steunt en begripvol is, maar haal die kracht vooral uit jezelf en de mensen dicht om je heen. :116:

Zelf heb ik amper foto's op Facebook waar je mijn borsten heel duidelijk kunt zien. Dat is wat dat betreft wel makkelijk ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal niet iedereen opvallen hoor. Ik ben van aa naar een d gegaan en je ziet het niet eens zo goed op een foto. Hiervoor droeg ik altijd losse shirtjes dus niemand weet verder hoe mijn boobs eruit zagen. Bikini foto's heb ik van facebook afgegooid. Als er dan ooit een andere komt is het al een tijd na mijn bv. Op foto zie je niet zomaar je borsten hoor, of je moet alleen je boobs op de foto zetten. Als je de foto's waar je je borsten goed op ziet eraf gooit zal bijna niemand het opvallen

Ik was ook heel open en al mijn collega's weten het. Als ik het maar aan een paar had verteld en had gezegt: zeg maar verder tegen niemand hoor, dan gaan ze roddelen (vrouwen.....).  Dus als iemand er om vroeg zei ik het vol trots. En iedereen was ook blij! 

als jij iets gaat plaatsen dan weet zo ie zo iedereen het, als je niks plaast zal niemand het weten, als ze er dan toch om vragen dan zeg je toch gewoon dat je operatie hebt gehad om jezelf vrouwelijker te voelen. Als iemand daar problemen mee heeft, nouen!! Boeien!! Maakt niet uit!! Lekker laten!! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx voor jullie advies!

Ja dat is ook zo idd.. er zullen altijd mensen zijn die er negatief over zijn.

Wel goede tip idd om de bikini fotos er af te halen. Dat word flink zoeken doen. Want volgens mij heb ik die er niet op staan haha.

Ik ben in iedergeval niet van plan om een hele decolleté ingezoomd erop te zetten :4:

Een paar mensen weten het al wel. Die heb ik het gewoon privé versteld..

Denk dat ik het dan toch niet zomaar openbaar gooi.  

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mackytje ik snap dat je het taboe wil doorbreken, dat heb ik ook. Ik ben tegen iedereen er heel open over en er zijn er altijd wel een paar mensen bij die het niet begrijpen. Ik ga ook van een a naar zeker een d en dat gaat ook wel opvallen. Daarom heb ik het eindelijk gewoon tegen iedereen verteld. Waar het om gaat zijn de mensen die je steunen in je keuze. Ik was vorige week jarig en heb van me familie, collega's en vrienden allemaal honkemoller bonnen gehad en dat is natuurlijk super lief! Wees er trots op dat je iets gaat laten doen wat je graag wil en iedereen die negatief doet lekker negeren ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.