Ga naar inhoud

voorstel topic: Wellness kliniek Dr van zele.


Cinderella

Aanbevolen berichten

Dames!

Ik had een tijdje terug een topic gemaakt dat ik helemaal niet tevreden was met mijn boobies, Na een zwangerschap.

even een snelle vraag tussendoor; Gaan je (nep)borsten hangen na je 2e baby? 

Het enigste wat mij tegenhield was mijn leeftijd: Ik ben 19 jaar en de mensen om mij heen vinden mij te jong voor een borstvergroting.

Wat zij echter niet snappen is dat ik de borsten van een 19 jarig niet meer echt heb. Mijn borsten zijn klein geworden, een driehoekje met een te grote tepel voor mijn borst.

Ik heb de stoute schoenen maar aangetrokken en een Next day surgery afspraak bij Wellness kliniek in Belgie geboekt!

Ik ben nu al super super nerveus! Maar echt zo blij.

Het enige waar ik nog aan denk zijn boobs! 

Iemand nog tips voor mij? op welke dingen moet ik letten. Belangrijke vragen die ik niet moet missen? etc etc Plaats ze AUB hier:) 

Ik kan niet wachten tot ik een operatie verslag voor jullie kan schrijven:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo lieve dames.

ik stel me even voor. Ik ben een 19 jarige mama met lege borsten. ik overweeg het nu ongeveer 6 maand dat ik graag een bv wil en heb een next day surgery staan van 25 tot 26 augustus in de wellness kliniek bij dr van zele.

Ik kon er tot 5 dagen geleden niet op wachten maar nu de dagen sneller gaan.. heb ik de neiging om af te bellen: ik ben super bang voor de complicaties en heb een zus die er totaal niet achter staat en allemaal maar te eng vind. zij zegt: als je in een gezond lichaam gaat snijden vraag je gewoon om problemen.

ergens heeft zij wel gelijk denk ik dan. Maar dan sta ik mezelf om te kleden in dr spiegel en dan ben ik weer vast beraden! ik ben niet ontevreden met mijn borsten maar ze passen niry bij mijn lichaam vind ik. ook omdat ik een tijd borstvoeding heb gegeven lijken mijn tepels te groot voor mijn borst als het ware.

mijn moeder en man en andere familieleden vinden gewoon dat ik moet doen wat ik wil.

ik ben gewoon echt zo bang voor de complicaties. 

ik heb dit artikel gelezen: http://www.collective-evolution.com/2015/10/21/breast-implants-the-ticking-time-bomb-in-millions-of-womens-bodies/

wat moet ik nou jongens? iemand ervarig met dr van zele?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis, 

Ik heb even je topics samengevoegd en 1 weggehaald, omdat het eigenlijk over dezelfde vraag ging,probeer alsjeblieft zoveel mogelijk in dit topic je vragen te stellen, anders word het echt een mengelmoes, en heel erg onoverzichtelijk, zowel voor jou als voor ons.

Ik snap dat je enorm geschrokken bent van het artikel wat je zus je heeft gegeven, maar dit is geschreven door iemand die echt anti siliconen is.

Natuurlijk zitten er altijd risico's aan, en de kans op een ruptuur of een andere complicatie is altijd aanwezig, maar denk je nu echt dat allerlei artsen over de gehele wereld mensen bloot stellen aan al deze risico's, met alle gevolgen van dien?

Er zijn hier toch wel een flink aantal meiden die protheses al veel langere tijd hebben, zonder problemen.

Wel word er een advies gegeven om de protheses na 10 a 15 jaar te wisselen/vervangen, omdat deze ten alle tijden aan slijtage onderhevig zijn.

Dus meis, ik zou je zeker niet zo heel erg onzeker laten maken en laten beinvloeden door je zus en het artikel, natuurlijk waarom zou je in een gezond lichaam laten snijden,de andere kant is, waarom zou je je ongelukkig blijven voelen als je er iets aan kunt laten doen.

En ik snap dat je zus het beste met je voor heeft, maar ik zou je beslissing niet af laten hangen van negatieve berichten.

Zet gewoon eens voor jezelf alle voor en nadelen op papier, en neem aan de hand daarvan een weloverwogen beslissing.

xx

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.